Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jul 07, 2010 1:10 pm

sonic je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a::lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike.
Hja morda zato ker računajo da bodo čez par let kupovali take avte kot rabljene, kdo ve.

Meni je pač precej vseeno glede zanesljivosti 10 let starega avta, ker mi večina starih itak ni všeč že zaradi zastarelosti dizajna (zame bolj pomembno znotraj (ergonomija) kot zunanji videzj) in praviloma slabše tehnologije (predvsem varnostne) in ponavadi slabše opreme.
Tako da če je čez 10-15 let motor samo še za na odpad, se to mene ne tiče - po 10-15 letih, velika večina avtov zame izgubi vso privlačnost tudi če bi bila mašina v najboljšem možnem stanju...

Razen če maš golfa, ta oblika je itak "večna" :lol:
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jul 07, 2010 1:32 pm

ban je napisal/-a:Razen če maš golfa, ta oblika je itak "večna" :lol:
Ja, zunanja (pa še ta skozi desetletja vendarle doživlja vsaj malo evolucije, hehe).
Kot pravim, mene bolj zanima kako je notri v avtu - in vsekakor se mi zdi občutna razlika med kokpitom golfa V/VI napram golfu IV, ali trenutni passat napram predhodnemu modelu, seveda v prid novejših...

Zunanja oblika je zame precej manjšega pomena - veliko večino časa gledam (in občutim/tipam) v notranjost svojega avta, ne zunanjost, ki jo vidijo predvsem drugi vozniki in mimoidoči. Oboji slednji mi niso niti centa prispevali za nakup avta, zatorej mi povsem dol visi za njihove estetske užitke 8)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Sr jul 07, 2010 2:18 pm

freddie je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a::lol: kako vzdrzljivost motorja skrbi predvsem nelastnike. Pa tudi tisto lepljenje nekaj napakic, povecini 160KM razlicice TSI motorja, ki je btw znana, da povzroca nekaj problemov, je smesno.

1.2 TSI in 1.4 TSI imata skupno samo ime TSI. Ve sploh kdo kaj pomeni? brez googla :lol:


Linki ki sem jih prilepil so bili 122km (razen eden 1.8, po pomoti). A imata 1.2 in 1.4 skupnega res samo ime ali tudi konkretno tehnologijo?

Brez strica googla iz glave se mi zdi da TSI pomeni direktni vbrizg goriva (kot GDI) + turbo... Turbo... stratified injection? Jaz si to predstavljam kot spolni odnos T(urbo)+FSI (fuel stratified injection).

Če so res šli celoten sistem za 1.2 razvijat na novo, čeprav so meli že delujoč 1.4 sistem potem... kapo dol. Ampak se mi zdi nekam neverjetno.

Pravzaprav sem skoraj prepričan, da bo prvim lastnikom motor v povprečju dobro služil - če pa ne pa je tu itak garancija. Bolj skrb vzbujajoče je kaj se bo dogajalo po poteku garancije, ko ga bo nekdo kupil za pol cene.


Namig> zacni iskanje s tem, da je 1.2 TSI 8V in 1.4 TSI 16V...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr jul 07, 2010 2:28 pm

ggorenc je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:
Če so res šli celoten sistem za 1.2 razvijat na novo, čeprav so meli že delujoč 1.4 sistem potem... kapo dol. Ampak se mi zdi nekam neverjetno.


Namig> zacni iskanje s tem, da je 1.2 TSI 8V in 1.4 TSI 16V...


1.4TSI se je razvil iz starega 1.4 16V N/A motorja, medtem ko je bil 1.2TSI razvit popolnoma NA NOVO. ;)
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 Sr jul 07, 2010 4:01 pm

freddie je napisal/-a:
sandi33 je napisal/-a:Pa še to: a mislite, da VAG da na tržišče povsem nestestiran motor? Ker gre za masovni motor, ki ga bodo uporabljale vse znamke koncerna, so z gotovostjo opravili podrobne teste vzdržljivosti, tako da da tudi za 1.2 tsi motor drži dejstvo, da bi ob normalnem vzdrževanju moral brez problemov vzdržati 300.000 km, saj je tudi 1.4 tsi skonstruiran za takšno kilometrino.


Tudi Renaultova 1.9dCi in 2.2dCi sta bila temeljito preizkušena pred nastopom na trgu. Celo Francozi si na trg ne bi upali poslat stvari, ki prej niso na testih preživele milijonov neusmiljenih testnih kilometrov. Isto velja za VWjeva remek dela kot so prvi 2.0TDI, 1.4 16V in kasnejši FSI derivativi. Vsa ta čuda tehnike so bila temeljito preizkušeai pa so kljub vsem neskončnim preiskusom kdaj pa kdaj pri končnih kupcih milo pokadili in lužico spustili. Vseh načinov uporabe se v laboratoriju in testnih vožnjah enostavno ne da simulirat ker bi potem rabili 10 let za razvoj posameznega motorja. Komaj končni kupci bodo tisti, ki bodo dokončno ugotovili, kako uspešno so tolerance računali inženirji. Tovarne nimajo po naključju posebnih sekcij razvojnih oddelkov, ki preučujejo napake, odpravljene v garancijskem roku. Da bodo TSIji redno zdržali 300K je zaenkrat še domneva katero je težko potrdit ali ovrečt. Vse so samo špekulacije. Vsekakor so se začele pojavljati prve težave, ki pa so morda samo porodne in bo motor čez čas ko bodo stvari pošlihtane deloval kot urca. Ampak zaenkrat sem skeptik. Švasanje turbin na neposredno-brizgajoče bencince se mi zdi rizkantno in konec. Samo čas pa bo pokazal kdo ima prav. Sicer pa tudi VW ne trdi da bo motor brez težav delal 300K - roko v ogenj dajo samo znotraj garancijskih rokov (malokdo znotraj teh prevozi 300K). Zunaj le teh pa je njim povsem vseeno kaj se zgodi, pa tudi če se bati serijsko izstrelijo iz bloka in zadevajo mimoidoče v glavo, kot da bi želeli napraviti jim to deželo spet nemško. VWju to žepov trgalo ne bo.

Ne morem verjeti, kako nejeverni tomaži ste nekateri. Dejstvo je, da je 1.2 tsi veliko manj komplicirani motor kot sodobni dizli, saj je pri dizlih potrebnih bisvteno več sestavnih delov, kar že teoretično, pa tudi dejansko pomeni, da je več možnosti za okvaro. Tsi motor se je že pri izvedenki 1.4 nesporno izkazal kot vzdržljiv in zanesljiv motor (cca. 5 let na tržišču in že veliko vozil z več kot 200 kkm), pa razen pri 160 km različici ni bilo nobenih težav s temi motorji. Je pa dejstvo, da je lahko že 100 kkm kritičnih za vsak motor, v kolikor narediš vsakič le po nekaj km in nato vozilo ugasneš ali pa če npr. voziš v visokih obratih nad 3000. V kolikor bo avto vozen na daljše razdalje in hkrati vozen do cca. 2500 vrtljajev (kar je za 1.2 tsi glede na navor v nizkih vrtljajih povsem dovolj), pa bo motor lahko brez problemov zdržal 300 kkm. Mit manj zdržljivih bencinskih motorjih izhaja iz dejstva, da so v preteklosti bencinske motorje kupovali ljudje, ki so delali po 5km dnevno (veliko hladnih vžigov) in da je bilo potrebno stare bencince gnati vsaj do 4000 obratov, da so dali kaj moči od sebe. Sedaj, ko pa turbina omogoča, da se bencinc vozi v istih vrtljajih ali celo nižjih od dizla, pa so sedaj pridobili na manjši obremenjenosti vtečih se delov in samem bloku motorja (resda ga zato nekoliko bolj obremeni turbina).

Pa še nekaj: nekaj kameradov trdi, češ da je turbina in neposredni vbrizg goriva problematičen. Zdaj sprašujem te ljudi, ali sploh dejansko vedo kaj pomeni neposreden vbrizg goriva in zakaj bi bili bolj problematični? Ker to so zgolj nataolcevanja ljudi, ki pojma nimajo o prednostih neposrednega vbrizga oz. sploh ne vedo natančno, kaj to pomeni. Dejstvo, ki ga so poudarili ob predstavitvi motorja 1.2 tsi, je ravno v njegovi preprosti zasnovi (zavestno so naredili 8 ventilca in ne 16 V), kar pomeni toliko večjo vzdržljivost. Se pa strinjam, da je glede na dejstvo, da gre za povsem nov motor, mogoče pričakovati kakšno napako na elektroniki oz. električnih komponentah, saj je bila na novo razvita, medtem ko pa bodo mehanski deli motorja zaradi omogočanja vožnje v zelo nizkih vrtljajih bistveno manj obremenjeni od prejšnjih bencincev. Ampak elektronika tako in tako ni nvprašanje vzdržljivosti, temveč zanesljivosti (kot je to mže nekdo napisal na forumu).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Sr jul 07, 2010 7:29 pm

ggorenc je napisal/-a:
Namig> zacni iskanje s tem, da je 1.2 TSI 8V in 1.4 TSI 16V...



Vem da Wikipedia ni ravno najbolj kredibilen vir informacij a vendarle - bolje kot nič. Podatki pa se črpajo iz uradnih.

"The EA827 family of internal combustion engines was introduced in 1972 in the Audi 80, and was eventually superseded by the EA113 evolution introduced in 1993. Both share the same 88 millimetres (3.46 in) cylinder spacing. The latter EA113 was updated with Fuel Stratified Injection (FSI) direct injection, to be topped by the 200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) 2.0 TFSI used in the Audi TTS. Forty million engines have been produced."

Po tem opisu se potem podrobneje predstavi moderna družina EA113 pod katero naj bi (po teh podatkih) spadali vsi trenutni in pol-pretekli VW motorji od 1.0 do 2.0.

Res je da so eni 8 eni 16 ventilski, a tudi pri podrobnem opisu posameznih komponent se vidi da si delijo kar vzajemen kos dednega materiala, tehnologija pa je praktično ista, kar je več kot logično v današnjih dneh standardnih podvozij, manjšanja števila delov ter medsebojne izmenljivosti delov. Samo avtomobilistični romantik bo mislil da so 1.2 motor razvili čisto in povsem na novo, ne glede na to, da so že od prej imeli povsem delujoč sistem za neposredni vbrizg goriva, pa tudi švasanja turbin na motorje so se od mojstrov naučili že desetletja prej, tako da tudi tu po moje ni prišlo do izumljanja tople vode. Nekako se mi zdi da so malce imeli figo v žepu, ko so rekli da je 1.2 TSI "8 ventilec zarad preprostosti". Bog ne daj, da bi stvar imela kaj skupnega s cenejšo proizvodnjo ...

Zakaj ne direktni vbrizg bencina + turbo bo povedal kak inženir, ki se bolj spozna na zadeve. Jaz sem izpostavil samo eno očitno stvar: bolj vroč izpuh bencinskih motorjev napram dizelskim, kar bi lahko (ali pa tudi ne, čas bo pokazal) na dolgi rok spravilo turbino v slabo voljo.

sandi33 je napisal/-a:Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!


Off topic: Moram priznat da sem navdušen nad temle podpisom. Mislim da bi ga moral vsak, ki ustvarja kariero v marketingu imeti uokvirjenega in izobešenega v svoji pisarni, kot ideal tega kakšno moč verovanja ima znamka. Priznam če bi bil član Nemške družine, ki si lasti velik delež VW bi si tole dal vtatuirat na spolni ud. Kot gesta hvaležnosti.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr jul 07, 2010 7:55 pm

freddie je napisal/-a:
"The EA827 family of internal combustion engines was introduced in 1972 in the Audi 80, and was eventually superseded by the EA113 evolution introduced in 1993. Both share the same 88 millimetres (3.46 in) cylinder spacing. The latter EA113 was updated with Fuel Stratified Injection (FSI) direct injection, to be topped by the 200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) 2.0 TFSI used in the Audi TTS. Forty million engines have been produced."

Po tem opisu se potem podrobneje predstavi moderna družina EA113 pod katero naj bi (po teh podatkih) spadali vsi trenutni in pol-pretekli VW motorji od 1.0 do 2.0.



To si pa tako posplošil, da ni za verjet. ČE že gledaš wikipedio, poglej vsak motor posebej pa boš takoj videl razlike.

Če primerjaš starega 1.4 16V in 1.4TSI, boš videl, da je vsa mehanika na motorju IDENTIČNA, razen seveda turbine/kompresorja, intercoolerja ter elektronike.

Po drugi strani pa 1.2TSI nima popolnoma nič skupnega z nobenim prejšnjim VAG motorjem ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_engines

Pa še ena druga zadeva. Tisto, da če bencinarja teraš v obrate (nad 4000rpm) in da bo zaradi tega življenjska doba krajša so čiste buče. Važno, da ga lepo segreješ in gasa!
Oče je imel 2 avta z 1.8T motorjem in ni nikoli šparal. Veliko je blo daljših fur (Nemčija, Hrvaška), kjer smo prevozili po 300-350km s POLNIM GASOM (se pravi, 220-235kmh in obrati nad 6000), pa ni bilo nikoli problemov. Sem videl že kar nekaj 1.8T motorjev s 300.000+ prevoženimi kilometri in PRVO turbino. Delajo kot urce :twisted:
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Če jul 08, 2010 8:59 am

ban je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Pri Golfu je sedaj na voljo 1.2 TSI 86 KM 5-st. menj.

Pa ga majo res v ceniku, je pa 1200 € cenejši kot 77kW, samo na vw strani ni tehničnih podatkov o tem motorju.


Tehnični podatki so na spletnem naslovu vw.de. 1.2 TSI 86KM ima končno 178 km/h (105KM pa 190 km/h ), pošpešek 0-100 km/h ima šipkejši 12,3s, močnejši 10,6s. Poraba v mestnem ciklusu 86KM je 7l/100km, 105KM pa 7,1l7100KM.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jul 08, 2010 9:52 am

lukp je napisal/-a:
ban je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Pri Golfu je sedaj na voljo 1.2 TSI 86 KM 5-st. menj.

Pa ga majo res v ceniku, je pa 1200 € cenejši kot 77kW, samo na vw strani ni tehničnih podatkov o tem motorju.


Tehnični podatki so na spletnem naslovu vw.de. 1.2 TSI 86KM ima končno 178 km/h (105KM pa 190 km/h ), pošpešek 0-100 km/h ima šipkejši 12,3s, močnejši 10,6s. Poraba v mestnem ciklusu 86KM je 7l/100km, 105KM pa 7,1l7100KM.
Očitno je v golfu 86-konjski 1.2 TSI prevzel nekdanjo vlogo navadnega 1.4 bencinarja, 105-konjski 1.2 TSI pa nekdanjo vlogo navadnega 1.6 bencinarja.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če jul 08, 2010 10:34 am

Kmalu bodo itak vsi motorji prislino polnjeni. In da bodo pokrili potrebe kupcev po nezmogljivih mestnih malckih, je moc pricakovat tudi nizjelitrazne turbo motorje. Tako Fiat pripravlja zdaj recimo dvocilinderski 900 ccm turbo motor.

Tko, da se bo treba s to filozofijo pocasi sprijazniti.

Zivel downsizing :)
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Če jul 08, 2010 11:41 am

Mene downsizing ne moti, celo podpiram ga. Zdi se mi super, ker motorji porabijo manj goriva ob zmoglivejših motorjih. Naslednja generacija BMW-jev serije 1 bo imela 3 valnik 1,35 ccm 180KM. Živel downsizing!! :-P
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jul 08, 2010 2:40 pm

sandi33 je napisal/-a:Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!


Japajade, potem se pa zbudiš iz sladkih sanj... Že n-krat povedano, kako značkarstvo (imidž) ter s tem povezan psihološki moment vplivata pri kupovanju.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Če jul 08, 2010 5:21 pm

Ampak dejansko pa rabljeni VW precej dobro drzijo ceno, in tudi ce je to posledica tega psiholoskega momenta je vseeno argument za, ki ga druge znamke nimajo (ne vse, marsikaksna pa).

Skratka, za moje pojme glede 1.2 TSI - so far so good.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe jul 09, 2010 10:46 am

To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Pe jul 09, 2010 9:30 pm

Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:

Žal pa na VW ravno tako po dveh letih ne dobiš nič za tisto opremo, ki jo pri novem zelo drago preplačaš. In je vreden par € več, kot tisti z osnovno opremo, ki pa ni tako bogata, kot bi človek pričakoval glede na konkurenco.
Stvar je v tem, da je nekaj vredno toliko, kolikor je kdo pripravljen zanjo plačat. Če smo pri zanesljivosti, se VWljubci nimajo na kaj opirat. Od dvojke naprej. Zakaj potem npr Daewoo nexia ni vredna nič? Dva znanca sta v ta avto točila bencin in vitrex celih 15 let, potem je avto začel gnit. Brez omembe vredne okvare. V razmislek.

LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 Pe jul 09, 2010 10:22 pm

Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:




Dragi kolega! tebe je očitno že zelo povozil čas, saj očitno več nisi informiran, da je bilo z testi zanesljivosti oz. glede na število okvar v zadnjih petih letih nesporno ugotovljeno, da japosnki in korejski avti nesporno izgubljajo primat zanesljivih avtomobilov. Po zadnjem testu ADACA (verjetno eden najbolj kredibilnih testov, saj beležijo dejanske okvare na nemških cestah) so na vrhu zanesljivosti predvsem nemški avti, šele z občutno razliko sledijo japonski, nato francoski in šele nato korejski (npr. kia ceed je na repu po zanesljivosti - kaj pomaga 7 letna garancija, če imaš pa mesečno avto na popravilu :). In ne mi omenjati nekih starih nexij ipd, saj ne moreš le tega primerjati s sodobnimi nemškimi vozili (kot da bi primerjal fičota in mercedesa). Dejstvo je namreč, da tista nexia ni imela drugega kot volan in štiri kolesa, medtem ko pa imajo sodobni avtomobili cel kup elektronike in drugih zapletenih sistemov, tako da je sedaj neprimerljivo več možnosti za okvaro. Še drugo dejstvo je, da imajo nemški avti trenutno takšne elktronske sistem, o katerih lahko korejci in japonci le sanjajo....v zadnjih letih je več kot očitno, da predvsem VW, mercedes, BMW in audi izumljajo vedno nove varnostne sisteme (npr. lane assist, side assist ipd), katere so japonci razvijali šele z cca. vsaj dveletno zamudo. Da ne govorim o VW DSG-ju, kateri je še zmeraj najboljši menjalnik z dvema sklopkama....medtem ko pa japonci šelel tuhtajo, kaj to pomeni dve sklopki :) Se pa strinjam, da so pred cca. 10 leti japonci resda bili v vrhu po naprednosti in zanesljivosti....vendar je to le preteklost.

In še to, zakaj je cena rabljenega avta edini pokazatelj kvalitete in zanesljivosti vozila? Ceno novega vozila lahko proizvajalec določi poljubno in npr. tudi preceni vozilo, vendar če se kasneje v praksi izkaže, da gre za nezanesljivo vozilo, ga ljudje nočejo kupiti in prodajalec rabljenega avta je prisiljen spustiti ceno. Če pa je tekom uporabe določenega vozila ugotovljeno, da je zanesljivo in vredno svojega denarja, pa prodajalec takega vozila ne bo prisiljen zniževati cene, ampak ga bo lahko prodal relativno drago, saj kupci rabljenih vozil gledajo predvsem na zanesljivost vozil, kajti taka vozila nimajo garancije in je morebitno popravilo na plečih lastnika (ko avto postane rabljen, so na ta način razkrite vse morebitne serijske napake določenih modelov in tako kupci rabljenih vozil ne kupujejo mačka v zažklju glede zanesljivosti kot to počnejo kupci novih modelov). Kupci novih pa itak lahko kupijo nezanesljiv avto, saj se zanašajo na dejstvo, da je avto itak v garanciji.

Torej vrednost novih vozil določa proizvajalec (torej lahko preceni vrednost), medtem ko pa ceno rabljenih vozil določa uporabnik oz. trg, ki pa je najbolj fleksibilni in realen pokazatelj vrednosti posameznega vozila (in tudi drugih izdelkov).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 Pe jul 09, 2010 10:27 pm

martk je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:

Žal pa na VW ravno tako po dveh letih ne dobiš nič za tisto opremo, ki jo pri novem zelo drago preplačaš. In je vreden par € več, kot tisti z osnovno opremo, ki pa ni tako bogata, kot bi človek pričakoval glede na konkurenco.
Stvar je v tem, da je nekaj vredno toliko, kolikor je kdo pripravljen zanjo plačat. Če smo pri zanesljivosti, se VWljubci nimajo na kaj opirat. Od dvojke naprej. Zakaj potem npr Daewoo nexia ni vredna nič? Dva znanca sta v ta avto točila bencin in vitrex celih 15 let, potem je avto začel gnit. Brez omembe vredne okvare. V razmislek.

LP
Martin



Dragi kolega! Tudi tebe je očitno malce povozil čas, saj če bi spremljal avtomobile v zadnjih treh štirih letih, bi opazil, da imajo sedaj VW vozila bisvteno več serijske opreme kot katerikoli drug avto drugega proizvajalca (npr. golf VI, novi polo itd.). Tako je npr. nesporno, da je sedaj potrebno pri audijih doplačati nekatere stvari, ki so pri VW serijske. Je pa po drugi strani res, da pa prav vsi proizvajalci sedaj ponujajo vedno večje spiske dodatne opreme, ki pa je zelo draga (predvsem različni komplicirani elektronski sistemi npr. lane, side assist, radarski tempomat ipd.).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jul 10, 2010 12:43 am

sandi33 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:




Dragi kolega! tebe je očitno že zelo povozil čas, saj očitno več nisi informiran, da je bilo z testi zanesljivosti oz. glede na število okvar v zadnjih petih letih nesporno ugotovljeno, da japosnki in korejski avti nesporno izgubljajo primat zanesljivih avtomobilov. Po zadnjem testu ADACA (verjetno eden najbolj kredibilnih testov, saj beležijo dejanske okvare na nemških cestah) so na vrhu zanesljivosti predvsem nemški avti, šele z občutno razliko sledijo japonski, nato francoski in šele nato korejski (npr. kia ceed je na repu po zanesljivosti - kaj pomaga 7 letna garancija, če imaš pa mesečno avto na popravilu :). In ne mi omenjati nekih starih nexij ipd, saj ne moreš le tega primerjati s sodobnimi nemškimi vozili (kot da bi primerjal fičota in mercedesa). Dejstvo je namreč, da tista nexia ni imela drugega kot volan in štiri kolesa, medtem ko pa imajo sodobni avtomobili cel kup elektronike in drugih zapletenih sistemov, tako da je sedaj neprimerljivo več možnosti za okvaro. Še drugo dejstvo je, da imajo nemški avti trenutno takšne elktronske sistem, o katerih lahko korejci in japonci le sanjajo....v zadnjih letih je več kot očitno, da predvsem VW, mercedes, BMW in audi izumljajo vedno nove varnostne sisteme (npr. lane assist, side assist ipd), katere so japonci razvijali šele z cca. vsaj dveletno zamudo. Da ne govorim o VW DSG-ju, kateri je še zmeraj najboljši menjalnik z dvema sklopkama....medtem ko pa japonci šelel tuhtajo, kaj to pomeni dve sklopki :) Se pa strinjam, da so pred cca. 10 leti japonci resda bili v vrhu po naprednosti in zanesljivosti....vendar je to le preteklost.

In še to, zakaj je cena rabljenega avta edini pokazatelj kvalitete in zanesljivosti vozila? Ceno novega vozila lahko proizvajalec določi poljubno in npr. tudi preceni vozilo, vendar če se kasneje v praksi izkaže, da gre za nezanesljivo vozilo, ga ljudje nočejo kupiti in prodajalec rabljenega avta je prisiljen spustiti ceno. Če pa je tekom uporabe določenega vozila ugotovljeno, da je zanesljivo in vredno svojega denarja, pa prodajalec takega vozila ne bo prisiljen zniževati cene, ampak ga bo lahko prodal relativno drago, saj kupci rabljenih vozil gledajo predvsem na zanesljivost vozil, kajti taka vozila nimajo garancije in je morebitno popravilo na plečih lastnika (ko avto postane rabljen, so na ta način razkrite vse morebitne serijske napake določenih modelov in tako kupci rabljenih vozil ne kupujejo mačka v zažklju glede zanesljivosti kot to počnejo kupci novih modelov). Kupci novih pa itak lahko kupijo nezanesljiv avto, saj se zanašajo na dejstvo, da je avto itak v garanciji.

Torej vrednost novih vozil določa proizvajalec (torej lahko preceni vrednost), medtem ko pa ceno rabljenih vozil določa uporabnik oz. trg, ki pa je najbolj fleksibilni in realen pokazatelj vrednosti posameznega vozila (in tudi drugih izdelkov).



Malo se pozanimaj predno spet kakšno mimo butneš. Nissanov menjalnik z dvojno sklopko v modelu GTR pretika hitreje od kerega koli nemškega izdelka. Kolikor imaš Elektronike in tehnologije v Lexusu LS600H se lahko ostali samo skrijejo + da ne omenjam porabo in moč.
v ozadju ADAC-a so Nemci kateri s ponosom na listo dodajo svoja vozila.. Saj kdo jih pa ne bi. Vsak svoje hvali.
Ampak to ni statistika zanesljivosti avtomobilov ampak statistika kateri šoferji ob okvari najmanjkrat kličejo ADAC. Malo poglej tuje statisike npr. JD Power
Lexus je že osmič zapored prejel zlato priznanje kot najboljša znamka avtomobilov v študiji splošnega zadovoljstva kupcev. Ali pa poglej zadovoljstvo kupcev v Nemčiji kjer je HONDA že nekaj let zapored na prvem mestu...da Subaruja ne omenjam...

Ko bodo druge firme znale izdelovati tako natančno in kvalitetno kot Japonci bomo vsi skupaj pljuvali po njih.Ne bi pa o tem kako je Japonska razvita pri njih je tehnologija na takšnem nivoju da se nam Evropejcem še sanja ne.

Moramo se zavedat dejstva da so japonci kradli tehnogijo evropi in ameriki pred 20-30 leti. Vse kar so kopirali so izboljšali in je delovalo bolje kot original. Zdaj tehnologijo krade amerika in evropa ampak niso sposobni niti prekopirat kaj še izboljšat. ... Tisti ki ne veste zakaj gre raje ne pišite neumnih komentarjev!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So jul 10, 2010 5:20 am

@sandi33

VW sicer ponuja več serijske opreme kot nekoč, vendar je v akcijskih ponudbah večinoma precej dražji kot podobno opremljena francoska in korejska(pa še kak Ford je zraven) konkurenca! Cena rabljenih vozil mogoče je odraz določene "kakovosti", ne pa (ne)pokvarljivosti. Ta kakovost se pa večinoma pokaže v lastnostih, ki za povprečnega slovenskega kupca z relativno majhno kupno močjo in letno prevoženimi kilometri ne pride nujno do izraza. VW v povprečju vsekakor ne izstopa po nepokvarljivosti, recimo da se gre (spet povdarjam, da govorimo o povprečju!) za neko zlato sredino.

Tudi neko poviševanje japoncev je rahlo mimo, ker v dosti primerih niso sploh več pristni japonci, ampak produkt EU, cena je pa tudi nekje na nivoju VW ali pa celo višja. Tudi o natančnosti izdelave nekdaj izredno kvalitetnih modelov je bilo že marsikaj povedanega. Razni črički ipd. ne kažejo ravno japonske preciznosti. Tehniko pa vsaj v Sloveniji tudi čakamo, saj neke izrazite konkurence TSI-jem, multiair-om in podobnim še nisem zasledil v japonskih "ljudskih" prevoznih sredstvih, kljub splošnemu višjemu nivoju tehnološke razvitosti Japoncev.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jul 10, 2010 7:43 am

Glede kvalitete japoncev?
Kvaliteta je padla tistim japoncem ki jih za evropski trg izdelujejo v Evropi - nekatere v Angliji druge v Franciji Suzukije npr. na Madžarskem. Tukaj je pač vmes evropska šlamparija. Boljši terenci in večji avtomobili prihajajo direktno iz Japonske in ti se ne morejo primerjati z evropsko šlamparijo

To se strinjam Cena je nasplosno japonskih avtomobilov v EU napihnjena ker EU sciti svoje polizdelke ker ce bi spustili vse nepotrebne dajatve bi ljudje kupovali vec japoncev kot evropskih avtomobilov.Lep dokaz so npr. tuji trgi. LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov