
Rezultat: ***
http://www.euroncap.com/images/results/superminis/car_256_2006/CHEVROLET%20Kalos%20Datasheet.pdf
Najbolj šibka točka ostaja slaba zaščita voznika samega.
lp, mm
Fabrizio je napisal/-a:ponavadi je voznik najbolje zavarovan...kako so potem "varni" sopotniki. raje sem brez avta, kot vozim tole, pa brez zamere pristašem znamke.
Polo78 je napisal/-a:Fabrizio je napisal/-a:ponavadi je voznik najbolje zavarovan...kako so potem "varni" sopotniki. raje sem brez avta, kot vozim tole, pa brez zamere pristašem znamke.
Varnost tega Kalosa je nekje na nivoju starega pola (1994-1999) in boljša od npr. stare corse, punta prve generacije, brava/brave, accenta prve generacije, tudi od znamenite alfe 147, če gledamo samo čelni trk in še marsikaterega avta s katerimi smo se vozili še pred kratkim oz. s katerim se še marsikdo tudi na tem forumu veselo vozi. Tako da take izjave, da "sem rajši brez avta, kot da tole vozim" niso ravno na mestu. Kalos je pač povprečen avtomobil za relativno malo denarja, ki povsem zadosti nezahtevnemu vozniku, ki mu je pomembno da ga pripelje iz točke A na točko B. Taka je pač tudi njegova varnost. Sicer smo pa pred kratkim verjetno vsi videli, da ti ne pomaga niti sodoben avto s petimi zvezdicami, če se zabije vate tovornjak s 100 km/h, tako da ta varnost in te zvezdice so zelo relativne... včasih bi bilo boljše, ko bi imeli tistih 5 zvezdic rajši v glavi kot pa v plehu.
Po forumu brska: aygo in 9 gostov