Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a Bucko99 Sr maj 07, 2014 9:47 pm

pskoda je napisal/-a:Škoda denarja za Auris Hybrid ker poraba ni nizka 5-7l na 100km pa še nikamor ne gre samo za po mestih je pa prevelika krava.


Si že vozil ta avto ? Glej jaz sem ga imel en dan, če cena ne bi bila ovira in rok dobave bi ga kupil.
Tu je bolj bistvo sistem pogona - meni npr. je všeč tišina ob normalni vožnji, ni traktorskega zvoka, menjalnik, cincanje po kolonah je igračkanje... pa tudi ko ga pohodiš iz mesta moraš z rožnim menjalnikom kar precej delat da ga dohitiš. Je pa seveda prisoten zvok '' skuterja ob priganjanju - vendar avto ni temu namenjen. Seveda hitre vožnje po AC tudi niso +. sem pa za cca 130 km imel na koncu 5,1 povprečje, realno brez delanja kolon bi pomoje imel med 4-5l. Ampak ti mislim da se ne voziš dosti po mestih - bolj odprte ceste -tam seveda se ne izkaže ;)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Sr maj 07, 2014 10:30 pm

~toMmy~ je napisal/-a:In zdaj ti meni razloži, zakaj bi nekdo, ki ne potrebuje več konjev, hoče pa opremo, šel kupovat avto z močnejšim motorjem? :roll: Pa roko na srce, ta avto nima ravno slabih zmogljivosti, sploh v kombinaciji z DSG-jem (brez truda jih imaš "takoj" na voljo), sploh ne za umirjenega voznika.


Nisem rekel, da je treba nujno ful močnejšo mašino kupovat. Ampak če mu ni za športne zmogljivosti, hoče pa udobje, ga IMO dobi veliko več, če bi namesto 1.6 TDI vzel 1.2 TSI, ki je 2.000 EUR cenejši, poleg tega malenkost manj stroškov pri letni registraciji (zaradi manj kubikov) in tudi pri kasko zavarovanju (zaradi manjše cene). Razlika v porabi je relativno majhna in zelo dolgo traja, preden z TDI noter prineseš vse naštete višje stroške, vožnja pa s TSIjem odločno precej prijetnejša. (če greš gledat spritmonitor.de za Octavijo 2012-2013, 105 km TSI vs 105 KM TDI oboje DSG, je razlika v porabi le dobrega pol litra)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a jordan Sr maj 07, 2014 10:40 pm

v petek me je sodelavec peljal v novem a3 sportback 1.6tdi Stronic. Opazno bolj kompakten od konkurence, zvok motorja prijetno pridušen, menjalnik vrhunski, poraba smešna. Prava igrača za odrasle. Uporaben za vožnjo po mestu, primeren tudi za AC po omejitvah. Če bi izbiral med 2.0tdi z rocnim ali 1.6tdi Stronic, bi verjetno izbral slednjega.

Zagotovo prekaša Aurisa Hybrid v vseh pogledih.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a peroRS Če maj 08, 2014 5:44 am

sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:In zdaj ti meni razloži, zakaj bi nekdo, ki ne potrebuje več konjev, hoče pa opremo, šel kupovat avto z močnejšim motorjem? :roll: Pa roko na srce, ta avto nima ravno slabih zmogljivosti, sploh v kombinaciji z DSG-jem (brez truda jih imaš "takoj" na voljo), sploh ne za umirjenega voznika.


Nisem rekel, da je treba nujno ful močnejšo mašino kupovat. Ampak če mu ni za športne zmogljivosti, hoče pa udobje, ga IMO dobi veliko več, če bi namesto 1.6 TDI vzel 1.2 TSI, ki je 2.000 EUR cenejši, poleg tega malenkost manj stroškov pri letni registraciji (zaradi manj kubikov) in tudi pri kasko zavarovanju (zaradi manjše cene). Razlika v porabi je relativno majhna in zelo dolgo traja, preden z TDI noter prineseš vse naštete višje stroške, vožnja pa s TSIjem odločno precej prijetnejša. (če greš gledat spritmonitor.de za Octavijo 2012-2013, 105 km TSI vs 105 KM TDI oboje DSG, je razlika v porabi le dobrega pol litra)


Če delaš 60.000km letno izključno po avtocesti se pol litra razlike v porabi kaj hitro pozna. 1.2tsi porabi z vožnjo 130-140kmh kar liter in pol več kot 1.6tdi, ti povem iz lastnih izkušenj.

1.6tdi v kombinaciji z DSG je čisto druga pesem kot ročni. Pridobi ravno na živahnosti v nizkih obratih.
V klance po regionalki bp pelje v 6., 7.prestavi. Na avtocesti pa konstantno potegne do 200kmh.
Če povem, da je mel kolega prej 2.0tdi čipan na 180km in ni po menjavi niti najmanj razočaran nad zmogljivostmi.
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a ajatola Če maj 08, 2014 6:35 am

Dr.M3 je napisal/-a:Za 28 jurjev imaš A4 iz salona. Sigurno boljše vozilo v večini aspektov. Že res da z manj opreme ampak sigurno se pelje boljše z boljšo zvočno izolacijo ter materiali (sredinski tunel je v Octavii cheap). Al pa Passata HIghline če želiš ostati v koncernu. Dejmo bit resni fantje. :DDD :D Kakorkoli... vsakemu svoje a ne.


Tako je.A 4 je boljši avto pa ne zato,ker je audi ampak zarad same zasnove.Oktavija ima platvormo golfa ,kar je slabše kot ima a4.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Če maj 08, 2014 8:04 am

peroRS je napisal/-a:Če delaš 60.000km letno izključno po avtocesti se pol litra razlike v porabi kaj hitro pozna. .


To je na leto 300 litrov oziroma 450-500 EUR razlike. Še vedno malo v primerjavi z 2000 EUR razlike v nabavni ceni. Ki jo torej noter prineseš po 4 letih in ko ima avto že 240.000 km.
S tem da verjetno je vseeno bolj malo ekstremistov ki delajo 60kkm letno, večina niti pol toliko ne.

1.2tsi porabi z vožnjo 130-140kmh kar liter in pol več kot 1.6tdi, ti povem iz lastnih izkušenj.

No, to ti verjamem, sem imel 1.9 TDI in sedaj 1.4 TSI. In se mi zdi liter in pol razlike v bistvu malo, pravzaprav dober dosežek za bencinarja.
In itak je značilno, da z večanjem potovalne hitrosti se tudi poraba bencinarja povečuje bolj skokovito kot pri dizelašu, to je logično.


Vseeno sem bil presenečen nad podatki iz spritmonitorja glede Octavije TSI, sem pričakoval večjo razliko glede na TDI
Hkrati pa (vsaj v Sloveniji) ogromna razlika v ceni, tako da pri teh številkah ne vem komu bi se sploh še splačal TDI?

1.6tdi v kombinaciji z DSG je čisto druga pesem kot ročni. Pridobi ravno na živahnosti v nizkih obratih.

OK glede živahnosti vožnje verjamem da je s 7-stopenjskim DSG stvar malo boljša kot s 5-stopenjskim ročnim, kakršnega sem vozil jaz.
S tem da ne vem, kako bi zaradi menjalnika motor 'pridobil na živahnosti v nizkih obratih' - motorj je najbrž še vedno crknjen pod 2000 obrati, ampak so pri 7 stopnjah prestave malo krajše, dodatno pa pomaga še bliskovito hiter kickdown DSG-ja.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: škoda octavia

Napisal/-a Blinder Če maj 08, 2014 8:26 am

dsg ko menja prestavo ne spusti gasa umes. Zato ko da v naslednjo prestavo ni treba čakat, da se turbina spet zavrti. Ni turbo laga ko daš v naslednjo prestavo. Pa dsg ima 7 prestav, tako da npr. drugo ima sigurno krajšo kot ročni menjalnik drugo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a peroRS Če maj 08, 2014 9:29 am

S tem da ne vem, kako bi zaradi menjalnika motor 'pridobil na živahnosti v nizkih obratih' - motorj je najbrž še vedno crknjen pod 2000 obrati, ampak so pri 7 stopnjah prestave malo krajše, dodatno pa pomaga še bliskovito hiter kickdown DSG-ja.


Ravno to je. Z DSGjem se 1.6tdi vozi praktično enako kot tsi. Vleče že od nule. Dokler ne probas ne moreš verjeti kakšna razlika je v primerjavi z ročnim. Idealna kombinacija ;)

Glede kilometrov...veliko ljudi poznam, ki dela nad 50.000km letno, so prej pravilo kot izjema. Tako, da tu
TSI absolutno odpade, se pozna na stroških. Razlika v nabavni ceni se hitro prinese notri.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Če maj 08, 2014 11:25 am

peroRS je napisal/-a:Z DSGjem se 1.6tdi vozi praktično enako kot tsi.


Razen da je 2000 EUR dražji ter bolj ropota in vibrira. Great success.

Glede kilometrov...veliko ljudi poznam, ki dela nad 50.000km letno, so prej pravilo kot izjema. Tako, da tu
TSI absolutno odpade, se pozna na stroških. Razlika v nabavni ceni se hitro prinese notri.

Kot sem prej pokazal glede na dostopne podatke in če sem prav izračunal, se razlika povrne šele pri 240.000 prevoženih km - če je to zate hitro, potem pa tudi prav...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: škoda octavia

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 08, 2014 12:27 pm

peroRS je napisal/-a:
S tem da ne vem, kako bi zaradi menjalnika motor 'pridobil na živahnosti v nizkih obratih' - motorj je najbrž še vedno crknjen pod 2000 obrati, ampak so pri 7 stopnjah prestave malo krajše, dodatno pa pomaga še bliskovito hiter kickdown DSG-ja.


Ravno to je. Z DSGjem se 1.6tdi vozi praktično enako kot tsi. Vleče že od nule. Dokler ne probas ne moreš verjeti kakšna razlika je v primerjavi z ročnim. Idealna kombinacija ;)

Glede kilometrov...veliko ljudi poznam, ki dela nad 50.000km letno, so prej pravilo kot izjema. Tako, da tu
TSI absolutno odpade, se pozna na stroških. Razlika v nabavni ceni se hitro prinese notri.


Ma pusti ga, itak fura neko "turbobencinarmanijo" in prihaja na dan s takšnimi nemogočimi ciframi, da bi le dokazal, da se bolj splača (v tem primeru ultra zanesljivi 1.2) TSI.

Razlika med novimi (2013+) 1.2 TSI-ji in 1.6 TDI-ji je dobril 7 deci (pri samo 33 vnešenih TSI-jih), razlika med vsemi Octaviami s tema motorjema pa skoraj 1.3l. Pri Golfih pa tudi dober liter. Se pravi liter razlike lahko mirne duše upoštevamo, čeprav bi na avtocesti znalo bit še več.

In če je liter razlike v porabi na 60k km letno, je to z upoštevanjem cene cca. 1.200 € razlike, kar tudi z razliko v cestnini in vzdrževanju še vedno vsaj jurja, s tem da se bodo za 1.2 TSI s 300k km na števcu verjetno kar tepli... :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Če maj 08, 2014 1:26 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Ma pusti ga, itak fura neko "turbobencinarmanijo" in prihaja na dan s takšnimi nemogočimi ciframi, da bi le dokazal, da se bolj splača (v tem primeru ultra zanesljivi 1.2) TSI.


Ie seri. Ne furam nobene manije, itak so za moj okus mali turbobencinarji bolj zasilna zadeva - prava stvar je klasični V8, ampak seveda za večino ljudi tostran Atlantika nam to pač ni realna opcija za vsakdan, takle mamo.

Cifre so pa take kot so, ne morem pomagat. Na hitro sem jih poiskal in je pač to vrglo ven, sem bil tudi jaz presenečen, ni bilo zadaj nobenega planiranja z moje strani, to bi bilo neumno.

Zdaj pa, kdor res dela 50-60 tisoč km letno, se bo menda že podrobno pozanimal in si natančno izračunal in premislil, kaj se mu splača, ne glede na to kaj tukajle flancamo. Čeprav če lahko pripomnim, pri taki letni kilometrini bi se moral človek že kaj drugega glede svojega življenja vprašat, ampak pustmo zdaj to.

V glavnem, jaz hočem povedat to, da čeprav se je še pred nekaj leti že pri dokaj nizki letni kilometrini splačalo kupiti dizla, se sedaj za mnoge pomojem ne splača več. Saj verjamem da marsikdo tule na forumu dela veliko letnih kilometrov in pozna dosti glede tega podobnih ljudi, ampak večina ljudi še vedno dela le 10-20 tisoč letnih kilometrov. Pa še vedno vsi kupujejo dizle, verjetno se niti ne pozanimajo in ne izračunajo možnih alternativ, ki bi jih prišle finančno morda celo ugodneje, in je nakup dizla sam sebi namen oziroma je zgolj navada in sledenje čredi.
In meni se zdi 2000 EUR razlike v nakupni ceni veliko pri teh razredih avtov; razlika v porabi, tudi če je v resnici liter ali malo več, pa še vedno dokaj majhna.

s tem da se bodo za 1.2 TSI s 300k km na števcu verjetno kar tepli... :roll:

Saj se tudi za TDI s toliko kilometri verjetno ne bodo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2255
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: škoda octavia

Napisal/-a RedBaron Če maj 08, 2014 2:56 pm

sonic je napisal/-a:...prava stvar je klasični V8...


Se ne bi strinjal... to je preseravanje, kak spodoben 4-valjnik je za naše potrebe čisto dovolj... kar se zmogljivosti tiče :vrum
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1956
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: škoda octavia

Napisal/-a nejc1 Če maj 08, 2014 2:58 pm

Tudi če se dela samo 15kkm na leto je pri razliki 1l in porabi 5l za dizla in 6l za bencinarja cca. 350€ prihranka pri dizlu... Pa tudi če je dizel za 2000€ dražji se še vedno povrne razlika v ceni v slabih 6. letih... Ko pa upoštevamo še da bo gorivo vedno dražje in da je ob malo težji nogi razlika med obema motorjema precej več kot liter (in ko računamo pri obeh motorjih višjo porabo je spet dizel v prednosti zaradi nižje cene goriva) pa je vse skupaj poplačano v max 5 letih... Res da nisem upošteval tistih par € dražjega zavarovanja in servisov, ampak to lahko rečemo da se povrne pri prodajni ceni avtomobila čez x let v primerjavi z bencinarjem... Sicer pa vsakemu paše svoje in nekaterim je dizel ljubši za vozit, in ga vzamejo tudi če se jim ne bi povrnila višja cena nakupa, spet drugi imamo raje bencinarje...
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a jordan Če maj 08, 2014 3:59 pm

nejc1 je napisal/-a:Tudi če se dela samo 15kkm na leto je pri razliki 1l in porabi 5l za dizla in 6l za bencinarja cca. 350€ prihranka pri dizlu... Pa tudi če je dizel za 2000€ dražji se še vedno povrne razlika v ceni v slabih 6. letih... Ko pa upoštevamo še da bo gorivo vedno dražje in da je ob malo težji nogi razlika med obema motorjema precej več kot liter (in ko računamo pri obeh motorjih višjo porabo je spet dizel v prednosti zaradi nižje cene goriva) pa je vse skupaj poplačano v max 5 letih... Res da nisem upošteval tistih par € dražjega zavarovanja in servisov, ampak to lahko rečemo da se povrne pri prodajni ceni avtomobila čez x let v primerjavi z bencinarjem... Sicer pa vsakemu paše svoje in nekaterim je dizel ljubši za vozit, in ga vzamejo tudi če se jim ne bi povrnila višja cena nakupa, spet drugi imamo raje bencinarje...


Dobro si to napisu. Jaz zdaj pri bencinarju pazim na porabo, prej pri dizlu je nisem nikol gledal. Pri bencinarju niso cenejši servisi, pri dizlu plačaš liter vec olja in pregresno drag je dpf filter. Zagotovo je dizel bolj vzdržljiv in če narediš veliko km, si verjetno posledično več na AC, kjer je hitro 2 litre razlike. Men je pa prijetn zvok pridušenega dizelskega motorja, kot da bi mačka imel pod pokrovom.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: škoda octavia

Napisal/-a emozul Če maj 08, 2014 6:08 pm

G. sonic.
Jaz vozim opel astro 1.7 cdti 130 km, ki je približno isto kot octavia 1.6 tdi 105KM (vsaj na papirju).
In lahko povem, da je čisto dovolj za sposobno premikanje in človek ni nenormalen, če je izbral tak avto, kvečemu si ti, ker kao moraš izbrati 2.0. tdi.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: škoda octavia

Napisal/-a mevden Če maj 08, 2014 8:46 pm

Nevem kakšne pišete nekateri, 0.7 litra razlike med tsi in tdi. To ni možno, da ne govorim če v bencinerju vklopiš klimo in dodaš enega sopotnika počepne kot da bi mu vzel 50konjev. Pri tdi ni tega občutka odvzema moči, vsaj ne v takšni meri. Tsi se lahko približa porabi tdija le tako da voziš 50% počasneje kot bi z tdi. Je pa res da večinoma vozniki dizla ne gledajo toliko na porabo kot pri bencinerju. Če bi bila vožnja popolnoma enaka, mislim da bi govorili komot o razliki 2 litrov, na avtocesti. Imam1.6 tdi in 1.4 tjet in je poraba po tamalem 2 litra visja na bencinerju. Pri stalni hitrosti 130kmh.


Sicer pa, naslov teme je škoda octavia.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: škoda octavia

Napisal/-a srcnik Če maj 08, 2014 9:02 pm

Ravno danes vozil: Octavia 3 2.0 tdi 2014 elegance, relacija passau-celje tempomat 145km/h tuneli 110km/h, eden ali dva vmes 80km/h. poraba po BC 5l/100km oz. še kak deci manj (5,2 sem imel z vključenim nemškim autobahnom cca. 200km, kjer pa je šlo rečmo da "malo" hitreje :) ) v glavnem šparovc, sploh ker ima dolg menjalnik
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: škoda octavia

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 08, 2014 9:30 pm

sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Ma pusti ga, itak fura neko "turbobencinarmanijo" in prihaja na dan s takšnimi nemogočimi ciframi, da bi le dokazal, da se bolj splača (v tem primeru ultra zanesljivi 1.2) TSI.


Ie seri. Ne furam nobene manije, itak so za moj okus mali turbobencinarji bolj zasilna zadeva - prava stvar je klasični V8, ampak seveda za večino ljudi tostran Atlantika nam to pač ni realna opcija za vsakdan, takle mamo.

Cifre so pa take kot so, ne morem pomagat. Na hitro sem jih poiskal in je pač to vrglo ven, sem bil tudi jaz presenečen, ni bilo zadaj nobenega planiranja z moje strani, to bi bilo neumno.

Zdaj pa, kdor res dela 50-60 tisoč km letno, se bo menda že podrobno pozanimal in si natančno izračunal in premislil, kaj se mu splača, ne glede na to kaj tukajle flancamo. Čeprav če lahko pripomnim, pri taki letni kilometrini bi se moral človek že kaj drugega glede svojega življenja vprašat, ampak pustmo zdaj to.

V glavnem, jaz hočem povedat to, da čeprav se je še pred nekaj leti že pri dokaj nizki letni kilometrini splačalo kupiti dizla, se sedaj za mnoge pomojem ne splača več. Saj verjamem da marsikdo tule na forumu dela veliko letnih kilometrov in pozna dosti glede tega podobnih ljudi, ampak večina ljudi še vedno dela le 10-20 tisoč letnih kilometrov. Pa še vedno vsi kupujejo dizle, verjetno se niti ne pozanimajo in ne izračunajo možnih alternativ, ki bi jih prišle finančno morda celo ugodneje, in je nakup dizla sam sebi namen oziroma je zgolj navada in sledenje čredi.
In meni se zdi 2000 EUR razlike v nakupni ceni veliko pri teh razredih avtov; razlika v porabi, tudi če je v resnici liter ali malo več, pa še vedno dokaj majhna.

s tem da se bodo za 1.2 TSI s 300k km na števcu verjetno kar tepli... :roll:

Saj se tudi za TDI s toliko kilometri verjetno ne bodo...


Enostavno mečeš ven že en čas neke nenormalne računice, ki jih ne vem kako uspeš prilagodit svojim težnjam. Pa da ne bi o opisovanju 1.6 TDI-ja, kot da laufa kot kak star TAM, 1.2 TSI, ki je po kvaliteti eno največjih sranj, kar jih je VW spravil skupaj (in še ne vemo, če je nova generacija kaj boljša) je pa kao nek biser uglajenosti, čeprav ropotajo in tresejo, da je joj... Pa da najdeš kljub vsem dejstvom neko razlago, da bi se še za 60k km mogoče splača, čeprav se praktično v cca. dveh letih... adijo...

Pa še kak fun fact: Če vzameš avto na lizing/kredit, ti je v štartu vseeno, a sprašiš ta dva tisočaka na obroke al na gorivo, s tem da pri takšni kilometrini si z dizlom povprečno vsak 6. dan na pumpi, z bencinarjem pa vsak 5., kar tudi nekaj šteje, poleg tisočakov, ki jih prišparaš na daljše obdobje. ;)

srcnik je napisal/-a:Ravno danes vozil: Octavia 3 2.0 tdi 2014 elegance, relacija passau-celje tempomat 145km/h tuneli 110km/h, eden ali dva vmes 80km/h. poraba po BC 5l/100km oz. še kak deci manj (5,2 sem imel z vključenim nemškim autobahnom cca. 200km, kjer pa je šlo rečmo da "malo" hitreje :) ) v glavnem šparovc, sploh ker ima dolg menjalnik


Ej na takšne relacije pa TDI-ji res pridejo na svoje. Podobna relacija, podoben tempo (vključno z autobahnom) in je 1.9 TDI 90 KM čipan, s precej prekratkim menjalnikom s 5 prestavami pil mislim da 5.7l. :shock:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Če maj 08, 2014 9:52 pm

RedBaron je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:...prava stvar je klasični V8...


Se ne bi strinjal... to je preseravanje, kak spodoben 4-valjnik je za naše potrebe čisto dovolj... kar se zmogljivosti tiče :vrum


Za nekaj jurjev lahko kupiš tudi pri nas rabljen avto z V8 mašino, seveda vsaj 10-15 let star, in ne vem kako bi to označil za preseravanje. Seveda država dejansko misli tako, z nenormalno obdavčitvijo goriva in še bolj nenormalnimi stroški registracije vsega, kar ni majhen mlinček.
Če to zagovarjaš, si očitno pač priden podložnik, kaj naj drugega rečem...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: škoda octavia

Napisal/-a sonic Če maj 08, 2014 10:05 pm

nejc1 je napisal/-a:Tudi če se dela samo 15kkm na leto je pri razliki 1l in porabi 5l za dizla in 6l za bencinarja cca. 350€ prihranka pri dizlu... Pa tudi če je dizel za 2000€ dražji se še vedno povrne razlika v ceni v slabih 6. letih..

kot sem že vsaj enkrat na forumu napisal: če že štejemo fižolčke, jih dajmo pravilno.
Razlika v stroških goriva v tvojem primeru je 312 EUR, ne 350.
Gremo dalje:
Res da nisem upošteval tistih par € dražjega zavarovanja in servisov

Pa bi moral. Glede vzdrževanja sicer načeloma ni dramatične razlike, glede registracije pa je razlika 30-40 EUR letno. Zaradi višje nabavne cene je pri TDI nekaj dražje tudi kasko zavarovanje, gotovo vsak par deset EUR.
Tvojih 350 EUR letnega prihranka se je že zmanjšalo na cca 250 EUR. Razlika se sedaj povrne po 8 letih...

Dodatno bi moral v primeru kredita ali leasinga upoštevati, da so pri višjem znesku najetega kredita tudi stroški financiranja (obresti itd) višji, kar finančno sliko pri TDI še dodatno poslabša

lahko rečemo da se povrne pri prodajni ceni avtomobila čez x let v primerjavi z bencinarjem
Po 8 letih bo tak avto v vsakem primeru vreden le še nekaj jurjev, razlika bo verjetno v rangu nekaj sto EUR, je pa to itak težko napovedati.


Sicer pa vsakemu paše svoje in nekaterim je dizel ljubši za vozit, in ga vzamejo tudi če se jim ne bi povrnila višja cena nakupa, spet drugi imamo raje bencinarje...

To je načeloma res, ampak ne razumem kako je lahko komu 1.6 TDI lepši za vozit kot TSI. Pri 1.9 TDI bi to še nekako razumel, sem ga imel in zelo rad vozil, mi je bil zelo všeč, 1.6 TDI pa je bil pravo razočaranje.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov