Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po feb 11, 2008 8:47 am

Karl izgleda da nočeš razumeti, govora je o direktni primerjavi motorjev med sabo in ne o primerjavi avtov z motorji kot so TDI, JTDm ali BMWjev TWin-Turbo, kaj šele s Star-Stop sistemom. Dejstvo je da težja Alfo 159 z večjim zračnim uporom ne bo nudila boljše perfomanse od BMWja 3 in ostalim ob podobni konjenici, tako da mislim da je ta debata odvečna. Nevem zakaj že ves čas mešaš zadeve med sabo, pa ti je to govoril že De_Tomaso in zdaj še jaz.

Tisti test je pa bil prilepljen ker WARMATSER že ves čas mlati prazno slamo.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Po feb 11, 2008 10:29 am

preberi si še 1x kako si napisal moj nick :D če js maltim prazno slabo... mislim da jo mlatiš ti z nekimi grafi in tabelami, zraven pa sploh ne veš kako zgleda zadeva v resnici. Če ti rečem da golf 4 tdi v pospeškah nese stilota 1,9jtd 140km pa če mi ne verjameš, zato ker pač na paperjih piše da je kao 1s predaj stilo... nevem bo pač treba ti dokazat....

WARMATSER ni enako kot WARMASTER :pop:
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po feb 11, 2008 10:45 am

Oprosti ker napačno pišem tvoj prečastitljivi nick. Se je pa motiti človeško.

Lej mene baš briga kaj piše na papirjih. Najboljša praksa je test, kjer probajavajo z istim voznikom ob enakih pogojih. Tako da mi je popolnoma vseeno koga si ti s svojim divjim Golfom nesel na avtocesti.
 
turbofičo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če dec 13, 2007 3:54 pm

Re: dd

Napisal/-a turbofičo Po feb 11, 2008 12:00 pm

warmaster je napisal/-a:preberi si še 1x kako si napisal moj nick :D če js maltim prazno slabo... mislim da jo mlatiš ti z nekimi grafi in tabelami, zraven pa sploh ne veš kako zgleda zadeva v resnici. Če ti rečem da golf 4 tdi v pospeškah nese stilota 1,9jtd 140km pa če mi ne verjameš, zato ker pač na paperjih piše da je kao 1s predaj stilo... nevem bo pač treba ti dokazat....

WARMATSER ni enako kot WARMASTER :pop:

na konc boš reku še da je golf sdi
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 11, 2008 1:19 pm

lizard je napisal/-a:Karl izgleda da nočeš razumeti, govora je o direktni primerjavi motorjev med sabo in ne o primerjavi avtov z motorji kot so TDI, JTDm ali BMWjev TWin-Turbo, kaj šele s Star-Stop sistemom. Dejstvo je da težja Alfo 159 z večjim zračnim uporom ne bo nudila boljše perfomanse od BMWja 3 in ostalim ob podobni konjenici, tako da mislim da je ta debata odvečna. Nevem zakaj že ves čas mešaš zadeve med sabo, pa ti je to govoril že De_Tomaso in zdaj še jaz.

Tisti test je pa bil prilepljen ker WARMATSER že ves čas mlati prazno slamo.


Podatki o motorjih oz njihove zmogljivosti "na mizi" dobijo pravo težo šele, ko se jih preizkusi v vozilih oz v praksi.

Sprašujem te : ali ti mogoče kupuješ samo motor, ker pač izpostavljaš podatke o njem ? Ali mogoče »v paketu« z avtom + ostalo pripadajočo tehniko ? In te posledično zanimajo zmogljivosti, ki jih kupiš z avtomobilom ?

Sicer pa ti zgolj dokazujem: v praksi ne drži tvoja navedba, da je JTD v prednosti pred TDI-jem.

Teža in zračni upor nista dobri opravičili – podatke, katere sem navedel (SPIDER : PASSAT) gre za majhno razliko v teži 1660 : 1620 kg, pri zračnem uporu pa mogoče podatek, da TOURAN, ki še zdaleč nima tako ugodne aerodinamike kot SPIDER dosega primerljive rezultate


LP
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po feb 11, 2008 1:58 pm

Avtofotomarket Alfa 159. 2.4 JTDm SW pa je mela 8,0 sekunde.
Mislim, da so take primerjave brezpredmetne, ker avti niso testirani skupaj, tu so tudi še različne gume, temperatura, vremenske razmere, sposobnost voznika, itd...

Tisti test med Audijem A3 in 147ico je bil podan zgolj zato ker je častitljivi warmaster s svojim divjim Golfom govoril neumnosti.

V praksi se vidi kako motor deluje skupaj s celim avtomobilom, to vsekakor in to je tudi najpomembnejše. Jaz in nekateri pred mano smo primerjali zgolj motorje. In ne, ne kupujem samo motorje, ampak je to bil predmet debate.

Recimo zanimiv bi bil vzopredni test Alfe 147 QV s 1.9 JTDM 170 konjskim motorjem, proti Audiju A3 2.0TDI 170 konjev. Če že hočeš imeti primerjavo v praksi.

Se pa spomnim testa Pande proti VW foxu v nemški oddaji Motorvision, kjer je JTDm, vsaj po novinarjevih besedah bil precej pred TDIjem.
Neglede na vse, JTDm in TDI niso slabi motorji, ampak so italijani malo v prednosti. Če se sprijaznite ali ne, meni je čisto vseeno.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po feb 11, 2008 2:04 pm

Dej fantje kaj se kregate oboje se lahko skrije proti temu:
JAPAN POWER BABY :lol:
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
http://www.gizmag.com/go/3263/

Slika

-Yup to niso LEGO-možiclji to je dejanski crank-shaft :)

OK dost off-topic :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 11, 2008 2:14 pm

@KARL

1. AR Spider 2.4 JTDM ima 8.4s od nič do 100, tako da spet ne mlati slame KARL.

2. Kako se v praksi obnese 159 proti konkurenci je doslej že pokazalo nebroj testov, še največkrat citirani http://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0

3. Glede prednosti JTDja pred TDIjem pa ti bom naštel zgolj osnovne in se ne bom spuščal v detajle:

- tišje delovanje
- manj vibracij
- večje uporabno območje navora (JTD se zavrti do 5000 obratov, pri 4500 obratij je pa še vedno pogojno uporaben)
- nižji proizvodnji stoški (ja zato zdaj tudi VW prehaja na CR dizle)
- večja zanesljivost (govorimo o zadnjih deneracijah: 2.0TDI vs 1.9 Mjet)
- lažje speljevanje (1.9 Mjet v bilokaterem avtomobilu lahko spelješ brez gasa v tretji prestavi, poskusi to narediti s primerljivim TDIjem)
- cenejše vzdrževanje (redni servis na uradnem servisu pride za Mjet okoli 100€, na neuradnih pa še mnogo manj. To gre predvsem na račun tega, da JTDji niso občutljivi na vrsto olja, ki jo lahko točiš noter, medtem ko to vsekakor ne velja za TDIja) --> Slika

4. V praksi če primerjaš recimo AR 147 Mjet in A3 TDI smo videli kaj je hitrejše. Enako velja za Golf 2.0 TDI in Bravo 1.9 Mjet. Enako spet dalje velja za Passat in 159. Alfa prileze do 100 v 9.4s, passat pa v 9.8s

KLIK ZA PRIMERJAVO


Da pa ti ne ločiš razredov in tiščiš v isti razred Tourana, ki je narejen na osnovi Golfa in AR 159 pa tako en bom komentiral. Enako kot da tiščiš teste različnih avtomobilov, ki so testirani eni pri 24 stopinjah v zraku, drugi pa pri 5 stopinjah tudi ne bom komentiral in jih jemal za merodajne. Pa še tako je Touran spet ne prileze do 100 prej kot v 10.2s, če že hočeš primerjavo za avtomobili.

KLIK ZA PRIMERJAVO



Na samo prvotno temo o izboljšanju kvalitet pa zgolj dva "retorična" vprašanja.

Alfa nudi na svoje modele 5 let garancije ali 200000km, Fiat nudi na svoje modele 500000km garancije (ja prav ste prebrali pol milijona). Koliko garancije nudijo ostali EVROPSKI proizvajalci za svoje avtomobile????

Za koliko 2.0 TDIjev ste slišali, da pijejo olje ter da je kateremu crknila katera od PD črpalk in za koliko podobnih primerov ste slišali pri JTDjih?? Vprašajte ljudi iz kakšnih reševalnih služb, ki delajo po 150000km na leto z rešilci in ostalim kaj na to temo ;).



PS: Karl, da ne boš jemal, da sem to samo tebi napisal, ker nisem. Sem te dovolj doslejspoznal, da vem, da te argumenti ne ganejo niti ti ne dajo misliti. (če sem si s tem zaslužil še kak karton, ga z veseljem sprejmem)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird Po feb 11, 2008 2:18 pm

Ah ,moj ata je govoril:Italijan ni človek,lira ni denar,Alfa pa ni avto.Že dolgo se ne strinjam s tem...
La bella maccina,in kolikor slišim tudi dobra
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Po feb 11, 2008 2:20 pm

Zna biti, da bodo Alfe res kvalitetnejše. Zakaj pa ne?! :?:

Italijani so dobri inovatorji, ni jih za podcenjevat.

Alfe so del italijanske zgodovine avtomobilizma in so se tudi že izkazale kot odlični avtomobili

Alfe 33 in 155 so bili odlični avtomobili.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Po feb 11, 2008 2:31 pm

firebird je napisal/-a:Ah ,moj ata je govoril:Italijan ni človek,lira ni denar,Alfa pa ni avto.Že dolgo se ne strinjam s tem...
La bella maccina,in kolikor slišim tudi dobra

Eh moj foter pravi isto. :P
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird Po feb 11, 2008 2:35 pm

Ja saj zato pa vozim Kio Magentis,ki je Passat za pol cene,kdor pa ne verjame,pa naj si jo pride pogledat,pa tudi za peljat,če ne bo preveč pijan :D
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Po feb 11, 2008 2:37 pm

De_Tomaso lepo napisano.

a fiat res nudi do 500.000km garancije? od kje to, kje si to vidu?
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Po feb 11, 2008 2:39 pm

hehe itaq JTD pa še noben ni crknu seveda ne , ker to ne crkne, Dei se mal umiri. Normalno da gredo črpalke, turbine posebej avtom, ki so pripeljani dol z nemčije in imajo vsi po večini 200000+ kilometrov. Ne seveda jtd- s temi kilometri pa še vedno teče brez zamenjanega dela. Dej se umiri mal pa preveri raj kai pišeš.

Škoda da nisi minister za zdravje, bi se reševalci vozili v fiatovih kombijih(glede na tvojo teorijo o tdi-jih bi se že zdavnaj morali)
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 11, 2008 2:40 pm

De_Tomaso je napisal/-a:@KARL

1. AR Spider 2.4 JTDM ima 8.4s od nič do 100, tako da spet ne mlati slame KARL.



... da ostalega ne ponavljam - od kod je podatek o 9 s je zapisano - tako kot je vir naveden pri vseh ostalih rezultatih meritev.

8,4 s je podatek ki ga navaja tovarna (zapisano v istem testu)

Osebno dam večjo težo podatku iz prakse-testa ... in me pri tem niti najmanj ne zanima oz moti tvoje zaupanje tovarniškim podatkom.

" Vsako tele ima svoje vsele !"

Italijani imajo tudi v praksi-vsakdanjiku kar pogosto izrečen-uporabljen rek : " stucca e pittura giusto per far bella figura " - iz izkušenj bi rekel, da velikokrat drži.



LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 11, 2008 2:47 pm

domen_ je napisal/-a:De_Tomaso lepo napisano.

a fiat res nudi do 500.000km garancije? od kje to, kje si to vidu?



http://www.weiter-fahren-laenger-sparen.de/
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 11, 2008 2:50 pm

@warmaster: poglej malo po forumih koliko turbin se je menjalo na JTDjih in koliko na TDIjih.


@Karl, si morda kdaj pomislil, da na zimskih gumah, pri temperaturah pod 5 stopinj, morda avti res ne gredo do 100km/h tako hitro kot deklalrira tovarna. Ne glede na znamko. Verjetno nisi ne.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 11, 2008 3:00 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
@Karl, si morda kdaj pomislil, da na zimskih gumah, pri temperaturah pod 5 stopinj, morda avti res ne gredo do 100km/h tako hitro kot deklalrira tovarna. Ne glede na znamko. Verjetno nisi ne.


Si kdaj pomislil, da so tovarniški podatki optimistični (beri : nimajo veze z realnostjo) ?

Verjetno nisi ne !

Gume na vozilu (A.R. SPIDER) so bile PIRELLI P ZERO NERO - temperatura 17 stopinj - če te zanima lahko dodam podatke o vlagi ipd.

Mislim, da že pretiravaš z "mlatenjem slame" !

LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 11, 2008 3:13 pm

Sem že na to pomislil na to, da tovarnioški podatki nimajo veze z realnostjo:

Naj še jaz napišem včerajšnjo izkušnjo, ki je pred tem niti sam ne bi verjel.


Zvečer sem bil pri prijatelju, ki si na novo opremlja stanovanje in smo mu tako pomagali. Med nami je bil tudi en zagrižen BMWjaš in lastnik novega 320d. Ko smo znosili vse omare in ostalo pohištvo smo se začeli pogovarjati in kmalu prešli tudi na avtomobile. Ni minilo dolgo časa in padla je stava glede draga 320d vs AR Gt 1.9 JTD.


Odpravili smo se v Hoče na predzadnje semaforje v smeri proti Slovenski Bistrici. Ravnina je tam dolga cirka 2km, prej manj kot več, ob njej pa vodi regionalna cesta po kateri s elahko vrneš nazaj do istih semaforjev.

Zmenila sva se za tri poskuse od semaforjev do table, ki je postavljena cirka 300m pred naslednjimi semaforji. ob avtomobila sta imela približno enako polne tanke (3/4), gume oba 16 col in oba sva bila sama v avtomobilih.


Vsi trije dragi so potekali praktično enako, Gt je bil največ za 1,5 dolžino pred 320d, v najslabšem primeru pa me je BMW dohiteval z nosom kake pol metra za konci GTjevih vrat.


Na startu je vedno do 60-70km/h na uro vodil tako, da sem mu bil z nosom nekje na polovici avtomobila (vedno sva enako hitro startala, ampak BMW v prvih 50m pridela lepo prednost zaradi dobrega oprijema, nato pa bolje pospešuje Alfa), od cirka 100km/h naprej pa sem vedno suvereno bolje pospeševal.



No in tako lahko začnemo debato kaj v resnici pomenijo tehnični podatki in kaj v resnici pomeni podatek od 0 do 100km/h?


24. oktober 2006



Ampak tako kot sem ti rekel, zame veljajo podatki iz primerjlanih testov, kjer se avtomobili testirajo v enakih pogojih skupaj drug proti drugemu (ala 147 vs A3) ali pa tovarniški podatki, ki so izmerjeni po enakih standardih.

Zato tudi na podlagi zgornje zgodbe vseeno ne tulim, da je 1.9 Mjet hitrejši od 320d, ker če je bil to enkrat v vse prej kot na standardiziranih pogojih, še ne pomeni, da bi pri dejanskih preizkusih z istim voznikom, pri enakih pogojih, pri enaki obtežbi in tako dalje tudi bil.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 11, 2008 3:25 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Sem že na to pomislil na to, da tovarnioški podatki nimajo veze z realnostjo:



Z drugimi besedami: ko ti zmanjka tehntnih argumentov (gume, temperatura ... ), se spustiš na raven gostiliniške debate ?

Mislim, da si sposoben debate na višji ravni - zato takšne "čveke" raje prihrani za "šank" debate.

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 21 gostov