sonic je napisal/-a:Je sicer tudi res, da je odvisno od števila letnih kilometrov, kot je vmes pripomnil Tommy - ampak če jih imaš tako veliko da so letni stroški več tisoč EUR, se je prej za vprašat, kaj delaš v življenju narobe, da se moraš toliko prevažat (govorim za osebno prevažanje, pustimo ob strani prevozne dejavnosti, to je druga kategorija). Saj vem da mnogi ljudje se vozijo 50km in več daleč v službo in so na to navajeni, ampak meni se zdi to noro. Izgube pri stroških goriva in tudi stroških večje obrabe avta, pa tudi izgube osebnega časa, so enormne.
To si že v eni drugi temi pisal.
Se pravi, po tvoje bi se moral vsakič, ko zamenjaš šiht, preselit drugam, zato, da bi bil blizu službe?
Stroški so ja in tudi nekaj časa dnevno izgubiš za vožnjo, ampak časi, ko so ljudje delali v tovarnah blizu doma in imeli 5 min peš do službe so že zdavnaj mimo. Vsak pa ve zase kaj mu je bolje, ali delati v tovarni za 500€, da ne rabiš avta in greš lahko "v copatih" v službo ali pa imeti službo za 1500€ (primer) in se voziti vsak dan po 50, 100, 200km. Pa imaš pač 400€ mesečno stroške za avto (upoštevam komplet amortizacijo, gorivo, gume, servise, zavarovanje itd.).
Jaz sem tudi včasih delal le po 7-9000km na leto in te boli k* za porabo in stroške na avtu.
Odkar pa delam po 50-60.000km letno (90% zato ker moram, ne za lastni užitek) mi pač ni glih vseeno.
3. opcija je, da si brez avta (ni stroškov) in brez službe, zato da se ti ni treba voziti.
