Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI + DSG7

Napisal/-a yani So dec 10, 2011 10:01 pm

Badzo je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:Razmišljam o tej kombinaciji v karavanski izvedbi Golfa ali Octavije. Proračun ne dovoljuje 1.4 tsi-ja in za dizla ni podlage (premalo km/leto). Vozil sem navadnega golfa z 1.2 tsi 77KW ter ročnim šest-stopenjskim menjalnikom in je za moja pričakovanja in način vožnje več kot dovolj poskočen in močan. Karavanski golf je od navadnega težji za enega močnejšega potnika (140kg) in zato niti ne pričakujem zame občutne razlike v vožnji s karavanom. Na testni vožnji z ročnim m. smo se vozili 4 odrasli konkretnih postav in pri mojem načinu vožnje nisem občutil pomanjkanja moči, sicer pa bi se vozila v glavnem dva.

V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...

Lp! :D


pišuka ste kekčine!!
j*** vas drkanje v glavo! Če vas je polovica debilnih in znate vozit samo tko da vam 105 konjski bencinar pije 15L in več ste pač DEBILI! Očitno dovolj zaslužite da delate za bencin. Druga polovica pa je debilna ker pričakuje da bo 1.2turbo MLINČEK!!!!! s 105KM podiral rekorde! Pa dejte ljudje božji dojet da je to 1.2=1200ccm=1200 kubičnih centimetrov= TISOČDVESTO KUBIČNIH CENTIMETROV IN 105 KONJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taka motorizacija je namenjena UMIRJENIM ljudem in poskuša nadomestit 1.6 atmosferske bencinarje kot na primer: 1.6 105Km v golfu, 1.6 motor v starem meganu z 108km in tako dalje. To ni motor ki bo konkuriral porscheju in podobnim ipd. Ampak eni mislite da boste kupili dotični motor in za 15k eur dobili performans na ravni GT3, porabo pa na ravni AX-a 1.4 dizl.
105konjski bencinar pije okrog 7L normalne vožnje (120-130 AC) relacije in pika. Na regionalkah malo manj normalne vožnje (90-100). Oglašate se ljudje ki niste imeli niti prsta še na avtu, ki je tako motoriziran. Porabe 5L in podobne so BULLSHIT! So možne ampak to je vožnja kot da bi pred gumo poskusil rint jajce brez da bi se zdrobilo!!!!! Avto pije tako kot vsak normalen bencinar pri normalni vožnji (mogoče 0.5-1L manj).

In še BISTVO: človeka zanima kakšni so stroški in tako dalje glede motorja predvsem pa DSGja in ne koliko enim drekačem pije 1.2TSI pa kako sosedu spije 0.02 deci manj zato ker si ga vsake dva dni zdrka v tank! :roll:


Z večino se strinjam. Ja na avtocesti je med 7 in 8 poraba. na regionalki pa je relacijsko med 4 in 6, če voziš normalno po omejitvah + 10%.... sej pa pri 100 km/h komaj čez 2000 obratov prideš.... govorim iz lastnih izkušenj, v enem letu naredil s to mašino čez 30k kilometrov... glede porabe over and out.....


STROŠKI: (polo 1.2 tsi letnik november 2010, ročni menjalnik)

pri tej mašini ne vem če bi sploh pogledal za dsg-jem, saj je ta kombinacija s tem ročnim menjalnikom izredno posrečena (6. prestav). Če ti kaj pove, pri 145km/h je 3000 obratov...

v 1 letu sem naredil čez 30k kilometrov, torej 2 redna servisa. Prvi na 15k me je prišel 130€, drugi na 30k pa me je prišel 190€. To so zaenkrat vsi stroški poleg bencina. Pri 45k km bo spet servis za 130€, pri 60k km pa je malo večji servis za okrog 300€ - 350€... To je seveda brez izrednih problemov... Te pa tako morajo popraviti v garanciji. (mimogrede, sem imel že vpoklic polota, da so menjali neko gumo v požarni steni za mašino)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI + DSG7

Napisal/-a sonic So dec 10, 2011 10:52 pm

Se mi zdi da eni nekaj nabijate o DSGju, pa ga sploh ne poznate...

DSG jaz osebno nebi vzel...avtomat se lepo poda v močnih avtih....vsaj 2,5 litra in naprej....+ predstavlja nek luksuz.

Bullshit. Oziroma velja za klasični avtomatik, kjer bi se sicer strinjal z napisanim. DSG pa je glede prenosa moči bolj podoben ročnemu menjalniku, le da pač šalta (in upravlja sklopko) sam, poenostavljeno rečeno.

Če si si zadal avtomatski menjalnik ga vzami, četudi z 1.2 TSIjem. Seveda, 7 stopenjski ni tako "športni" kot 6 stopenjski.

Se absolutno strinjam s prvim stavkom, z drugim pač ne oziroma ne razumem, kako si to mislil.
Kvečjemu je lahko menjalnik z več prestavami bolj 'športen', podobno kot recimo 1.9 TDI v Golfu daje vtis večje prožnosti z 6-stopenjskim menjalnikom kot z 5-stopenjskim (ravno o tem pišem v sosednji temi o kupovanju Golfa V TDI letnik 07)...

V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...
Bodo drugi povedali glede izkušenj, ampak osnovni servis (menjava olja) je verjetno v rangu 100 EUR. Odvisno tudi od posameznega serviserja, recimo mene menjava olja pri TDIju pride dobrih 100 EUR (pa ne nosim svojega olja), a vozim pogosto k pooblašcencu v Kranj; v Ljubljani te enaka zadeva takoj pride par deset EUR več...
7-stopenjski DSG pri 1.2 TSI ne potrebuje nekega vzdrževanja, ima suho sklopko. 6.stopenjski DSG (namenjen za motorje z navorom nad 250 Nm, recimo za 2.0 TDI ali 2.0 TSI) ima sklopko v olju in to je treba menjati na 60.000 km, pri 7-stopenjskem DSG pa ta menjava odpade.

Glede zanesljivosti nisem 100 % - ampak lahko si malo mirnejši sedaj ko tudi VW da 4 leta garancije (recimo pri nas doma je žena kupila Tourana 1.4 TSI in ima tudi 7-stopenjski DSG, je bila garancija samo 2 leti, a je bila kmalu po nakupu možnost podaljšanja na 4 leta, pa smo seveda doplačali za podaljšano... pač pri mašini s kompresorjem in turbino, pa še DSG, to je ful ene drage tehnike, se bolje počutim če je vsaj neka garancija)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 1.2TSI + DSG7

Napisal/-a simply Po dec 12, 2011 8:07 am

Se absolutno strinjam s prvim stavkom, z drugim pač ne oziroma ne razumem, kako si to mislil.
Kvečjemu je lahko menjalnik z več prestavami bolj 'športen', podobno kot recimo 1.9 TDI v Golfu daje vtis večje prožnosti z 6-stopenjskim menjalnikom kot z 5-stopenjskim


DSG6 prestavlja bolj odločno, pri prestavljanju imaš/čutiš bolj mehanski občutek, bolj robusten
DSG7 prestavlja elegantneje, pri dodajanju plina se drugače odziva kot DSG6, se opazi da je izdelan za nižji navor.

Primerjam DSG6 GTI V s katerim sem naredil par 100km ter Scirocco 160KM 7 DSG, katerega vozim sedaj.

Lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov