Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe feb 13, 2009 9:35 am

Da malo obudim to temo, zadnjič sem za dobro uro dobil testnega tourana. Ker nisem zasledil kakega "Fahrberichta" tukajle, bom pa jaz prispeval.

Bil je 2.0 TDI (140 KM), 6-st. ročni menjalnik. Izvedba Cross Touran, vendar ni imel originalnih 17" koles (ampak 16" zimske gume).

V splošnem je notri praktično isti kot Golf V (mi je bilo vse povsem domače), le sedi se seveda malo višje. Enako dober položaj za volanom, le desna roka med počivanjem na sredinskem naslonu ne doseže prestavne ročice tako lahko kot v golfu. Kar zame osebno sicer ni problem, ker če bova s punco res kupovala tourana, bo definitivno DSG, sicer me sploh ne zanima, čeprav ga še nisem preizkusil. :)
Tudi vozi se zelo podobno kot golf, le malo se čuti nekoliko višji avto in zvišano podvozje (ker je pač CrossTouran, v navadnem touranu se nisem nikoli niti peljal).

Ob tem mi je zanimivo brati iz enega prispevka Kaela v tej temi, še iz marca 2008:
športno podvozje in 17" platišča (225/45/R17) bosta že iz v osnovi trdega avta za naše ceste naredila tank - na avtocestah je ql, na povprečnih slovenskih cestah, polnih lukenj pa te ne bo rukalo ampak dobesedno premetavalo po avtu, zato bo vožnja z serijskim podvozjem in 16" pnevmatikami mnogo mnogo bolj udobna
- morda je štos v 16" zimskih gumah na 'mojem' testnem, ampak v primerjavi z golfom V se mi je zdelo, da (Cross)touran opazno lepše in mehkeje pobira luknje in 'ležeče policaje' na cestišču...

Glede 2.0 motorja imam mešane občutke - jasno, je zelo dober , a pričakoval sem vendarle malo več. Iz golfa V sem navajen na TDI 1.9 105 KM (6-st. menjalnik) - močnejši 2.0 TDI pokaže večjo moč in brutalnost pri 1500 rpm in navzgor (tam okoli 2000 res močno 'sune'), nad prožnostjo pri nizkih obratih (1500 in manj) med mestnim jajcanjem pa sem razočaran. Zdi se mi, da 1.9 motor v mojem golfu po mestu malo bolj odpušča lenobo pri šaltanju navzdol. Z golfom npr. v pregledno križišče dostikrat zavijem kar v tretji in ob rahlem gasu uglajeno počasi pospešuje. 2.0 v touranu takega manevra ne mara preveč - pri izhodu iz zavoja v tretji se motor v teh nizkih obratih opazno matra, po par sekund vztrajanja na gasu vendarle razvije obrate, nakar sune in grobo zavrti kolesa (cesta je bila mokra). :?
Menjalnik je OK, prestavna razmerja so malenkostno drugačna kot 6-stopenjskega menjalnika v golfu V 1.9 TDI - predvsem pa se pozna na avtocesti v 6. prestavi, kot je dostikrat omenjal že Kael. Pri dobrih 100 km/h je sicer na cca 2000 obratih (enako kot v mojem golfu), 140 po števcu pa ima a manj kot 2500 obratov (mislim da ene 2400). Primerjava: Golf 1.9 ima pri 140 kmh po števcu (130 realnih) v šesti prestavi 2800 obratov.
Avtocestna vožnja je dovolj tiha (še bolj kot v golfu, pa že tam nimam nobenih pripomb).

Glede uporabnosti ne bom razglabljal, avto sem imel na testu le kako uro, zato seveda nisem nič poskušal nalagati v prtljažnik, ampak se vidi, da je ogromen (zaradi škatlaste oblike zadnjega dela res dobra izraba prostora), noter verjetno spraviš vraga in pol. Zadnji sedeži so nastavljivi po dolžini, kar utegne biti zelo praktično.

V splošnem odličen avto. Če se bomo odločili za nakup, sicer skoraj gotovo ne bo TDI, temveč bencinski TSI (140KM), ker je že 1.9 TDI dražji za 1000 EUR (pa bo verjetno prešibak za tourana), 2.0 TDI pa je kar 3300 EUR dražji od 1,4 TSI :shock:
Čeprav 1,4 TSI sploh še nisem imel v rokah, dvomim da se mi bo zdel slabši od 2.0 TDI, ekonomsko pa sploh ni debate. Pričakujem namreč, da bomo s touranom naredili max. 15-20.000 km letno, torej dizli odpadejo, čeprav mi je TDI v golfu V izjemno všeč.

Glede tega, ali bo verzija cross ali navaden, se bo treba pa še odločiti (in po možnosti testirati še kakšnega običajnega), v bistvu mi je cross varianta kar všeč.

Nazdanje bi le še vprašal Kaela (če še kaj spremlja forum) glede tegale, kar je napisal marca 2008:
naroči Cross verzijo v oražni barvi, podvozje pa zahtevaš na višino serijskega avta.
Nisem vedel, da se da po želji to naročiti - a morajo to narediti že v tovarni ali lahko to opravi uradni servis (na primer, če želiš da to naredijo, pa avta ne naročiš, temveč vzameš že kakšnega obstoječega iz zaloge).
Seveda pa bi me zanimalo tudi več podrobnosti, zakaj točno se splača Cross Tourana nižati?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 9:52 am

Tule pa zdaj nekaj ne zastopim. Praviš, da imaš golfa s 6- prestavami, in tega taurana si tudi testiral s 6 prstav.
Pri hitrosti 100 km/h praviš da imata oba enake obrate, pri 140 km/h pa da ima tauran 400 obratov manj :shock:
Če imata pri 100 iste obrate ja pol imata tudi pri 140, če obdržiš enako prestavo.
Razen če si tu kaj zamešal pa ima mogoče golf samo 5 prestav?
Drugače ni možno, saj obrati in hitrost linearno naraščata.
Če je recimo pri 2000 obr. hitrost 100 km/h, potem gre 200 km/h pri 4000 obratih, pri 150 pa pri 3000 obr. Drugače ne more bit.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe feb 13, 2009 10:26 am

mišek je napisal/-a:Tule pa zdaj nekaj ne zastopim. Praviš, da imaš golfa s 6- prestavami, in tega taurana si tudi testiral s 6 prstav.
Pri hitrosti 100 km/h praviš da imata oba enake obrate, pri 140 km/h pa da ima tauran 400 obratov manj :shock:
Če imata pri 100 iste obrate ja pol imata tudi pri 140, če obdržiš enako prestavo.
Razen če si tu kaj zamešal pa ima mogoče golf samo 5 prestav?
Drugače ni možno, saj obrati in hitrost linearno naraščata.
Če je recimo pri 2000 obr. hitrost 100 km/h, potem gre 200 km/h pri 4000 obratih, pri 150 pa pri 3000 obr. Drugače ne more bit.


Seveda je to možno, če imata menjalnika različno izračunana prestavna razmerja, poleg tega sta tudi mašini povsem različni. Pri Golfu 1.9 TDI 6pr. so razmerja gotovo precej krajša, posledično je več vrtenja "v prazno", kot pri Touranu 2.0 TDI 6pr., kjer je 6. prestava in tudi vse prestave vmes precej daljše (podobno kot pri men pri proceedu 2.0 crdi - obrati so pri 140 km/h po števcu isto nekje na 2400, mogoče mal čez). Že to ti lahko veliko pove, ko je napisal, da pri Golfu komot zavije s 3. prestavo v križišče, pri Touranu je bilo pa že vse skupaj na meji. ;) In točno zato so potem lahko obrati v 6. prestavi pri 100 km/h praktično isti, pri 140 km/h se bodo pa lahko precej razlikovali. ;) Men je to povsem jasno.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe feb 13, 2009 10:30 am

Priznam da tudi meni ni šlo v glavo (in mi pravzaprav še vedno ne). Razen če sem si narobe zapomnil od vožnje tourana, ampak mislim da sem prav videl, ker je bila ravno to ena od stvari, ki so me glede 2.0 TDI najbolj zanimale.

Ampak golfa imam definitivno s 6 prestavami, tega pa gotovo nisem zamešal :)

No, bomo počakali še Kaela če bo kaj razjasnil, on je dostikrat o tem pisal in ima očitno več izkušenj s 2.0 TDI, jaz sem ga vozil le eno uro...
Ali pa kdo drug, ki vozi 2.0 TDi. Pa grem poiskat še eno staro temo, kjer so ljudje pisali koliko obratov imajo pri določeni hitrosti, morda bo tam kak odgovor. Zdaj me pa že res firbec matra. :D
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe feb 13, 2009 12:08 pm

sonic je napisal/-a:Priznam da tudi meni ni šlo v glavo (in mi pravzaprav še vedno ne). Razen če sem si narobe zapomnil od vožnje tourana, ampak mislim da sem prav videl, ker je bila ravno to ena od stvari, ki so me glede 2.0 TDI najbolj zanimale.


Čist simpl: 2 različna motorja, 2 različna menjalnika :arrow: drugačna prestavna razmerja. In tudi če so v 6. pr. pri 100 km/h obrati podobni še ni rečeno, da bodo tudi pri 140, še manj pri 160 ali več. Že dejstvo, da so končne hitrosti različne, ne morejo bit obrati pri določenih hitrostih stalno enaki.

Ali povedano drugače, nemogoče je, da bi pri dveh različnih motorjih, z dvema različnima menjalnikoma obrati rasli na enak način premosorazmerno s hitrostjo, neglede na to, da so pri xxx km/h lahko podobni. Čista logika! Ne vem kako bi se dalo še bolj po kmečko razložit?! :)

Sigurno si prav videl, ker kot rečeno za sodoben 2.0 dizel motor je nekje normalno, da bodo obrati v 6. prestavi nekje na 2300-2400 pri cca. 130-140 km/h. Pa naj bo to TDI, CRDI, DCI ali kak četrti.
2800 obr./min. pri 140 km/h v 6.pr. bi bilo nenormalno visoko. :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 12:13 pm

Polo78 je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Tule pa zdaj nekaj ne zastopim. Praviš, da imaš golfa s 6- prestavami, in tega taurana si tudi testiral s 6 prstav.
Pri hitrosti 100 km/h praviš da imata oba enake obrate, pri 140 km/h pa da ima tauran 400 obratov manj :shock:
Če imata pri 100 iste obrate ja pol imata tudi pri 140, če obdržiš enako prestavo.
Razen če si tu kaj zamešal pa ima mogoče golf samo 5 prestav?
Drugače ni možno, saj obrati in hitrost linearno naraščata.
Če je recimo pri 2000 obr. hitrost 100 km/h, potem gre 200 km/h pri 4000 obratih, pri 150 pa pri 3000 obr. Drugače ne more bit.


Seveda je to možno, če imata menjalnika različno izračunana prestavna razmerja, poleg tega sta tudi mašini povsem različni. Pri Golfu 1.9 TDI 6pr. so razmerja gotovo precej krajša, posledično je več vrtenja "v prazno", kot pri Touranu 2.0 TDI 6pr., kjer je 6. prestava in tudi vse prestave vmes precej daljše (podobno kot pri men pri proceedu 2.0 crdi - obrati so pri 140 km/h po števcu isto nekje na 2400, mogoče mal čez). Že to ti lahko veliko pove, ko je napisal, da pri Golfu komot zavije s 3. prestavo v križišče, pri Touranu je bilo pa že vse skupaj na meji. ;) In točno zato so potem lahko obrati v 6. prestavi pri 100 km/h praktično isti, pri 140 km/h se bodo pa lahko precej razlikovali. ;) Men je to povsem jasno.


Tu nekaj ne štima. Če imata pri 100 km/h (oba 2000 obr.) v 6. prestavi enake obrate jih imata tudi pri 140! In bi imela enake tudi pri 300 km/h, če bi bilo to mogoče. Pač bi se moral motor zavrtet do 6000 obr. Ni možno, da bi pa potem šel Tauran pri 5000 obr. 300 km/h. Zastopiš ni varijante, razen če števec laže pa narobe kaže, ampak dejanska hitrost se dviguje linearno s obrati. Ali pa če narobe gledaš števec. Če pa ima pri 100 km/h eden recimo 200 obr. manj kot drugi je potem pri hitrosti 200 km/h ta razlika že 400 obr. Pač razlika linearno narašča, če pa je pri neki hitrosti isto pa bo vedno isto pa ni važno ali se pelješ 50, 100 ali pa 200. Razen, če ti vmes pri višji hitrosti začne sklopka drset pa obrati rastejo hitrost pa ne. Samo da bi sklopka drsela tako, da bi prišlo do 400 obr. razlike pri hitrosti med 100 in 140 bi bilo pa nekaj hudo narobe. :roll: Potem bi to bil v bistvu brezstopenjski menjalnik pred glavnim menjalnikom :lol:

Ko daš ti v eno prestavo je tisto prestavno razmerje fiksno in se ne spreminja z večanjem hitrosti. To so zobniki in če enga obrneš 1- krat pa se drugi zavrti 2- krat, ja potem ko prvega obrneš 2- krat se drugi 4- krat; drugače ni možno, sej nemorejo zobje vmes preskakovat, da bi se prestavno razmerje spreminjalo.
Če imaš pri 100 km/h iste obrate pri 140 pa različne, potem bi se moralo vmes spremenit prestavno razmerje, da bi bilo to mogoče.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 12:34 pm

Polo78 je napisal/-a:Čist simpl: 2 različna motorja, 2 različna menjalnika :arrow: drugačna prestavna razmerja. In tudi če so v 6. pr. pri 100 km/h obrati podobni še ni rečeno, da bodo tudi pri 140, še manj pri 160 ali več. Že dejstvo, da so končne hitrosti različne, ne morejo bit obrati pri določenih hitrostih stalno enaki.

Če ima eden kot drugi 2000 obr/min pa oba 100 km/h potem ni čisto nič drugačno prestavno razmerje. Če pa je potem pa tudi pri 100 nimata enakih obratov.
2000 obr/min >> 100 km/h
140 km/h >> 2800 obr/min; drugače ne more bit
če pa ima res pri 140 km/h >> 2400 obr/min
potem ima pa pri 100 km/h >> 1714 obr/min, na oko bi pri tej hitrosti moral bit kazalec na okrog 1700. Drugače je nemogoče.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe feb 13, 2009 12:59 pm

@mišek: Tvoja teorija bi držala zgolj pri enakem motorju ali pri enakem menjalniku. Tu imaš pa različen motor in različen menjalnik, zato neke premosorazmernosti NE more biti!

6. prestava pri 1.9 tdi 105 km je očitno precej krajše odmerjena kot pri 2.0 tdi 140 km in obrati posledično hitreje narastejo s povečevanjem hitrosti. Tako imaš lahko pri neki hitrosti (recimo da je to teh 100 km/h) praktično enake obrate, pri 150 km/h pa boš lahko imel že precej različne. Kar je seveda logično glede na to, da imata motorja različne končne hitrosti, obrati pri teh končnih hitrostih pa so praktično isti(cca. 3500 vr./min.). Ker v nasprotnem primeru, bi se moral po tvoji teoriji 2.0 TDI pri končni hitrosti zvrteti precej v višje obrate (pa se ne), da bi dosegel tistih 20 km/h več ali kolikor jih že pač doseže več od 1.9 TDI.

Sicer pa, če ti teorija ne potegne, pojdi probavat to v praksi. In boš videl, da je res tako. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 1:32 pm

Glej ni res. Ti zdaj pišeš o podobnih obratih, to ni isto!
Motor nima tu nobene veze. Tu je samo važno kakšno prestavno razmerje je med motorjem in kolesi!
Če se vrnem nazaj na prej napisano. Če imata golf pa tauran pri 140 za 400 razlike v obratih, potem tudi pri 100 nimata podobnih obratov. Ampak jih mora imeti po po tem takem tauran za skoraj 300 manj. To je pa že precejšna razlika in jo lahko vsak opazi tudi na merilnikih.
Torej, če potegnemo črto avta imata različna prestavna razmerja in tu se ne moremo pogovarjat o podobnih obratih do 100 km/h po tem pa kar na enkrat za 400 obr. razlike. Razlika je skoz, vendar z naraščanjem hitrosti ta postane bolj opazna, ker se veča premosorazmerno s hitrostjo. Ne moreš pa rečti, da do 100 pa imata podobne obrate. 300 obr. je za dizel motor že velika razlika, sploh v višjih prestavah.

Poskus pa lahko narediš z vsakim avtom. Pelji se 50 v 4. prestavi pa točno odčitaj obrate, potem pa pospeši na točno 100 pa poglej obrate pa boš videl, da je točno 2- kratna vrednost. Samo moreš točno gledat. Lažje je če to gledaš na nekih okroglih cifrah, ko se kazalci točno pokrijejo z oznako na števcu.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 13, 2009 1:52 pm

Če imata golf pa tauran pri 140 za 400 razlike v obratih, potem tudi pri 100 nimata podobnih obratov. Ampak jih mora imeti po po tem takem tauran za skoraj 300 manj. To je pa že precejšna razlika in jo lahko vsak opazi tudi na merilnikih.
Torej, če potegnemo črto avta imata različna prestavna razmerja in tu se ne moremo pogovarjat o podobnih obratih do 100 km/h po tem pa kar na enkrat za 400 obr. razlike. Razlika je skoz, vendar z naraščanjem hitrosti ta postane bolj opazna, ker se veča premosorazmerno s hitrostjo.


tako je
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe feb 13, 2009 1:57 pm

No da ne bomo sedaj doktorirali iz tega...

Glej: pri mojem golfu 1.9 TDI je v 6. prestavi med 2000 in 2100 rpm hitrost 100kmh, pri 2800 rpm pa 130 kmh (ne števec, ampak realna hitrost po Garminu - števec kaže slabih 110 oziroma 140 kmh).
Pri touranu 2.0 TDI pa si lahko na tem linku http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload/datoteke/testi/AODDL7OnfmdCjT2ZC5SRNRJubVPHkOlP.pdf pogledate test AvtoMagazina, glej 'diagram menjalnika' na zadnji strani.
Diagram kaže cca 2000 rpm pri 100kmh in cca 2500 rpm pri 130 kmh...

Sedaj pa bi lahko ta specifični diskusije počasi zaprli in se posvetili glavni temi: touran.
Itak me v primeru nakupa tourana ne zanima niti TDI motor niti ročni menjalnik.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 13, 2009 2:05 pm

Samo nenatančnost pri branju podatkov ali senzorjev. V teoriji bi imel npr pri 100 2000 obratov, pri 125 pa četrtino več, torej 2500. Pri 2100/100 pa se spremeni na tretjino več 2800/133. Če bi uskladil hitrosti (125/133) in obrate (2000/2100), bi videl, da je OK in linearno.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 2:09 pm

Okej, ne bom več.
Če pa smo že ravno pri tistem testu in diagramu, ki je tako droben, da natačno tako ne moreš razločit, ampak nima veze, avto magazin itak velikokrat dela napake tudi pri teh diagramih. Tudi pri tem je po moje ena velika napaka, ker sicer mi ne gre v račun, kako 4. in 5. prestava nimata praktično nobene razlike. Pri 4500 obr. je razlike za 3 km/h :roll: :lol:
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Ne mar 01, 2009 4:37 pm

Zdravo!
Da se še sam malo vključim v debato.
Namreč konec leta bom kupoval novi avto in sem se čisto zapalu za Tourana.
Zdaj sem nekak pred večjimi odločitvami ali vzeti Cross ali navadnega. V 99%sem prepričan da bo Cross varjanta.
Druga največja zadeva je ali vzeti TDI 105KM ali TDI 140KM?
Nekako mi 105km "podhranjen" za tak avto deluje. Moj stil vožnje je večinoma po avtocesti cca. 150km/dan, pa cca 50km/dan po regionalni cesti. Vzel bom sigurno navaden menjalnik. Km na leto bo nekje od 35.000 do nekje 45.000km. Koliko dejansko kuri ta 140KM mašina ob "normalni uporabi" (regionalna cesta nekje do 100km/h in avtocesta nekje konstantno 140-150km/h po števcu. zdejšni polo 1,9TDI 100KM kuri nekje pozimi 5,7l , poleti pa nekje 5,4l na cca 135.000km je pov. poraba 5,5l/100km). Kakšne so hibe tega 2.0tdi motorja (poleg zgoraj omenjenih katere upam da so že popravili - sli res tako zelo pokajo glave?)
Tretja največja skrb so bi-xenonski žarometi. Kakšna je njihova zanesljivost pa koliko crkujejo?

Posti od Kael-a so stari že skoraj že 2 leti in me zanima ali se je pojavila kakšna nova napaka ali kaj podobnega. pros and cons please :)

Hvala lp matej
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Po mar 02, 2009 12:26 am

matej_ s 105 konji je tako - ne pricakuj da bos podiral hitrostni rekord, niti pa ne potegne tako zelo slabo, ceprav priznam, da bi vcasih prav pasalo imeti tiste 40 konjev vec :twisted:

Touran ni ravno slab avto, samo zadnja klop se mi zdi obupna.
 
scottie
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Če avg 24, 2006 8:54 am

Napisal/-a scottie Po mar 02, 2009 9:52 am

Matej - Jst si 3 mesece lastim Cross Touran 2.0 TDI 125kW DSG. Do danes me je avto popolnoma navdušil, edini "problem" sem imel z Webastom, ki pa so mi ga menjali brez problema. Nekateri so govorili, da ima cross verzija v kombinaciji z 17" col platišči izredno trdo podvozje in se pelješ kot v tanku. No v realnosti je vožnja zelo udobna in ni niti malo podobna vožnji v tanku, avto grbine zelo dobro požira, ... Kar se tiče napak bi-xenona sem bil tudi jst skeptičen, vendar po podatkih servisa do danes še niso imeli problemov. Glede motorja ti težko svetujem, ker sem sam vozil samo 1.4 tsi v kombinaciji z DSG-jem, pa ta kombinacija ni preveč posrečena. Zdej moj ima moči več kot dovolj. Ti pa svetujem da premisli glede DSG-ja, ker je vožnja še precej bolj udobna.

Če imaš še kašno vprašanje kar vprašaj, tudi za testno vožnjo se lahko zmeniva.

Lp, Jaka
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po mar 02, 2009 2:19 pm

matej_ je napisal/-a:Zdravo!
Da se še sam malo vključim v debato.
Namreč konec leta bom kupoval novi avto in sem se čisto zapalu za Tourana.
Zdaj sem nekak pred večjimi odločitvami ali vzeti Cross ali navadnega. V 99%sem prepričan da bo Cross varjanta.

Definitivno vzemi CrossTouran, saj s "terenskimi" dodatki popolnoma preobrazi sicer precej dolgočasen izgleda klasičnega Tourana! ;) Prav neverjetno je, kaj lahko majhni oblikovalski dodatki pripomorejo k popolnoma drugačni podobi...

matej_ je napisal/-a:Druga največja zadeva je ali vzeti TDI 105KM ali TDI 140KM?
Nekako mi 105km "podhranjen" za tak avto deluje. Moj stil vožnje je večinoma po avtocesti cca. 150km/dan, pa cca 50km/dan po regionalni cesti. Vzel bom sigurno navaden menjalnik. Km na leto bo nekje od 35.000 do nekje 45.000km. Koliko dejansko kuri ta 140KM mašina ob "normalni uporabi" (regionalna cesta nekje do 100km/h in avtocesta nekje konstantno 140-150km/h po števcu.

Po napisanem bo za tvoje potrebe 105 KM v Touranu na žalost premalo...motor je za 105 KM sicer presenetljivo poskočen, ampak samo do ~130 km/h (in še ob tej hitrosti je v Touranu prekleto glasen :oops: ). Enak motor se v Passatu obnese bistveno bolje...kar pa je najbrž posledica ne najbolj aerodinamične oblike škatlastega Tourana. In posledično je tudi poraba 105 KM motorja v Touranu relativno visoka - okoli 7,5 litra (v Passatu sem imel ob enakem režimu vožnje z istim motorjem porabo 5,5 litra 8) ). Jaz bi ti vsekakor priporočal 140 KM...poraba ne bo bistveno večja (oziroma bo zaradi zadostne zaloge moči motor porabil celo manj)!

matej_ je napisal/-a:Kakšne so hibe tega 2.0tdi motorja (poleg zgoraj omenjenih katere upam da so že popravili - sli res tako zelo pokajo glave?)

Res je bilo na začetku nekaj (porodnih) težav z 2.0 TDI motorjem, ampak vseeno pa niso bile tako pogoste, kot bi človek lahko dobil vtis po prebiranju sporočil na forumih...ne nazadnje se ta motor vgrajuje v velikem številu vse od Octavie do Audija A6 in sem prepričan, da so do sedaj že odpravili vse težave.

matej_ je napisal/-a:Tretja največja skrb so bi-xenonski žarometi. Kakšna je njihova zanesljivost pa koliko crkujejo?

Prvič slišim, da bi bili kakšnih posebni problemi z Bi-Xenonskimi žarometi oziroma da bi kaj posebej crkovali?! :?:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po mar 02, 2009 4:22 pm

scottie je napisal/-a:1.4 tsi v kombinaciji z DSG-jem, pa ta kombinacija ni preveč posrečena.
Pozdravljen, lahko poveš kaj več glede izkušenj s TSI+DSG, kakšna je vožnja, kaj ti ni bilo všeč...? Bi rad kaj več informacij, ker o tej kombinaciji nič ne vem. Hvala in LP
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po mar 02, 2009 5:22 pm

Obvezno vzemi DSG, če ti le finance dopuščajo.

Tudi sam nisem slišal da bi bili problemi z biksenonom. Sam sem ga imel v GTIju in je deloval BP.
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Po mar 02, 2009 7:52 pm

Hvala vsem za odgovore.
Jah finance se že bunijo vsekakor, vendar avtomatik sigurno ne bo. se rajše igram z prestavami. Špilika ni kj=)
Tudi sam sem nekako primerjal in 99,9% bo Cross verzija, in v 90% bo 140KM ker pomoje bo za mene 105km prešvoh. sj ne da sem nek dirkač sem umirjen šofer, ampak kak konj več ne škodi da nadomesti teslo (mene) za volanom :D
Glede xenona sprašujem zato ker ga še nikol nisem imel in me zanima kolko dolgo zdržijo žarnice, pa kvarljivost ter kolko so občutljive na kratke vožnje (cca. 3-7km).
Aja kaj pa kombinacija stikalo za dnevne luči in bi-xenon? je no-go ali je vredu zadeva (predvsem za krajše vožnje).
Res ma Cross par bombončkov glede na navadnega tourana. Pa tudi največ (skor) dodatne opreme že ma serijsko. dodatno bo radio 510 na touchscreen brez nav., pa dvoconska klima, multifunkcijski volan, bi-xenon, zatemnjena okna, etc..... pa če bo Cross bo mountain grey, če pa navaden pa globoko črn bisern (kot moj polo).
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov