Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a Blinder Če okt 03, 2013 9:52 pm

Preizkušeno robo katero veselo plačaš na benzinski črpalki.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos Če okt 03, 2013 10:03 pm

Pa res že človek ne ve točno al kupit turbo al atmosferca...seveda eni bodo bolj za eno, drugi za drugo...dejstvo pač sam bo mogal izbral kaj mu najbolj leže...kolko pa sem uspel razbrati iz vaših komentarjev bi trenutno glede na vse bila verjetno najboljša opcija Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance (že preizkušen motor brez ACT in veliiiiiko prostora), pa še to baje ugodno financiranje? Ali sem kaj spregledal ali napačno razumel?! :)
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a DePalmo Če okt 03, 2013 10:19 pm

Isto sem razumel tudi jaz :)

In tudi mene zanima kako bo s temi TSI motorji pri 200.000 prevoženih... ali bojo še delal ali bojo začel kihat in umirat... to bo čas pokazal. Ker kamor se gre z davki, nam res nebo preostalo drugega kot kupit 0.8 TSI s 130 KM (ko bo na voljo ;)).
 
PINki92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr feb 22, 2012 8:59 am

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a PINki92 Če okt 03, 2013 10:21 pm

DePalmo je napisal/-a:Isto sem razumel tudi jaz :)

In tudi mene zanima kako bo s temi TSI motorji pri 200.000 prevoženih... ali bojo še delal ali bojo začel kihat in umirat... to bo čas pokazal. Ker kamor se gre z davki, nam res nebo preostalo drugega kot kupit 0.8 TSI s 130 KM (ko bo na voljo ;)).

+1
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a jordan Če okt 03, 2013 10:35 pm

mirkos je napisal/-a:Pa res že človek ne ve točno al kupit turbo al atmosferca...seveda eni bodo bolj za eno, drugi za drugo...dejstvo pač sam bo mogal izbral kaj mu najbolj leže...kolko pa sem uspel razbrati iz vaših komentarjev bi trenutno glede na vse bila verjetno najboljša opcija Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance (že preizkušen motor brez ACT in veliiiiiko prostora), pa še to baje ugodno financiranje? Ali sem kaj spregledal ali napačno razumel?! :)



Točno tako, Škoda Octavia 1.4 TSI, ki pa seveda nima ACT. Res da ima za 0,6 litra višjo porabo ampak vsaj veš, da boš skoraj zanesljivo prilezel do 200.000 km. Se mi zdi da ima Škoda kar srečno roko pri izbiri motorjev (npr. vgrajen tip motorja 2.0 TDI ni imel težav s pokanjem glav kot so ga imela vozila VW in Audi)
 
zeeone
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr jan 11, 2006 3:25 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a zeeone Pe okt 04, 2013 6:44 am

mirkos je napisal/-a:Pa res že človek ne ve točno al kupit turbo al atmosferca...seveda eni bodo bolj za eno, drugi za drugo...dejstvo pač sam bo mogal izbral kaj mu najbolj leže...kolko pa sem uspel razbrati iz vaših komentarjev bi trenutno glede na vse bila verjetno najboljša opcija Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance (že preizkušen motor brez ACT in veliiiiiko prostora), pa še to baje ugodno financiranje? Ali sem kaj spregledal ali napačno razumel?! :)

jaz imam že točno tole naročeno in sicer v Combi izvedbi.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a J.McLane Pe okt 04, 2013 7:43 am

Ah prosim vas ACT je tako preprosta zadevščina, da mi ni jasno zakaj je ne uporablja nihče drug:
http://www.youtube.com/watch?v=ompfLIfsBNE

Podobno zadevo je uporabljala Honda z VTECom v IMA sistemu, kjer se je v EV načinu na tak način zaprlo vse ventile na vseh valjih, ker ni bilo sklopke za odklop eletromotorja od ICE.

Mogoče je problem edino balansiranje gredi in mogoče nemiren tek na dveh valjih. Meni to deluje kot poceni krmiljenje ventilov, da jim ni treba narediti "kompliciranega" valvematic-a ali multiar-a
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
zeeone
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr jan 11, 2006 3:25 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a zeeone So okt 05, 2013 10:53 am

par vprašanj o teh turbo bencinarjih:
- kako se jih pravilno ulaufava ko so novi?
- kakšen bencin se splača tankat: 95/100 oktanski?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a pskoda So okt 05, 2013 11:18 am

Jaz sem pred slabimi 4 leti kupil popolnoma novega 1.6 T z 192konji in ga nisem nič "ulaufal" oz sem ga vozil kot kakšnega recimo 3leta starga in je že na poti domov letelo preko 200km/h. Tankal sem vedno 100 oktanca tako da ne vem kakšna je razlika oz po moje ni nobene razlike ker se računalnik itak prilagodi na kvaliteto bencina. Na dobrih 70kkm sem ga prodal in nisem imel nobenih problemov z motorjem ali turbino pa je bil še čipiran
Lp
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a sonic So okt 05, 2013 1:24 pm

DePalmo je napisal/-a:Isto sem razumel tudi jaz :)

In tudi mene zanima kako bo s temi TSI motorji pri 200.000 prevoženih... ali bojo še delal ali bojo začel kihat in umirat.
Sicer sem enkrat glede tega že pisal, ampak da še enkrat na hitro ponovim: glede na to da vendarle bencinarje kupujejo tisti ki ne delajo veliko km na leto, bo tipičen tak avto pri 200.000 km itak star že kakih 10-15 (ali celo 20 let), ko tudi morebitna smrt motorja ne bo imela posebnega ekonomsko-finančnega pomena, avto bo takrat itak v vsakem primeru vreden le nekaj sto EUR, maksimalno slabega jurja....
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a emozul So okt 05, 2013 2:31 pm

pskoda je napisal/-a:Jaz sem pred slabimi 4 leti kupil popolnoma novega 1.6 T z 192konji in ga nisem nič "ulaufal" oz sem ga vozil kot kakšnega recimo 3leta starga in je že na poti domov letelo preko 200km/h. Tankal sem vedno 100 oktanca tako da ne vem kakšna je razlika oz po moje ni nobene razlike ker se računalnik itak prilagodi na kvaliteto bencina. Na dobrih 70kkm sem ga prodal in nisem imel nobenih problemov z motorjem ali turbino pa je bil še čipiran



Jaz mislim, da se preveč obremenjujemo kje in kaj moramo tankat. Prav velike razlike po moje ni, sploh, če se gre za bencinarja.
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a Clancy So okt 05, 2013 2:39 pm

Zna pa biti, da zaradi tega, ker se ti motorji napram atmosfercem ne vrtijo tako hitro, vzdržljivost niti ni tako vprašljiva.
Kakor sem gledal recimo za TSI-je, imajo največjo moč že od 1400 rpm naprej, največjo moč pa 1.2 in 1.4 TSI (122KM) pri 5000 rpm, 1.4 ACT in 2.0 GTI pa že pri 4.500 rpm, kjer atmosfeci komaj dosežejo največji navor, največjo moč pa čez 6.000 rpm.
Tako da, če hočeš iz atmosferca kaj iztisniti, ga moraš kar konkretno vrteti, turbinca pa ne.
Iz lastnih izkušenj lahko povem, da pri TSI-jih za živahno vožnjo in med prehitevanjem komot zadostuje prestavljanje že pri 3.500 rpm.
Seveda ne trdim, da so turbinci sedaj zaradi tega kaj bolj vzdržljivi, za razmislit pa je.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a pskoda So okt 05, 2013 3:21 pm

Glede vzdržlivosti turbačev in atmosfercev ni neke bistvene razlike nastane pa problem, ko turbo motorje navijejo na +40hp in +50nm potem so bolj obremenjeni motorji in posledično grejo prej rakom žvižgat kot atmosferci

Glede same vožnje je turbač mnogo boljši za vsakdanjo vožnjo kot atmosferc največ zaradi večjega razpona uporabnih vrtljajev in večjega navora
Lp
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a tha_man So okt 05, 2013 4:03 pm

S turbo bencinarji ni čisto nič drugače kot s turbo dizli, pač turbina bo enkrat šla, kdaj bo to, je pa odvisno od vožnje, kvalitete, sreče... A vsaj ni treba skrbeti da bo šel DPF, DMF, šobe itd. Pri atmosferskh bencinarjih se seveda ne rabiš sekirati niti za turbino, jih pa moraš zato voziti na višjih obratih kot turbake, kar neugodno vpliva na splošno vzdržjivost motorja.

Deklarirane zmogljivosti turbaka med vsakodnevno vožnjo pridejo veliko bolj do izraza kot pri atmosfercu, saj je navor tisti, ki ga potrebuješ pri pospeševanjih, premagovanju hribov in polno naloženem avtomobilu, tega pa ima že povprečen 1.4 turbak več kot marsikateri 2.0 atmosferc, poleg tega je na voljo že iz nižjih obratov. Posledično je poraba turbakov nižja kot pri v praksi primerljivih atmosfercih. Je pa težje doseči tovarniško deklarirano porabo, saj so te pri turbakih ponavadi bolj optimistično napisane kot pri atmosfercih.

Moje mnenje: za umirjene voznike so iz stališča zanesljivosti najbolj primerni atmosferci. Za tiste, ki si lahko privoščijo velik in močan motor (min. 2.0+) prav tako, saj jih ni potrebno tako zelo priganjati, da dajo kaj od sebe. Turbo bencinarji ponujajo najbolj ugodno razmerje med performancami in ceno avtomobila/registracije/goriva za večino, ki ne delajo dovolj km, da bi se jim dejansko splačal turbo dizel s svojimi (potencialnimi) izrednimi stroški vred.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a AgitatoR So okt 05, 2013 7:06 pm

Potem tudi delno generalko delaš. Samo najbolj obremenjena cilindra rihtaš. Pol mašine ma 50k km, pol pa 30k km.
=P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
mirkos
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Po feb 20, 2012 8:01 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a mirkos So okt 05, 2013 7:31 pm

zeeone je napisal/-a:
mirkos je napisal/-a:Pa res že človek ne ve točno al kupit turbo al atmosferca...seveda eni bodo bolj za eno, drugi za drugo...dejstvo pač sam bo mogal izbral kaj mu najbolj leže...kolko pa sem uspel razbrati iz vaših komentarjev bi trenutno glede na vse bila verjetno najboljša opcija Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance (že preizkušen motor brez ACT in veliiiiiko prostora), pa še to baje ugodno financiranje? Ali sem kaj spregledal ali napačno razumel?! :)

jaz imam že točno tole naročeno in sicer v Combi izvedbi.


In kako je potem v praksi izgledalo to financiranje pri tebi? Torej moraš plačat ceno po ceniku al si uspel kaj znižat oz kakšne "bombončke" zraven dobit (zimske gume, kako dodatno opremo...?)
Pri VW vem da niso ravno pristaši velikih popustov...sploh kar se tiče aktualnih modelov ki niso še predolgo na trgu. Kako pa je pri Seatu?
Ko sem sam pred časom spraševal pri Mazdi skorajda ni blo šans za kake popuste ker se je 6-tka tako dobro prodajala in niso rabili nobenih akcijskih popustov....pri Fordu pač dajo tisti popust ki ga dajo po ceniku;npr za Focus karavana konkretno 4800€ (podobno ima Opel, ki pa že tako ali tako ima navite cene in potem komaj s "ogromnim popustom" komaj prideš na normalno ceno) :)
Pri Kii (oz.Ceed-u) sem mislil da je cena lahko max 1900€ (3 joker popusti) manj kot po katalogu...pa sem se zgleda zmotil, ker je cena 17.500€ za ceed 1.6 gdi MAXX, kar za skoraj 5500€ nižja kot po uradnem ceniku :)
 
zeeone
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr jan 11, 2006 3:25 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a zeeone Ne okt 06, 2013 9:09 am

mirkos je napisal/-a:
In kako je potem v praksi izgledalo to financiranje pri tebi? Torej moraš plačat ceno po ceniku al si uspel kaj znižat oz kakšne "bombončke" zraven dobit (zimske gume, kako dodatno opremo...?)
Pri VW vem da niso ravno pristaši velikih popustov...sploh kar se tiče aktualnih modelov ki niso še predolgo na trgu. Kako pa je pri Seatu?
Ko sem sam pred časom spraševal pri Mazdi skorajda ni blo šans za kake popuste ker se je 6-tka tako dobro prodajala in niso rabili nobenih akcijskih popustov....pri Fordu pač dajo tisti popust ki ga dajo po ceniku;npr za Focus karavana konkretno 4800€ (podobno ima Opel, ki pa že tako ali tako ima navite cene in potem komaj s "ogromnim popustom" komaj prideš na normalno ceno) :)
Pri Kii (oz.Ceed-u) sem mislil da je cena lahko max 1900€ (3 joker popusti) manj kot po katalogu...pa sem se zgleda zmotil, ker je cena 17.500€ za ceed 1.6 gdi MAXX, kar za skoraj 5500€ nižja kot po uradnem ceniku :)


ja, izključno po ceniku, kot so mi predstavili pri tem načinu ne moreš dobiti dodatnih popustov, če bi kupoval na cash pa vi se sigurno dalo zmenit.

1% na 6 let= 28% pologa, ki ga lahko razdeliš tudi tako, da plačaš takoj samo 10%, ostalo pa na koncu kot ostanek vrednosti. (npr. če dejansko imaš v kešu ta znesek namenjen za polog in ker so obresti 0% raje izbereš to opcijo z ostankom in denar npr. plasiraš v depozit na 6 let in na koncu dobiš še obresti).
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4381
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a xxl Sr okt 09, 2013 10:19 pm

tha_man je napisal/-a:S turbo bencinarji ni čisto nič drugače kot s turbo dizli, pač turbina bo enkrat šla, kdaj bo to, je pa odvisno od vožnje, kvalitete, sreče... A vsaj ni treba skrbeti da bo šel DPF, DMF, šobe itd. Pri atmosferskh bencinarjih se seveda ne rabiš sekirati niti za turbino, jih pa moraš zato voziti na višjih obratih kot turbake, kar neugodno vpliva na splošno vzdržjivost motorja.

Deklarirane zmogljivosti turbaka med vsakodnevno vožnjo pridejo veliko bolj do izraza kot pri atmosfercu, saj je navor tisti, ki ga potrebuješ pri pospeševanjih, premagovanju hribov in polno naloženem avtomobilu, tega pa ima že povprečen 1.4 turbak več kot marsikateri 2.0 atmosferc, poleg tega je na voljo že iz nižjih obratov. Posledično je poraba turbakov nižja kot pri v praksi primerljivih atmosfercih. Je pa težje doseči tovarniško deklarirano porabo, saj so te pri turbakih ponavadi bolj optimistično napisane kot pri atmosfercih.

Moje mnenje: za umirjene voznike so iz stališča zanesljivosti najbolj primerni atmosferci. Za tiste, ki si lahko privoščijo velik in močan motor (min. 2.0+) prav tako, saj jih ni potrebno tako zelo priganjati, da dajo kaj od sebe. Turbo bencinarji ponujajo najbolj ugodno razmerje med performancami in ceno avtomobila/registracije/goriva za večino, ki ne delajo dovolj km, da bi se jim dejansko splačal turbo dizel s svojimi (potencialnimi) izrednimi stroški vred.

Lepo povedano.Turbaka ne zamenjam za atmosferca,ker se enostavno lepše pelje.Pri porabi je res tako kot praviš.Sam sem s svojo zadovoljen,glede na moč (170KM),z zmerno vožnjo 7-7,5,kar je sicer daleč od obljub (5,8).Delam cca 20 000km na leto,tako da bi se mi enako močan dizel (3000 eura dražji) izplačal šele po cca 5 letih,ko itak mislim menjat.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 09, 2013 11:13 pm

Kako pogosto pa res izkoristiš te konje? Dizel z manj konji bo namreč pri zmerni vožnji podobno zmogljiv zaradi navora, hkrati bo pa po petih letih tudi več vreden, tako da bi po tvojih izračunih bil čisto smiseln. Druga stvar je pa, kaj ti bolj odgovarja. ;)

Drugače me pri teh primerjavah moti označevanje atmosfercev, kot da so skoraj nepokvarljivi, enostavno vem za preveč težav...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Turbo bencinarji

Napisal/-a gasolinedream Sr okt 09, 2013 11:41 pm

Saj tukaj se ne gre za absolutno zanesljivost. Tudi moderni atmosferci imajo visokotlačno črpalko ($$$) ter šobe ($$$). Pri turbakih se doda še turbina($$). Potem pa smo tukaj pri že treh potencialnih stvareh ki lahko grejo narobe in niti niso poceni. Starejši motorji tega pač niso imeli.

Je pa od človeka do človeka odvisno ali raje pusti denar na črpalki, ali je pripravljen tvegat potencialne stroške.

Pri meni je recimo velik faktor starost avtomobila, ter če avto poznam. 10 let starega turbaka od ne poznane osebe ne bi upal kupovat, pri nakupu novega pa bi se pomoje odločil za nek modernejši prisilno polnjen mlinček.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov