Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 16, 2009 1:25 pm

Tattoo- je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:OFF: kakšno kio ali dve :-)

:lol: :lol: :lol:

Tipično za ta forum...čisto v vsaki temi (pa ni važno, ali se kupuje Dacia Sandero ali BMW 7) se ljudem "turi" KIA kot nekaj najboljšega pod soncem?! :roll: Nočem nobenega krega ampak najprej mi najdi kje Cee'da z...

- 160 KM
- Bi-Xenon žarometi
- 18" platišči
- električnim strešnim oknom
- radijem z zaslonom na dotik

...potem se bomo pa šele začeli pogovarjati o ceni! :roll:


P.S.: Pa da ne bo pomote...KIA Cee'd je super ponudba za "osnovni" avto za prevoz od točke A do točke B! Takoj, ko pa želiš imeti pri avtu nekoliko več tehničnih bombončkov ter malo zmogljivejši motor, se pa lahko pri KIA-i gladko j**eš! :roll:


In končno se je začel tudi Volkswagen zavedati, da njegovo ime nekaj pove ter začel ponujati realnejše cene (tudi novi Polo). V zadnjem času sem se že ustrašil, da se želijo s cenami približati premijskemu razredu ter se preimenovati v "Prinzwagen".

Cena za omenjeni model s highline opremo je v danem trenutku končno izjemno zanimiva, še posebej z dodatkom DSG-ja - v tem trenutku najbrž neprimerljiva ponudba! Vendar se še vedno ne morem znebiti neprijetnega dejstva, da je potrebno za spodobno opremljen avto nižjega srednjega razreda pripraviti kup denarja, s katerim pri konkurenci dobiš višji razred. Ne razumem ljudskosti VW v politiki dodatne opreme, kjer moraš dokupiti večfunkcijski volan ter nenazadnje meglenke!?! Tej politiki pa se pridno pridružuje tudi ljudska sestrična Škoda.
Konec koncev povprečen kupec nižjega srednjega razreda kupuje povprečno opremljen avtomobil ter ne išče "bonbončkov", kot so DSG, ksenon, etc. Golf je tako pri nas dobival tržni delež večinoma zaradi akcijskih modelov (Golf Rabbit, Golf SI,...), saj je izjemno majhen delež kupcev naročeval modele iz obstoječega cenika. Konkurenca je pač naredila svoje in prisilila "primusa" v razredu, da se spravi na realnejša tla.
In nenazadnje, ko preračunavam, da stane sedaj kolikor toliko spodobno opremljen Golf v stari valuti cca 5 mio, se zgrozim!

In sem dregnil v osje gnezdo...
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če jul 16, 2009 1:49 pm

Imaš popolnoma prav. Kljub temu ti križ in žeblji ne uidejo.. :P
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jul 16, 2009 1:57 pm

Golf je tako pri nas dobival tržni delež večinoma zaradi akcijskih modelov (Golf Rabbit, Golf SI,...),
Res je. Kar je zelo fajn za tiste, ki smo jih kupili. :D

Konkurenca je pač naredila svoje in prisilila "primusa" v razredu, da se spravi na realnejša tla.
Jap. Še enkrat potrjujem. Zato je pa fajn, da obstaja konkurenca - tudi če ti nikoli ne pride na misel, da bi od nje dejansko kaj kupil.

Ne razumem ljudskosti VW v politiki dodatne opreme, kjer moraš dokupiti večfunkcijski volan ter nenazadnje meglenke!?
No ja, ljudstvo pač lahko zdrži brez multifunkcijskega volana (jaz ga tudi nimam, čeprav ugotavljam da bi se kar prilegel).
Saj si sam kasneje zapisal: "kupec nižjega srednjega razreda kupuje povprečno opremljen avtomobil"...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
mihajlo
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Po avg 30, 2004 6:40 am

Napisal/-a mihajlo Če jul 16, 2009 2:03 pm

Kje se da na LJ (ali KR) območju opraviti testno vožnjo in avto v živo malo "pošlatati" - se pravi 1.8 TSI varianto in ne 1.4 TSI
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 16, 2009 2:08 pm

sonic je napisal/-a:
No ja, ljudstvo pač lahko zdrži brez multifunkcijskega volana (jaz ga tudi nimam, čeprav ugotavljam da bi se kar prilegel).
Saj si sam kasneje zapisal: "kupec nižjega srednjega razreda kupuje povprečno opremljen avtomobil"...


Multifunkcijski volan se seli že serijsko v nižji razred in ne pomeni več nekega prestiža. Opazka pa je bila bolj mišljena modelom VW koncerna npr. modelom Passat ter Superb, pri katerih je tudi v najvišjih stopnjah opreme del doplačila (highline, elegance)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 16, 2009 2:40 pm

CHAN je napisal/-a:In sem dregnil v osje gnezdo...

Daleč od tega, da si dregnil v osje gnezdo...osebno se mi zdijo take (tehtne in utemeljene) debate veliko več vredne, kot pa vsesplošno prepucavanje okoli oblike ali tega, kdo dela boljše avtomobile! ;)

CHAN je napisal/-a:In končno se je začel tudi Volkswagen zavedati, da njegovo ime nekaj pove ter začel ponujati realnejše cene (tudi novi Polo). V zadnjem času sem se že ustrašil, da se želijo s cenami približati premijskemu razredu ter se preimenovati v "Prinzwagen".

Mislim, da malo preveč poudarka daješ na besedo "Volks" v imenu znamke Volkswagen...Volkswagen že kakšnih 30 let ni več tako zelo "ljudski avto", ampak se uvršča v zgornji (premium) del masovnega trga. "Ljudskost" pa v zadnjih letih v VAG grupi bolj prevzema znamka Škoda! ;)

CHAN je napisal/-a:Ne razumem ljudskosti VW v politiki dodatne opreme, kjer moraš dokupiti večfunkcijski volan ter nenazadnje meglenke!?! Tej politiki pa se pridno pridružuje tudi ljudska sestrična Škoda.

Ne vem sicer od kje ti ta podatek, ampak pri opremi Highline (ki je osnova za Siddharto) so meglenke in tudi večfunkcijski volan serijsko?! :!: Če pa ciljaš na to, da moraš pri osnovnem paketu Trendline doplačati za ta dva kosa dodatne opreme je pa dejstvo, da je boljše, da "moraš" doplačati za take dodatke, kot pa za ESP / zračne blazine / klimo, kot se to dogaja pri konkurenci...

CHAN je napisal/-a:Konec koncev povprečen kupec nižjega srednjega razreda kupuje povprečno opremljen avtomobil ter ne išče "bonbončkov", kot so DSG, ksenon, etc. Golf je tako pri nas dobival tržni delež večinoma zaradi akcijskih modelov (Golf Rabbit, Golf SI,...), saj je izjemno majhen delež kupcev naročeval modele iz obstoječega cenika.

Za povprečnega kupca v nižjem srednem razredu že "osnovni" paket opreme Trendline ponuja čisto vse, kar povprečni kupec potrebuje za normalno vožnjo (klima / radio MP3 / 7-airbagov / ESP / elektriko) in to hkrati ob konkurenčni ceni. Marsikateri konkurent ob tako super-duper ugodnih oglaševanih cenah ne ponuja niti osnovne opreme, ki jo potrebuješ za vožnjo...

CHAN je napisal/-a:In nenazadnje, ko preračunavam, da stane sedaj kolikor toliko spodobno opremljen Golf v stari valuti cca 5 mio, se zgrozim!

In sedaj si odkril toplo vodo...čisto vse se je v zadnjih letih enormno podražilo in iluzorno bi bilo pričakovati, da avtomobili se pa ne bodo! In podražili se niso samo VW-ji ampak čisto vsi od najbolj osnovne Dacie do najbolj opremljenega Mercedesa! Včasih je bilo pivo v gostilni tudi po 150 SIT, danes ga pa pod 2 € že težko dobiš! :roll: Ali pa če potegnemo vzporednico v avtomobilskem svetu - včasih je bilo neko nepisano pravilo, da so najmočnejše verzije premium vozil stale cca. 100.000 DEM (50.000 €), danes pa že malo bolje opremljena limuzina srednjega razreda stane toliko...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 16, 2009 2:45 pm

mihajlo je napisal/-a:Kje se da na LJ (ali KR) območju opraviti testno vožnjo in avto v živo malo "pošlatati" - se pravi 1.8 TSI varianto in ne 1.4 TSI

Golfa z 1.8 TSI motorjem nima noben trgovec v SLO, saj je proizvodnja stekla šele pred dvema tednoma...kakšnega Audija A3 ali Leona z 1.8 TSI motorjem bi pa (skoraj) moral kje imeti?! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jul 16, 2009 2:45 pm

Da še jaz malo dregnim v osje gnezdo... :P

Ko je npr. Ceed, ko je prišel ven, že v serijski opremi ponudil USB vhod ter priključek za I-POD ali pa npr. avtomatsko zaklepanje pri 40 km/h in še nekaj take opreme je bilo, ki je prej nismo bili vajeni v avtomobilih tega razreda, so bili to "nebodigatreba" bonbončki oz. brezvezne "igračke". Vsaj taki so bili komentarji s strani pristašev Golfa (in drugih "značkarjev"), ki tedaj niti v sanjah ni ponujal te opreme (vsaj v osnovi ne). A glej ga zlomka, sedaj ko so pa z Golfom VI ter z novim Polom (končno) ponudili nekaj več, kot je že omenil @CHAN, sedaj pa vse to naekrat niso več neuporabne igračke in bonbončki ampak super koristna oprema. Dvojna merila, da se kar kadi od njih!

In ja res je, povprečen kupec avtomobila nižjega srednjega razreda dejansko ne kupi tako polno opremljenega avta. Nove golfe, ki jih srečujem na cesti, imajo v 90% gor "radkape" in "šlavfe" namesto kakih bolj konkretnih nizkopresečnih pnevmatik. :twisted: In seveda 1.6 motor, skratka gola osnova... Potem se pa tukaj debatira o nekih supermodernih radiih ter agregatih z 160+ konji, ki jih ima 5% folka pa še to ČE... :roll:

Torej pravi "flamewar", ki me spominja na prerekanja iz kakega računalniškega foruma, kako top procesor znamke A poseka top procesor znamke B, sami si pa lastijo nek osnoven primerek tiste "zmagovite" znamke A in jim tako zrastejo e-tiči... :lol:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jul 16, 2009 3:08 pm

Polo78 je napisal/-a:Ko je npr. Ceed, ko je prišel ven, že v serijski opremi ponudil USB vhod ter priključek za I-POD ali pa npr. avtomatsko zaklepanje pri 40 km/h in še nekaj take opreme je bilo, ki je prej nismo bili vajeni v avtomobilih tega razreda, so bili to "nebodigatreba" bonbončki oz. brezvezne "igračke". Vsaj taki so bili komentarji s strani pristašev Golfa (in drugih "značkarjev"), ki tedaj niti v sanjah ni ponujal te opreme (vsaj v osnovi ne). A glej ga zlomka, sedaj ko so pa z Golfom VI ter z novim Polom (končno) ponudili nekaj več, kot je že omenil @CHAN, sedaj pa vse to naekrat niso več neuporabne igračke in bonbončki ampak super koristna oprema. Dvojna merila, da se kar kadi od njih!:

Ampak ti "antiznačkar" si pa po nakupu Cee'da postal eden največjih "značkarjev"! :bonk

Ne vem od kje tabi taki podatki, ampak vtičnico AUX-IN za multimedijske naprave (iPod / USB) je imel Golf V že takrat, ko Cee'da niti na trgu še ni bilo...enaka zgodba je tudi z avtomatskim zaklepanjem, ko spelješ?!

Da o takih malenkostih, kot je osvetljitev kozmetičnih ogledal, osvetljitev stikal na vratih, impulznem pomiku stekel, stropnih držalih z blažilcem za vse potnike, ambientni osvetljitvi in podobnem niti ne govorim...

Polo78 je napisal/-a:In ja res je, povprečen kupec avtomobila nižjega srednjega razreda dejansko ne kupi tako polno opremljenega avta. Nove golfe, ki jih srečujem na cesti, imajo v 90% gor "radkape" in "šlavfe" namesto kakih bolj konkretnih nizkopresečnih pnevmatik. :twisted: In seveda 1.6 motor, skratka gola osnova...

No, sedaj mi pa povej, kakšne Cee'de vidiš po cesti...same najbolj našpičene s 17-col platišči in najmanj 140 KM (aja, saj več kot 140 KM tako ni na voljo :lol: )?!? :roll: Zgodba je enaka kot pri Golfih / Meganih / Astrah...90 % je več ali manj osnovnih modelov (brez sprednjih meglenk, platišč in temnih stekel) in z bolj ali manj osnovno motorizacijo! ;)
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Če jul 16, 2009 5:46 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če jul 16, 2009 3:21 pm

Ja pa normalno ne, da je več ali manj osnovnih modelov na cesti, ker ljudje nimajo denarja, samo avto pa more bit nov :?
Saj konec koncev pa itak ne rabiš vse te navlake. Ajd meglenke pridejo prav, lite felgne pa nizke gume, temne šipe, 160 konjev... to so pa stvari, ki niso glih potrebne in so bolj za šminko, avto ti s tem povzroča še samo večje stroške pa še na uporabnosti zgublja.
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Če jul 16, 2009 3:52 pm

Tattoo- je napisal/-a:Ne vem od kje tabi taki podatki, ampak vtičnico AUX-IN za multimedijske naprave (iPod / USB) je imel Golf V že takrat, ko Cee'da niti na trgu še ni bilo...enaka zgodba je tudi z avtomatskim zaklepanjem, ko spelješ?!

Osnovni model Golf V ima avtoradio, ki se mp3jev ne bere, kaj sele vticnica usb ipd.
Slika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če jul 16, 2009 4:08 pm

mihajlo je napisal/-a:Kje se da na LJ (ali KR) območju opraviti testno vožnjo in avto v živo malo "pošlatati" - se pravi 1.8 TSI varianto in ne 1.4 TSI


Pri meni... :lol: Passat CC ali pa A3 cabrio :D
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če jul 16, 2009 4:16 pm

CHAN je napisal/-a:
Cena za omenjeni model s highline opremo je v danem trenutku končno izjemno zanimiva, še posebej z dodatkom DSG-ja - v tem trenutku najbrž neprimerljiva ponudba! Vendar se še vedno ne morem znebiti neprijetnega dejstva, da je potrebno za spodobno opremljen avto nižjega srednjega razreda pripraviti kup denarja, s katerim pri konkurenci dobiš višji razred. Ne razumem ljudskosti VW v politiki dodatne opreme, kjer moraš dokupiti večfunkcijski volan ter nenazadnje meglenke!?! Tej politiki pa se pridno pridružuje tudi ljudska sestrična Škoda.
Konec koncev povprečen kupec nižjega srednjega razreda kupuje povprečno opremljen avtomobil ter ne išče "bonbončkov", kot so DSG, ksenon, etc. Golf je tako pri nas dobival tržni delež večinoma zaradi akcijskih modelov (Golf Rabbit, Golf SI,...), saj je izjemno majhen delež kupcev naročeval modele iz obstoječega cenika. Konkurenca je pač naredila svoje in prisilila "primusa" v razredu, da se spravi na realnejša tla.
In nenazadnje, ko preračunavam, da stane sedaj kolikor toliko spodobno opremljen Golf v stari valuti cca 5 mio, se zgrozim!

In sem dregnil v osje gnezdo...


večina vozil višjega cenovnega razreda kot jo omenjaš se ne pelje kot Golf VI... In pa kar se tiče Škoda... vzemi octavio, golfa in pa A3... jih lahko kadarkoli peljem... pa ti povem tako... golf, a3, škoda... brez pametovanj in dolgih diskusij...

Še ena o TSI motorju... danes ko sem se peljal v službo sem gledal obrate... to da avto v 6. pri 100 ni odziven tako kot v 5. prestavi je jasno... amapk... 5. prestava sploh ni tako "kratka" ... pri 3000 obratih se avto pelje 120kmh... :? to da se v 6. pelje 140kmh je pač zanemarljivo za vse Kijaše, ki jim avto takrat kaže magičnih 4000 obratov... da ne govorim o ropotu takrat v kiji... to da gre avto, ki je grd in na 15 col bulah toliko kot en punto HGT je smešno, o porabi pa ne bi ... in tako kot je rekel Tatto... dsg, 18 col, touch screen, nastavljivo podvozje je pač nekje treba plačati...

lp
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jul 16, 2009 4:19 pm

sam kašne pišete eni..
samodejno zaklepanje je imel moj labavi megane že leta 2001 in mi zato nič bolj ni bil všeč!

Dejstvo je, da cena ki je postavljena za tako motoriziranega in opremljenega golfa je fenomenalna. normalno, da kia nima močnejših motorjev, ker tudi če bi imela 160konjev in xenon ter vse obstoječe bonbončke ter nevem kaj še vse nebi smela stati več kot 15.000, pa še to je vprašanje če bi šlo v prodajo, ker bi jo potem pihnil golf 1.4 z 122konji in DSGjem. ob tej predpostavki sploh nisem razmišljal, da bi morali še značkarje prepričati v nasprotno.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če jul 16, 2009 4:24 pm

Pa kaj je toliko važno tole zaklepanje med vožnjo? Je to komu res važno? Bo kdo noter vdrl ali kaj pri 50 km/h?

Pa kakšen radio ima, pa če ima vhod..., če ste zaradi tega kupili avto oz. Kio, jao, jao.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 16, 2009 5:12 pm

uros11 je napisal/-a:
Shebo je napisal/-a:Ima tvoja brilijantna teza kakšne dokaze?


Be real. Veš, da ima. Uporabniki foruma (tisti realni, ki imajo ciide) so lepo napisali, da so številke bolj ali manj na papirju in da ima tako na uč max 80 KM. Pa tudi na uč je to jasno, da mlinček od 1.4, brez turbota, tega ne zmore, razen ko se zavrti na obrate (kar pa pri normalni vožnji nima smisla). Navor ima majhnen, torej je v območju, kjer se navadno vrti, glede na težo vozila, neuporaben.



A si samo 11 let star? Če piše 109 km jih ima cirka 109, ne 80. :jao: In je jasno, da 1.4 atmosferski ZMORE 109 km in še več. BMW je 16 let nazaj naredil motor, ki je imel nad 100 km/liter specifične moči.. Nekatere legende ne vejo niti kaj pomeni moč.

Slabo končno hitrost in pospeške lahko ima zaradi dolgih prestavnih razmerij, slabe aerodinamike in za max 100 kg večje teže kot konkurenca.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Če jul 16, 2009 5:27 pm

Mene pri tejle izredno ugodni golf ponudbi moti edino prtljažnik, ki se mi zdi malo majhen, glede na to da bi samo otroški voziček pol placa zasedu :(
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Če jul 16, 2009 5:41 pm

USB vhod je men osebno pač fajn imeti. Meglenke ob teh sodobnih lučeh se mi niti ne zdijo bistvene, razen zaradi šminke.

Pa kaj imajo drugi golfi več kot 350 litrov prtljažnik?
Je pa res malo. Imam avto 3,9 m pa večji prtljžanik :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jul 16, 2009 5:56 pm

.trenutno pa je potrebno upoštevati čas dopustov v katerem bo tovarna zaprta za tri tedne


Si prepričan. O tem ni še nič 100% rečenega. VW je imel mesec dni nazaj remonte v tovarni - tako da o dopustu ni še vse 100% - delali bodo deljeno.

1.8 TSIja Golfa je imel AC Dodič, trenutno ne vem ali ga je že prodal ali ne.
Imajo pa enega lepega GTDja na Autodelti. Sem naredil krog ali dva in se lepo pelje.

P.s. : Tattoo - si peljal novega Scirocca R?
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Če jul 16, 2009 6:00 pm

@eljuero: vsi golfi majo enako velk prtljažnik, sam bi blo fino čeb mel tako hudo akcijo tut npr za karavansko verzijo, če se le to sploh da trenutno naročit ker je niti v konfiguratorju ni. Po drug stran pa sej ma itk cel kup familij še manjš avto in prtljažnike pa komot prežvijo... Sam jebat ga če si vajen velzga kufra k je 90% časa prazn :P
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov