Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: ss

Napisal/-a Blinder Po jul 23, 2007 10:44 pm

warmaster je napisal/-a:živjo. Am mene sam neki zanima. Sm vidu prej unga golfa v6 4x4 un srebr pa me neki zanima. Zakaj švabi ne "pritisnejo" v tako mašino še kak konc turbine? itaq bi avto vlko bol letel, poraba pa se nebi neke dost povečala? pa tko al tko ma avto štirikolesni pogon. Al pa sm gledu recimo audi s3 225 konjev z 1,8t motorjem, golf r32 pa tam nekje 250 z 3,2 motorjem. Zakaj v tak motor ne dajo turbine? To mi je že skoz uganka. Recimo 3,2 litrski bencinar z turbino, to bi pa že kr blo neki konjičkov ne? :D


Marketing ima prednost pred konji
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Re: ss

Napisal/-a Pavel_P To jul 24, 2007 12:22 am

Blinder je napisal/-a:
warmaster je napisal/-a:živjo. Am mene sam neki zanima. Sm vidu prej unga golfa v6 4x4 un srebr pa me neki zanima. Zakaj švabi ne "pritisnejo" v tako mašino še kak konc turbine? itaq bi avto vlko bol letel, poraba pa se nebi neke dost povečala? pa tko al tko ma avto štirikolesni pogon. Al pa sm gledu recimo audi s3 225 konjev z 1,8t motorjem, golf r32 pa tam nekje 250 z 3,2 motorjem. Zakaj v tak motor ne dajo turbine? To mi je že skoz uganka. Recimo 3,2 litrski bencinar z turbino, to bi pa že kr blo neki konjičkov ne? :D


Marketing ima prednost pred konji

Marketing je zelo odvisen od sposobnosti avta (konjev).
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S To jul 24, 2007 4:05 pm

Najbrž grem šele naslednjo sredo gledat tega, ker je lastnik na dopustu:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1537603#

LP
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To jul 24, 2007 5:39 pm

vzami vag-com poleg :D
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To jul 24, 2007 6:36 pm

a niso imeli vsi turbo bencinski leoni top sport odbijače? precej bogi zgleda s to črno plastiko in odbijači kot z 1.6 mašino brez opreme.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jul 24, 2007 6:40 pm

Najprej je Leon bil na razpolago v paketih Signo, Stela in Sport. Razlike med njimi so bile minimalne (meglenke, platišča,...). Turbo mislim da je bil na voljo samo kot Sport.

Paket opreme Top Sport se je pojavil šele kasneje ob prenovi (ko so dobili drugačna vzratna ogledala).
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S To jul 24, 2007 8:50 pm

Men je pa lih to zakon da zgleda kot 1.6 pol se ti pa kakšna hondica s 20 kil plastike ob bok postaviš jo pa scat peleš...

Katero opremo ima pol ta Leon?

LP
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jul 24, 2007 10:41 pm

R_S je napisal/-a:Men je pa lih to zakon da zgleda kot 1.6 pol se ti pa kakšna hondica s 20 kil plastike ob bok postaviš jo pa scat peleš...

LP

To je kul ja, tak sleeper look. Se tistmu zadi tud šajna kako ga je loh tko pihnu. :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jul 24, 2007 11:06 pm

R_S je napisal/-a:Men je pa lih to zakon da zgleda kot 1.6 pol se ti pa kakšna hondica s 20 kil plastike ob bok postaviš jo pa scat peleš...

Katero opremo ima pol ta Leon?

LP


1.8T so mel na začetku Sport opremo.. Opreme je vrh glave: 4 vreče, climatronic, TCS itd..Notr je ful razlike (naprom SIgno itd): boljši sedeži, usnjen volan (+lepši srednji del) ročka itd..Tako da razlike naprom ostalim opremam je , predvsem boljša obdelava (materiali)

TopSport je prišel leta 2003, ima 17col, plastiko (odbijača+pragi), notr pa bele števce +sredinska konzola v čudni barvi :lol: :lol: Nč pamtnga, edin je bil nov dražji za 4000eur..(prevelika razlika) Tehnično je pa vse isto..

Uzameš 2000 Sport, daš 17 oz 18col, in TS oz CR odbijače gor 8)
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Sr jul 25, 2007 7:58 am

Pol je ta samo Sport ane...No sej razn kakšnih odbijačev, pragov, spojlerja ne bi dajal gor...se mi pa full dopade un top sport ( zunanjost) koliko pridejo taki odbijači, pragovi, spojler?

LP
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jul 25, 2007 11:25 am

Sej to sm mel v mislih, to, orginal plastiko..
Jah nova roba zna bit draga :? iz glave bi reku da si dobr za 1500eur za ves komplet.. Spredni in zadnji odbijač+pragi..
Rabljene zadev pa pri nas težko dobiš..
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Sr jul 25, 2007 3:32 pm

sam neki bi uprašu zakaj ma audi 13 1.8t 110kw največ navora pr tko nizkih obratih ( 210.0 Nm @1750 rpm)
a to pol kej drgač pospešuje kot pri avtih k majo največ navora pr 4000 rpm recmo!?
glej link:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jul 25, 2007 3:40 pm

Golden eye je napisal/-a:sam neki bi uprašu zakaj ma audi 13 1.8t 110kw največ navora pr tko nizkih obratih ( 210.0 Nm @1750 rpm)
a to pol kej drgač pospešuje kot pri avtih k majo največ navora pr 4000 rpm recmo!?
glej link:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications


Pri pospeševanju ni toliko razlike, ker če zares pospešuješ maš avto itak na obratih ponavadi. Je pa navor pri nizjih obratih zelo uporaben za normalno voznjo. Beri: ni treba prestavljat v nižjo porabo za kaksen kratek klanček ali kaj podobnega. Je pa zanimivo da ma pri 1750, sem mislil da se takrat šele turbina dobro vklopi...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jul 25, 2007 3:55 pm

Narobe, max navor pr turbačih ni v eni točki ampak intervalu.. Recimo mislm da je pr 1.8t 150ps 1750-4500rpm.. U praksi je tko da pred 2500 se kej dost ne dogaja..

Čim voziš na polno, treba še vedno prve 3 prestave do blokade gnat (7200), pol pa lahk ene 500rpm nižje šaltaš.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jul 25, 2007 5:04 pm

CupraR je napisal/-a:Narobe, max navor pr turbačih ni v eni točki ampak intervalu.. Recimo mislm da je pr 1.8t 150ps 1750-4500rpm.. U praksi je tko da pred 2500 se kej dost ne dogaja..

Čim voziš na polno, treba še vedno prve 3 prestave do blokade gnat (7200), pol pa lahk ene 500rpm nižje šaltaš.

Brez veze do 7200, če mu pa po 6700 pade vsa moč. A ni tko?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jul 25, 2007 5:23 pm

Nope, treba upoštevat da padejo obrati v višji prestavi na uporabne obrate.. Računaj da max moč je pri okoli 5500 rpm (100% za 180ps verzijo). Tam se največ dogaja, je pa res da nimaš feelinga ker ne sune, kakor to nardi pr 2500rpm (ker začne turbina ornk delat) dejansko pa avto bolj gre nad 4-5000rpm..

Iz 4v 5 oz v 6to (če jo ma) pa res šaltaš malce nižje..
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jul 25, 2007 6:11 pm

Golden eye je napisal/-a:sam neki bi uprašu zakaj ma audi 13 1.8t 110kw največ navora pr tko nizkih obratih ( 210.0 Nm @1750 rpm)
a to pol kej drgač pospešuje kot pri avtih k majo največ navora pr 4000 rpm recmo!?
glej link:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications


Mogoce ga zares doseze ze pri 1750 rpm, v primeru, da pospesujes od nizjih obratov dalj casa(naprimer v V. prestavi od 1000 rpm) - torej da das cas turbotu, da dobi obrate. V praksi pa lahko verjames cupriR, ki je rekel, da se pod 2500 rpm ne dogaja dosti :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Če jul 26, 2007 9:04 am

Zdravo!

Ali ima kdo podatke o pospeških ter končni hitrosti za Leona 1.8T l.2000?

Ko bom šel pogledat avto bom s seboj vzel avtomehanika...Če bo kakšna napaka na avtomobilu upam, da jo bomo odkrili...


LP!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 26, 2007 9:39 am

Končna 229km/h, pospešek 7,7s do sto; v navodilih od avta je sicer navedeno 7,5s; povsod drugje sm pa zasledu cifro 7,7s..(orginala katalogi itd...)

MAx navor 235 pri intervalu 1950-4700; max moč pri 5500rpm..

Nej se priklop na VAG-com, kkšn krog zategne itd.. Mal tut poglej zavore, da nov treba lih takoj diskov in ploščic menjat (hitr je tukaj 400 eur).

Več k liter olja na interval (15.000) ne sme avto vidt..
Če še kej rabš, sam povej...
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Če jul 26, 2007 11:16 am

Zdravo!

Hala za vse te podatke...

Pol se prvi da je najbolje, da grem do ene avtohiše in mi ga tam priklopjo na VAG-com? Pa nrdijo en majhen pregled avtomobila?

LP!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov