Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jul 06, 2010 1:03 pm

sicer je tema o 1.2TSI ampak ok.. zakaj se ne sklepa glede na zadaj že 15let star 1.8T o vzdržljivosti? in mimogrede sem prepričan, da je bivši vstopni model pri golfu 1.4 75KM imel precej več problemov kot 1.8T. torej ta teorija ne drži ravno.

seveda pa se pojavijo problemi, pri toliko miljonov avtov so odstopanja normalna. in to je treba vzeti v zakup. tako kot proizvajalci mleka vzamejo, da se določen delež razlije ob transportu ali skladišču. res pa je, da nekateri (ali pa večina) proizvajalci danes presegajo razumske meje.

kael pri tem motorju je vsaj kolikor sem sam opazil zelo različna poraba glede na stil vožnje. mislim, da lahko varira še več kot pri 1.4TSI. tako, da verjamem, da se bodo podirali rekordi navzgor in navzdol..
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To jul 06, 2010 1:57 pm

Kael je napisal/-a:Kar se tiče tlačenja motorja v avtomobile je pa tako: na določenih trgih si lahko kupil npr. Leona 1.4 s 85 KM, prav tako tudi Alteo, pri VW je bil 1.6 motor s 102 KM v Touranu, podobno imaš tudi 1.9 TDIja s 105 KM v Touranu. SKupni imenovalec vseh teh motorjev je, da so temeljito podhranjeni, žrejo pa tako kot da imaš 500 KM bencinca - marsikateri motor bi moral potem iz ponudbe letet.
S temle se pa ne bi strinjal, predvsem glede 'neustreznosti' 1.9 TDI v Touranu. Sicer ne bom preveč pametoval o porabi menim sicer da pretiravaš), ker sem ga peljal le dobro uro na testni vožnji - ampak o kaki podhranjenosti tu ne moremo govoriti, motor je v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (dokaj kratkim, še krajša razmerja kot pri Golfu V) prav solidno poskočen tudi v Touranu.
Ravno zaradi kratkega menjalnika (npr. več kot 3000 rpm pri realnih 130 kmh v 6. prestavi) sicer ni najbolj primeren za uporabnike, ki veliko vozijo po avtocesti, a če se voziš bolj po navadnih cestah in po mestu, je med dizli odlična izbira tudi za Tourana.

OK, tole je bilo malo off, pa bomo že preživeli :)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To jul 06, 2010 1:59 pm

:lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike. Pa tudi tisto lepljenje nekaj napakic, povecini 160KM razlicice TSI motorja, ki je btw znana, da povzroca nekaj problemov, je smesno.

1.2 TSI in 1.4 TSI imata skupno samo ime TSI. Ve sploh kdo kaj pomeni? brez googla :lol:
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie To jul 06, 2010 8:23 pm

ggorenc je napisal/-a::lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike. Pa tudi tisto lepljenje nekaj napakic, povecini 160KM razlicice TSI motorja, ki je btw znana, da povzroca nekaj problemov, je smesno.

1.2 TSI in 1.4 TSI imata skupno samo ime TSI. Ve sploh kdo kaj pomeni? brez googla :lol:


Linki ki sem jih prilepil so bili 122km (razen eden 1.8, po pomoti). A imata 1.2 in 1.4 skupnega res samo ime ali tudi konkretno tehnologijo?

Brez strica googla iz glave se mi zdi da TSI pomeni direktni vbrizg goriva (kot GDI) + turbo... Turbo... stratified injection? Jaz si to predstavljam kot spolni odnos T(urbo)+FSI (fuel stratified injection).

Če so res šli celoten sistem za 1.2 razvijat na novo, čeprav so meli že delujoč 1.4 sistem potem... kapo dol. Ampak se mi zdi nekam neverjetno.

Pravzaprav sem skoraj prepričan, da bo prvim lastnikom motor v povprečju dobro služil - če pa ne pa je tu itak garancija. Bolj skrb vzbujajoče je kaj se bo dogajalo po poteku garancije, ko ga bo nekdo kupil za pol cene.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To jul 06, 2010 8:39 pm

freddie je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a::lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike. Pa tudi tisto lepljenje nekaj napakic, povecini 160KM razlicice TSI motorja, ki je btw znana, da povzroca nekaj problemov, je smesno.

1.2 TSI in 1.4 TSI imata skupno samo ime TSI. Ve sploh kdo kaj pomeni? brez googla :lol:


Linki ki sem jih prilepil so bili 122km (razen eden 1.8, po pomoti). A imata 1.2 in 1.4 skupnega res samo ime ali tudi konkretno tehnologijo?

Brez strica googla iz glave se mi zdi da TSI pomeni direktni vbrizg goriva (kot GDI) + turbo... Turbo... stratified injection? Jaz si to predstavljam kot spolni odnos T(urbo)+FSI (fuel stratified injection).

Če so res šli celoten sistem za 1.2 razvijat na novo, čeprav so meli že delujoč 1.4 sistem potem... kapo dol. Ampak se mi zdi nekam neverjetno.

Pravzaprav sem skoraj prepričan, da bo prvim lastnikom motor v povprečju dobro služil - če pa ne pa je tu itak garancija. Bolj skrb vzbujajoče je kaj se bo dogajalo po poteku garancije, ko ga bo nekdo kupil za pol cene.


Lahko bi vse 1.4T** naredili iz nule, (pa ne samo VAG) ker jaz osebno ne poznam res dobrega(zanesljivega)1.4 motorja, ki ne bi crkoval in ob priganjanju v visoke obrate (ker drugače ne gre nikamor) žrl kot 1.8. Pa to velja za vse proizvajalce. 1.4 je pogreb. Been there, seeen that. In na ne preveč zanesljivo zadevo praktično samo turbino dat in pričakovat da bo delalo 10-15 let...
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 To jul 06, 2010 9:17 pm

Jerch_ je napisal/-a:sicer je tema o 1.2TSI ampak ok.. zakaj se ne sklepa glede na zadaj že 15let star 1.8T o vzdržljivosti? in mimogrede sem prepričan, da je bivši vstopni model pri golfu 1.4 75KM imel precej več problemov kot 1.8T. torej ta teorija ne drži ravno.

seveda pa se pojavijo problemi, pri toliko miljonov avtov so odstopanja normalna. in to je treba vzeti v zakup. tako kot proizvajalci mleka vzamejo, da se določen delež razlije ob transportu ali skladišču. res pa je, da nekateri (ali pa večina) proizvajalci danes presegajo razumske meje.

kael pri tem motorju je vsaj kolikor sem sam opazil zelo različna poraba glede na stil vožnje. mislim, da lahko varira še več kot pri 1.4TSI. tako, da verjamem, da se bodo podirali rekordi navzgor in navzdol..


Ne morem verjeti, kako nekateri kar počez govorijo, da se turbo bencinci zelo nekateri atmosferski bencinci. Pa še to: a mislite, da VAG da na tržišče povsem nestestiran motor? Ker gre za masovni motor, ki ga bodo uporabljale vse znamke koncerna, so z gotovostjo opravili podrobne teste vzdržljivosti, tako da da tudi za 1.2 tsi motor drži dejstvo, da bi ob normalnem vzdrževanju moral brez problemov vzdržati 300.000 km, saj je tudi 1.4 tsi skonstruiran za takšno kilometrino. In resnici na ljubo so dandanes tudi vsi dizli skonstruirani za omenjeno število kilometrov, saj le nakladači nakladajo, češ kako s sodobnimi dizli naredijo 500.000 ali več kilometrov....to je navadno nakladanje, saj je to veljalo le za starejše motorje, brez zapletenih vbrizgov goriva in turbine. Dejstvo je namreč, da je potrebno pri sodobnih dizlih pri prevoženih 300.000 km opraviti že kar nekaj popravil (menjava turbine, okvara kakšne dize, menjava zaganjačev....), kar ob seštevku stroškov gotovo pomeni vsaj 1000 do 2000 EUR vložkov, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se za tak denar že dobi rabljen delujoč motor in je tako ceneje menjati cel motor 1.2 tsi kot pa vzdrževati starega dizelskega. Tako da prosim nehajte že enkrat "nakladati" o nevzdržljivosti tsi motorja, ko pa o tem ni še nič znanega....glede na to, da bo tak motor imel tudi precej prestižni audi A1 (ki je precej drag) pove dovolj, da je motor dovolj preizkušen in kvaliten, da si zasluži svoje mesto v audiju. Poleg tega je potreebno vedeti, da bodo sčasoma postali dizel motorji zgodovina, saj jih bodo v to prisilil ekološki predpisi, tako da je prihodnost v bencinskih motorjih (seveda le do prevlade električnih vozil).

Naj še pojasnim, da imam sam golfa V 1.9 tdi (sicer zadovoljen z njim), vendar ko se peljem s polotom 1.2 TSI od punce, je užitek v vožnji neprimerno večji, pa še poraba je pri istem načinu vožnje le cca. slabega pol litra večja. Tako da se strinjam z nekom, ki je zapisal, da je že sedaj upravičenost nakupa dizla edino in zgolj v velikih avtih, medtem ko pa je avtih razreda B (polo ipd) dizel popolnoma zgrešen nakup. Ta smotrnost nakupa dizla se sprihodom tsi motorjev sedaj zdi neracionalna že tudi pri avtih razreda C (golf ipd), dočim pa je pri večjih avtih ob velikem številu prevoženih km (nad 30.000 letno) dizel še vedno najboljša izbira.
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To jul 06, 2010 10:05 pm

O 300kkm lahko samo sanjaš z 1.2 mašino, mogoče z dvema generalnima. Večina bo preživela prve lastnike, drugi bodo pa že tukaj po forumu spraševal, kaj je narobe oz kaj je vzrok
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To jul 06, 2010 10:31 pm

pskoda je napisal/-a:O 300kkm lahko samo sanjaš z 1.2 mašino, mogoče z dvema generalnima.


Malo pretiravaš :roll:

Z rednimi servisi (olje, svečke) in normalnim ravnanjem z mašino (ne tiščat mrzlega, brez izletov v rdeče polje) se da nabrat kar konkretno kilometrino tudi s takimi majhnimi mlinčki (razen če imaš smolo).

Jaz sem z bivšim Citroen AX-om 1.1i prilezel do 250.000km (kupljen od 1. lastnika pri 170.000km, bil službeno vozilo :) ), pa je mašina delala brez problema, samo redni servisi. Olja je pil minimalno, zmogljivosti so bile še vedno dobre. Prodal sem ga samo zaradi rje na karoseriji.

Slika

Naslednji lastnik je naredil z njim še dodatnih 20.000km, naprej pa ne vem kaj je bilo z avtom.

Res da so motorji danes popolnoma drugačni kot včasih (elektronika, turbine...), vendar hočem povedat, da ne verjamem, ko eni kle trdijo, da se bodo pri 1.2TSI (ipd. mašinah) delale generalke pri 100.000km :roll:

p.s: pa še itak dvomim (kot se je že večkrat povedalo), da bo folk delal neke hude kilometre s temi malimi bencinarji (Polo/Fabia)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To jul 06, 2010 10:39 pm

OFF
Ej dej prosim mi povej kje se kupi tale kuža z mahajočo glavo?
Sej veš kaj mislim :D
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jul 06, 2010 10:40 pm

sigurno je vzdrževanje avtov s turbino dražje. to kako hitro propadejo je pa odvisno le od voznika. dejstvo pa je da poznam kar nekaj starejših avtov s turbino in preko 300.000km. menjala se je sklopka, za 250eu se je obnovila turbina, sem in tja kakšen ležaj, puša, roke, sčistil se je motor in injektorji. nevem zakaj bi govorili o tem, da verjamete, da gredo avti pa po določenem času na dinos garantirano.

čas je da se vrnete na temo. sandi33 tebi pa lahko rečem le, da če imam sliko VW v avtarju še ne pomeni, da sem njihov čustveno vezani delničar. ne poveličuj nečesa kar ne poznaš.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To jul 06, 2010 10:46 pm

nevermind je napisal/-a:OFF
Ej dej prosim mi povej kje se kupi tale kuža z mahajočo glavo?
Sej veš kaj mislim :D


OFF:
Uf, zdaj si me pa dobil, pojma nimam. Je že 4 leta od takrat. Mislim, da sem ga kupil enkrat na morju na hrvaškem.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie To jul 06, 2010 10:53 pm

sandi33 je napisal/-a:Pa še to: a mislite, da VAG da na tržišče povsem nestestiran motor? Ker gre za masovni motor, ki ga bodo uporabljale vse znamke koncerna, so z gotovostjo opravili podrobne teste vzdržljivosti, tako da da tudi za 1.2 tsi motor drži dejstvo, da bi ob normalnem vzdrževanju moral brez problemov vzdržati 300.000 km, saj je tudi 1.4 tsi skonstruiran za takšno kilometrino.


Tudi Renaultova 1.9dCi in 2.2dCi sta bila temeljito preizkušena pred nastopom na trgu. Celo Francozi si na trg ne bi upali poslat stvari, ki prej niso na testih preživele milijonov neusmiljenih testnih kilometrov. Isto velja za VWjeva remek dela kot so prvi 2.0TDI, 1.4 16V in kasnejši FSI derivativi. Vsa ta čuda tehnike so bila temeljito preizkušeai pa so kljub vsem neskončnim preiskusom kdaj pa kdaj pri končnih kupcih milo pokadili in lužico spustili. Vseh načinov uporabe se v laboratoriju in testnih vožnjah enostavno ne da simulirat ker bi potem rabili 10 let za razvoj posameznega motorja. Komaj končni kupci bodo tisti, ki bodo dokončno ugotovili, kako uspešno so tolerance računali inženirji. Tovarne nimajo po naključju posebnih sekcij razvojnih oddelkov, ki preučujejo napake, odpravljene v garancijskem roku. Da bodo TSIji redno zdržali 300K je zaenkrat še domneva katero je težko potrdit ali ovrečt. Vse so samo špekulacije. Vsekakor so se začele pojavljati prve težave, ki pa so morda samo porodne in bo motor čez čas ko bodo stvari pošlihtane deloval kot urca. Ampak zaenkrat sem skeptik. Švasanje turbin na neposredno-brizgajoče bencince se mi zdi rizkantno in konec. Samo čas pa bo pokazal kdo ima prav. Sicer pa tudi VW ne trdi da bo motor brez težav delal 300K - roko v ogenj dajo samo znotraj garancijskih rokov (malokdo znotraj teh prevozi 300K). Zunaj le teh pa je njim povsem vseeno kaj se zgodi, pa tudi če se bati serijsko izstrelijo iz bloka in zadevajo mimoidoče v glavo, kot da bi želeli napraviti jim to deželo spet nemško. VWju to žepov trgalo ne bo.

peroRS je napisal/-a:Jaz sem z bivšim Citroen AX-om 1.1i prilezel do 250.000km (kupljen od 1. lastnika pri 170.000km, bil službeno vozilo :) ), pa je mašina delala brez problema, samo redni servisi. Olja je pil minimalno, zmogljivosti so bile še vedno dobre. Prodal sem ga samo zaradi rje na karoseriji.
Naslednji lastnik je naredil z njim še dodatnih 20.000km, naprej pa ne vem kaj je bilo z avtom.
Res da so motorji danes popolnoma drugačni kot včasih (elektronika, turbine...), vendar hočem povedat, da ne verjamem, ko eni kle trdijo, da se bodo pri 1.2TSI (ipd. mašinah) delale generalke pri 100.000km :roll:


Primerjava je neprimerna iz razlogov katere potem sam navajaš spodaj. Problem downsizanih motorjev ni v prostornini ampak v dodatkih, ki jih otežujejo in grenijo življenje (predvsem neposredni vbrizg goriva in turbina). Če pa rečeš da "ne verjameš" da se bodo delale generalke pa je to povsem podobno meni, ko pravim da ne verjamem da je Jezus bogov odposlanec na Zemlji. Res sem trdno prepričan, da je bil Jezus zakajen hebrejski hipi a dokazov za to nimam. Tako kot ti (zaenkrat) nimaš dokazov o zanesljivosti TSIjev. Čez 5 let bomo na srečo dokaze imeli, takrat pa se bodo oglasili "delničarji" in nam razložili zakaj VW ni bil nič kriv ampak izključno nepremišljen voznik, ki se je vozil vsak dan samo 2 kilometra v mesto na burek.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr jul 07, 2010 10:30 am

freddie je napisal/-a: Čez 5 let bomo na srečo dokaze imeli, takrat pa se bodo oglasili "delničarji" in nam razložili zakaj VW ni bil nič kriv ampak izključno nepremišljen voznik, ki se je vozil vsak dan samo 2 kilometra v mesto na burek.


Zdaj pa izračunaj čez koliko let (=beri stoletij :lol: ) bo tak voznik dosegel kilometre pri katerih bo treba delat generalko ;)

Povprečen kupec te mašine (ki bo delal 15.000-20.000km/leto) nikoli, za toliko kilometrov so pa tudi konstruktorji zasnovali motor ;)
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Sr jul 07, 2010 11:32 am

Pri Golfu je sedaj na voljo 1.2 TSI 86 KM 5-st. menj.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jul 07, 2010 11:44 am

sandi33 je napisal/-a:a mislite, da VAG da na tržišče povsem nestestiran motor? Ker gre za masovni motor, ki ga bodo uporabljale vse znamke koncerna, so z gotovostjo opravili podrobne teste vzdržljivosti, tako da da tudi za 1.2 tsi motor drži dejstvo, da bi ob normalnem vzdrževanju moral brez problemov vzdržati 300.000 km, saj je tudi 1.4 tsi skonstruiran za takšno kilometrino.


Kot že rečeno, vse avtomobilske firme že od nekdaj testirajo svoje agregate v takih in drugačnih pogojih do popolnega uničenja. Verjamem, da pri tem odpravijo določene napake oz. šibke točke, ampak to zame še ni garancija, da bo nek motor zdržal toliko in toliko km oz. let. To lahko izključno pokaže le čas in njih uporabniki. :idea:

sandi33 je napisal/-a:....glede na to, da bo tak motor imel tudi precej prestižni audi A1(ki je precej drag) pove dovolj, da je motor dovolj preizkušen in kvaliten, da si zasluži svoje mesto v audiju.


Ta z audijem je pa sploh bosa, kot da so premium avti super vzdržljivi ter imuni na okvare. Not! To meni prav nič ne pove o kvaliteti (vzdržljivosti) motorja!

Če še enkrat povzamem: Nikjer nisem trdil, da imajo (bodo imeli) TSI motorji slabo vzdržljivost, ker tega enostavno ne morem vedeti. Tako kot tudi drugi ne morete vedeti, da bodo pa biser vzdržljivosti in eni najmanj problematičnih nasploh. Lahko pa, kot je že @freddie omenil, v to verjamete ali pa ne verjamete. Jaz sem pač skeptik in nekako ne bi hotel biti "poskusni zajček". Ko in če se bo pa čez X let izkazalo, da so downsize-ni motorji vzdržljivi, bodo pa tudi pri meni na vrhu wish liste.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jul 07, 2010 11:54 am

lukp je napisal/-a:Pri Golfu je sedaj na voljo 1.2 TSI 86 KM 5-st. menj.

Pa ga majo res v ceniku, je pa 1200 € cenejši kot 77kW, samo na vw strani ni tehničnih podatkov o tem motorju.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jul 07, 2010 12:26 pm

Za podatke o 86 konjski različici poglej prospekte od škode fabie.

Drugače pa tle mešate vzdržljivost z zanesljivostjo. Če ti en senzor crkne to ne pomeni da je motor zaribal ali da je za na odpad.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jul 07, 2010 12:44 pm

peroRS je napisal/-a:
freddie je napisal/-a: Čez 5 let bomo na srečo dokaze imeli, takrat pa se bodo oglasili "delničarji" in nam razložili zakaj VW ni bil nič kriv ampak izključno nepremišljen voznik, ki se je vozil vsak dan samo 2 kilometra v mesto na burek.

...
Povprečen kupec te mašine (ki bo delal 15.000-20.000km/leto) nikoli, za toliko kilometrov so pa tudi konstruktorji zasnovali motor ;)
Točno tako. Saj to sem že jaz pisal, mislim da ravno v tej temi par strani nazaj.
Edino cifre si malo visoke napisal, hehe. Pomojem lahko mirno odšteješ ene 5 jurjev km...
Skratka povprečen kupec takega avta bo 100.000 km ali več naklepal morda šele po 10 letih, in medtem se bo avta že zdavnaj znebil iz drugih razlogov (recimo zaradi smradu po postanem bureku :) )

freddie je napisal/-a:Komaj končni kupci bodo tisti, ki bodo dokončno ugotovili, kako uspešno so tolerance računali inženirji. T
Temu bi kar težko oporekal. Recimo doma imamo 1.4 TSI, ki ni najbolj nov design - motor je bil predstavljen že pred 5 leti, torej bi se kake večje težave verjetno že pokazale.
5 let je pa že dovolj dolga doba, da so glavni dvomi glede zrelosti že mimo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr jul 07, 2010 12:53 pm

Brezveze je nekaj govort, če ne boš to delal ali ono, avto je za vozet, doma lahko žensko šparaš ne pa en avto, ne rečem glede servisov, ne pa da avto lepo veziš in šaltaš pri 2,5k rpm ali še manj. Avto ima nekj čez 100 konjev in jaz bi jih kar pogosto skoristil, za cjazlne je pa veliko boljš kakšen SDI, pa še nobenih problemov z turbino ne bo imel
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jul 07, 2010 12:59 pm

ggorenc je napisal/-a::lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike.
Hja morda zato ker računajo da bodo čez par let kupovali take avte kot rabljene, kdo ve.

Meni je pač precej vseeno glede zanesljivosti 10 let starega avta, ker mi večina starih itak ni všeč že zaradi zastarelosti dizajna (zame bolj pomembno znotraj (ergonomija) kot zunanji videzj) in praviloma slabše tehnologije (predvsem varnostne) in ponavadi slabše opreme.
Tako da če je čez 10-15 let motor samo še za na odpad, se to mene ne tiče - po 10-15 letih, velika večina avtov zame izgubi vso privlačnost tudi če bi bila mašina v najboljšem možnem stanju...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov