Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a nebivedu Če avg 30, 2012 12:19 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Mišek, imam karavana 1.5 tone težkega, motor je bencinski 2.0 s 125KM, pa ga ne menjam za nobenega dizla. Gume so vse 4 nove pod 250 evri, servis me pride na vsakih 12500km 64 evrov in velik servis na 100.000km 330 evrov. Noben dizel ki bi bil 4,8 metra dolg nima tako poceni vzdrževanja.

Na leto delam 65.000km, povprečna poraba avta pa je sedaj, ko je liter bencina 1,580 evra, 1 evro za 10km prevoženih, kar sploh ni tako hudo. (6.6 litra).


:cry Optimist!


Zakaj? Povej mi za enga tako velikega (476 cm) dizlelskega karavana s stalnim 4x4 pogonom od letnika 2000 naprej, ki bo stal, zelo ohranjen, do 1500 evrov, ki bo zelo trpežen ter vzdržljiv avto, z zelo malo okvarami in v da spraviš v prtljažnik 2 haskija in otroški voziček, pa da bo še poraba primerljiva?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 30, 2012 12:29 pm

Zdaj si dodal še kar nekaj kriterijev, ampak če ostanemo pri odebeljeni izjavi, 8 cm krajši Passat karavan 1.9 TDI podobnega letnika, ki ima tudi zelo uporaben prtljažnik (sicer nimam haskijev in vozička, da bi preizkusil, se pa da spravit v njega 3 osebe + malo večjo vrtno kosilnico + nahrbtno laksarco + navadno koso, grablje, vile, kakšno kantico bencina, ... :D ), je vzdrževanje zelo podobno kot pri tebi, s tem da je v tem znesku še delo všteto. ;)

P.S.: Nabavna cena je sicer višja, je pa tudi prodajna, poraba nižja in bolj zmogljiv je.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a nebivedu Če avg 30, 2012 12:54 pm

Nabavna cena za 4x4 modele je vsaj 3x višja. Za ta denar se pa že nekaj časa vozim z mojim avtom.

Je pa tako, da škoda octavia TDI s 110KM letnik 2003 ima porabo enako moji ob enaki vožnji. Starši jo imajo in vožnja z njimi na morje in nazaj (vsak s svojim avtom), je bila taka, da smo vozili drug za drugim. S tem da je škoda vozila v zavetrju. In po računalniku je bila poraba enaka.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a King1 Če avg 30, 2012 1:43 pm

nebivedu je napisal/-a:Je pa tako, da škoda octavia TDI s 110KM letnik 2003 ima porabo enako moji ob enaki vožnji. Starši jo imajo in vožnja z njimi na morje in nazaj (vsak s svojim avtom), je bila taka, da smo vozili drug za drugim. S tem da je škoda vozila v zavetrju. In po računalniku je bila poraba enaka.


Oprosti ampak to pa nikakor ni mogoče. Se mi zdi, da tebi teli bencinci res tako malo pijejo, da je že skoraj nemoogoče. Redko kakšen bencinar doseže isto porabo kot primerljiv diesel. Amapk tako verjetno razmišljam jast. ;)

lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 1:55 pm

Dizelski avto podobne velikosti in mase bo vsekakor porabil vsaj 20% manj kot bencinar pri enaki vožnji. Če porabi enako, je nekaj narobe z mašino ali je precej večji/težji ali pa ni enaka vožnja.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 30, 2012 1:59 pm

@nebivedu:

Najprej si omenil izključno dizla te velikosti in ceno vzdrževanja in tukaj si brcnil v temo, ker meni nekdo drug naredi servise na precenjenem VW-ju za podoben denar, kot tebe stanejo, če jih delaš sam. Kar se tiče tega, da je tvoj avto zelo dober (poceni) nakup, nimam pripomb, očitno pa le ni tako zastonj za vzdrževat, kot si predstavljaš! :D

Glede poraba Octavie in primerjave s tvojim... če sam sebi verjameš, da je tako, je dobro za tvoj ego. :D

(realnost: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 ;) )

Energetik81 je napisal/-a:Dizelski avto podobne velikosti in mase bo vsekakor porabil vsaj 20% manj kot bencinar pri enaki vožnji. Če porabi enako, je nekaj narobe z mašino ali je precej večji/težji ali pa ni enaka vožnja.


Ja ampak 70 se da vozit v 2., 3., 4. in 5. prestavi (sklepam da Octavia 6. nima)! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Če avg 30, 2012 2:16 pm

Energetik81 je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:misek, izračun si dokaj podrobno naredil a pozabil upoštevat tri stvari: zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Lej, kurilna vrednost LPG je 26 MJ/L, za bencin pa 34 MJ/L. Torej je že po defoltu poraba okoli 25% večja pri enaki vožnji, ne more biti drugače. Mišek bi imel porabo s plinom teoretično okoli 8,7L/100.

crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?
Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.


Kaj to bi potem moralo v praksi tako držat, 25% več?? Eh potem pa tako brezveze kaj študirat o plinu.
Ko zdaj sem ravno prišel domov in ja, poraba mi je še padla, zdaj kaže 6,5. Tak da, ko se bom skoz vozil na šiht bi znalo bit to še nižje.Tako da res vprašanje ali se mi splača kaj štoferit po avtu s tem plinom.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 2:24 pm

mišek je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:misek, izračun si dokaj podrobno naredil a pozabil upoštevat tri stvari: zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Lej, kurilna vrednost LPG je 26 MJ/L, za bencin pa 34 MJ/L. Torej je že po defoltu poraba okoli 25% večja pri enaki vožnji, ne more biti drugače. Mišek bi imel porabo s plinom teoretično okoli 8,7L/100.


Kaj to bi potem moralo v praksi tako držat, 25% več?? Eh potem pa tako brezveze kaj študirat o plinu.
Ko zdaj sem ravno prišel domov in ja, poraba mi je še padla, zdaj kaže 6,5. Tak da, ko se bom skoz vozil na šiht bi znalo bit to še nižje.Tako da res vprašanje ali se mi splača kaj štoferit po avtu s tem plinom.

Če greš gledat na spritmonitor, je povprečna poraba na plin ene 20% večja kot pri tistih na bencin. Gledu sm pa Golfe 70-100KM, 3000 zapisov. Tako da kar dobro drži. Ne more bit drugače, energija ne pride iz nič in kurilne vrednosti so tako, ko je zapisano.
S tem da verjetno uporabniki plina v poprečju vozijo mirnejše in bolj varčno. Pri točno enaki vožnji bi bila lahko razlika še večja od 20%.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 30, 2012 2:25 pm

Moje razmišljanje bi bilo nekako tako:

-Če si zadovoljen z avtom in ne delaš spet zelo veliko km, se ti ne da ubadat s plinom (vgradnja, tankanje, vzdrževanje), pusti tako kot je, ker itak zelo varčno voziš.
-Če si zadovoljen z avtom, ga imaš namen obdržat še vsaj nekaj let in delaš toliko km, da bi se ti plinska naprava relativno hitro povrnila, jo nabavi.
-Če imaš željo po menjavi avta še iz drugih razlogov, poišči enega dobro ohranjenega dizla, ampak to spet velja za več let, če boš po dveh letih spet menjal, nima smisla.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Blinder Če avg 30, 2012 2:54 pm

Legacy 9.6 povprečje uporabnikov, passat 1.9 130 6.6

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=3

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=3

na 65k km letno pride 9700€ za bencin. Za passata bi zadoščalo 6100€. Zgubiš manj z novim passatom kot s rabljenim legacyjem :D
Če nebiveduju porabi legacy tretjino manj kot povprečju bi mu tudi passat porabil tretjino manj, bi se vozil z 4.5L porabe.


1,56 1,43
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 30, 2012 3:50 pm

Pri takšni kilometrini bi jaz na njegovem mestu počakal na kakšnega dobrega rabljenega dizelskega Legacy-ja (predvidevam, da drugega niti noče), ker konec koncev je isti klinac, če (brezveze) puščaš toliko denarja na pumpi ali ga pa daješ za mesečni obrok, le da se voziš v 10 let novejšem avtu. :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Če avg 30, 2012 4:11 pm

Energetik81 je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:misek, izračun si dokaj podrobno naredil a pozabil upoštevat tri stvari: zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Lej, kurilna vrednost LPG je 26 MJ/L, za bencin pa 34 MJ/L. Torej je že po defoltu poraba okoli 25% večja pri enaki vožnji, ne more biti drugače. Mišek bi imel porabo s plinom teoretično okoli 8,7L/100.


Kaj to bi potem moralo v praksi tako držat, 25% več?? Eh potem pa tako brezveze kaj študirat o plinu.
Ko zdaj sem ravno prišel domov in ja, poraba mi je še padla, zdaj kaže 6,5. Tak da, ko se bom skoz vozil na šiht bi znalo bit to še nižje.Tako da res vprašanje ali se mi splača kaj štoferit po avtu s tem plinom.

Če greš gledat na spritmonitor, je povprečna poraba na plin ene 20% večja kot pri tistih na bencin. Gledu sm pa Golfe 70-100KM, 3000 zapisov. Tako da kar dobro drži. Ne more bit drugače, energija ne pride iz nič in kurilne vrednosti so tako, ko je zapisano.
S tem da verjetno uporabniki plina v poprečju vozijo mirnejše in bolj varčno. Pri točno enaki vožnji bi bila lahko razlika še večja od 20%.


Če je poraba 20% večja, vgradnja dobrega sistema je okrog 1400 ali več, mazivo ki ga je treba poleg dodajati, še en dodatni servis,....potem to nima pravega pomena.
Sej pravim, to je ravno hudič, monterji zagovarjajo eno v praksi pa je potem čisto drugo. Meni pa zdajle kaže 6,5 povprečje pa 100km še naredim in grem tankat, pričakujem resnično okrog 6,7. Sem že mel take rezultate na računalniku pa se je pokazalo, da se mal zlaže, več kot za 0,2 pa nikoli. Zadnjič mi je pa kazal 6,9 preračunano je bilo pa 6,7. Mogoče bi pa uspelo na tako dolgo progo realno spravit na 6,5. Vozim pa to čisto normalno, hitrost do 100, popovdne vkloplena klima (to še nisem probal, koliko se to pozna, tak se mi nekak ne zdi, da bi pil kaj več zaradi tega) v jesenskem-spomladanskem času sem imel tudi tako porabo, pa je bil kompresor ugasnjen.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a maniaxxx Če avg 30, 2012 5:39 pm

Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a peroRS Če avg 30, 2012 5:59 pm



Prodajam zaradi ločitve


:vc :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a King1 Če avg 30, 2012 6:30 pm

peroRS je napisal/-a:


Prodajam zaradi ločitve


:vc :mrgreen:



Renault ga je stal ločitve. =P Sigurno si je baba najdla takega, ki vozi VAG grupo =P =P

lp
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mevden Če avg 30, 2012 8:56 pm

glej, četudi te sedaj prepričajo da je trenutni benciner najboljši se boš takoj ob naslednji podražitvi zopet spraševal kupiti dizla ali ne.

glede na to da 100km ni malo bi sam kupil dizla, sicer se ne mudi še v roku parih dneh, v naslednjem mesecu ali dveh pa zagotovo.

Tako da bi na tvojem mestu začel gledati za dobrimi primerki in v nakup.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Doche Če avg 30, 2012 9:35 pm

mevden je napisal/-a:glej, četudi te sedaj prepričajo da je trenutni benciner najboljši se boš takoj ob naslednji podražitvi zopet spraševal kupiti dizla ali ne.

glede na to da 100km ni malo bi sam kupil dizla, sicer se ne mudi še v roku parih dneh, v naslednjem mesecu ali dveh pa zagotovo.

Tako da bi na tvojem mestu začel gledati za dobrimi primerki in v nakup.


Tukaj se strinjam. Sploh nebi dvomil, jaz bi takoj šel po dizla. Ampak v nakup samo v primeru, da najdeš res nekaj dobrega, od prvega lastnika, kjer si lahko zelo zmanjšaš možnosti slabega vzdrževanja.
 
Octavian9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če dec 16, 2010 2:50 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Octavian9 Pe avg 31, 2012 7:29 am

Moje konkretne izkušnje s predelavo avtomobila z bencinskim atmosferskim motorjem na plin:
avto je pred predelavo porabil 6,3 l/100km bencina (izračunano iz dejanske porabe)
poraba LPG = 7,95 litra na 100 km (poraba plina izračunana po prevoženih 75.000 km (v 2,5 letih)
cena Flash lube-a je v SLO med 11 in 16 EUR za 0,5 litra (v Nemčiji je strošek tega olja ca. 70 EUR za 5 litrov skupaj s stroški pošiljanja). 6 litrov Valve care-a pravkar porabljeno.
servis vsakih 15.000 km = 45 EUR
na vsakih ca. 9.000 km še potrebno računat na strošek ca. 40 litrov bencina
točka, ko se je sistem izplačal je bila pri ca. 70.000 km

Moč motorja je manjša, sicer ni bistveno je pa. Vgrajen sistem je sistem Zavoli. Cena predelave je bila za 4 valjni motor 1.400 EUR + 65 EUR za homologacijo).

Prosim - prav vsako polnjenje z LPG in bencinom sem upošteval in si zapisal, zato so ti podatki zelo točni. Tistim, ki trdijo, da je poraba pri LPG le 10% večja od poraba bencina (ali celo enaka) in da je moč motorja enaka, da se jim sistemi izplačajo v 20.000 km pa enostavno zaradi lastnih izkušenj ne verjamem.

Zato previdno s temi predelavami, ker se poleg zgoraj navedenih dejstev pogosto pojavljajo vsaj začetne težave z nastavitvami sistemov, z zažiganjem ventilov, z izbiro in menjavo svečk, cukanjem, itd.

Skratka ni ravno vse zlato kar se sveti (sploh če se poskuša svetiti), sploh pa ne verjemite preveč prodajalcem LPG sistemov.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Pe avg 31, 2012 7:40 am

Jutri bom šel mogoče na eno probo z meganom, da vidim kako pa kaj, ali mi bi odgovarjal, ali je boljše počutje v tem, ki ga imam.
Tole ko ste eni lepili linke, to so vse primerki, za katere bi še moral vsaj tisočaka doplačat....to pa, če potem tako študiram, tako izgubi smisel varčevanja....za tako razliko se lahko eno leto vozim z bencinarjem. Plus tega, tu imam narjen velik servis, obojne gume dobre. Pri tistem, ki ga kupiš je pa velika vrjetnost, da dobiš gor slabe gume, zimskih sploh ne dobiš zraven....torej moraš kupit dva kompleta gum, če so mere 195/65/15 kot imam sedaj to pomeni dobrih 500 eur. Če pa so mere 205/55/16 je pa ta cifra 800 eur.
Potem gledam; tisočaka več za avto, vsaj 500 za gume, pa da te še čaka veliki servis, pa si skoraj na 2000 eur. To je pa potem daleč od varčevanja pa če tudi pije 2 litra manj.
Bom videl, če se bom lahko s kom zmenil, da bi se s pol poti naprej skupaj vozili, dve kandidatki poznam, če bodo na isti smeni se bo mogoče dalo zmenit. Bi bilo kar 40km na dan manj....pa je že to kr dobrih 80 eur.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a nebivedu Pe avg 31, 2012 7:46 am

~toMmy~ je napisal/-a:Pri takšni kilometrini bi jaz na njegovem mestu počakal na kakšnega dobrega rabljenega dizelskega Legacy-ja (predvidevam, da drugega niti noče), ker konec koncev je isti klinac, če (brezveze) puščaš toliko denarja na pumpi ali ga pa daješ za mesečni obrok, le da se voziš v 10 let novejšem avtu. :)


Pravilno si ugotovil. Za avto ne dam več kot 3000 evrov. To je nekakšna meja, ki je ne mislim prebiti. Neumno se mi zdi dat za avto več kot tok, ker si s tem delaš samo zgubo. 10 let star avto bore malo izgublja na vrednosti z vsakim letom, ki ga "pridobi". Poleg tega za razliko do novega vozim lahko nekaj 10 let preden bom prišel na isto vsoto. Vozim 99% relacij, na katerih vozim 110km/h po števcu, kar je nenako 103 do 105km/h po GPS-u. Poraba je taka ravno zaradi relacij.
Je pa avto "oskubljena" verzija legacy-ja, 4. generacije z 2.0 motorjem, kar je redkost, ker ima 95% te generacije 2.5 motorje in tono opreme. Avto ima samo klimo, abs in par airbagov, druge opreme ni, ki je ponavadi v teh avtomobilih. Dodatno je na avtu še 4kg lažji vztrajnik in zamenjana visko sklopka za bolj vzdržljivo. Motor je pa od foresterja letnik 2003, ker je pri prejšnjem lastniku zmrznila voda v motorju, ko so bili v hribih.

U končni fazi pa bom take relacije delal še par dni (do zaključka zadnjega predavanja na faksu), potem pa bo ostala samo še vožnja do službe in nazaj, pa občasni izleti (tako da dizel odpade, ker bom v povprečju delal manj kot do 200km na teden)
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov