Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So jul 10, 2010 7:54 am

se strinjam s @sandijem33 ... ljudje niso neumni... in v času ko je konkurence ogromno in lahko sami odločajo kaj bodo kupili, so rabljena nemška vozila močno v ospredju.

In pa o DSGju in GTRu... dej mal poglej cene ... DSG je v polotu za 15000€, v GTRju pa je za kakšen denar? Ali imaš v nissanu micri kaj podobnega... ja itak... samo skuter pogone ala CVT...

pa še o opremi... kaj pa manjka osnovnem polotu? ali pa golfu za 13900€?
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jul 10, 2010 8:13 am

Glede GTR-ja sem dal samo kot primer. Imaš "Ljudski" menjalnik z dvojno sklopko npr. Pri Mitsubishi-ju imenuje se pa SST.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So jul 10, 2010 8:30 am

nalcoq4 je napisal/-a:Glede kvalitete japoncev?
Kvaliteta je padla tistim japoncem ki jih za evropski trg izdelujejo v Evropi - nekatere v Angliji druge v Franciji Suzukije npr. na Madžarskem. Tukaj je pač vmes evropska šlamparija. Boljši terenci in večji avtomobili prihajajo direktno iz Japonske in ti se ne morejo primerjati z evropsko šlamparijo

To se strinjam Cena je nasplosno japonskih avtomobilov v EU napihnjena ker EU sciti svoje polizdelke ker ce bi spustili vse nepotrebne dajatve bi ljudje kupovali vec japoncev kot evropskih avtomobilov.Lep dokaz so npr. tuji trgi. LP


da tako je... in chemitrailsi so resnica ... vsi nas zastrupljajo, namerno ščitijo vse kar je dobro... O kakovosti Land crusierja pa ne bi... lahko da je neuničljiv, ampak vožnja v njem in samo obdelava in kakovost usnja, plastike in kvazi lesa je na ravni ... škode favorit... une pred prevzemom VAG koncerna...

In kateri trgiso dokaz? Japonski (domači), ameriški (kjer je kvaliteta vozila 2. stvar, ker drugače si nekakovostne izdelave slavnega blink blink Escaleda ne predstavljam)
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So jul 10, 2010 10:31 am

Nalcoq4:

Vidim, da si eden tistih starih nostalgikov japonskih avtov, ki pa ne sprejemaš realnosti sedanjosti. Že TOMMY ti je lepo napisal, da so sodobni japonski avtih le bleda senca svoje slave iz preteklosti....zanesljivi so bili, dokler niso začeli v svoje avte dodajati elktronike. Žal pa je sedaj tako (pa če ti priznaš ali ne), da v realnosti japonski avti capljajo za evropskimi avti. Pa še to: omenjaš lexuse...a se ti ne sanja, da pa avti te znamke morajo imeti sodobno tehniko, saj itak stanejo nad 60.000 EUR. Poglej primerjavo s toliko vradnimi evropskimi avti in boš videl, da imajo ti še več tehnologije v sebi kot kak lexus. Pa o takih avtih v tem forumu sploh ne mislim razpravljati, ker gre za luksuzne avte, ki so množicam nedosegljivi. Raje se pogovarjam o avtih, ki jih ima večina od nas v garažah (avti do 30.000 EUR). Pa še to...če misliš, da je lexusova hibridna tehnologija (in toyotina nasploh) ne vem kakšen napredek v tehnologji, te prosim, da si pregledaš uradno izmerjene porabe goriva na testih hibridov iz koncerna Toyota in sodobnih evropskih bencinskih motorjev in boš opazil, da evropejci dosegajo identično porabo ob identičnih zmogljivosti brez hibridne tehnologije (tsi motorji, bmw bencinski motorji ipd), pa za prmerjavo bo novi toureg hibrid kot bencinc porabil bistveno manj goriva kot primerljiv lexus, pri čemer bo Touregova tehnologija bistveno manj zapletena in cenjša ter učinkovitejša. Tako da mi ne flancat o japosnki tehnologiji, saj je večkrat sama sebi namen....ker vse koristne novejše tehnologije so tako in tako razvili evropejci (na tem področju dominira bosch) kot npr. skoraj vse varnostne sisteme, nove motorne tehnologije (skupni vod, multair, .....)
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So jul 10, 2010 10:40 am

nalcoq4 je napisal/-a:Glede GTR-ja sem dal samo kot primer. Imaš "Ljudski" menjalnik z dvojno sklopko npr. Pri Mitsubishi-ju imenuje se pa SST.


Pa tebi se očitno ne da nič dopovedat in misliš, da si bolj pameten od vseh strokovnjakov v avtomobilizmu, ki še zmeraj priznavajo, da je DSG še zmeraj najboljši menjalnik z dvojno sklopko, ki je dostopen za ljudske modele in cenovno dosegljiv!!! Tako da mi z japosnkimi menjalnik ne flancat češenj :) Se pa deloma strinjam, da so npr. mazda, honda, subaruji še zmeraj relativno kakovnostna vozila, vendar je njihova cena realno že višja od primerljivih evropskih modelov. In zakaj bi potem sploh kupoval japonce? Za razumna človeka jih več ni, edino pripadnost posameznika za japonske avte lahko prevlada racionalnost. Pa še ena zelo velika hiba japoncev v primerjavi z evropejci: če npr. primerjam VW z japonskimi znamkami, ti povem z gotovostjo, da se da VW v primeru kakšnih okvar popraviti neprimerno ceneje in predvsem hitreje, kar je ob upoštevanju dejstva, da se v sodobnem času kvarijo praktično avti vseh znamk in starosti (za razliko od tebe sem realist in se zavedam pokvarljivosti vseh vozil), zelo pomembno in odločujočo dejstvo ob nakupu avtomobila. Najdi mi torej prosim japonsko znamko, ki ti lahko najkasnej v roku 24 ur zagotovi katerikoli del kot to velja za VW? V službi imamo tudi japonska slućbena vozila in bog ne daj da crkne japonca.....potem smo namreč brez avtomobila vsaj 14 dni!!! In da se o notranjosti japonskih vozil sploh ne pogovarjamo, saj so evropejci po ergonomiji in kvaliteti notranjih materialov svetlobna leta pred japonci!!!
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jul 10, 2010 11:27 am

Zakaj imamo evropejci problem z kvaliteto in previsokimi cenami.Zaradi japonske ki je 20let prd nami.Žalostno ker se tega nekateri ne zavedate.

Vse tvoje trditve izhajajo iz vidika da si evropejc iz Slovenije. Japonskega avtomobilizma in njegove zgodovine zelo očitno ne poznaš ponavljaš stavke iz (ponavadi) nemških avto-revij ki so prav nehigienično pristranski pri lastnih avtomobilih.Tako kot vsi drugi pri svojih.

Japončki kot narod slovijo po največ inovacij na št. prebivalstva. So res narod inovatorstva znanja itd

Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci. Ne samo to Japonci ponujajo še več samo ti tega ne veš in pišeš takšne neumnosti da se ti vsi smejijo. Ves luksus, ki ga nudijo nemci ga nudijo japonci. Športnost ki ga imajo nekatera nemška vozila ga imajo tudi japonska. Ampak Japonci imajo še zanesljivost vzdržljivost in to pri vsej mogočni tehniki.

lexus je pojem kvalitete in zanesljivosti generalno v ameriki pa tudi v evropi to priznavajo tudi nemci čeprav sklonjene glave...

Kar se pa tiče Boscha je to komercionalna firma ... DENSO je pa največja firma kar se tiče elektronike v avtomobilih da ne omenjam Hitachi,airman,Ngk itd...

drgac pa ce pogledaš nemci prekleto hvalijo japonske avtomobile.Če pa še reče švaba za ne nemške avtomobile potem je pa to to.
Imaš PS da ne bomo tukaj smetili. ;)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So jul 10, 2010 5:48 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.


radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat

dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So jul 10, 2010 6:57 pm

sandi33 je napisal/-a:Pa tebi se očitno ne da nič dopovedat in misliš, da si bolj pameten od vseh strokovnjakov v avtomobilizmu, ki še zmeraj priznavajo, da je DSG še zmeraj najboljši menjalnik z dvojno sklopko, ki je dostopen za ljudske modele in cenovno dosegljiv!!! Tako da mi z japosnkimi menjalnik ne flancat češenj :) Se pa deloma strinjam, da so npr. mazda, honda, subaruji še zmeraj relativno kakovnostna vozila, vendar je njihova cena realno že višja od primerljivih evropskih modelov. In zakaj bi potem sploh kupoval japonce? Za razumna človeka jih več ni, edino pripadnost posameznika za japonske avte lahko prevlada racionalnost. Pa še ena zelo velika hiba japoncev v primerjavi z evropejci: če npr. primerjam VW z japonskimi znamkami, ti povem z gotovostjo, da se da VW v primeru kakšnih okvar popraviti neprimerno ceneje in predvsem hitreje, kar je ob upoštevanju dejstva, da se v sodobnem času kvarijo praktično avti vseh znamk in starosti (za razliko od tebe sem realist in se zavedam pokvarljivosti vseh vozil), zelo pomembno in odločujočo dejstvo ob nakupu avtomobila. Najdi mi torej prosim japonsko znamko, ki ti lahko najkasnej v roku 24 ur zagotovi katerikoli del kot to velja za VW? V službi imamo tudi japonska slućbena vozila in bog ne daj da crkne japonca.....potem smo namreč brez avtomobila vsaj 14 dni!!! In da se o notranjosti japonskih vozil sploh ne pogovarjamo, saj so evropejci po ergonomiji in kvaliteti notranjih materialov svetlobna leta pred japonci!!!

Popolnoma prav imaš in lepo razloženo, kdor hoče, dojame, kdor ne ne_mu itak ni pomoči.....
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So jul 10, 2010 9:12 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Zakaj imamo evropejci problem z kvaliteto in previsokimi cenami.Zaradi japonske ki je 20let prd nami.Žalostno ker se tega nekateri ne zavedate.

Vse tvoje trditve izhajajo iz vidika da si evropejc iz Slovenije. Japonskega avtomobilizma in njegove zgodovine zelo očitno ne poznaš ponavljaš stavke iz (ponavadi) nemških avto-revij ki so prav nehigienično pristranski pri lastnih avtomobilih.Tako kot vsi drugi pri svojih.

Japončki kot narod slovijo po največ inovacij na št. prebivalstva. So res narod inovatorstva znanja itd

Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci. Ne samo to Japonci ponujajo še več samo ti tega ne veš in pišeš takšne neumnosti da se ti vsi smejijo. Ves luksus, ki ga nudijo nemci ga nudijo japonci. Športnost ki ga imajo nekatera nemška vozila ga imajo tudi japonska. Ampak Japonci imajo še zanesljivost vzdržljivost in to pri vsej mogočni tehniki.

lexus je pojem kvalitete in zanesljivosti generalno v ameriki pa tudi v evropi to priznavajo tudi nemci čeprav sklonjene glave...

Kar se pa tiče Boscha je to komercionalna firma ... DENSO je pa največja firma kar se tiče elektronike v avtomobilih da ne omenjam Hitachi,airman,Ngk itd...

drgac pa ce pogledaš nemci prekleto hvalijo japonske avtomobile.Če pa še reče švaba za ne nemške avtomobile potem je pa to to.
Imaš PS da ne bomo tukaj smetili. ;)


Nalcoq4: tebi res ni pomoči...glede tega se pridružujem SAŠO5. Ti si res še cca. 15 let zadaj, ko poveličuješ japonske avte...naj te spomnim, da si očitno nostalgik po karakterju :) Naj še ti pojasnim glede najnovejših elektronskih varnostnih sistemov (radarski tempomat, lane assist ipd): seveda jih sedaj imajo tudi najdražji japonski avti....vendar so jih prvi izumili Evropejci ;) pa če se sprijazniš s tem ali ne. V glavnem te več ne mislim komentirati, ampak ti želim obilo prijetnih užitkov v japonskih avtomobilih....ker jaz jih bom v nemških gotovo imel vsakodnevno ;)
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So jul 10, 2010 9:18 pm

mito155 je napisal/-a:
nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.


radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat

dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..


Bravo MITO155 - ta NALCOQ4 je itak čisto mimo in sploh ne vem zakaj komentira forum na temo 1.2 TSI motorja, glede na dejstvo, da itak nima avta (beri volkswagna) :)....očitno še ni opazil, da to ni japosnki motor temveč nemški :)
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jul 10, 2010 9:49 pm

sandi33 je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:
nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.


radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat

dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..


Bravo MITO155 - ta NALCOQ4 je itak čisto mimo in sploh ne vem zakaj komentira forum na temo 1.2 TSI motorja, glede na dejstvo, da itak nima avta (beri volkswagna) :)....očitno še ni opazil, da to ni japosnki motor temveč nemški :)


Vse to imaš v Lexusu,ifiniti-ju... ampak če nočeš najti potem neboš nikoli.
Lexus LS ima npr. radarski sistem kateri zaznava organske in anorganske stvari (žive in nežive) potem ti računalnik preračunava dogajanje na cesti in v okolici pred avtom poleg tega pa še s kamero zaznava razpoloženje voznika. Po vseh izračunih potem avto temu primerno odreagira.

zakaj so pol Japonci pobral 80% nagrad za kvaliteto v zadnjih 10 letih?
Japonci pač prevladujejo...ne dopuščajo šlamparije zato pa lahko tako raste prodaja japonskih vozil po svetu.

Kaj ima sedaj veze kdo razvije vec elektronskih "bonbonckov"
Vso najpomembnejso tehnikalijo so odkrili ze pred drugo svetovno vojno!!! kar pa delajo proizvajalci danes je le nadgradnja z elektroniko in kvalitetnejsimi materjali obdelavo nastavitvami...in pri tem so JAPONCI izvrstni
Obstajajo tudi modne smernice ki se z leti spreminjajo ter temu tudi avtomobilske znamke sledijo in tisti ki kaj prvi naredi je in ostali pa potem po vaše kopirajo.
 
Uporabniški avatar
BS-speed
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: To feb 12, 2008 5:35 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a BS-speed So jul 10, 2010 10:02 pm

nalcoq4 je napisal/-a:
sandi33 je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:
nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.


radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat

dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..


Bravo MITO155 - ta NALCOQ4 je itak čisto mimo in sploh ne vem zakaj komentira forum na temo 1.2 TSI motorja, glede na dejstvo, da itak nima avta (beri volkswagna) :)....očitno še ni opazil, da to ni japosnki motor temveč nemški :)


Vse to imaš v Lexusu,ifiniti-ju... ampak če nočeš najti potem neboš nikoli.
Lexus LS ima npr. radarski sistem kateri zaznava organske in anorganske stvari (žive in nežive) potem ti računalnik preračunava dogajanje na cesti in v okolici pred avtom poleg tega pa še s kamero zaznava razpoloženje voznika. Po vseh izračunih potem avto temu primerno odreagira.

zakaj so pol Japonci pobral 80% nagrad za kvaliteto v zadnjih 10 letih?
Japonci pač prevladujejo...ne dopuščajo šlamparije zato pa lahko tako raste prodaja japonskih vozil po svetu.

Kaj ima sedaj veze kdo razvije vec elektronskih "bonbonckov"
Vso najpomembnejso tehnikalijo so odkrili ze pred drugo svetovno vojno!!! kar pa delajo proizvajalci danes je le nadgradnja z elektroniko in kvalitetnejsimi materjali obdelavo nastavitvami...in pri tem so JAPONCI izvrstni
Obstajajo tudi modne smernice ki se z leti spreminjajo ter temu tudi avtomobilske znamke sledijo in tisti ki kaj prvi naredi je in ostali pa potem po vaše kopirajo.

Vse kar si ti naštel glede napredka , ti lahko en diplomirani inžinir elektrotehnike vgradi v avto. Ker to so samo dodaki ki avtu dodajo ceno. Ni pa to napredek, ker to je dokaj stara tehnika, samo ni bila prej uporabljena v avtomobilizmu.
Lp, Boštjan
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1529
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist So jul 10, 2010 11:44 pm

ha, kako ste bedni s temi značkami. pomilovanja vredni. uni k pravocirajo .. in uni k pravociranju nasedejo. moderatorji so pa vsi na morju zgleda..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jul 11, 2010 6:39 am

Lexus LS ima npr. radarski sistem kateri zaznava organske in anorganske stvari


Si prepričan? Mogoče je le lapsus. No upam.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jul 21, 2010 5:50 pm

sandi33 je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne. :roll:


Dragi kolega! tebe je očitno že zelo povozil čas, saj očitno več nisi informiran, da je bilo z testi zanesljivosti oz. glede na število okvar v zadnjih petih letih nesporno ugotovljeno, da japosnki in korejski avti nesporno izgubljajo primat zanesljivih avtomobilov. Po zadnjem testu ADACA (verjetno eden najbolj kredibilnih testov, saj beležijo dejanske okvare na nemških cestah) so na vrhu zanesljivosti predvsem nemški avti, šele z občutno razliko sledijo japonski, nato francoski in šele nato korejski (npr. kia ceed je na repu po zanesljivosti - kaj pomaga 7 letna garancija, če imaš pa mesečno avto na popravilu :). In ne mi omenjati nekih starih nexij ipd, saj ne moreš le tega primerjati s sodobnimi nemškimi vozili (kot da bi primerjal fičota in mercedesa). Dejstvo je namreč, da tista nexia ni imela drugega kot volan in štiri kolesa, medtem ko pa imajo sodobni avtomobili cel kup elektronike in drugih zapletenih sistemov, tako da je sedaj neprimerljivo več možnosti za okvaro. Še drugo dejstvo je, da imajo nemški avti trenutno takšne elktronske sistem, o katerih lahko korejci in japonci le sanjajo....v zadnjih letih je več kot očitno, da predvsem VW, mercedes, BMW in audi izumljajo vedno nove varnostne sisteme (npr. lane assist, side assist ipd), katere so japonci razvijali šele z cca. vsaj dveletno zamudo. Da ne govorim o VW DSG-ju, kateri je še zmeraj najboljši menjalnik z dvema sklopkama....medtem ko pa japonci šelel tuhtajo, kaj to pomeni dve sklopki :) Se pa strinjam, da so pred cca. 10 leti japonci resda bili v vrhu po naprednosti in zanesljivosti....vendar je to le preteklost.

In še to, zakaj je cena rabljenega avta edini pokazatelj kvalitete in zanesljivosti vozila? Ceno novega vozila lahko proizvajalec določi poljubno in npr. tudi preceni vozilo, vendar če se kasneje v praksi izkaže, da gre za nezanesljivo vozilo, ga ljudje nočejo kupiti in prodajalec rabljenega avta je prisiljen spustiti ceno. Če pa je tekom uporabe določenega vozila ugotovljeno, da je zanesljivo in vredno svojega denarja, pa prodajalec takega vozila ne bo prisiljen zniževati cene, ampak ga bo lahko prodal relativno drago, saj kupci rabljenih vozil gledajo predvsem na zanesljivost vozil, kajti taka vozila nimajo garancije in je morebitno popravilo na plečih lastnika (ko avto postane rabljen, so na ta način razkrite vse morebitne serijske napake določenih modelov in tako kupci rabljenih vozil ne kupujejo mačka v zažklju glede zanesljivosti kot to počnejo kupci novih modelov). Kupci novih pa itak lahko kupijo nezanesljiv avto, saj se zanašajo na dejstvo, da je avto itak v garanciji.

Torej vrednost novih vozil določa proizvajalec (torej lahko preceni vrednost), medtem ko pa ceno rabljenih vozil določa uporabnik oz. trg, ki pa je najbolj fleksibilni in realen pokazatelj vrednosti posameznega vozila (in tudi drugih izdelkov).


Dragi kolega, mislim da je ravno tebe čas precej povozil in da si ravno ti tisti, ki si obtičal nekje sredi osemdesetih prejšnjega stoletja. Kar ne morem verjet kakšne bedarije pišeš, si morda kadil kake čudne substance!? Pa a si si ti sploh dejansko pogledal te ADAC-ove teste zanesljivosti, ko trdiš, da je Ceed nekje na repu razpredelnice? Očitno si jih nisi! Ker če bi si jih, potem bi ugotovil, da je slednji pristal na visokem 5. mestu in pred njim so samo japonci in pa mislim da en BMW, če se ne motim. In še vprašanje za milijon: A veš katera dva modela sta na zadnjem in predzanjem mestu? Cin-cin-cin... Skratka, preberi si teste in razširi obzorja! :idea:

Pa glede razlik med pristnimi japonci izdelanimi na Japonskem in njihovimi evropskimi primerki je bilo na tem forumu že tudi ogromno govora, tako da ne mešaj hrušk in jabolk! Pa ko že pametuješ o Daewoo Nexii: Prvo kot prvo je bil to avto narejen po licenci Opel Kadetta (se pravi nemški avto), kot drugo je takrat v začetku devetdesetih premogel celo elektrifikacijo šip (kot večina azijskih vozil pa naj si bodo to japonci ali pa korejci), kar si lahko pri večini Golfov ter drugih povprečnih nemših vozilih, kupljenih v SLO le sanjal, medtem, ko si si šipe odpiral po principu roštilja.

Poleg tega pa očitno povsem zanemarjaš vpliv imidža ter s tem povezanega čustvenega pristopa pri kupovanju avtomobilov. Še enkrat naj povem, da ne trdim, da so razni VW-ji in drugi nemci slabe kvalitete oz. da bi bili slabo vzdržljivi ampak po drugi strani pa le to, ne more biti edini parameter pri držanju cene rabljenih vozil. NIKDAR in NIKOLI!!!

Se oproščam za off-topic ampak takile modeli ti pa zvišajo tlak, ko vidiš kakšne nebuloze pišejo... :roll: Čudi me samo, da še ni dobil tiste "etikete" pod nick-om o kredibilnosti izjav... :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr jul 21, 2010 6:09 pm

sandi33 do ene mere, sem se strinjal s teboj, kar si pisal... ampak tisto o korejcih in japonci glede zanesljivosti si pa totalno brcnil mimo!
Pustimo zdaj Toyoto in te probleme, ki jih ima sedaj...
Lahko ti začnem limat grafe zanesljivosti pa boš videl, kje so nemška (pa še kakšan druga evropska) vozila.
Pa ne nekaj govorit o kvaliteti in dostopnosti DSG menjalnika za rajo in ''ljudske modele''.
Vprašaj na servisu koliko stane DSG menjalnik, če ti crkne... pa ''zanesljivi'' multitronic... zjokal se boš :) ...pa ena diza za TDI-ja 600€...

Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!


Strinjam se, da so kvalitetna vozila.
Da je pa cena rabljenih VW-jev pojem zanesljivosti je pa totalni bullshit!

Slika

Primerjava med uvoženimi (zgoraj) in novimi, kupljenimi v Sloveniji (spodaj).

Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jul 21, 2010 7:28 pm

In kaj pomenjo te cifre
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jul 21, 2010 9:40 pm

ban je napisal/-a:In kaj pomenjo te cifre


Dodatne smeti v to temo, to pomenijo!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če jul 22, 2010 11:08 am

~toMmy~ je napisal/-a:
ban je napisal/-a:In kaj pomenjo te cifre


Dodatne smeti v to temo, to pomenijo!


Ok, zdej pa preleti teh 33 strani pa povej koliko koristnih informacij je od tega?

Cifre pa pomejijo koliko je prodanih rabljenih vozil.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če jul 22, 2010 11:48 am

nevermind je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
ban je napisal/-a:In kaj pomenjo te cifre


Dodatne smeti v to temo, to pomenijo!


Ok, zdej pa preleti teh 33 strani pa povej koliko koristnih informacij je od tega?

Cifre pa pomejijo koliko je prodanih rabljenih vozil.


In kaj si s tem pogruntal? Saj sem napisal dodatne smeti, tako da je tvoje vprašanje brezpredmetno. A lahko zdaj nehate s to debato v tej temi lepo prosim, smo že prej dost zasmetili?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov