Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To nov 25, 2008 8:42 pm

chevy je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:


Ma ja... če ma to s skoraj 1,4 tone in 115KM povprečno 5,7 po mestu sem jaz pa papež...

... ja... tud jaz... z 4. in 5. 40 kmh na uro in s 6. v dolino.... tist za mano me pa zrine v prvi prilki... enkrat probal ponoč in nikol več... že jst sm mislu da bom umru... Na koncu tega testa sem mel porabo 5,5 tako da tistih 5,7 z tako težo in križišči + dinamično speljevanje je no way pod 6l/100km.

Mah teli korejci so itak za en ku....c
Npr za Kalosa 1.4 bencinarja imajo napisan da kuri okoli 6 litrov na 100km - mešano, kolega ga pa je imel novega in ni prišel pod dobrih 9, če pa ni pazil na porabo je blo pa kar 10 litrov porabe na 100, tko da pustmo stat te fore prodajalcev


No da te rešim muke. Korejci so za en falus po tvojem mnenju. Verjetno nisi še vozil korejca in takšno je ponavadi mnenje osebkov, ki vidijo samo uber dojče vagen. Za mene povprečnega nezahtevnega uporabnika je avto super udoben, sem zadovoljen/smo zadovoljni. Imamo doma dva Chevroleta/Daewoo-ja. Z Aveo-tom 1.4 70 kW sem dosegel porabo 5,5 l/100 km sam sem vozil kot piška. Vozimo se tam nekje 50:50 relacije in mesto. Mešano pokuri 6,5 - 7 l/100 km. Z Lacetti-jem 90 kW dizlam porabim 8 l/100 km mestne vožnje, sam ga skozi tiščim (seveda ne mrzlega). Na AC porabi 6,5 l/100 km (130-200 km/h). Relacije porabi pod 5,5l/100 km.
Pri Kalos-ih si se pojavljale neke napake na senzorjih in posledično večja poraba. Bilo je pisano v enih temah.

LP


Ja zdej ker pa korejc porabi malo več kot je bilo obljubljeno po tovarniških podatkih je pa kr za en kur..c.

SUPER. sam da švabi dajejo realne podatke, recimo BMW540i z porabo 7,1l. JA JA
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To nov 25, 2008 8:45 pm

Nam se je pri Aveo-tu po 25 000 km poraba zmanjšala za skoraj 2l/100 km. No sej mi ni treba razlagat zakaj (nova mašina, neudelana...). Pri Lacetti-ju se bo tudi za kakšen liter (sedaj ima 16 000 km).

LP
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To nov 25, 2008 8:53 pm

jaz imam Hyundai tucsona in se mi poraba giblje okoli 8,5l, govorimo o skoraj 2tonskem bencinarju 2.0
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To nov 25, 2008 9:01 pm

folcvagen 1.0 poraba pod 9 v mestu, pod 8 relacije
reno1.2 poraba nad 5 v mestu, pod 5 relacije, obakrat isti lastnik, isti voznik, enako kkm,enake gume, isti letnik, drug serviser
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To nov 25, 2008 9:04 pm

kofy je napisal/-a:folcvagen 1.0 poraba pod 9 v mestu, pod 8 relacije
reno1.2 poraba nad 5 v mestu, pod 5 relacije, obakrat isti lastnik, isti voznik, enako kkm,enake gume, isti letnik, drug serviser


Dokaz da znane firme in kubikaža ne vpliva na porabo. Upam da razumete kaj mislim
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To nov 25, 2008 9:15 pm

mihaing je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:folcvagen 1.0 poraba pod 9 v mestu, pod 8 relacije
reno1.2 poraba nad 5 v mestu, pod 5 relacije, obakrat isti lastnik, isti voznik, enako kkm,enake gume, isti letnik, drug serviser


Dokaz da znane firme in kubikaža ne vpliva na porabo. Upam da razumete kaj mislim



Glede majhne porabe pa mislim, da če se že drugim ležemo kako malo naš voz porabi ni noben problem........... Žalstno pa je, če tem lažem sami verjamemo!!!
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena To nov 25, 2008 9:19 pm

Energetik81 je napisal/-a:Požiralci bencina so speljevanja (pospeševanje mase), visoke hitrosti (zračni upor) in visoki obrati.


Mislim, da so največje požiralke bencina zavore, takratv ržemo v zrak vso energijo, katero smo porabili za pogon avtomobila do doloćene hitrosti.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To nov 25, 2008 9:56 pm

mihaing je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:folcvagen 1.0 poraba pod 9 v mestu, pod 8 relacije
reno1.2 poraba nad 5 v mestu, pod 5 relacije, obakrat isti lastnik, isti voznik, enako kkm,enake gume, isti letnik, drug serviser


Dokaz da znane firme in kubikaža ne vpliva na porabo. Upam da razumete kaj mislim


Ah pusti ti 1.0 VW motor. To je največji šrot kar je VW kdaj naredu.

Na drugi strani pa imam res zelo dobre iskušnje z 1.2 renojevem motorjem. poraba od 5 do 7. Do 7 litrov se pride z brutalnim priganjanjem. Uglavnem poraba je zakon, avto pa vseeno ni taka nepremičnina, če je lepo utečen, sepravi nezamorjen.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 25, 2008 11:05 pm

Na AC porabi 6,5 l/100 km (130-200 km/h).


Tudi jaz bi imel takšen avto!
 
Uporabniški avatar
Nissan fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne sep 28, 2008 10:41 pm
Kraj: Gorenjska je moj dom

Napisal/-a Nissan fan To nov 25, 2008 11:07 pm

Psepi je napisal/-a: Sm se pa vozil 90-100 vseskozi za tovornjaki, razen če je bilo 2km fraj da sm ga prehitel :P


Ja je pač manj zračnega upora :EE
Človek se boji časa, a čas se boji NISSANa hehe
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To nov 25, 2008 11:16 pm

belkaena je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Požiralci bencina so speljevanja (pospeševanje mase), visoke hitrosti (zračni upor) in visoki obrati.


Mislim, da so največje požiralke bencina zavore, takratv ržemo v zrak vso energijo, katero smo porabili za pogon avtomobila do doloćene hitrosti.

Ne, zavore samo sprostijo kinetično energijo avta. Bencin se pa porabi pri speljevanju. :twisted: Ma ista figa, samo drugače interpretirano...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 25, 2008 11:19 pm

Energetik81 je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Požiralci bencina so speljevanja (pospeševanje mase), visoke hitrosti (zračni upor) in visoki obrati.


Mislim, da so največje požiralke bencina zavore, takratv ržemo v zrak vso energijo, katero smo porabili za pogon avtomobila do doloćene hitrosti.

Ne, zavore samo sprostijo kinetično energijo avta. Bencin se pa porabi pri speljevanju. :twisted: Ma ista figa, samo drugače interpretirano...

....tu mislim, da je še "lufta" za napredek in izkoristek te energije(ne samo pri hibridih) ampak tudi pri "normalnih" avtih.....bmw je nekaj začel v to smer......veš kaj več :?: glede, da si tega "faha" sodeč po nicku....
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 25, 2008 11:22 pm

Energetik81 je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Požiralci bencina so speljevanja (pospeševanje mase), visoke hitrosti (zračni upor) in visoki obrati.


Mislim, da so največje požiralke bencina zavore, takratv ržemo v zrak vso energijo, katero smo porabili za pogon avtomobila do doloćene hitrosti.

Ne, zavore samo sprostijo kinetično energijo avta. Bencin se pa porabi pri speljevanju. :twisted: Ma ista figa, samo drugače interpretirano...


V bistvu ima prav, energijo mi iz bencina transformiramo v kinetično, ki pa jo še vedno imamo v (ob)lasti. Šele z zaviranjem mečemo energijo stran (tudi "ven iz avta"). Čeprav gre verjetno - vsaj na AC in odvisno od načina vožnje - večina energije za premagovanje upora zraka - ta pa odvihra stran takoj.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 25, 2008 11:51 pm

sašo5 je napisal/-a:....bmw je nekaj začel v to smer......


Ne samo BMW, je še cel kup drugih, nekateri to že dalj časa počnejo v obliki določenih, tudi večjih serij (npr stop&go pri malih Citroenih že leta nazaj), a večina zavorne energije ne regenerira, ima samo izklapljanje motorja, ko stoji na mestu.

Vsa čast BMW-ju, da s tem tako hitro, učinkovito in elegantno opremlja (skoraj?) vso svojo paleto: S tem je kar nekaj let tehnološko pred glavnimi konkurenti - seveda v pomenu produkcije in ne razvoja, saj glede razvoja ostali niso zadaj. Navsezadnje to ni zelo zahtevna reč.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr nov 26, 2008 7:40 am

Naslednja stopnja pri BMW-ju bo izraba toplote izpušnih plinov. Bomo videli kako bodo to sprovedli.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr nov 26, 2008 8:51 am

sašo5 je napisal/-a:....tu mislim, da je še "lufta" za napredek in izkoristek te energije(ne samo pri hibridih) ampak tudi pri "normalnih" avtih.....bmw je nekaj začel v to smer......veš kaj več :?: glede, da si tega "faha" sodeč po nicku....

Ja zdaj možnost je shranjevanja te zavorne energije v baterije ali pa mehansko.
V prvem primeru el. generator/motor na menjalniku (lahko v kolesih) kinetično energijo pretvarja v elektromagnetno in jo shranjuje v akumulatorje. S tem se avto zavira.
Sem pa že slišat tudi za mehanski-pnevmatski sistem, kjer je na osi menjalnika kompresor, ki kinetično energijo porablja za stiskanje zraka v tlačni rezervoar.
To shranjeno energijo pa potem porabimo spet pri pospeševanju s pomočjo el.motorja oz. zračne turbine.
Ne vem pa, zakaj toliko čakajo s tako tehnologijo, ki je po mojm že čisto preizkušena in niti ne toliko draga. S tem bi vsaj pri mestni vožnji prihranili velike količine goriva. Je nafta še prepoceni?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Sr dec 03, 2008 1:45 am

Koliko se pa pozna na povprečni porabi, če vozimo v višji prestavi? Kolikšni obrati so še sprejemljivi za neko prestavo za bencinarja?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr dec 03, 2008 9:00 am

1. Ne bi vedel točno. Bi reku po občutku, da če voziš recimo po ravnem z enako hitrostjo pri 2000 ali 4000rpm je razlike za vsaj 0,5-1 L/100km.

2. Min obrati so odvisni od režima vožnje. Recimo jst se z bencinarjem po ravnem in 60km/h udobno vozim pri 2000rpm, pri nižjih hitrostih pa do 1700rpm. Nižje lahko začne že cukati.
Ko pa je potrebna večja moč (klanci, pospeševanje) pa je treba it z obrati višje, pri zmernem klancu vsaj recimo 3000 rpm (seveda spet zelo odvisno od naklona, hitrosti in mašine).
Sicer pa preberi malo že napisano, smo to že 100x pisali.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr dec 03, 2008 10:22 am

mihaing: kolega ima isto ta avto sam da je 2.0 dizel, pa zunanja vožnja je 10 litrov. Mestna pa skoči samo na 11l, kar se mi zdi da računalnik mal po svoje računa in noče pokazati trenutno porabo. Očitno sam povprečno kaže, ker je dosti zunanje vožnje, kot mestne.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr dec 03, 2008 6:35 pm

mihaing je napisal/-a:jaz imam Hyundai tucsona in se mi poraba giblje okoli 8,5l, govorimo o skoraj 2tonskem bencinarju 2.0


Bodimo realni, do dveh ton ti manjka še slabih 400 kg, kar ni zanemarljivo, če že govorimo o porabi. http://www.avto.info/news.php?id=58383
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov