Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To mar 29, 2005 7:29 pm

Turbobitch je napisal/-a:Ne tuki je debata o tem al nej on kup petko al ne.

Drgač prot teb z integralko bom mel pa jst še 3 folka zravn a prou.


Ah tipo se ne zaveda samega sebe, žal...
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr mar 30, 2005 5:40 am

Punto GT:ah tipo se ne zaveda samega sebe,zal.....??????
:roll:
Zadnjič spremenil fiat gt, dne Sr mar 30, 2005 6:03 am, skupaj popravljeno 3 krat.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr mar 30, 2005 5:58 am

Drgač prot teb z integralko bom mel pa jst še 3 folka zravn a prou.]

Ha,ha,ha zal nimas šans........,lahko pa probamo ce je to kar hoces.....,sam da nebos pol razocaran :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 30, 2005 6:10 am

Dean Q4 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Če mi pade kaka petka turbo spet u pest(dobra seveda), te upam kadarkoli izzivat, ampak ne na dragu, ker je nezanimivo. Recimo da greva iz Jezerkega do Predvora, ali pa iz Dvora(na dolenjskem ob krki) do Kočevja, ali pa skozi Tuhinjsko dolino.
Tam se bo pokazalo kok si dober voznik, ker na 400m itak nima večina avtov kaj proti tvojmu iskat.


Fantič dragi "beri-HEC", sedaj si šele v temo bincnil, sem vozil 5 turbo - nevem no kaj bi rekel, raje nič - za Q4 pa ti le rečem oz. sprašujem, če slučajno neveš da ima 4x4, pa tudi nasploh se ovinkov NE BOJIM, sem tukajle precej že znan, mislim da jih je vedno manj ki imajo željo se z mano peljat,...pa to ni finta....

4x4 je zakon za ovinke..., za drag je Q4 pretežka, samo to jo J _ _ _ E, razen če bi jo oz. če jo bom oskubil...

Ajde, LP


Q4 se zelo dobro obnese na dolgih ovinkih in ravnih dolgih predelih, za kratke ovinke, hribe in kratke ravnince z hudimi ovinki na koncu, pa se Q4 ne obnese najbolje - sprobano. Dolga medosna razdalja q4 v kratkih ovinkih ubija, sploh po kaki zelo zelo ovinkasti cesti, pa pospeški ven iz ovinka(če ga seveda nimaš stalno pod obrati) ga tut mal matrajo, sploh v hrib, kaj češ težak avto je Q4. Medtek ko petka turbo slavi ravno na kratkih ravnincah med hudimi kratkimi ovinki in pospeški tudi v hrib so zadovoljivi za 1.4 mašino.

Bodi na forumu znan kolikor hočeš, še vedno boš moral pokazat svoje znanje na cesti. Jaz to znanje lahko pokažem kadarkoli. Dosti forumovcev sem s svojim subarujem prevozil naokoli, pa še nobenmu se ni nič zgodilo. Pa ne ti meni fantič, ker bi reku, da sem vsaj 5 če ne 10 let starejši od tebe.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr mar 30, 2005 7:30 am

Turbobitch je napisal/-a:Dej ka jst svojo zrihtam bodo vaši avti na miru stal.


Ko bom... takrat bom... bla, bla, bla

Ko boš, bom jest imel Bonalume 240 kit, pa .....

otroci.press

Da zaključimo temo:
R5GTT je odličen avto za: zdivjat se in avto prodat, razen če imaš kakšno posebno željo po 15 let starem avtu :D. Ker je večina bivših latnikov istega mnenja kot jaz, so danes petke v poraznem stanju. Je pa res da se da pri K-tecu vse novo kupit.Če bo kdo kupil avto je to jama brez dna.
Kar se tiče pa ostalih vpletenih avtomobilov v to temo je pa to tako: vsak svoje hvali, eden Q4, drug punta GT :twisted: , tretji hondo VTi. Dejstvo pa je da so vsi od zgoraj omenjenih eni boljših predstavnikov razreda malo denarja ogromno muzike. Dokler ga ne začneš vzdrževati... :D

lp
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 30, 2005 8:06 am

Zakaj se more zmerom približn dobra debata končat kar nekje, tak brezveze? (tu nisem mislu tebe mito155). Pa sej nikjer ni blo mišljen, da bi zdej začel vsak svoj avto favorizirat, pa da bi o tem kater je najhitrejši. Turbobitch, tebe tud ne razumem, zakaj se vpikneš v vsakega, sej Punto_GT je verjetn mislu kar tak za foro, da bi nahitr en drag užgala, pa te ni čist nič provuciru, ti mu takoj zabiješ eno glupo nazaj, da boš u rikverc vozu, pol glede na ta tvoj komentar je pač reagiru fiat gt, da te mal sprav na realna tla z integralko, a ti spet z neumestno, sej ne vem lahk da ti to tak v zafrkanciji pišeš, sam glede na to da ne prpopaš nobenga smeškota zravn se mi ne zdi, nima pa smisla pisat da gre 5ka bolj kot integralka, ker ne gre (sej če bi kdo napisu, da greta probat naprimer prot ferrariju bi ti itak napisal da gre 5ka bolj). Ka pol bi mogu jst tud, ko je Punto_GT napisu, da vrže 16Vja dol, v jok pa na drevo, pa se iz njega dret, ne z GTjem, pa ziher ne, 16V je bil zmatran, zakaj če mu verjamem, al pa drugač, a se nej jst začnem hvalit, s 16Vjem sem poču dol ta novo meco SL (sam pač lastnik SLa ni tišal). Tud zadnjič je kolega montiral kratek menjalnik z ravnim zobim v Imprezo (grupa N), pa sma se šla vozit, pa vem da nimam za burek in da me v tistem poje in v pospeških in po ovinkih pa še marsikje drugje, pa nivažn a bi šel s 5ko al pa s 16Vjem. Hočem povedat, da ti in jst, pa še dost ostalih vemo/vejo, da je gtt raketa, sam žal pa ni najhitrejša, pa mislim, da tud od gtt tvoja ne bo najhitrejša, razen, če nisi preveč predelval, drugač pa tud v naših krogih so letos 2 z generalno obnovljenim motorjem (ena je celo moja) od tega 1 tud kompletno karoserijsko obnovljena (moja pride pa na vrsto mal kasneje), me pa veseli, da še obstajajo ljubitelji teh "starih banan", in sodeč po komentarjih jih je kar nekaj, ter da tud lastniki le teh tud kaj nardijo v smeri ohranjanja avta, med njimi si tudi ti (omenjal si da neki rihtaš motor), aja pa killah beeja ne smem pozabt, ker se je tud lotu mal svoje zverince.

Aja pa še neki lih ob priliki, kje ostali lastniki puhalnikov, nabavljate oziroma kako mate narjen s turbinam, al kupujete po odpadih al novo (122.000 SIT Garett T2, samo oljna, cca. 160.000 SIT Garett T2 vodno hlajena), ali pa jih obnavljate?

No pa vidim, še post od mito155, se strinjam s teboj v par naštetih stvari (med drugim o mišljenju kupcev o starejših "športnih" avtih, pa o trenutnem stanju avtov), drugač pa pri meni je posebna želja po 15 let starem avtu (neki takega kot pri tebi želja po 10 let starem), pa še sam ne vem zakaj, všeč so mi avti od cca. l.85 pa do nekje l. 95, pa ne da bi bli poceni, ker daleč od tega da so (za denar ohranjenega/dobrega 500k-mio SIT govorim na splošno oz. kar par mio. zraven za kaj eksotičnega, za tak denar dobiš pa že kaj pametnga v rangu l. 2000 in novejše), sam zaenkrat me novejši avti (razen dostih izjem) ne impresjonirajo tolk kot pa razni 16Vji, GTt, Corrado, G1 GTI, Swift GTI, Fiat GTji, l. 92-95 VTIji od Civica do CRXa, Peđo od Mi16, T16, S16, Uno Turbo, Tipo 16V, mogoč kaka Calibra, Escort Coshworth, moja predvidevam, da najbrž nikoli uresničena želja Lancia Delta HF Turbo integrale EVO(številka ni pomembna), pa miljontaužent enih neomenjenih.............
Kar se pa jame brez dna tiče, kater avto pa to ni (vsakega registriraš, ga tankaš, ga registriraš,...), drugač pa popravil je pa lih tolk kot na ostalih avtih (sploh starejših), mene mal glava boli ko popravljam napake, ki so jih prejšni lastniki pustili, ko jih niso sprot odpravljal, tako pa pridejo ven pol "krntije" kot je en omenu. Aja pa tud Honda, Fiat, Opel, Ford,... se pokvari. Navsezadnje so pa za 5ko dokaj ugodni rezervni deli.
Kr neki, zdej grem pa spat, ajde saos.

LP, Primož
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr mar 30, 2005 8:23 am

Schkorc, tvoje poste je vedno kul brat,eden redkih ,ki res argumentira zadevo in ne favorizira znamk oz svojega avtomobila 8)

men so tud osebno všeč rakete starejšega letnika,ne vem nekak nostalgija po teh letih , ko sem samo gledal,kaki strojčki se vozijo po naših cestah in vedno sem si govoril da to pa enkrat morm met :D ,tako je bila tud želja po R19-16V ,ki mi je bil takrat eden lepših avtomobilov,zato sem tudi segel po njej,trenutno vložil nanjo kar lep kupček denarja,
vendar mi ni niti malo žal za to,pa bi si lahko kupil za ta denar kaj novejšega,tako sem pa popedenal mojo mašinco ,ki zdaj dela u nulo+druge stvari ki so bile pač za zamenjat,tako da je avto zdaj tuto kompleto :P ,tko da boste vedl če bom kdaj prodaju :D

in vsi avtomobili ki so bili omenjeni v tej temi so nekaj posebnega in osebno se nebi nobenega branil,tud performansi so si dosti blizu,tako da meni dolžina avtomobila na 400m ne pomeni nič,važno da limajo in uživaš ob taki vožnji ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr mar 30, 2005 10:00 am

Ko je petka turbo prišla ne tržišče je bila daleč najbolj avto v svoji klasi, zato je večja legenda kot pa punto ali uno. Mito ti si jo kupil zato ker je letela in ne zato ker bi ti bila všeč. Men je pa avto lep in sploh mi je čist hud. Punto mi je žal grd ampak
sej zato sm pa petko kupu ane. Ne moreš ti primerjat avta z računalnikom in avta
brez. Še en razlog več da se kvari avto. So pa deli poceni, veliko pa lahko tud sam
pošraufaš.
Pol ko bom pa drug let vozu pod 12s na dragu boste pa vi lahk sam bull, pa mislm
otročji ste pa vi ker se date tako lahko sprovucirat. Ste tipični slovenci, ker ne
morete enemu človeku zatrjevat neki o čem nimate pojma in mu sam zavidate. Kdaj
boste končno dojel da ma vsak svoje želje in svoj okus. Ne mislm res ste smešni.


Cela tale slovenska avto scena je smešna. Obnašate se vsi kot ene 14 letne deklice.
Un ma pa bla, bla, pa je boljši od unga, bla, bla, pa ne ni lepši pa je lepši, blabla, žiga
žaga. Unmu pa zihr nou ratal, ka ni tok pameten ka jst, bla bla, kok je bedn, sploh ne
bo tako letelo, bla bla, kok sm jst dobr, blabla. Ma ka 14 letne deklice ka nimajo
druzga počet da se šimfajo. Dej prosim ljudje dejte se mal umirt. Kr naenkrat se je razvila tale tuning scena in vsi ste toooook pametni in ne vem kaj. Če bi HEMINGWAY pred dvema letoma reku da mu bo fiesta tok letela bi se mu vsi smejal pa ga šimfal pa mu ene svoje ideje prbijal. Letos se vm bo on u glavo smeju vi boste pa nosove po tleh vlačl, ka vaši avti nimajo pod 6 do 100. Hemi ti si car, jst pa še bom - upam da bo keš :P )

ajde fantje umirte se ne morte bit vsi najboljši
PETKA POWAH
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 30, 2005 10:04 am

No da še jst mal napišem o rezervnih delih za R5GTT. Za te dele vem da se jih da dobit in tudi za cene sem se pozanimal. Vse cene so z davkom in vse je možno dobit v parih trgovinah v Ljubljani ali pa celo na uradnem servisu.
Karoserija:
- prednje steklo od 18 do 35k, original 56k sit
- prednji blatnik 7k do 15k sit
- vrata nova original z barvanjem in steklom 120k sit(nizka cena, ker so za twingota brez stekla in barvanja 144k sit)
VSE TO SE DA DOBIT NA ODPADIH ZA 3 DO 5x NIŽJO CENO.

Deli motorja in hlajenje:
- komplet vodni hladilnik z vgrajenim oljnim 36k sit
- komplet cevi po 300sit na meter(potokar - cevi zdržijo 300 stopinj celzija)
- komplet dihtnga glave z dihtngo kolektorja in tefloni 40k sit
- nov blok motorja in glava + turbina v kompletu 780k sit(ja še vedno jih imajo na zalogi in so dobavljive v dveh tednih)
- turbina tovarniško obnovljena (olje in voda) 138k sit
- termostat 3000 sit
- termostikalo od katrce(85 stopinj odpre in 82 zapre) 3000sit uporaben za tiste, ki dost norite in tiste, ki stojite v dolgih kolonah poleti
Podvozje:
- prednji blažilnik 15k sit + prednji feder 7k sit
- končnik (spodnji zglob) 1700 sit kopija originala - ista firma(valeo) samo brez napisa renault
- zadnji diski 22k sit par
- zadnji logarji 5600 sit komad
- zadnje ploščice 6k sit
- prednje ploščice 7k sit

Tko da samo vzdrževanje je poceni za ta avto, razen če shodi turbina - kar je večji strošek. Za olje, oljni filter in zračni filter nisem pisal cen, ker je čisto odvisno od posameznika kaj bo vlival v avto. Sam sem dajal v ta avto ELF sinteze(sedaj je to ELF excellium), ki je čist sintetično olje, oljni filter sem menjal ob vsaki menjavi olja(700 sit stane) in mi ni bilo žal dati ob vsaki menjavi teh 700 sit več. Zračni filter sem pa kupil v avstriji malo kvalitetnejšega(14k sit), ki si ga lahko posesal in opral v bencinu, pa je bil spet dober za nadaljnih 7500km(na tok sem menjal olje in oljni filter pa spucal zračni filter). Olje v menjalniku sem menjal na vsakih 75 do 100.000 kilometrov. In avto je normalno zdržal 420.00km prevoženih z eno menjavo dihtng na glavi(po nepotrebnem, ker smo odkrili potem napako drugje), ena menjava kilerja(tu je bila napaka zaradi katere sm menjal dihtnge - počen je bil oljni kiler) in enkrat sem menjal menjalnik. Končniki, bremze in diski, pa termostati in termostikala so pa potrošni material, ki sem jih menjal dostkrat, samo vse skupaj je minimalen znesek, tko da se mi je avto kr dobr obrestoval. Pri novem lastniku je ta avto naredil še 130.000km, pa še se vozi in lastnik nima nobenih problemov z njim.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 30, 2005 10:07 am

Aja pozabil sem - vodna pumpa je 15k sit za ta avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr mar 30, 2005 10:56 am

Turbobitch je napisal/-a:Ko je petka turbo prišla ne tržišče je bila daleč najbolj avto v svoji klasi, zato je večja legenda kot pa punto ali uno. Mito ti si jo kupil zato ker je letela in ne zato ker bi ti bila všeč. Men je pa avto lep in sploh mi je čist hud. Punto mi je žal grd ampak
sej zato sm pa petko kupu ane. Ne moreš ti primerjat avta z računalnikom in avta
brez. Še en razlog več da se kvari avto. So pa deli poceni, veliko pa lahko tud sam
pošraufaš.
Pol ko bom pa drug let vozu pod 12s na dragu boste pa vi lahk sam bull, pa mislm
otročji ste pa vi ker se date tako lahko sprovucirat. Ste tipični slovenci, ker ne
morete enemu človeku zatrjevat neki o čem nimate pojma in mu sam zavidate. Kdaj
boste končno dojel da ma vsak svoje želje in svoj okus. Ne mislm res ste smešni.


Cela tale slovenska avto scena je smešna. Obnašate se vsi kot ene 14 letne deklice.
Un ma pa bla, bla, pa je boljši od unga, bla, bla, pa ne ni lepši pa je lepši, blabla, žiga
žaga. Unmu pa zihr nou ratal, ka ni tok pameten ka jst, bla bla, kok je bedn, sploh ne
bo tako letelo, bla bla, kok sm jst dobr, blabla. Ma ka 14 letne deklice ka nimajo
druzga počet da se šimfajo. Dej prosim ljudje dejte se mal umirt. Kr naenkrat se je razvila tale tuning scena in vsi ste toooook pametni in ne vem kaj. Če bi HEMINGWAY pred dvema letoma reku da mu bo fiesta tok letela bi se mu vsi smejal pa ga šimfal pa mu ene svoje ideje prbijal. Letos se vm bo on u glavo smeju vi boste pa nosove po tleh vlačl, ka vaši avti nimajo pod 6 do 100. Hemi ti si car, jst pa še bom - upam da bo keš :P )

ajde fantje umirte se ne morte bit vsi najboljši
PETKA POWAH


Sorry, sam glede na to kar si ravnokar napisu mislim da imaš problem ti. Mislim da ti mal preveč gledaš stran od K-teca. Da boš spravu petko pod 12s boš potreboval marsikej od njih. Smo enkrat računal in je prišlo nekje 15k funtov, brez dela. To da če imaš 5m tolarjev za kose plus uvoz plus poštnino, plus delo, go for it. Ne mi ti govoriti zakaj sem jest si kupu petko, ker nimaš pojma o tem. Vem eno stvar: Petka je dobra kot 2. avto, za nedeljske dirke za lasten feeling. Avto je za vsak dan porazen. Sicer boš pa to sam ugotovil nekoč. Hemingway se nikoli ni hvalu že dve leti prej na forumu ali dragu da bo naredu tako fiesto. Fant je lepo tiho in dela... rezultai so pa vidni...respect to Hemingway.. Aja, ko je prišel Mini moris na tržišče je bil to popolnoma revolucionaren avto, danes pa je le še predmet kakšnega ljubitelja oz. skrajno praktičen avto za vožnjo po mestu. Prav tako pa je z petko. Pa brez zamere, samo tvoja petka bo potrebovala še marsikaj, da bo to kar ti pripoveduješ po forumu.

lp
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr mar 30, 2005 11:02 am

Turbobitch:js vse popolnoma razumem ....,sam caki kako si ti lahko dovolis rect da kdo
izgleda kot 14 letna deklica......???? :evil:
1.Neglede na to al se kdo tukaj na forumu pusti provocirat ali ne.....me zanima kaj si ti prisel sem delat???? provocirat ljudji al kaj?(tako kot si povedal je izgledalo namerno)
2.Sam si zacel da kako ti vse pocis dol ma kje zivis na luni???
tvoj svet si ti, tvoja petka pol dalec naokrog ni nobenega in pol smo komaj mi al kaj?
3.Ne govori stvari(ko bom js to naredu (na avtu-prvo naredi pol govori) -bomo stali na miru,bos vozil v rikverc.....,sploh pa dokler nisi siguren..da bo to tko, in pol ti nam neki 14 let!!!!,
4.To da vsak hvali svoj avto,je pa popolnoma razumljivo.....i ;) in pa petka je vecja legenda od tega,pa tega avta,v koncni fazi je res, sam niti ne ta serijska ampak tista s centralnim motorjem!!!!(cestna verzija)da o maxi sploh nebi zgubljal besed,ce gledamo se globlje je se vecja legenda integralka...in boljsa v vseh pogledih....napram petkiGTT...., in tko lahko nadaljujejo neomejeno!! :!:

Fantje brez zamere sam res sem jezen ko pes :evil:
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr mar 30, 2005 11:29 am

Jst sm sam reku da to bo in vem kako bom to zrihtou in sm gledou stran od K - tec in
ja so mi rekl da me pride vse skupi 5 miljonov za popolno predelavo, nevem kako si to
računu. Sej vem da je bil hemi tih ampak če bi reku bi se to zgodil.
Jst sm sam reku kako bo in kaj tebe boli k**** zakaj bo tko in ne se vtikat če ne veš
zakaj se gre. To da bom pa avto zrihtou bo se sto posto zgodil ker avta ziihr ne bom
prodal, ker je res mi hud, mogoče prej umrem, kot pa da se ga znebim. Pa nehte že
govort da se skoz kvar ker mi je res vseen.
Pa zakaj nebi mogu met avto za čez teden. Sej ste slišal da je nebivedu naredu ogromn kilometrov. Če ti je kul avto če maš dnar pol ga lahk tud med tednom furaš.
A ni rajš lepo rečt Kul. Stari ful hudo da boš avto zrihtu, kot pa rečete da ne vem o čem govorim. Sej mogoče bi na začetku res lahk jst dal kkšnga smajlija sam ste se vsi tok hitr začel kurcat pa neki prtožvat da sem mogu hitr spet neki napisat.

Drgač pa G$F tuning če še kej bereš: Če ti je avto fuul hud pol ga kup, če boš preveč razmišljou o uporabi in stroških pol pa rajš kej druzga kup.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr mar 30, 2005 11:44 am

Ammm...pa ti veš da recimo!!! F355 vozi 13s na 402m? Ti boš fural pa POD 12 :?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 30, 2005 11:45 am

ZDEJ PA DOST KREGANJA!!! TEMA JE BILA ALI NAJ KUPI R5 GT TURBO IN KAKŠNE SO CENE SERVISIRANJA IN KAKŠNI STROŠKI GA ČAKAJO, NE KOK BO ON DOL POČU KEJ.
POSTI V KATERIH SE BOSTE KREGALI BODO V BODOČE ZBRISANI.
PA NAZAJ K TEMI.

Avto se it definitivno splača kupit, če se misliš držat vsaj parih stvari pri tem avtu.
Prva stvar je da ga redno servsiraš in skrbiš zanj, druga stvar je tisto, kar sem ti opisal v enem prvih postov v tej temi(kako se ga vozi in kdaj se ga tiši, pa ugaša) in še tretja stvar, ko ga boš kupil se ti splača narest en hudo velik servis in avto poštimat v nulo, da boš vedel na čem si, ker je pri nas še vedno preveč ljudi, ki nategujejo in ti hočejo prodat do konca uničeno mašino od turbaka za ceno treh iz italije pripeljanih mašin.

Avto se na splošno zelo malo kvari, če se držiš tistega, kar sem ti opisal mojem prvem postu v tej temi(na prvi strani). Edino kar imaš dela je to, da preverjaš vodo in olje, pa da resnično delaš redne srevise(lahko tudi sam doma, sej ni nobenega problema odvit vijaka za olje in ga ven spustit, pa zamenjatoljnega filtra. Zračnega zna pa itak vsak zamenjat.
Redni servis na uradnem servisu, menjava olja, oljnega filtra in zračnega filtra pride za ta avto 13.000 sit, tko kot za navadno petko 1.4. Večina delov je tudi istih, tako da si lahko z neoriginalnimi deli za R5 1.4 N/A veliko pomagaš in so novi tudi do 2X cenejši od originalnih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Sr mar 30, 2005 1:36 pm

Slide je napisal/-a:Ammm...pa ti veš da recimo!!! F355 vozi 13s na 402m? Ti boš fural pa POD 12 :?


Če bo res zrihtal to, kar ma namen, je možno. 350 KM, 4x4, 700kg.....it is possible....will see ;)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Sr mar 30, 2005 2:46 pm

Turbobitch je napisal/-a:Ko je petka turbo prišla ne tržišče je bila daleč najbolj avto v svoji klasi, zato je večja legenda kot pa punto ali uno. Mito ti si jo kupil zato ker je letela in ne zato ker bi ti bila všeč. Men je pa avto lep in sploh mi je čist hud. Punto mi je žal grd ampak
sej zato sm pa petko kupu ane. Ne moreš ti primerjat avta z računalnikom in avta
brez. Še en razlog več da se kvari avto. So pa deli poceni, veliko pa lahko tud sam
pošraufaš.
Pol ko bom pa drug let vozu pod 12s na dragu boste pa vi lahk sam bull, pa mislm
otročji ste pa vi ker se date tako lahko sprovucirat. Ste tipični slovenci, ker ne
morete enemu človeku zatrjevat neki o čem nimate pojma in mu sam zavidate. Kdaj
boste končno dojel da ma vsak svoje želje in svoj okus. Ne mislm res ste smešni.


Cela tale slovenska avto scena je smešna. Obnašate se vsi kot ene 14 letne deklice.
Un ma pa bla, bla, pa je boljši od unga, bla, bla, pa ne ni lepši pa je lepši, blabla, žiga
žaga. Unmu pa zihr nou ratal, ka ni tok pameten ka jst, bla bla, kok je bedn, sploh ne
bo tako letelo, bla bla, kok sm jst dobr, blabla. Ma ka 14 letne deklice ka nimajo
druzga počet da se šimfajo. Dej prosim ljudje dejte se mal umirt. Kr naenkrat se je razvila tale tuning scena in vsi ste toooook pametni in ne vem kaj. Če bi HEMINGWAY pred dvema letoma reku da mu bo fiesta tok letela bi se mu vsi smejal pa ga šimfal pa mu ene svoje ideje prbijal. Letos se vm bo on u glavo smeju vi boste pa nosove po tleh vlačl, ka vaši avti nimajo pod 6 do 100. Hemi ti si car, jst pa še bom - upam da bo keš )

ajde fantje umirte se ne morte bit vsi najboljši
PETKA POWAH


Mah to se vse otroške sanje, ko pa se pokaže strojniška realnost in finančna je pa konc sanji in tako bo tudi s tabo niti do 200 konju ne boš pršu...

Kar se pa tiče možička ki bi rad kupu petko turbo, ti kupi če imaš željo po tem avtu in vsaj neki tisočakov mesečnega prihodka. Če boš delu lepo z avtom bo malo strošku če ne bo pa dosti.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr mar 30, 2005 3:03 pm

krofl je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Ammm...pa ti veš da recimo!!! F355 vozi 13s na 402m? Ti boš fural pa POD 12 :?


Če bo res zrihtal to, kar ma namen, je možno. 350 KM, 4x4, 700kg.....it is possible....will see ;)


kej tazgale ima v načrtu?

http://mloncar.freecoolsite.com/

upajmo, de bo ratal, karkoli se bo spravil delat.. ..da ne bo vse osatlo le pri zamislih, željah in sanjah!
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Sr mar 30, 2005 3:05 pm

No, nočm zdej jz o tem, bo kr sam Turbo-bitch povedu, če bo hotu.... :twisted:
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Sr mar 30, 2005 4:24 pm

Drgač pa G$F tuning če še kej bereš: Če ti je avto fuul hud pol ga kup, če boš preveč razmišljou o uporabi in stroških pol pa rajš kej druzga kup.

word, pa držim pesti da ti bo uspel, karkoli si si zadal za predelavo, ker bo zanimiv videt.

Drgač je pa nebivedu napisu kar točne cene delov (mogoč se še kje kaj cenej najde), pa glede samga vzdrževanja je tud dobr napisu.

Aja noben ni nič o turbinah povedu, kaj delate z njimi.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov