Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne.

Dragi kolega! tebe je očitno že zelo povozil čas, saj očitno več nisi informiran, da je bilo z testi zanesljivosti oz. glede na število okvar v zadnjih petih letih nesporno ugotovljeno, da japosnki in korejski avti nesporno izgubljajo primat zanesljivih avtomobilov. Po zadnjem testu ADACA (verjetno eden najbolj kredibilnih testov, saj beležijo dejanske okvare na nemških cestah) so na vrhu zanesljivosti predvsem nemški avti, šele z občutno razliko sledijo japonski, nato francoski in šele nato korejski (npr. kia ceed je na repu po zanesljivosti - kaj pomaga 7 letna garancija, če imaš pa mesečno avto na popravilu

. In ne mi omenjati nekih starih nexij ipd, saj ne moreš le tega primerjati s sodobnimi nemškimi vozili (kot da bi primerjal fičota in mercedesa). Dejstvo je namreč, da tista nexia ni imela drugega kot volan in štiri kolesa, medtem ko pa imajo sodobni avtomobili cel kup elektronike in drugih zapletenih sistemov, tako da je sedaj neprimerljivo več možnosti za okvaro. Še drugo dejstvo je, da imajo nemški avti trenutno takšne elktronske sistem, o katerih lahko korejci in japonci le sanjajo....v zadnjih letih je več kot očitno, da predvsem VW, mercedes, BMW in audi izumljajo vedno nove varnostne sisteme (npr. lane assist, side assist ipd), katere so japonci razvijali šele z cca. vsaj dveletno zamudo. Da ne govorim o VW DSG-ju, kateri je še zmeraj najboljši menjalnik z dvema sklopkama....medtem ko pa japonci šelel tuhtajo, kaj to pomeni dve sklopki

Se pa strinjam, da so pred cca. 10 leti japonci resda bili v vrhu po naprednosti in zanesljivosti....vendar je to le preteklost.
In še to, zakaj je cena rabljenega avta edini pokazatelj kvalitete in zanesljivosti vozila? Ceno novega vozila lahko proizvajalec določi poljubno in npr. tudi preceni vozilo, vendar če se kasneje v praksi izkaže, da gre za nezanesljivo vozilo, ga ljudje nočejo kupiti in prodajalec rabljenega avta je prisiljen spustiti ceno. Če pa je tekom uporabe določenega vozila ugotovljeno, da je zanesljivo in vredno svojega denarja, pa prodajalec takega vozila ne bo prisiljen zniževati cene, ampak ga bo lahko prodal relativno drago, saj kupci rabljenih vozil gledajo predvsem na zanesljivost vozil, kajti taka vozila nimajo garancije in je morebitno popravilo na plečih lastnika (ko avto postane rabljen, so na ta način razkrite vse morebitne serijske napake določenih modelov in tako kupci rabljenih vozil ne kupujejo mačka v zažklju glede zanesljivosti kot to počnejo kupci novih modelov). Kupci novih pa itak lahko kupijo nezanesljiv avto, saj se zanašajo na dejstvo, da je avto itak v garanciji.
Torej vrednost novih vozil določa proizvajalec (torej lahko preceni vrednost), medtem ko pa ceno rabljenih vozil določa uporabnik oz. trg, ki pa je najbolj fleksibilni in realen pokazatelj vrednosti posameznega vozila (in tudi drugih izdelkov).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!