

308 se spet dobil za dve urci. Sicer brez vinjete

Kar se tiče izolacije kabine, navora in udobnosti mu moram priznat da je krepko pred Leonom. Tudi pred Mazdo je, ampak malo manj. To kar sem uporabljal v teh dveh urah je zelo logično, dostopno in enostavno za uporabo. Res so se potrudili in vse skupaj naredili malo manj francosko kot ponavadi.
1.6 motorček je res fajn. Tudi pri višjih obratih ga v kabini ni slišat. Navora pa res dovolj. Sem probal eno vzpetino v četrti pod 2000 obratov. Neverjetno?!



Mislim da bi Seatovi prodajalci mogli obvezno na testno vožnjo. Če pa še ceno z popustom dobijo.......

Občutek udobnosti in izolacije kabine se komot primerja z Golfom. Leon in Astra sta glede tega precej zadaj.
Pa kot sem rekel "zarečeni kruh"
Tole so bili moji prvi komentarji



For je napisal/-a:So kar pogumni z tistim volanom![]()
![]()
![]()
Meni je še zmeraj prenizko postavljen. Tudi za ramena (189 cmm visok) mi zmanjka prostora, še dobro da vzglavnik gre gor![]()
Sedalni del sedeža je pri kolenih previsok. Pri uporabi sklopke me kar tišči spodaj.
Tista ročka za sprostiti volanski obroč se mi je že zamerila, ker sem si priščipnil prst.
Prazen prostor pod zaslonom je prav grozen. Ročica ročne zavore je lepo pospravljena za razliko od Mazde 3. Tudi zvok zapiranja vrat mi je bolj všeč pri 308.
Zunanja oblika pa hoče biti Golf....nič posebnega v bistvu.
Ob priliki probam oba....in Mazdo 3 in 308.
For je napisal/-a:Ta avto je tudi mene pustil čisto hladnega. Še posebej tisti volan ....to mi je čist mim![]()
...pa še vse tisto kar je predhodnik napisal.
Vse to še zmeraj drži, ampak po dveh uricah druženja, se mi ne zdi tako moteče. Seveda da še kaj drugega vpliva na mojo odločitev, npr. financiranje, prizadevanje in odnos prodajalca, popusti, avtomobili na zalogi, bližina servisa, kakšno poznanstvo, hitrost postopka, cena mojega starega avta .....
Ni še odločeno, ampak kot kaže je 308 v prednosti


