
Za dizla ne plačate več zato ker se ta denar ki ste ga "zgubili ob nakupu povrne pri prodaji
Ne zgubite na servisih (čeprou so dražji servisi ma dizl mn okvar dokazano!)
Avto vam porabi 3 L manj od benzinarja (ja točno tako ne en liter, ne dva TRI! kot enkateri trdijo) Če sta motorji istih moči (da primerjamo iste stvari ane) bo razlika ob istem načinu vožnje vedno približno 3 litre ! Če bo bencinc porabu 10 po mestu vm dizel iste moči nikoli ne bo porabil več kot 7 ! isto velja za šparanje če vm bencinc porab (beri ČE vam uspe) 7 L po pa dizel 4 litre (iste moči)
- težji večji, stabilnejši na cesti
P.S Tudi če naredite 1 kilometer na dan oziroma 365 kilometrov na leto boste približno dali 10 evrov več za gorivo in boste spet 10 evrov v plusu, ob upoštevanju mojih zgornjih trditev da pač ne zgubite denarju pri nakupu, servisih in podobno...
Rudolf Diesel, nemc je zmislu diesel torej NEMČIJA, vse ostalo je kopija. LAhko kupite tudi drugo avto sam ne pol jamrat da je servis drag za dizla in podobno....
bencinc je kot neka vrsta kredita, nimaš za dizla in potem kupiš bencina in počasi pač sam sebe požre, na koncu pa ugotoviš koliko si preplačal
Pa kje piše da moraš uzet turbo dizla? Novi dizli.... hm ja mogoče se izkaže v prihodnosti da se dost kvarjo sam to ne bomo zvedl dokler ne mine 5, 10 let ane?
Pa napiši mi prosim koliko konjev ima ta tvoj avto ki spije 5L/100km (bencinar seveda)
Pa še zmeraj mi ne gre iz glave tvoja 5L/100km poraba, ko boš dejansko dosegel tako porabo na bencincu slikaj pa daj sliko na forum ali kaj podobnega. Mislim da je realno nemogoče dosežt kaj takega. Mislim da nisem edini ki tako razmišlja.
Meni se v 8 letih nikoli ni nič pokvarilo, niti en sam servis (redni itak ane sam tko mislm kšne okvare)
UDO1 je napisal/-a:bencinc je kot neka vrsta kredita, nimaš za dizla in potem kupiš bencina in počasi pač sam sebe požre, na koncu pa ugotoviš koliko si preplačal
Zato pa pred nakupom narediš analizo svojih potreb, koliko boš prevozil, kakšna je razlika v ceni,... V vseh primerih pač ni boljši dizl.Pa kje piše da moraš uzet turbo dizla? Novi dizli.... hm ja mogoče se izkaže v prihodnosti da se dost kvarjo sam to ne bomo zvedl dokler ne mine 5, 10 let ane?
Navadni dizli so mogoče res bolj vzdržljivi, ampak imajo ponavadi malo premalo konjev in tudi navora za moj okus. Turbina je tista, ki naredi dizle zanimive. Navor že dokaj v nizkih uporabnih obratih, to tudi pri svojem bencincu malo pogrešam. Tko, da turbina pri dizlu zame more bit - trenutno sem še mlad dinamik, ko pa bom starejši se bom mogoče zadovolil celo z navadnim dizlom (čeprav dvomim) :P
Pa napiši mi prosim koliko konjev ima ta tvoj avto ki spije 5L/100km (bencinar seveda)
avto je fiat brava 1.6 103 konje.Pa še zmeraj mi ne gre iz glave tvoja 5L/100km poraba, ko boš dejansko dosegel tako porabo na bencincu slikaj pa daj sliko na forum ali kaj podobnega. Mislim da je realno nemogoče dosežt kaj takega. Mislim da nisem edini ki tako razmišlja.
S prijatli smo šli na morje, ampak nismo šli po AC ,ampak po stari cesti. 460km v enem dnevu, hitri smo bli dovolj, ker sma dva od treh kazen dobila (114km/h). Vsi smo imeli porabo pod 5l - kia pride 4,8, audi 80 dizl pa 4,3. Tukaj je več napisano:
http://matjaz.wordpress.com/2007/04/08/ ... ur-742007/
Drugače imam povprečno porabo 7,75, ampak so to večinoma kratke vožnje(do 5km). Šparam ga ne (večkrat cvili, AC občasno tudi do 190km/h - tu verjetno žre bliz 20l), edino grobo se držim omejitev v naselju, kar predstavlja 90% mojih voženj . Za kazni pač ni dnarja
. Realno dvomim, da bi mi ob moji vožnji primerljiv dizl žru 2l manj oz bi moral sprobat.
Meni se v 8 letih nikoli ni nič pokvarilo, niti en sam servis (redni itak ane sam tko mislm kšne okvare)
Koliko te pa pride redni servis? Pri meni je poceni - 4l olja = 12€, oljni filter 5€, zračni filter pa imam športni in ga vsako leto malo spiham in namažem z oljem. Vsake 40k km še 4 svečke za 15€ in kabinski filter 8€. PA še sosedu 10€v žep, da si sam ne mažem rok. Torej ponavadi pride okoli 40€.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov