Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a sonic Če maj 24, 2012 3:04 pm

Energetik81 je napisal/-a:V bistvu pogonska veriga nima veze niti s turbino niti z vbrizgom goriva, ki naj bi bil novost pri TSI. Da zafrkneš eno tako osnovno stvar kot je ena navadna ketna, mora biti že res problem.


Hmm, tule je neka razlaga (ki so jo dali ljudje na nekem Audi forumu, ne VW), sicer ne gre za gorivo, temveč za olje (ampak pomojem tukaj tudi kvaliteta goriva ni čisto brez relevance):
http://suite101.de/article/tipps-und-empfehlungen-was-tun-bei--fehlerhaften-tsi-motoren-a133299
"Im Audiforum im Internet werden Theorien über mögliche Schäden bei 1,2 TSI und 1,4 TSI-Motoren aufgestellt. Die Steuerketten seien zu schwach ausgelegt. Der Materialverlust der Motorkette durch Abrieb sei zudem sehr hoch. Als eine Ursache wird das von VW vorgeschriebene „Longlife-Intervall“ des Ölwechsels angegeben. Die Mikropartikel, die sich mit der Zeit durch Abrieb bildeten, wirkten auf beanspruchte Teile wie die Steuerkette wie Schmirgel, wodurch es zum Substanzverslust und damit irgendwann zwangsläufig zur Verlängerung der Steuerkette komme. Außerdem führe der hohe Anteil von Mikropartikeln schneller zur Verkokung wichtiger Leitungen, was auch gehäufte Schäden am Turbolader erkläre. Ein Ölwechsel nach 30.000 Kilometern wie vorgeschrieben sei deshalb viel zu spät.

Vollständigen Artikel auf Suite101.de lesen: Tipps und Empfehlungen: Was tun bei fehlerhaften TSI Motoren? | Suite101.de http://suite101.de/article/tipps-und-em ... z1vnM9G7fW
"
Skratka, domnevajo da zlasti ob Longlife intervalu menjave olja, se v njem nabere preveč mikrodelcev, ki dobesedno odbrusijo preveč materiala stran (očitno je ketna noter v motornem bloku in ima podmazovanje od siceršnjega oljnega sistema, tako kot turbina), in ti mikrodelci so odgovorni tudi za pogoste odpovedi turbin...

nadalje:
"Ein weiteres Problem liege im dünnflüssigen Leichtlauföl, das nicht geeignet sei, den Eintritt von Kondenswasser und Sprit vor allem bei häufigen Kurzstreckenfahrten zu verkraften, wodurch die Schmierfähigkeit des Öls leide"
Longlife olje je torej tudi redkejše in ima slabše mazalne lastnosti predvsem ob pogostih kratkih vožnjah, ko se v olju nabirajo hlapi goriva in vodni kondenz...


Čeprav koneckoncev, tudi jaz pravim da to ni ravno sprejemljivo, zakaj bi se moral človek paziti kratkih voženj, saj to vendar ni TDI...
Očitno so noter dali prešvoh ketno in pika (nekje sem zasledil da pri VW sami to priznavajo, sicer krivijo predvsem dobavitelja verig, v primeru okvare pa priznajo kulanco - ampak pravilno bi bilo, če to drži, da bi vpoklicali vse TSI motorje z neustrezno verigo in verigo zamenjali, ne pa da čakaš kdaj ti bo šel TSI v qurac, garancija/kulanca gor ali dol)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 3:14 pm

Ko izveš iz različnih posrednih ali neposrednih virov kako se pri več različnih znamkah špekulira s kakovostjo določenih delov oz. se tempira njihov rok trajanja, ni čudno, da prihaja do takšnih težav. Dejansko je dobro, da se o tem čim več govori in se takšne prepuste ostro kritizira. Je pa spet po drugi strani zanimivo, koliko pompa in zgražanja je ravno okrog 1.2 TSI-ja in to v veliki meri iz strani osebkov, ki VAG-a nočejo niti povohat. :D

Po drugi strani se nenavadno malo govori o TCE-jih, (ne)odpravljanju njihovih napak in (presenetljivo?) oskubljeni ponudbi, zastarelosti relativno velikega deleža bencinske ponudbe pri ostalih znamkah, določenih pogostih napakah itd., med tem ko je 1.2 TSI-ju namenjenih par strani debate v vsaki tretji temi. Človek bi pomislil, da nas/vas vsaj polovica na tem forumu vozi avtomobile s tem motorjem! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a gasolinedream Če maj 24, 2012 3:20 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Ko izveš iz različnih posrednih ali neposrednih virov kako se pri več različnih znamkah špekulira s kakovostjo določenih delov oz. se tempira njihov rok trajanja, ni čudno, da prihaja do takšnih težav. Dejansko je dobro, da se o tem čim več govori in se takšne prepuste ostro kritizira. Je pa spet po drugi strani zanimivo, koliko pompa in zgražanja je ravno okrog 1.2 TSI-ja in to v veliki meri iz strani osebkov, ki VAG-a nočejo niti povohat. :D

Po drugi strani se nenavadno malo govori o TCE-jih, (ne)odpravljanju njihovih napak in (presenetljivo?) oskubljeni ponudbi, zastarelosti relativno velikega deleža bencinske ponudbe pri ostalih znamkah, določenih pogostih napakah itd., med tem ko je 1.2 TSI-ju namenjenih par strani debate v vsaki tretji temi. Človek bi pomislil, da nas/vas vsaj polovica na tem forumu vozi avtomobile s tem motorjem! :D

Temu kar ti počneš se reče selektivna percepcija.

O vsem kar si ti tukaj omenil da naj ne bi bilo napisano, sem kar nekajkrat prebral. Pa tudi N/A motorja ni treba povezovati z zastarelostjo. Se pravi je bil uno turbo bolj moderen kot pa novi GDI motorji? Come on. Jaz uporabe turbin in kompresorjev ne bi povezoval z stopnjo zastarelosti.

Zanima me pa, kaj misliš pod "oskubljena ponudba?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a maniaxxx Če maj 24, 2012 5:18 pm

sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Enostavno se omenja preveč napak in ko enkrat izkusiš ogromno težav z novim avtomobilov, ti ni do takšnega preizkušanja sreče. No bistven podatek je tudi to, da že zaradi moči ne pride v poštev, 1.4 TSI že mogoče... ;)
Omenja se dosti napak, ampak predvsem na tem forumu. Kadarkoli z googlom poskušam preiskati tuje forume, ne dobim prav blazno veliko zadetkov, skratka ne dobim občutka, da bi TSIji bili nadpovprečno problematični.
Razen če ne znam prav iskat.
Ali pa imamo v Sloveniji smolo, da je ravno pri nas nenavadno veliko težav s TSIji...
Ali pa, kot rečeno na začetku, morda se enostavno samo toliko govori na temle forumu...

Pa ne želim biti nek advokat za TSI, ker menim da je absolutno treba čim bolj na glas povedati če kaj ne štima - ampak bi bio dobro natančno vedeti, kakšen procent motorjev ima težave - torej nek verodostojen podatek, koliko dejansko bolj tvegaš z nakupom TSI, v primerjavi z drugimi tipi motorja, pa naj bo znotraj VAG ali med vsemi znamkami.



V naši družini smo imeli 2 TSI-ja oziroma enega še imamo. En polo in en Leon, oba kupljena nova, oba servisirana na 15kkm, oba tankana izključno s 100 oktancem, oba pravilno utečena....kaj sledi..polo je tresel kot zmešan, po updatu softwera se stanje izboljša, vendar začne ropotati kompresor klime, pred prodajo pa še sam hladilnik motorja, o drugih manjših napakah ne bi ( avto je imel 16kkm ob prodaji ). Seat leon prvih 27 kkm dela BP, potem začne spuščati čudne zvoke, gre na servis pri 27 kkm, kjer "strokovno" ugotovijo, da je to zaradi razmajanega oljnega filtra :idea: . Naredi se kar kompletni servis, da se ne bi 2x hodilo na servis. Naslednji dan avto zaropoče, posledica menjava motorja. Po 3h tednih z novim motorjem, se menja veriga in vgradi podložka. O drugih napakah pa raje ne bi.


Kako se ti zdi ta procent? dva od dveh? :mrgreen:

1.2 TSI je pri meni odpisan za vse večne čase, najbrž tudi kak drug TSI, verjetno pa tudi VW. Še bolj problematično je blo, da so se pri polotu na servisih in tudi na forumih delali norce, da si zmišljujem, da pretiravam ipd....sem pač bil prvi, ki ja začel trend 1.2 tsi :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 6:21 pm

gasolinedream je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Ko izveš iz različnih posrednih ali neposrednih virov kako se pri več različnih znamkah špekulira s kakovostjo določenih delov oz. se tempira njihov rok trajanja, ni čudno, da prihaja do takšnih težav. Dejansko je dobro, da se o tem čim več govori in se takšne prepuste ostro kritizira. Je pa spet po drugi strani zanimivo, koliko pompa in zgražanja je ravno okrog 1.2 TSI-ja in to v veliki meri iz strani osebkov, ki VAG-a nočejo niti povohat. :D

Po drugi strani se nenavadno malo govori o TCE-jih, (ne)odpravljanju njihovih napak in (presenetljivo?) oskubljeni ponudbi, zastarelosti relativno velikega deleža bencinske ponudbe pri ostalih znamkah, določenih pogostih napakah itd., med tem ko je 1.2 TSI-ju namenjenih par strani debate v vsaki tretji temi. Človek bi pomislil, da nas/vas vsaj polovica na tem forumu vozi avtomobile s tem motorjem! :D


Temu kar ti počneš se reče selektivna percepcija.

O vsem kar si ti tukaj omenil da naj ne bi bilo napisano, sem kar nekajkrat prebral. Pa tudi N/A motorja ni treba povezovati z zastarelostjo. Se pravi je bil uno turbo bolj moderen kot pa novi GDI motorji? Come on. Jaz uporabe turbin in kompresorjev ne bi povezoval z stopnjo zastarelosti.

Zanima me pa, kaj misliš pod "oskubljena ponudba?"


Očitno si si moj post razlagal malo po svoje, ker nisem nikjer napisal, da so kar vsi N/A motorji zastareli, pa tudi na GDI-ja ni letelo. In če smo že pri selektivni percepciji, glede teh stvari nisem nikjer govoril, da niso bile napisane, ampak sem govoril o razmerju med omenjanjem tega nesrečnega 1.2 TSI-ja in na drugi strani ostalih prav tako zelo pogostih težav. Malo težko je razumet, da toliko ljudem povzroča sive lase, čeprav ne sodi niti med njihov širši izbor. ;)

Oskubljena ponudba točno to, kar sem napisal.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Ne apr 25, 2010 11:11 am

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a maarkec Če maj 24, 2012 6:23 pm

men zaenkrat dela vse brez problema narejenih 13.000, gre za škoda octavia 1.2 tsi, pri prvem servisu so mi dali podložko in naredili na novo sowtfare , ne vem, kokr sm se pogovarjal pri škodah ni zaenkrat nobenih problemov pri motorjih 1.2 tsi,upam da tako tudi ostane :D :D :D


lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2225
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a tomzzi Če maj 24, 2012 6:37 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
gasolinedream je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Ko izveš iz različnih posrednih ali neposrednih virov kako se pri več različnih znamkah špekulira s kakovostjo določenih delov oz. se tempira njihov rok trajanja, ni čudno, da prihaja do takšnih težav. Dejansko je dobro, da se o tem čim več govori in se takšne prepuste ostro kritizira. Je pa spet po drugi strani zanimivo, koliko pompa in zgražanja je ravno okrog 1.2 TSI-ja in to v veliki meri iz strani osebkov, ki VAG-a nočejo niti povohat. :D

Po drugi strani se nenavadno malo govori o TCE-jih, (ne)odpravljanju njihovih napak in (presenetljivo?) oskubljeni ponudbi, zastarelosti relativno velikega deleža bencinske ponudbe pri ostalih znamkah, določenih pogostih napakah itd., med tem ko je 1.2 TSI-ju namenjenih par strani debate v vsaki tretji temi. Človek bi pomislil, da nas/vas vsaj polovica na tem forumu vozi avtomobile s tem motorjem! :D


Temu kar ti počneš se reče selektivna percepcija.

O vsem kar si ti tukaj omenil da naj ne bi bilo napisano, sem kar nekajkrat prebral. Pa tudi N/A motorja ni treba povezovati z zastarelostjo. Se pravi je bil uno turbo bolj moderen kot pa novi GDI motorji? Come on. Jaz uporabe turbin in kompresorjev ne bi povezoval z stopnjo zastarelosti.

Zanima me pa, kaj misliš pod "oskubljena ponudba?"


Očitno si si moj post razlagal malo po svoje, ker nisem nikjer napisal, da so kar vsi N/A motorji zastareli, pa tudi na GDI-ja ni letelo. In če smo že pri selektivni percepciji, glede teh stvari nisem nikjer govoril, da niso bile napisane, ampak sem govoril o razmerju med omenjanjem tega nesrečnega 1.2 TSI-ja in na drugi strani ostalih prav tako zelo pogostih težav. Malo težko je razumet, da toliko ljudem povzroča sive lase, čeprav ne sodi niti med njihov širši izbor. ;)

Oskubljena ponudba točno to, kar sem napisal.


Nič manj se ne piše o ostalih... ;) In prav je tako. ;) Se strinjam z gasolinedream... Zakaj bi pa komu ta "nesrečni" TSI povzročal sive lase če ga nima v "širšem" izboru pa tudi nevem.
Več se bo pisalo bolje bo. ;)

off: sva se midva kdaj že srečala? Občutek imam, da ja... Pa mudilo se ti je...
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a ejsim Če maj 24, 2012 6:44 pm

VW je odlična znamka in ima dobre avtomobile, ampak so se začeli zafrkavati. Nevem ali je kontrola začela pešati, ali so začeli vgrajevati slabše materiale. Ob nakupu VW-ja človek pričakuje, da bo vse skupaj "špilalo" bolje kot pa pri "budget" znamkah. Da moram imeti nov avtomobil po 2 tedna na servisu, da mi nov avtomobil ropota in da moram do 50k km iti 5x na izredni servis, je nesprejemljivo in sramotno. Ok, ima navor lepše razporejen, manj pokuri, bolje leži na cesti, ampak to ne sme biti na račun zanesljivosti. Če lahko neka "budget" znamka naredi avtomobil, ki normalno vozi do 100k km oz so napake bolj ko ne "kozmetične" - torej greš na servis ko imaš čas ali ko imaš redni servis, potem mora biti zmožen to narediti tudi VW. Nov avtomobil, ob predpisanem vzdrževanju (pa če je interval na 15, 30 ali 50k km), mora normalno delati do 100k km. Pika. Če ne, je slab in nezanesljiv. Lahko pa je problem v slabih servisih. Naj to čimprej poštimajo, jaz sem za očeta že 2x gledal in testiral VW in če bi mu se kaj takega dogajalo, bi bil seveda med drugim kriv tudi jaz.

Enkrat sem že rekel, da sem bolj naklonjen "vzhodnjakom", ampak nekje v prihodnosti bi si zelo želel imeti avtomobil, kot je Škoda Octavia Scout, Octavia RS ali Superb karavan 4x4 in take napake so nedopustne. Sej kolikor sem bral, na teh treh niti ni nekih posebnih napak. Poleg tega, pa mora biti avtomobil odporen na kakovost nafte, ki je v skladu s predpisi. Če mi začne nagajati pri 50k km in za izgovor navedejo slabo nafto (pa je recimo nafta v skladu s predpisi), naj si ga nekam zatlačijo. Povrh pa ti potem še garancije nočejo priznati.

Se pardoniram za off-topic. Je že kje na voljo tale GDI za kak daljši preizkus?
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a King1 Če maj 24, 2012 7:27 pm

Uffff sem si vzel mal cajta pa prebral nekaj zadnjih postov in res se strinjam z nekaterimi, da tole ne pelje nikamor. Kaj si oz. so si dovolili narediti je sramota in upam, da jih bo pošteno stalo. Ne razumem zakaj res ( glede na to, da sam motor ponuja res veliko glede na konje in prostornino in navor ), da ne odpravijo napake in da imajo mir. Sej evrov je itak dovolj tako, da ne vidim problema.

Je pa res, da poznam tri z takim motorjem ( 1.2tsi) in razen na škodi ko so menjali turbino avto nič ne trese oz. ima kakršne koli probleme. Špila super in vsi so zadovoljni pa še poraba je mizerna glede na avto kakšen je. ;) Pa ima mislim, da okoli 50.000km-jev.

Poznam tudi dva golfa 1.2 tsi ( službena ), ki imata že kar lepo število kilometrov pa špilajo v nulo. Pa se jih ne špara. ;) Kot zanimivost ima neka firma ( katera ima sedež v naših službenih prostorih ) kot službene vozila same octavie in roomsterje ( vse 1.2 tsi ) predelane na plin pa dostikrat debatiramo o avtih in samih motorjih pa tudi glede na vse ( službeni avto ) z njimi glih ne ravnajo nežno in zanimivi nimajo nikakršnih problemov.

Očitno imajo pri vw-ju zaposlenega saboterja, ki namerno slabe motorje turi v vw-je , dobre pa v škode. =P =P

lp

p.s. upam, da vsem, ki imate probleme kar se da hitro poštimajo zadeve in da se srečno furate še naprej.
p.s.1 če bi se sedaj odločal za novega vw-ja bi vzel enega in edinega in to je 2.0 tdi ( 103kw) bluemotion. Ta je baje špica. ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 7:33 pm

tomzzi je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
gasolinedream je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Ko izveš iz različnih posrednih ali neposrednih virov kako se pri več različnih znamkah špekulira s kakovostjo določenih delov oz. se tempira njihov rok trajanja, ni čudno, da prihaja do takšnih težav. Dejansko je dobro, da se o tem čim več govori in se takšne prepuste ostro kritizira. Je pa spet po drugi strani zanimivo, koliko pompa in zgražanja je ravno okrog 1.2 TSI-ja in to v veliki meri iz strani osebkov, ki VAG-a nočejo niti povohat. :D

Po drugi strani se nenavadno malo govori o TCE-jih, (ne)odpravljanju njihovih napak in (presenetljivo?) oskubljeni ponudbi, zastarelosti relativno velikega deleža bencinske ponudbe pri ostalih znamkah, določenih pogostih napakah itd., med tem ko je 1.2 TSI-ju namenjenih par strani debate v vsaki tretji temi. Človek bi pomislil, da nas/vas vsaj polovica na tem forumu vozi avtomobile s tem motorjem! :D


Temu kar ti počneš se reče selektivna percepcija.

O vsem kar si ti tukaj omenil da naj ne bi bilo napisano, sem kar nekajkrat prebral. Pa tudi N/A motorja ni treba povezovati z zastarelostjo. Se pravi je bil uno turbo bolj moderen kot pa novi GDI motorji? Come on. Jaz uporabe turbin in kompresorjev ne bi povezoval z stopnjo zastarelosti.

Zanima me pa, kaj misliš pod "oskubljena ponudba?"


Očitno si si moj post razlagal malo po svoje, ker nisem nikjer napisal, da so kar vsi N/A motorji zastareli, pa tudi na GDI-ja ni letelo. In če smo že pri selektivni percepciji, glede teh stvari nisem nikjer govoril, da niso bile napisane, ampak sem govoril o razmerju med omenjanjem tega nesrečnega 1.2 TSI-ja in na drugi strani ostalih prav tako zelo pogostih težav. Malo težko je razumet, da toliko ljudem povzroča sive lase, čeprav ne sodi niti med njihov širši izbor. ;)

Oskubljena ponudba točno to, kar sem napisal.


Nič manj se ne piše o ostalih... ;) In prav je tako. ;) Se strinjam z gasolinedream... Zakaj bi pa komu ta "nesrečni" TSI povzročal sive lase če ga nima v "širšem" izboru pa tudi nevem.
Več se bo pisalo bolje bo. ;)

off: sva se midva kdaj že srečala? Občutek imam, da ja... Pa mudilo se ti je...


Moraš priznat, da je ta 1.2 TSI že res v vsakem kotičku a.com predebatiran na tisoč in en način. Svoje neodobravanje glede napak sem že (večkrat) izrazil, ampak se mi vseeno zdi že overkill toliko komentarjev, ki se več ali manj ponavljajo.

off: Ne vem, boš moral bit malo bolj natančen! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2225
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a tomzzi Če maj 24, 2012 7:56 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Moraš priznat, da je ta 1.2 TSI že res v vsakem kotičku a.com predebatiran na tisoč in en način. Svoje neodobravanje glede napak sem že (večkrat) izrazil, ampak se mi vseeno zdi že overkill toliko komentarjev, ki se več ali manj ponavljajo.

off: Ne vem, boš moral bit malo bolj natančen! ;)


To je že res, da je ogromno napisanega o TSI. Pa naj bo! To ne bi smelo nobenega motiti. V bistvu lahko samo koristi oziroma je v pomoč. Sicer pa tudi jaz ne odobravam odgovora v smislu: TSI j**c itd...

off: za vikend. Na semaforjih v Metliki? Verjetn se pa motim. Nima veze.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 8:07 pm

"Moti" me rahla nepreglednost tega pisanja, ker se hkrati piše v več temah in je med vsemi komentarji (ki se ponavljajo v nedogled) že kar težko razbrat dejanske izkušnje, sicer se pa strinjam z odkritim pisanjem o tem.

A sem te prehitel pred Metliko, polj pa na semaforjih jaz šel naravnost, ti levo? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1448
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a thunderbolt Če maj 24, 2012 9:07 pm

Še preden sem uspel priti do zadnjih dveh tommyjevih postov, sem tudi sam razmišljal popolnoma enako. Eno stran in pol te teme bi sigurno lahko preselili v spodnjo temo, ne pa da je razdrobljeno isto pisanje na 10 tem.

viewtopic.php?f=6&t=83936&start=0
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a sonic Če maj 24, 2012 10:23 pm

maniaxxx je napisal/-a:Kako se ti zdi ta procent? dva od dveh? :mrgreen:
Hja, mogoče je pa problem pri tebi, morda si jih ti fental.. (TO JE ŠALA)

No, resno, kar si napisal ravno ne daje dobrega občutka glede (1.2) TSI-jev, priznam.
Čeprav sta 2 problematična avta oz. motorja statistično popolnoma neznačilna (no, če ju ena družina dvakrat naeenkrat faše defektna motorja iste sorte, je res nekaj sumljivo - razen če ste tako 'baksuzni', kot bi rekli tamo dole južno-tužno).

Ampak po vseh naših napisanih modrovanjih še vedno nisem zasledil, koliko je bilo primerkov s problemi, pa primerjave s številom vseh prodanih, ter seveda primerjava tega procenta z ostalimi motorji...

Ker zakaj mene to vse skupaj zanima:
- po eni strani iz radovednosti, me pač v splošnem pomalem zanima avtomobilizem,
- po drugi strani da vem kaj lahko pričakujemo od 1.4 TSI v ženinem Touranu (BTW, ta bi bil ravnokar že izven garancije, pa smo prvočasno dokupili 4-letno garancijo da bomo še 2 leti varni, pa ne glede na to vseeno upam da ne bo crknil, že zaradi vseh sitnosti)
- po tretji strani pa, čeprav načeloma še par let ne nameravam menjati avta, bo čez par let tudi to verjetno prišlo na vrsto, in razen pomislekov glede TSI je največ šans da bom gledal nekaj od VW ali Škode, znotraj tega pa skoraj gotovo TSI - in me pač zanima, kaj je sedaj dejansko na tem oziroma kaj lahko glede zanesljivosti tehnike pričakujem čez par let; me pa zanimajo dejstva - in ne nekritično hvaljenje znamke, pa tudi ne neupravičeno šimfanje.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a Badzo Pe maj 25, 2012 8:35 am

maarkec je napisal/-a:men zaenkrat dela vse brez problema narejenih 13.000, gre za škoda octavia 1.2 tsi, pri prvem servisu so mi dali podložko in naredili na novo sowtfare , ne vem, kokr sm se pogovarjal pri škodah ni zaenkrat nobenih problemov pri motorjih 1.2 tsi,upam da tako tudi ostane :D :D :D
lp


No, tudi škode (octavia in yeti) so imele problem.

King1 je napisal/-a:Kot zanimivost ima neka firma ( katera ima sedež v naših službenih prostorih ) kot službene vozila same octavie in roomsterje ( vse 1.2 tsi ) predelane na plin pa dostikrat debatiramo o avtih in samih motorjih pa tudi glede na vse ( službeni avto ) z njimi glih ne ravnajo nežno in zanimivi nimajo nikakršnih problemov.


Mestno redarstvo? :mrgreen:

Zgoraj se izpostavlja, da je TSI predebatiran po dolgem in širokem. Ko se je dCija takole "seciralo" ni bilo nikoli podobnih izjav ;) Pa mimogrede doma se vozi TSI (sicer ni 1.2, je pa TSI ).

Nekdo je tudi omenil TCeje. Koliko je pa bilo dejansko težav z TCeji? 1.2 v cliotu je kolikor je meni znano zelo neproblematičen motor - edino kar mu zamenrim je 5 stopenjski menjlanik. 1.4 pa - sicer se spomnim da nekaj malega je bilo, pa še to mislim da je bil avto na plin predelan (pa roko na srce, naši predelovalci niso ravno top) - je pil veliko.
@tommy je izpostavil, da druge znamke "spijo" na teh področjih (vem da nisi mislil dobesedno, ampak v smislu da ima VAG največjo ponudbo turbincev). Ford je dal ven malega turbaka, tudi velik turbak (1.6) deluje prepričljivo. Renault ima v prihodu 1.2TCe v Meganu. Kakšna bosta ta motorja bo pokazal čas (nekaj malega že v roku 2eh let, kaj več in kaj bolj konkretnega pa čez kakih 4-5let).
Imaš pa pri marsikateri znamki odlične atmosferce - in če tako gledamo, pri turbobencinarjih je samo še ena dodatna stvar več, ki lahko crkne in nam povzroči preglavice.

Posledica vsega tega pa je šparanje. Lep primer je passat črne barve pač kolikor stane ali pa še boljši primer je Touareg v vrednosti 80k eur isto črne barve. Pri VWju so se odločili, da bojo nekaj malega prihranili na novih vozilih črne barve. Kako? Tako da pri črnih avtih ne štrihajo več parkirnih senzorjev.
In tudi pri drugih stvareh šparajo na tak način.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a sonic Pe maj 25, 2012 8:59 am

Badzo je napisal/-a:Posledica vsega tega pa je šparanje. Lep primer je passat črne barve pač kolikor stane ali pa še boljši primer je Touareg v vrednosti 80k eur isto črne barve. Pri VWju so se odločili, da bojo nekaj malega prihranili na novih vozilih črne barve. Kako? Tako da pri črnih avtih ne štrihajo več parkirnih senzorjev.
No ampak to je še zmeraj samo kozmetika. Ampak kot praviš, špara se še pri drugih stvareh, in če šparajo pri pomembnh mehanskih komponentah, je to precej bolj resno kot če parksenzorja pač ne štrihnejo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a Badzo Pe maj 25, 2012 4:38 pm

sonic je napisal/-a:No ampak to je še zmeraj samo kozmetika. Ampak kot praviš, špara se še pri drugih stvareh, in če šparajo pri pomembnh mehanskih komponentah, je to precej bolj resno kot če parksenzorja pač ne štrihnejo...


Ja ja, seveda da je kozmetika, ampak oprosti, od Das Auta tega ne bi pričakoval - še chevrolet ne špara na tak način! In če bi kupil Touarega v vrednosti 80k eur, ima da so senzorji poštihani, da mi vrata v salon in avto odpirajo in ponudijo odlično kavo.
To je bil zgolj primer, kje vse in na kakšen način šparajo, pa je nam uporabnikom vidno, kaj se šele dogaja tam kjer mi ne vidimo (pogonske ketne, materiali v motorju itd)
 
frankinja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jan 07, 2011 9:27 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a frankinja Pe jun 01, 2012 8:18 am

jast osebno sm za octavio!!!!
jo imam in sem nedvomno zelo zadovoljen!!!!
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a hp6715s Pe jun 01, 2012 9:15 am

frankinja je napisal/-a:jast osebno sm za octavio!!!!
jo imam in sem nedvomno zelo zadovoljen!!!!


Lepo. Le odkod takšno navdušenje, da nisi spil kakšen kozarec Frankinje preveč :D
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Ne apr 25, 2010 11:11 am

Re: Novi Kia Ceed 1.6.GDI vs Skoda Octavia 1.2TSI

Napisal/-a maarkec Pe jun 01, 2012 10:07 am

octavia je itak zakon :D :D :D
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov