burek, jaz ti samo rečem, da če je dovolj zmogljiv 1.6 TDI je tudi 1.2 TSI.
1.2 TSI ima še malo rezerve pri teži (90 kg) in celo boljše pospeške kot 1.6 TDI. Motorja imata čisto enake zmogljivosti če vzameš v obzir, da bencinski motor lahko vrtiš višje in ima moč razporejeno čez večje območje in ne vem zakaj bi se moral voznik tega bati in motor na vsak način voziti pod 2.000 obratov.
Torej:
- 50kW TDI proizvede pri 2.000 vrtljajih TSI pa pri 2.800
- 77 kW bo TDI dosegel pri 2.940 vrtljajih TSI pa pri 4.200 vrtlajijh
Umirjen voznik tudi v Touranu v 95% primerov ne bo potreboval več kot 30kW moči, če jo bo pa (prehitevanje v AC klanec) bo pač moral kompenzirati s tistimi 1.300 obrati više, dvomim, da bo trušč v kabini kaj večji kot pri TDI. Pravega voznika 1.2 TSI-ja pa voznik z 1.6 TDI nikoli ne bo ujel, če bi šla merit kdo ima daljšega

Tattoo-:
Proizvajalec ima še vedno možnost goljufati na NEDC, aja to se ne dela, oz. se dela enako pri TDI in TSI, pa res? Spritmonitor:
1.2 TSI: 7,41 l/100 km = 173 g CO2
1.6 TDI: 6,03 l/100 km = 159 g CO2
Edit: malo napačne cifre