

LP
nebivedu je napisal/-a:Obadva avta sem imel čez vikend in oba sem vozil naokoli in bolj malo po mestu, se pravi je hibrid bolj malo delal, pa je bila poraba 7.2 litra, na xv-ju pa je bila poraba 7 litrov.
XV dizel ima pa porabo okoli 5 do 6 litrov. Samo pri tem avtu moraš računat da ima stalni 4x4 pogon in poganjaš še dodaten diferencial in kradan poleg osnovnega pogona.
J.McLane je napisal/-a:No to me pa res zanima kaj si delal Priusu da si prišel do 7,2 l/100 km, meni še ni uspelo priti preko 6,5 l/100 km (AC, strešni kovček, 4 osebe, Obertauern)
Prazen Hilux mene tudi do službe in nazaj lahko pelje s 6,5 l/100 km, torej Hilux porabi isto kot Prius?
evilfury je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Obadva avta sem imel čez vikend in oba sem vozil naokoli in bolj malo po mestu, se pravi je hibrid bolj malo delal, pa je bila poraba 7.2 litra, na xv-ju pa je bila poraba 7 litrov.
XV dizel ima pa porabo okoli 5 do 6 litrov. Samo pri tem avtu moraš računat da ima stalni 4x4 pogon in poganjaš še dodaten diferencial in kradan poleg osnovnega pogona.
Verjetno si že pri 2000 obratih prestavil v višjo
Ivan36 je napisal/-a:Evo še moje pleve !
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Start...
Renault Espace LIFE Energy dCI 130 Start Stop NOVO UGODNO
diesel motor, 1598 ccm, 97 kW (132 KM) 29.990 €
J.McLane je napisal/-a:Hibrida si prestavljal pri 2.000 obratih?
Drugače pa za 60k km letno je še kako pomembna poraba, pa tudi če avto stane 25k €
J.McLane je napisal/-a:Hibrida si prestavljal pri 2.000 obratih?
Drugače pa za 60k km letno je še kako pomembna poraba, pa tudi če avto stane 25k €
ecoblue je napisal/-a:Jaz sem vozil prvi 1.6 TDI z malo znižanim podvozjem in pnevmatikami 205/55/R16, kolega 1.2 TSI z standardnim podvozjem in pnevmatikami 195/65/R15. On je imel tudi cirka 12 kilometrov klimo, jaz nič. Porabo po računalniku je imel dizel 3.7, benciner 4.6. Razlika 9 dcl.
Realno verjetno nekje 4 litre dizel in 5 litrov beniciner...
tristan01 je napisal/-a:thunderbolt je napisal/-a:
tristan: kateri motor imaš? Na avto.netu je eden tudi za 28k €. Je pa v trojki že sedela in ji ne potegnejo ostre linije v kabini - vozi se pa z golfomKdo bi jih razumel! Verjetno malo bolj poznaš BMW-je. A je "Toyotin" 2.0 z 143 konji enak kot BMW-jev 2.0 ki je tudi v trojki,...Koliko ima trojka suhe mase? Koliko imaš prevoženega potem s trojko in si imel kaj težav z njo?
Vozim 318d karavana z avtomatiko. Motor je 2.0d s 143km. Težo in ostale podatke poišči na netu, moj je karavan in zato malo težji od limuzine. Mislim da to ni isti motor kot v Toyoti. Kolikor vem je BMW "posodil" le 1.6 litrski motor iz Minija. Nisem pa 100% prepričan.
Linije trojke so stvar okusa, bolj pomembno kot ženski očem lepa armaturka je dobro sedenje, da so stikala na pravih mestih in da je upravljanje vseh igračk (radio, klima, navi....) kar se da intuitivno in ne ovira vožnje.
Omembe vrednih težav do sedaj nisem imel (cca 110.000km). Na forumih boš sigurno našel opise določenih napak, ki se pojavljajo pri tem modelu. Velika prednost pri BMW je tudi BSI (BMW service inclusive), kjer avtomobilu pripada brezplačen redni servis. Pri nas je to 5 let ali 100.000km v Nemčiji pa obstaja tudi paket 3 leta ali 200.000km. Velja v vsej EU.
Pred trojko sem naredil cca 250.000km z Octavijo. Lahko rečem samo eno - BMW je v ergonomiji, vozni dinamiki in še čem svetlobna leta pred Škodo. Glede nakupa bodita previdna, saj je na trgu ogromno avtomobilov z vprašljivim poreklom. Če v SLO ne najdeta pravega, tudi uvoz ni drag, saj je zaradi čistih motorjev DMV nizek.
Če vaju zanima več izkušenj in testen krog pa se lahko dobimo enkrat, pa naj se dama sama odloča.
Lp Tristan01
emozul je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:thunderbolt je napisal/-a:
tristan: kateri motor imaš? Na avto.netu je eden tudi za 28k €. Je pa v trojki že sedela in ji ne potegnejo ostre linije v kabini - vozi se pa z golfomKdo bi jih razumel! Verjetno malo bolj poznaš BMW-je. A je "Toyotin" 2.0 z 143 konji enak kot BMW-jev 2.0 ki je tudi v trojki,...Koliko ima trojka suhe mase? Koliko imaš prevoženega potem s trojko in si imel kaj težav z njo?
Vozim 318d karavana z avtomatiko. Motor je 2.0d s 143km. Težo in ostale podatke poišči na netu, moj je karavan in zato malo težji od limuzine. Mislim da to ni isti motor kot v Toyoti. Kolikor vem je BMW "posodil" le 1.6 litrski motor iz Minija. Nisem pa 100% prepričan.
Linije trojke so stvar okusa, bolj pomembno kot ženski očem lepa armaturka je dobro sedenje, da so stikala na pravih mestih in da je upravljanje vseh igračk (radio, klima, navi....) kar se da intuitivno in ne ovira vožnje.
Omembe vrednih težav do sedaj nisem imel (cca 110.000km). Na forumih boš sigurno našel opise določenih napak, ki se pojavljajo pri tem modelu. Velika prednost pri BMW je tudi BSI (BMW service inclusive), kjer avtomobilu pripada brezplačen redni servis. Pri nas je to 5 let ali 100.000km v Nemčiji pa obstaja tudi paket 3 leta ali 200.000km. Velja v vsej EU.
Pred trojko sem naredil cca 250.000km z Octavijo. Lahko rečem samo eno - BMW je v ergonomiji, vozni dinamiki in še čem svetlobna leta pred Škodo. Glede nakupa bodita previdna, saj je na trgu ogromno avtomobilov z vprašljivim poreklom. Če v SLO ne najdeta pravega, tudi uvoz ni drag, saj je zaradi čistih motorjev DMV nizek.
Če vaju zanima več izkušenj in testen krog pa se lahko dobimo enkrat, pa naj se dama sama odloča.
Lp Tristan01
Nočem se kregat, vendar sem nedolgo nazaj bral v reviji Avtobild, kjer je bil test med BMW 3 in novo Octavijo, in glej ga zlomka, Škoda je bila na koncu bolje ocenjena.
Če mene vprašaš, bi sam raje izbral Škodo kot BMW 3, pa še placa ima več.
emozul je napisal/-a:Nočem se kregat, vendar sem nedolgo nazaj bral v reviji Avtobild, kjer je bil test med BMW 3 in novo Octavijo, in glej ga zlomka, Škoda je bila na koncu bolje ocenjena.
Če mene vprašaš, bi sam raje izbral Škodo kot BMW 3, pa še placa ima več.
Testno voznjo z MB B sva odpovedala-enostavno nudi premalo.
thunderbolt je napisal/-a:Ja, v bistvu zato ker je predrag. Ko sva nanj dala tisto, kar je pri drugih avtomobilih samoumevno (npr. tempomat, avtomatska klima) in še npr. ksenon, kjer ga gledava povsod, pa malo boljša notranjost, da imaš vsaj občutek, da sediš v benzu (pa se z opcijami nisva igrala), bi za 1.5 motor iz Renaulta (pa tu ne mislim slabšalno) dala več kot 28 tisoč. Sicer je servisni interval (pre)dolg, cena servisa pa tudi zasoljena. Tudi garancija je nikakva. In glede na to, da nisem slišal še nobenega res pametnega argumenta zakaj premium avto in v čem je boljši od nepremium znamke, se tega pač ne grem. Je pa tudi na avto.netu kar nekaj benzov s pokvarjenimi 2.2 mašinami. Torej tu ne gre za neko nadstandardno kvaliteto, kakršno namigujeta cena in ugled. Če bi dobil pa kak res pameten argument, bi pa o tem dražjem avtu tudi premišljevala - vsekakor pa ne misliva dajat za avto več kot je potrebno.
thunderbolt je napisal/-a:Tristan, recimo ena od takih malenkosti, ki me pri Francozih recimo moti in je res minimalen strošek, so ogrevane šobe za pranje vetrobranskega stekla. Pozimi zadeva res rada zamrzne. Zdaj ne vem, a je stvar serijska (kar dvomim) ali pa nanjo sploh niso mislili. Kakor testirava in spoznavava, vidiva, da je v bistvu C segment avtomobilov že zelo dober. Se ti pa vseeno prijazno zahvaljujem za izkazano pripravljenost.
C5 je bil tule že večkrat omenjen, moji ni slab, zato ga bova šla pogledat.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov