nalcoq4 je napisal/-a:Glede kvalitete japoncev?
Kvaliteta je padla tistim japoncem ki jih za evropski trg izdelujejo v Evropi - nekatere v Angliji druge v Franciji Suzukije npr. na Madžarskem. Tukaj je pač vmes evropska šlamparija. Boljši terenci in večji avtomobili prihajajo direktno iz Japonske in ti se ne morejo primerjati z evropsko šlamparijo
To se strinjam Cena je nasplosno japonskih avtomobilov v EU napihnjena ker EU sciti svoje polizdelke ker ce bi spustili vse nepotrebne dajatve bi ljudje kupovali vec japoncev kot evropskih avtomobilov.Lep dokaz so npr. tuji trgi. LP
nalcoq4 je napisal/-a:Glede GTR-ja sem dal samo kot primer. Imaš "Ljudski" menjalnik z dvojno sklopko npr. Pri Mitsubishi-ju imenuje se pa SST.
nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.
sandi33 je napisal/-a:Pa tebi se očitno ne da nič dopovedat in misliš, da si bolj pameten od vseh strokovnjakov v avtomobilizmu, ki še zmeraj priznavajo, da je DSG še zmeraj najboljši menjalnik z dvojno sklopko, ki je dostopen za ljudske modele in cenovno dosegljiv!!! Tako da mi z japosnkimi menjalnik ne flancat češenjSe pa deloma strinjam, da so npr. mazda, honda, subaruji še zmeraj relativno kakovnostna vozila, vendar je njihova cena realno že višja od primerljivih evropskih modelov. In zakaj bi potem sploh kupoval japonce? Za razumna človeka jih več ni, edino pripadnost posameznika za japonske avte lahko prevlada racionalnost. Pa še ena zelo velika hiba japoncev v primerjavi z evropejci: če npr. primerjam VW z japonskimi znamkami, ti povem z gotovostjo, da se da VW v primeru kakšnih okvar popraviti neprimerno ceneje in predvsem hitreje, kar je ob upoštevanju dejstva, da se v sodobnem času kvarijo praktično avti vseh znamk in starosti (za razliko od tebe sem realist in se zavedam pokvarljivosti vseh vozil), zelo pomembno in odločujočo dejstvo ob nakupu avtomobila. Najdi mi torej prosim japonsko znamko, ki ti lahko najkasnej v roku 24 ur zagotovi katerikoli del kot to velja za VW? V službi imamo tudi japonska slućbena vozila in bog ne daj da crkne japonca.....potem smo namreč brez avtomobila vsaj 14 dni!!! In da se o notranjosti japonskih vozil sploh ne pogovarjamo, saj so evropejci po ergonomiji in kvaliteti notranjih materialov svetlobna leta pred japonci!!!
nalcoq4 je napisal/-a:Zakaj imamo evropejci problem z kvaliteto in previsokimi cenami.Zaradi japonske ki je 20let prd nami.Žalostno ker se tega nekateri ne zavedate.
Vse tvoje trditve izhajajo iz vidika da si evropejc iz Slovenije. Japonskega avtomobilizma in njegove zgodovine zelo očitno ne poznaš ponavljaš stavke iz (ponavadi) nemških avto-revij ki so prav nehigienično pristranski pri lastnih avtomobilih.Tako kot vsi drugi pri svojih.
Japončki kot narod slovijo po največ inovacij na št. prebivalstva. So res narod inovatorstva znanja itd
Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci. Ne samo to Japonci ponujajo še več samo ti tega ne veš in pišeš takšne neumnosti da se ti vsi smejijo. Ves luksus, ki ga nudijo nemci ga nudijo japonci. Športnost ki ga imajo nekatera nemška vozila ga imajo tudi japonska. Ampak Japonci imajo še zanesljivost vzdržljivost in to pri vsej mogočni tehniki.
lexus je pojem kvalitete in zanesljivosti generalno v ameriki pa tudi v evropi to priznavajo tudi nemci čeprav sklonjene glave...
Kar se pa tiče Boscha je to komercionalna firma ... DENSO je pa največja firma kar se tiče elektronike v avtomobilih da ne omenjam Hitachi,airman,Ngk itd...
drgac pa ce pogledaš nemci prekleto hvalijo japonske avtomobile.Če pa še reče švaba za ne nemške avtomobile potem je pa to to.
Imaš PS da ne bomo tukaj smetili.
mito155 je napisal/-a:nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.
radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat
dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..
sandi33 je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.
radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat
dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..
Bravo MITO155 - ta NALCOQ4 je itak čisto mimo in sploh ne vem zakaj komentira forum na temo 1.2 TSI motorja, glede na dejstvo, da itak nima avta (beri volkswagna)....očitno še ni opazil, da to ni japosnki motor temveč nemški
nalcoq4 je napisal/-a:sandi33 je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:nalcoq4 je napisal/-a:Vse kar ponujajo nemci ponujajo japonci.
radarski tempomat
night vision
pre-safe assist
side assist
lane assist
individual izbira barv notri in zunaj
masažni sedeži
MMI touch
LED luči z 13imi modusi v povezavi z navigacijo...
servo zapiranje vrat
dej mi najdi to v katalogu od lexusa.. jest nism našel..
Bravo MITO155 - ta NALCOQ4 je itak čisto mimo in sploh ne vem zakaj komentira forum na temo 1.2 TSI motorja, glede na dejstvo, da itak nima avta (beri volkswagna)....očitno še ni opazil, da to ni japosnki motor temveč nemški
Vse to imaš v Lexusu,ifiniti-ju... ampak če nočeš najti potem neboš nikoli.
Lexus LS ima npr. radarski sistem kateri zaznava organske in anorganske stvari (žive in nežive) potem ti računalnik preračunava dogajanje na cesti in v okolici pred avtom poleg tega pa še s kamero zaznava razpoloženje voznika. Po vseh izračunih potem avto temu primerno odreagira.
zakaj so pol Japonci pobral 80% nagrad za kvaliteto v zadnjih 10 letih?
Japonci pač prevladujejo...ne dopuščajo šlamparije zato pa lahko tako raste prodaja japonskih vozil po svetu.
Kaj ima sedaj veze kdo razvije vec elektronskih "bonbonckov"
Vso najpomembnejso tehnikalijo so odkrili ze pred drugo svetovno vojno!!! kar pa delajo proizvajalci danes je le nadgradnja z elektroniko in kvalitetnejsimi materjali obdelavo nastavitvami...in pri tem so JAPONCI izvrstni
Obstajajo tudi modne smernice ki se z leti spreminjajo ter temu tudi avtomobilske znamke sledijo in tisti ki kaj prvi naredi je in ostali pa potem po vaše kopirajo.
sandi33 je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:To se strinjam, da ker VW-ji dobro držijo ceno, je to eden od dobrih argumentov za nakup (novega seveda). Nikakor pa se ne strinjam s tem, da je to izključno odraz kvalitete, kar ima @sandi33 v podpisu. Milorečeno je to zavajanje oz. nekredibilna izjava. Potemtakem bi morali japonci in tudi novejši korejci še precej bolj držat ceno pa je ne.
Dragi kolega! tebe je očitno že zelo povozil čas, saj očitno več nisi informiran, da je bilo z testi zanesljivosti oz. glede na število okvar v zadnjih petih letih nesporno ugotovljeno, da japosnki in korejski avti nesporno izgubljajo primat zanesljivih avtomobilov. Po zadnjem testu ADACA (verjetno eden najbolj kredibilnih testov, saj beležijo dejanske okvare na nemških cestah) so na vrhu zanesljivosti predvsem nemški avti, šele z občutno razliko sledijo japonski, nato francoski in šele nato korejski (npr. kia ceed je na repu po zanesljivosti - kaj pomaga 7 letna garancija, če imaš pa mesečno avto na popravilu. In ne mi omenjati nekih starih nexij ipd, saj ne moreš le tega primerjati s sodobnimi nemškimi vozili (kot da bi primerjal fičota in mercedesa). Dejstvo je namreč, da tista nexia ni imela drugega kot volan in štiri kolesa, medtem ko pa imajo sodobni avtomobili cel kup elektronike in drugih zapletenih sistemov, tako da je sedaj neprimerljivo več možnosti za okvaro. Še drugo dejstvo je, da imajo nemški avti trenutno takšne elktronske sistem, o katerih lahko korejci in japonci le sanjajo....v zadnjih letih je več kot očitno, da predvsem VW, mercedes, BMW in audi izumljajo vedno nove varnostne sisteme (npr. lane assist, side assist ipd), katere so japonci razvijali šele z cca. vsaj dveletno zamudo. Da ne govorim o VW DSG-ju, kateri je še zmeraj najboljši menjalnik z dvema sklopkama....medtem ko pa japonci šelel tuhtajo, kaj to pomeni dve sklopki
Se pa strinjam, da so pred cca. 10 leti japonci resda bili v vrhu po naprednosti in zanesljivosti....vendar je to le preteklost.
In še to, zakaj je cena rabljenega avta edini pokazatelj kvalitete in zanesljivosti vozila? Ceno novega vozila lahko proizvajalec določi poljubno in npr. tudi preceni vozilo, vendar če se kasneje v praksi izkaže, da gre za nezanesljivo vozilo, ga ljudje nočejo kupiti in prodajalec rabljenega avta je prisiljen spustiti ceno. Če pa je tekom uporabe določenega vozila ugotovljeno, da je zanesljivo in vredno svojega denarja, pa prodajalec takega vozila ne bo prisiljen zniževati cene, ampak ga bo lahko prodal relativno drago, saj kupci rabljenih vozil gledajo predvsem na zanesljivost vozil, kajti taka vozila nimajo garancije in je morebitno popravilo na plečih lastnika (ko avto postane rabljen, so na ta način razkrite vse morebitne serijske napake določenih modelov in tako kupci rabljenih vozil ne kupujejo mačka v zažklju glede zanesljivosti kot to počnejo kupci novih modelov). Kupci novih pa itak lahko kupijo nezanesljiv avto, saj se zanašajo na dejstvo, da je avto itak v garanciji.
Torej vrednost novih vozil določa proizvajalec (torej lahko preceni vrednost), medtem ko pa ceno rabljenih vozil določa uporabnik oz. trg, ki pa je najbolj fleksibilni in realen pokazatelj vrednosti posameznega vozila (in tudi drugih izdelkov).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
nevermind je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:ban je napisal/-a:In kaj pomenjo te cifre
Dodatne smeti v to temo, to pomenijo!
Ok, zdej pa preleti teh 33 strani pa povej koliko koristnih informacij je od tega?
Cifre pa pomejijo koliko je prodanih rabljenih vozil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov