
Dr.M3 je napisal/-a:Pri 4x4 gre za lažen občutek varnosti. Koristi se ga pa 3x letno - ko je potrebno speljat v kakšen klanec v snegu. Če je to vredno z višjo nakupno ceno in pa večjo porabo goriva ve pa vsak zase.
peroRS je napisal/-a:Tile stari Passati in pa Golfi synchro so itak tanki
border_ je napisal/-a:Trgovcu Audia sem omenil o testih na internetu, pa je takoj rekel, to so tisti testi, ki sta jih delala MB in BMW, ko sta Audi-u vzeli ven neke varovalke, da quattro ni deloval tako kot bi moral. To je rekel, zdaj sem zmeden.![]()
border_ je napisal/-a:Sedaj smo zoozali izbor na:
- BMW X1 1.8d XDRIVE ... 27.000 eur
- AUDI Q3 2.0 QUATTRO ... 30.000 eur (ima malo več opreme od BMWja)
Moje osebno mnenje. Audi ima boljše materiale in lepše se pelješ v njem. Višji je, kar mi je všeč. Trgovcu Audia sem omenil o testih na internetu, pa je takoj rekel, to so tisti testi, ki sta jih delala MB in BMW, ko sta Audi-u vzeli ven neke varovalke, da quattro ni deloval tako kot bi moral. To je rekel, zdaj sem zmeden.![]()
Audi ima stalen AWD, torej je sila v vseh štirih kolesih. Pri BMWju se sprednji pogon vklaplja po potrebi. MarcedesBenz ima tudi stalen AWD, razen ta novi majhni, kot so GLA ipd, ki imajo 4matic.
Kaj pravte na Audia?
bucko_99 je napisal/-a:... se boš lažje odloču...
border_ je napisal/-a:Sedaj smo zoozali izbor na:
- BMW X1 1.8d XDRIVE ... 27.000 eur
- AUDI Q3 2.0 QUATTRO ... 30.000 eur (ima malo več opreme od BMWja)
Moje osebno mnenje. Audi ima boljše materiale in lepše se pelješ v njem. Višji je, kar mi je všeč. Trgovcu Audia sem omenil o testih na internetu, pa je takoj rekel, to so tisti testi, ki sta jih delala MB in BMW, ko sta Audi-u vzeli ven neke varovalke, da quattro ni deloval tako kot bi moral. To je rekel, zdaj sem zmeden.![]()
Audi ima stalen AWD, torej je sila v vseh štirih kolesih. Pri BMWju se sprednji pogon vklaplja po potrebi. MarcedesBenz ima tudi stalen AWD, razen ta novi majhni, kot so GLA ipd, ki imajo 4matic.
Kaj pravte na Audia?
bucko_99 je napisal/-a:Mito pol pa piš na audi.si če misliš da imaš prav. Do takrat bom pa verjel da ima q3 stalni 4 kolesni pogon kot piše na audi.si pod tehnični podatki za vsak motor posebej.
Pogon: stalni štirikolesni pogon quattro
Sklopka: dve lamelni sklopk v oljni kopelii z elektrohidravličnim aktiviranjem
hidravlična enolamelna suha sklopka
Menjalnik: 7-stopenjski S tronic
Na spletu sem gledal da ima razmerje pri quatrro od 85(zadnji):15(sprednji) do 30(zadnji):70(sprednji) in vse kombinacije med temi mejami. Pri običajni vožnji pa je razmerje 60(zadnji):40(sprednji).
Po forumu brska: Google [Bot], kiki13 in 2 gostov