madona, ste vsi paranoični s temi kilometri trgovskih potnilkov. da, seveda obstajajo. ni pa vsak lep avto, ki ima malenkost preveč prave kilometre prevrten in ima x136km ...
pred 4 leti sem kupil Priusa. z magičnimi 110.000 km pri starosti 5 let. iz Belgije. in kaj je pokazalo? da jih ima točno 110.000 ... pa vsi pildki v avtu, poleg popolne elektronske knjige. Toyota Center BTC.
mesec nazaj sem kupil Ford Focusa, iz Nemčije. ko sem ga prvič odprl, sem se vprašal, če je avto sploh bil vožen. 100.400 km. preverjena servisna, mehanik je samo potrdil, da gre za super avto. kasneje smo ugotovili, da ga je imelo neko podjetje za prevoz na letališče in nazaj. Porsche Verovškova.
še pred vsem tem sem kupil Hondo Civic, staro 2 leti in pol. primerno ohranjena, s 40.000 km ... brez enega vpisa v servisni knjižici. peljal do takratnega mehanika, rekel, da je verjetno bila servisirana doma, ker olje zagotovo nima 40.000km, ni pa frišno. in rekel, da tole bo šlo, da ostalo štima. KMAG, Honda pa Slovenska!
videl sem še nebroj nekih tujih, uvoženih avtov, predvsem italijanskih, gledal sem tudi enega, ki je imel manj kot 100.000 km, a tako požrt volan, da me je to odbilo od nakupa. očitno ga je vozil nekdo, ki ima zelo hrapave roke, ali pa ga je vozil bos, ker pedalke so bile skoraj kot nove, vse ostalo pa tudi. sem ga hotel vzet, pa se je izkazalo, da bo predrag. Avtohiša Lavrenčič.
point tega pisanja - tudi avto iz tujine je lahko dober nakup. ali ste res tako prepričani, da če kupiš avto od prvega lastnika, da s tem avtom pa res vse štima? simple - če ljudje sodelujejo, preveriš vin, imaš že prve podatke. greš na pooblaščeni servis, pregledajo še oni, potrdijo ali ovržejo. vsa umetnost. če pri teh dveh točkah kaj ne štima, iščeš naprej.
rabljenih avtov slovenskega porekla je malo oz. premalo glede na povpraševanje, se pa da iz uvoza najti super avte. in niso vsi avtomobili trgovskih potnikov, ki naredijo x136 km kot piše na števcu ...
