Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Če avg 07, 2008 11:34 pm

Ok, upam da ne bom postavu neumnega vprašanja,ker sem kar lep del teme prebral (priznam da cele nisem-je dolga)...

Torej, če uvozim avto iz nemčije, morm v slo plačati DMV za katerega obstaja lestvica za nove avtomobile, pri rabljenih pa je mislim da fiksnih 5%.

Ali plačaš ta davek tudi ko pride avto iz amerike?

Namreč zanimiv je tale mali leksus (IS 250) ker je precej ugoden v ZDA...

Koliko stane prevoz sem uspel ugotovit, ker kolega z zda razlaga to vsak ta 6. post - hvalabogu da se mu da...

Kako pa je s homolomo - videl sem da se s tem ukvarja nemško podjetje - zanima pa me čisto groba ocena kok pride kalibriranje avtomobila da se bo lahko peljal po EU cestah...je to 100eu,500eu,2000eu?

Če kdo ve,prosim da poda info,bom pa tut sam kontaktiral v nemčijo - upam da znajo angleško :)
C u O r E S p O r T i V o
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Pe avg 08, 2008 10:59 am

Miholl84 je napisal/-a:Ok, upam da ne bom postavu neumnega vprašanja,ker sem kar lep del teme prebral (priznam da cele nisem-je dolga)...

Torej, če uvozim avto iz nemčije, morm v slo plačati DMV za katerega obstaja lestvica za nove avtomobile, pri rabljenih pa je mislim da fiksnih 5%.

Ali plačaš ta davek tudi ko pride avto iz amerike?

Namreč zanimiv je tale mali leksus (IS 250) ker je precej ugoden v ZDA...

Koliko stane prevoz sem uspel ugotovit, ker kolega z zda razlaga to vsak ta 6. post - hvalabogu da se mu da...

Kako pa je s homolomo - videl sem da se s tem ukvarja nemško podjetje - zanima pa me čisto groba ocena kok pride kalibriranje avtomobila da se bo lahko peljal po EU cestah...je to 100eu,500eu,2000eu?

Če kdo ve,prosim da poda info,bom pa tut sam kontaktiral v nemčijo - upam da znajo angleško :)


DMV za nove avtomobile ni fiksen ampak ostaja lestvica na ceno avta koliko % ga plačaš.Za rabljene je 5%.Ja DMV se plačuje tudi na avte uvožene iz ZDA.
Tukaj imaš točno napisano:
Ne glede ali gre za pridobitev novega ali rabljenega vozila pa so kupci zavezani plačati tudi davek na motorna vozila. Davek na nova motorna vozila se plača po davčni stopnji opredeljeni z lestvico v 2. odstavku 6. člena ZDMV, medtem ko se davek od prometa rabljenih motornih vozil plača po 5% stopnji od nakupne cene, ki mora ustrezati prometni vrednosti po opredelitvi davčnega organa.

Davka na promet motornih vozil se, ne plačuje: 1. od vozil, ki se pred prvo registracijo izvozijo ali dobavijo v drugo državo članico EU, 2. od vozil, ki so nabavljena za prevoz velikih družin v skladu z določili in pod pogoji kot jih opredeljuje zakon, 3. od vozil, ki so nabavljena za prevoz invalidov in drugih oseb s posebnimi potrebami v skladu z določili in pod pogoji kot jih opredeljuje zakon, 4. od vozil za potrebe diplomatskih, konzularnih predstavništev in osebja ter mednarodnih organizacij, 5. od rabljenih vozil muzejske vrednosti starejših od 30 let, 6. od vozil, ki se začasno uvozijo, če do oproščena plačila uvoznih dajatev in/ali ni potrebno obračunati DDV, 7. od športnih vozil, ki so namenjena izključno tekmovanju in niso primerna za cestno vožnjo, 8. od prenosa vozil v primeru statusnega preblikovanje lastnika vozila, 9. od vozil v finančnem najemu, 10. od podarjenih ali podedovanih vozil po prvem dednem redu (4. člen ZDMV).


Slika
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
sepia
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če avg 07, 2008 9:38 pm

Napisal/-a sepia Po avg 11, 2008 7:46 pm

sepravi če hočeš ameriški avto v sloveniji registriran in vse moreš:

-plačat ceno avta + prevoz
-ddv (5% za rabljen avto?)
-homologacijo
-registracijo
-zavarovanje
-vinjeto

sm še kej pozabu? sm prov razumu? mal rastresen upam da se razumeli.
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Po avg 11, 2008 8:44 pm

ddv je 20%
dmv 5% to ni eno in isto!
 
sepia
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če avg 07, 2008 9:38 pm

Napisal/-a sepia Po avg 11, 2008 10:05 pm

narobe sm napisu, hvala ti.
 
Uporabniški avatar
Juster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe dec 21, 2007 7:22 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Juster Če avg 14, 2008 1:25 pm

GOOS je napisal/-a:
q_verde je napisal/-a:tema je zlo zanimiva, sem jo tudi sam redno prebiral, prebral vse in mogoce kaj v bliznji oz. daljnji prihodnosti celo nabavim (kakega mustanga GT 4,6 l. 2005-6). skepsa gre na racun kupljenega preko neta, ne da bi zadevo v zivo videl. ostale stvari so jasne.

zal se na tem forumu ni bilo predstavljenega resnega kupca, ki bi npr. svoje vozilo predstavil malo bolj detajlno (tudi s kaksno slikco s slo tablicami...). potem bi bila odlocitev verjetno za marsikoga lazja. šurev in primoz sta lahko tudi izmisljena. nekih konkretnih podatkov zal ni, pa se njuna prva registracija poraja dvome... a je surev uvozil fersterkerijo ali cenejse CD-je oz. DVD-je...
:oops:

ceprav se mi zdi, da lahko tomu generalno verjamem! :)


zame ne rabis dvomit...
sem tako fizicna kot pravna oseba...
ce pa bos se moj priimek poleg vtipkal v google.. pa boste se ljubitelji sporta lahko kaj prebrali ;)

drugace pa imava precej podoben okus glede avtomobilov... ce se bos odlocil za mustanga ti bom lahko pomagal pri sami izpeljavi homologacije in papirjev... mislim da nebi smel biti problem...

LP
Primoz



Sorry če sem spregledal.......tvoj priimek?
Je pa lepo
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če avg 14, 2008 2:14 pm

Juster je napisal/-a:Sorry če sem spregledal.......tvoj priimek?


Evo ti GOOS-a a.k.a. Primož Gosak a.k.a. odličen gorski kolesar.
 
libero1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po sep 08, 2008 8:03 pm

Napisal/-a libero1 To sep 09, 2008 10:59 am

je kakšna novica o partnerjih v SLO? Zgleda kot da gre za atomske bombe!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom To sep 09, 2008 5:10 pm

libero1 je napisal/-a:je kakšna novica o partnerjih v SLO? Zgleda kot da gre za atomske bombe!


Ti so ze kar nekaj casa, imas na PM...


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
Neeko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To feb 27, 2007 1:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Neeko To sep 09, 2008 5:42 pm

lahko še meni prosim na pm?
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun To sep 09, 2008 6:00 pm

Pa tolikokrat je bilo že govora pa še vedno ne razumete.

Iz ZDA se plača:

Avto npr.: 15000$
prevoz + kontejner cca.: 1400$
DDV: 20%
Carina: 10% na vse zgoraj naštete stroške skupaj + stroški ocarinjenja.
Pri nas na carini načeloma pogledaj kakšna je vrednost balag na EU trgu tako, da če je višja bo recimo Corvetta C5 1998 ocenjena namesto 15000$ na 23000EUR kar znese cca. 34000$.

Zato se ponavadi avti shippajo na Nizozemsko ali v Nemčijo. Tam se ocarini po računu. Na Nizozemskem je DDV 16%, Nemčija 19%. Treba je premislit kaj se bolj izplača.

Npr. za Mustanga zadnje generacije se že dobijo evropske luči z E oznakami. Števci lahko ostanejo v mph, načeloma pa imajo dopisane metrične vrednosti. Prevežejo se žmigavci na pozicijo, saj v US ne poznajo pozicijskih luči ampak jim zato služijo neprestano svetleči žmigavci. Zadaj se rdeči indikatorji izklopijo. Pridobit je potrebno ECE certifikate o vozilu, načeloma jih izdaja TÜV Augsburg ter še nekatere tehnične institucije v Nemčiji ali na Nizozemskem. Odvisno kaj je potrebno. Načeloma pa so to EU homologation, Datenblatt ter Fahrzeug - tehnische specifikation. Stroški tega načeloma stanejo cca. 2000 - 3000 EUR. To pomeni vgradnja luči, avtoelektričarska dela, pridobitev vseh certifikatov, itd...

Certifikati se izdajajo na št.šasije in včasih traja cca. dober mesec ali dva, da se vse pridobi. Pišem zato, ker jih dosti piše pa nič dejansko ne napišejo o poteku birokracije na tej strani atlantika po uvozu iz USA, z zadevami imam izkušnje zato tudi vem kako in kaj!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom To sep 09, 2008 6:04 pm

Tayfun je napisal/-a:Pa tolikokrat je bilo že govora pa še vedno ne razumete.

Iz ZDA se plača:

Avto npr.: 15000$
prevoz + kontejner cca.: 1400$
DDV: 20%
Carina: 10% na vse zgoraj naštete stroške skupaj + stroški ocarinjenja.
Pri nas na carini načeloma pogledaj kakšna je vrednost balag na EU trgu tako, da če je višja bo recimo Corvetta C5 1998 ocenjena namesto 15000$ na 23000EUR kar znese cca. 34000$.

Zato se ponavadi avti shippajo na Nizozemsko ali v Nemčijo. Tam se ocarini po računu. Na Nizozemskem je DDV 16%, Nemčija 19%. Treba je premislit kaj se bolj izplača.

Npr. za Mustanga zadnje generacije se že dobijo evropske luči z E oznakami. Števci lahko ostanejo v mph, načeloma pa imajo dopisane metrične vrednosti. Prevežejo se žmigavci na pozicijo, saj v US ne poznajo pozicijskih luči ampak jim zato služijo neprestano svetleči žmigavci. Zadaj se rdeči indikatorji izklopijo. Pridobit je potrebno ECE certifikate o vozilu, načeloma jih izdaja TÜV Augsburg ter še nekatere tehnične institucije v Nemčiji ali na Nizozemskem. Odvisno kaj je potrebno. Načeloma pa so to EU homologation, Datenblatt ter Fahrzeug - tehnische specifikation. Stroški tega načeloma stanejo cca. 2000 - 3000 EUR. To pomeni vgradnja luči, avtoelektričarska dela, pridobitev vseh certifikatov, itd...

Certifikati se izdajajo na št.šasije in včasih traja cca. dober mesec ali dva, da se vse pridobi. Pišem zato, ker jih dosti piše pa nič dejansko ne napišejo o poteku birokracije na tej strani atlantika po uvozu iz USA, z zadevami imam izkušnje zato tudi vem kako in kaj!




Super! Predlagam, da odpremo eno temo samo za evropski del Atlantika, ameriski je pa tako simpl-ko-pasulj: placas, peljes.


LP iz Chicaga!
 
GOOS
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: To jun 17, 2008 6:14 pm

Napisal/-a GOOS To sep 16, 2008 11:20 pm

chgotom je napisal/-a:
Tayfun je napisal/-a:Pa tolikokrat je bilo že govora pa še vedno ne razumete.

Iz ZDA se plača:

Avto npr.: 15000$
prevoz + kontejner cca.: 1400$
DDV: 20%
Carina: 10% na vse zgoraj naštete stroške skupaj + stroški ocarinjenja.
Pri nas na carini načeloma pogledaj kakšna je vrednost balag na EU trgu tako, da če je višja bo recimo Corvetta C5 1998 ocenjena namesto 15000$ na 23000EUR kar znese cca. 34000$.

Zato se ponavadi avti shippajo na Nizozemsko ali v Nemčijo. Tam se ocarini po računu. Na Nizozemskem je DDV 16%, Nemčija 19%. Treba je premislit kaj se bolj izplača.

Npr. za Mustanga zadnje generacije se že dobijo evropske luči z E oznakami. Števci lahko ostanejo v mph, načeloma pa imajo dopisane metrične vrednosti. Prevežejo se žmigavci na pozicijo, saj v US ne poznajo pozicijskih luči ampak jim zato služijo neprestano svetleči žmigavci. Zadaj se rdeči indikatorji izklopijo. Pridobit je potrebno ECE certifikate o vozilu, načeloma jih izdaja TÜV Augsburg ter še nekatere tehnične institucije v Nemčiji ali na Nizozemskem. Odvisno kaj je potrebno. Načeloma pa so to EU homologation, Datenblatt ter Fahrzeug - tehnische specifikation. Stroški tega načeloma stanejo cca. 2000 - 3000 EUR. To pomeni vgradnja luči, avtoelektričarska dela, pridobitev vseh certifikatov, itd...

Certifikati se izdajajo na št.šasije in včasih traja cca. dober mesec ali dva, da se vse pridobi. Pišem zato, ker jih dosti piše pa nič dejansko ne napišejo o poteku birokracije na tej strani atlantika po uvozu iz USA, z zadevami imam izkušnje zato tudi vem kako in kaj!




Super! Predlagam, da odpremo eno temo samo za evropski del Atlantika, ameriski je pa tako simpl-ko-pasulj: placas, peljes.


LP iz Chicaga!


Super napisano...
jaz sem z vsemi informacijami zelel pocakati da odpremo uradno spletno stran kjer se bodo potencialni kupci lahko kaj vec prebrali o teh zadevah...
V kratkem sledi!!!

LP
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Če sep 18, 2008 1:34 pm

jay je napisal/-a:courage: zdaj se bojo najbolj pritoževali lokalni prodajalci :twisted:


Prou jim bodi, ka pa cene tako navijajo...
S pol manjšimi maržami bi še vedno zelo spodobno živeli in preživeli....
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
GOOS
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: To jun 17, 2008 6:14 pm

Napisal/-a GOOS Pe sep 19, 2008 12:36 am

Courage™ je napisal/-a:Zakaj bi bla ?

Ker nam dela uslugo pa avte bolj poceni zrihta, take ki jih tukaj sploh ni mogoce dobit ?


tocno tako!!!
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Pe sep 19, 2008 6:44 am

Še mal pa vas (forum a.com) predlagal namest AMZS-ja. OK, namest vodstva AMZS-ja, njih itak bolj skrbi dobrobit ostalih na račun avtomobilistov.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom So sep 20, 2008 8:07 pm

xxxl je napisal/-a:
GOOS je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:Zakaj bi bla ?

Ker nam dela uslugo pa avte bolj poceni zrihta, take ki jih tukaj sploh ni mogoce dobit ?


tocno tako!!!


... ;) a posredujete brez provizij oz. zaslužka slučajno??? ... če je odgovor DA ... potem svaka čast ... in je lahko vsak samo vesel vašega posredovanja ... :)

... komentar je bil namenjen temu, da so bile takšne podobne teme (avti iz USA ipd.) zbristane .. češ, da gre za reklamo in je to izrecno prepovedano na forumu ... ;)

... očitno je nekdo lepo zapisan in veljajo drugačna pravila igre ... kar očitno v naši domovini predstavlja že nek standard ... :oops: PatriaPress




Ne, le nas zasluzek gre v par % in je vnaprej jasno in tocno znan. Kot registrirano amerisko podjetje izvazamo avtomobile in ostalo blago iz ZDA ze dolga leta, zal ne v SLovenijo, to se je zacelo sele nekje v zadnjih mesecih.

Ni posteno dolzit slovenske zastopnike in prodajalce avtomobilov za visoke zasluzke, tu glavne provizije pobere lakomna drzava z nenormalnimi davki. Zakaj pa ZDA lahko obstajajo in zivijo z davki tam 8% ali pa se manj, nekatere zvezne drzave (Delaware na primer ) pa jih sploh nimajo?

Zakaj je BMW pol cenejsi tukaj, kot pa v domacem Muenchnu, in akrapovicev izpuh (ki je BTW v ZDA celo priljubljen in cenjen) pa isto tukaj v ZDA krepko cenejsi kot sredi Ljubljane?


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
domsas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po maj 07, 2007 8:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a domsas So sep 20, 2008 8:13 pm

chgotom je napisal/-a:
xxxl je napisal/-a:
GOOS je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:Zakaj bi bla ?

Ker nam dela uslugo pa avte bolj poceni zrihta, take ki jih tukaj sploh ni mogoce dobit ?


tocno tako!!!


... ;) a posredujete brez provizij oz. zaslužka slučajno??? ... če je odgovor DA ... potem svaka čast ... in je lahko vsak samo vesel vašega posredovanja ... :)

... komentar je bil namenjen temu, da so bile takšne podobne teme (avti iz USA ipd.) zbristane .. češ, da gre za reklamo in je to izrecno prepovedano na forumu ... ;)

... očitno je nekdo lepo zapisan in veljajo drugačna pravila igre ... kar očitno v naši domovini predstavlja že nek standard ... :oops: PatriaPress




Ne, le nas zasluzek gre v par % in je vnaprej jasno in tocno znan. Kot registrirano amerisko podjetje izvazamo avtomobile in ostalo blago iz ZDA ze dolga leta, zal ne v SLovenijo, to se je zacelo sele nekje v zadnjih mesecih.

Ni posteno dolzit slovenske zastopnike in prodajalce avtomobilov za visoke zasluzke, tu glavne provizije pobere lakomna drzava z nenormalnimi davki. Zakaj pa ZDA lahko obstajajo in zivijo z davki tam 8% ali pa se manj, nekatere zvezne drzave (Delaware na primer ) pa jih sploh nimajo?

Zakaj je BMW pol cenejsi tukaj, kot pa v domacem Muenchnu, in akrapovicev izpuh (ki je BTW v ZDA celo priljubljen in cenjen) pa isto tukaj v ZDA krepko cenejsi kot sredi Ljubljane?


LP iz Chicaga!


eden od možnih odgovorov bi lahko bila ekonomija obsega (economy of scale) in pa velikost trga - ameriškega in slovenskega
pa sorry za offtopic, mislim, da je ta tema že malo zasmetena, tudiz mojim prispevkom :oops:
Slika
You have to learn to follow before you can lead
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr nov 19, 2008 8:28 am

Transport avtomobila iz ZDA do Evrope
*************************************************

Dobivam precej emailov na to temo, zato odgovor vsem, ki jih to zanima.

Opisan postopek velja za roll-on/roll-off nacin prevoza.

Avto nalozimo v Chicagu na tovornjak - klasicni ameriski truck, s prikolico za prevoz avtomobilov, izberemo samo prevoznike z licenco, zavarovanjem in izkusnjami v prevozu. Vsak avto mora imet TITLE, to je nekaksen lastniski list, ki dokazuje lastnistvo avta, mora bit "cist" tj. brez bremenitev raznih bank, leasing his itd. Brez cistega Title dokumenta namrec ameriska carina ne spusti avta na ladjo. Naredi se tudi zapisnik (walk-around) in se popise morebitne najmanjse praskice.

Prevoz Chicago - Baltimore (pristanisce) traja dan-dva (odvisno od vremena in prometa). Tu ga ameriska carina pregleda, primerja VIN # (=st. sasije), pregleda Title in ga potem svecano pozigosa: dovoljen je izvoz! Title potem tehnicno prinese sofer tovornjaka nazaj in ga letalsko posljemo kupcu v Slovenijo, saj brez njega - ORIGINALNI TITLE - ne more dvignit avta v Evropi.

Za oceanski prevoz izberemo zopet samo renomirane, izkusene in mednarodno priznane ladijske transporterje, z raznimi brokerji in posredniki ne delamo! Eden takih je (pa brez reklame...) Able Cargo (na internetu so na http://ablecargo.com).
Za prevoz ima avto lahko le 1/4 tanka goriva (sorry, nic ne bo s polnim tankom poceni ameriskega bencina...), znotraj pa so dovoljene samo originalne preproge, rezervna guma in dvigalka. Nic ne bo s tem, da bi v prtljaznik dali se tam kak PS3 ali dva, pa kak iPhone, laptop in podobno. Lahko, samo bodo to vse ven pometali, to skoraj 100% pred vkrcavanjem. Kako izgleda ladja in vkrcavanje je prikazano na strani http://ablecargo.com. Avto se fizicno zapelje v podkrov ladje, pricvrsti - Atlantik zna imet visoke valove!

Sam prevoz traja tam 15-17 dni, odvino od vremena in to do nemskega pristanisca Bremerhaven. To je direktna povezava, Koper/Trst so ze bolj lokalna pristanisca gledano z ameriske vzhodne obale in v kolikor kdo hoce avto sem, je seveda mozno, samo se bo to potem prekladalo v kaksnem Tel Avivu ali pa na Cipru. To malo podrazi transport, podaljsa za kak teden-10 dni pa se riziko poskodb je vecji.

Preden gres potem s tresocimi rokami dvignit svoj Mustang ali pa Dodge Challenger (wink, wink...) imas ze tako vse papirje v rokah, prej poslane iz ZDA v Slovenijo: predvsem Title, Dock Receipt, Sales Invoice, ce si se odlocil za amerisko registracijo pa se tablico (samo zadnjo, da bolj cool izgleda!) in registracijo. Edino kar moras sam uredit v Evropi (ni nujno da v Sloveniji) je zavarovanje (zelena karta) za prevoz oz. ga dobis kot tranzitno zavarovanje v nemski luki, ki pa traja le teden dni, toliko, da prides dol do Slovenije.

Stroski: $1600-$1650, od tega je $1000 oceanski transport, ostalo suhozemni.


Druga moznost je pa kontejner: ta se napolni v Baltimore z vsem kar hoces: eden-dva avta (ali pa tri...) kak Harley ali dva, ATV ali pa motorne sanke, pa kaka poceni elektronika noter, pa par 22" feltn z gumami... pac po zelji. Tu potem ne komplicirajo, kaj je noter: mora bit sicer popisano in to je to. 20-ft kontejner je okrog $3500, 40-ft pa tam $4500, racunano okroglo Baltimore-Bremerhaven.


LP iz Chicaga!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov