Vozila ne poznam, ampak kaj se ti pa zdi na njem tako mamljivega? Porsche Slo seveda opremo spet tolmači po svoje oz. ne napiše dejanskega paketa opreme. To je navaden Trendline iz uvoza (DE, BE, FR) z dodanimi 17 colskimi platišči, navigacijo in LED žarometi (statičnimi in ne adaptivnimi).
150 konjski TSI z jermenom kot tale je vredu motor, vendar uvoženček skoraj zagotovo pomeni servisne intervale na 30k km. Pri hiši imamo 2 TSI-ja in kolikor poznam te motorje bi sam vzel samo takega, ki je opravljal servise na 15k km. Nič ne rečem za daljši interval pri uvoženih Passatih 2.0 TDI, kjer se dela 60k+ km letno na dolge relacije in ima verjetno veliko manj hladnih vžigov kot pa tale Tiguan, ki je klepal 15k km letno, verjetno samih krajših relacij.
Kar se porabe tiče pa spet, standardni Tiguan 1.4 TSI ima minimalno 1490kg, 4 motion pa spet doda še nekaj zraven in gre verjetno že proti 1600kg. Verjetno so zaradi 4x4 tudi malenkost krajša prestavna razmerja in skupaj z veliko čelno površino in slabšo aerodnimako si lahko misliš, da poraba ne bo preveč nizka (vsaj na AC pri višjih hitrostih, na regionalkah pri vožnji po omejitvah predvidevam cca 6.5L/100km.
Comfortline (srednja oprema) oz. vse njegove izpeljanke so imele kromirano obrobo okrog stekel, sedeži so že na pogled bolj udobni kot pri Trendline (preglej slike oglasov za primerjavo) in imajo tudi ledveno oporo.
Brat je leta 2018 kupoval SUV-a, Karoqa ali Tiguana. Odločil se je za slednjega in ga vzel z 2.0 TDI 115KM motorjem. Navorja ima samo za 20Nm manj od 150 konjske verzije in do cca 2600 obratov med vožnjo ne ločiš razlike med 115 in 150 verzijo. Letno dela samo 20k km, ampak ima dovolj daljših relacij, da z motorjem ni nobenih težav. Tudi on je želel bencinarja in je to njegov prvi dizel, vendar mu po testni vožnji 1.5 TSI enostavno ni
ustrezal v tej karoseriji pa še dobavni roki za 1.5 TSI-je so bili takrat sredi leta 2018 do 6 mesecev.
Je pa res veliko odvisno od tvoje uporabe (se dosti lažje svetuje, ko poveš svoj profil vožnje in to ali rabiš 4x4). V kolikor delaš same krajše relacije je 1.4 TSI še vedno smotrn nakup in tudi ne rabiš bolj udobnih sedežev kot so ti v Trendline opremi. Če rabiš 4x4 ga pač rabiš in je to samo dodaten plus, da ga imaš. V kolikor boš avto recimo imel samo naslednja 4 leta tudi verjetno v tem času ne bo nobenih težav z avtom. Mogoče bo TSI zaradi daljšega servisnega intervala in neznane zgodovine (tiščanje po gasu, da se zaradi primankljaja v navoru avto bolj premakne, kratke relacije?) goltal več olja ali kaj podobnega, ni pa to pravilo. Sam si v življenju še nikoli nisem lastil dizla in apriori pač bolj uživam v vožnji z bencinarjem, ampak pri Tiguanu bi pa zagotovo vzel dizla. Opravi testno vožnjo pa ti bo več jasno, pa tudi ceno se da po mojih izkušnjah z rabljenimi vozili na Porsche Bravničarjevi ustrezno prilagoditi.
