Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če nov 26, 2009 12:38 am

Razlaga se skriva v mojem prejsnjem komentarju oz. temu od CupraR ;)

Ja, motorcek je enak, mapa pomojem tudi. Ti pa povem, da sem jaz za casa, ko sem se vsak dan fural iz Borovnice v Lj drzal svoj zippo na 7.3 - brez kakrsnihkoli pretiravanj (celo pozimi). Dosegel pa sem tudi 11,8 L povprecja precej hitre voznje (~100 km) na relaciji Lj Kp po stari cesti. Srednje povprecje odkar ga imam (47 K KM) pa je dobrih 9L...

K rezultatu AM pa pitaj boga kaj je pripomoglo. Neutecen motor, tezka kolesa, siroke pnevmatike, starti z mesta...you name it. Sicer je cifra kljub temu res obupno visoka, je pa za vzet z rezervo.

Ne verjet vsemu kar pise.
Aja, pa se tole: 1.4 T-jet je relativno varcen motor, dokler ga ne pritisnes res posteno. Takrat poraba skokovito naraste. Se mi je ze parkrat zgodilo da sem lepo povprecje, ki je baziralo na kakih 200 - 250 km sesul s samo par bolj odlocnimi starti...

Avtorju teme se pa opravicujem za kup offtopica z moje strani...

LpF
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Če nov 26, 2009 8:22 am

Loops je napisal/-a:Ker, ko se mi zlušta malo akcije s tak vsedem v avto sam in se peljem na ralaciji radlje-mb in si dam duška.Al pa kaj gor v Avstrijo na vič- lavamind in tam po njihovih lepih cestah dalje v Avstrijo malo prtiskam ;)

Itak ,da avto pije če šofer pritiska,to je tak vsak avto,sam da pa OPC tolk pije pa ni res to pa se nem strinjal,ker povsod se povdarja kako sovarčne napram moč in pospeške in je med varčnejšimi.Je pa res da obstajajo razlike tudi med istimi modeli avtov,sam veliko je odvisno tudi od šoferja.


Ko boš se tukaj okoli Lavamunda vozil me beepni. Sem 6-7km stran doma in lahko kakšno "turco" skupaj odpeljeva. Kar se pa porabe OPC tiče je pač žal tako. Nebi tukaj pisal, če nebi cel dan imel tega avta na razpolago. Ne pravim, da v povprečju OPCjka pije 17,6L tako kot tudi Clio ne 13L, ampak pri isti vožnji na isti relaciji je pri meni bila takšna poraba. Na cesti ob normalni uporabi sem tako že napisal, da je poraba v prid turbo motorju.

rok46 je napisal/-a:da je OPC-jka pila 17l čisto verjamem, ker je meni testni široko mel porabe 18l (1.4 160KM). ima pa kolega OPC corso, 18ke, čipirano na 225KM in mu žre 9,0l! :shock: prvo nism mogu verjet, in šele ko sm pogledal potovalni računalnik sem verjel. njegova vožnja pa je nekej srednjega. malo dinamične vožnje in malo "normalne" vožnje. očitno zna bit OPC kar šparoven avto.

ozi ti maš kolko sedaj? vem da si napisal, samo se mi ne da iskat :P ker vse, katere sem poznal so imeli od 10-11l. pod 10 skor noben


Z remapu se lahko dobi še več navora v nizkih vrtljajih in le ta je lepše razporejen. Za doseganje podobnih hitrosti kot npr. z Cliotu ni treba dol šaltati itd. upam, da si tukaj sledimo, ker sem že prej razložil poanto zakaj turbo ali bencin ali diesel ob normalni uporabi manj pije. Moj ima sedaj 6202km. Še veliko do 15-20k km vem :roll:
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Ne jan 24, 2010 12:07 pm

Da malo obudim temo...

Zanima me:
1.kakšna je poraba omenjenega modela ob normalni/dnevni vožnji ''po predpisih'' brez raznih hitrih štartov in poodobno ? Sprašujem zato, ker delam letno cca 30k km, pa da ne bi potem bankrotiral zarad stroškov bencina :twisted:
2. Kaj je fora recarovih sedežev, razen tistih lukenj za pasove ?? So bolj ''udobni'' ?

Hvala,

LP B
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne jan 24, 2010 12:16 pm

Ne bi rekel, da so recarovi sedeži udobnejši od serijskih. Gre za školjkaste, športnejše sedeže. Realno porabo pa lahko pričakuješ okrog 8 l / 100 km.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Ne jan 24, 2010 12:29 pm

Recarovi sedeži imajo bolj izrazite in dodatno tršane bočne opore ... sedež te bolj drži na mestu, ko avto mečeš iz enega ovinka v drugega, imajo možnost montaže H pasov ... so pa posledično manj udobni, ker imajo manj oblazinjenja in stranske opore se manj upogibajo.

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne jan 24, 2010 12:36 pm

BB99 je napisal/-a:Da malo obudim temo...

Zanima me:
1.kakšna je poraba omenjenega modela ob normalni/dnevni vožnji ''po predpisih'' brez raznih hitrih štartov in poodobno ? Sprašujem zato, ker delam letno cca 30k km, pa da ne bi potem bankrotiral zarad stroškov bencina :twisted:
2. Kaj je fora recarovih sedežev, razen tistih lukenj za pasove ?? So bolj ''udobni'' ?

Hvala,

LP B


1. poraba okoli 9l (ravnokar preveril pri bratrancu). Me pa zanima, zakaj rabiš tak avto če boš vozil po predpisih?????????????????????????????????? Avto ni namenjen temu. Kupi si raje 1.2 in nebš rabil jamrati o stroških
2. športni sedeži dajo dodaten občutek športosti in tako povezanega bolj varnega občutka (avto se drži ceste,...-zgolj mišljenje) in zna biti nevarno, ko se preveč navadiš
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jan 24, 2010 12:56 pm

odprti clio je napisal/-a:Ne bi rekel, da so recarovi sedeži udobnejši od serijskih. Gre za školjkaste, športnejše sedeže. Realno porabo pa lahko pričakuješ okrog 8 l / 100 km.


Tukaj se vidi da nimaš takih avtomobilov. Poraba za to vrsto kot je namenjen ta avto pije +10l, se pravi da za 30kkm boš porabil okrog 3000 litrov bencina kar je 3,4k eur, min en par gum, servis, registracija. Mene corsa stane letno 6k eur (4 gume vsaka po 200eur, bencin za okrog 30kkm, servis, registracija)

mihaing je napisal/-a:
BB99 je napisal/-a:Da malo obudim temo...

Zanima me:
1.kakšna je poraba omenjenega modela ob normalni/dnevni vožnji ''po predpisih'' brez raznih hitrih štartov in poodobno ? Sprašujem zato, ker delam letno cca 30k km, pa da ne bi potem bankrotiral zarad stroškov bencina :twisted:
2. Kaj je fora recarovih sedežev, razen tistih lukenj za pasove ?? So bolj ''udobni'' ?

Hvala,

LP B


1. poraba okoli 9l (ravnokar preveril pri bratrancu). Me pa zanima, zakaj rabiš tak avto če boš vozil po predpisih?????????????????????????????????? Avto ni namenjen temu. Kupi si raje 1.2 in nebš rabil jamrati o stroških
2. športni sedeži dajo dodaten občutek športosti in tako povezanega bolj varnega občutka (avto se drži ceste,...-zgolj mišljenje) in zna biti nevarno, ko se preveč navadiš


x2, škoda toliko denarja za prazen nič
Zadnjič spremenil pskoda, dne Ne jan 24, 2010 1:12 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Ne jan 24, 2010 1:14 pm

Ne me narobe razumet :!: Vsekakor bo avto namenjen za hitrejšo vožnjo, ( tam kjer bo mogoče) zato ga tudi kupujem!
Vendar pa obenem potrebujem tudi ''daily car'', ker je pac prevec stroskov da bi imel 2 avta! In tale RS se mi zdi se najboljsi kompromis - hocem pa avto s tremi vrati, novega, ter v rangu 15-20lk € !
Je kaksen boljsi predlog ?
In ja, ker prevozim dnevno v povprecju 90km po nasih super cestah ne bi rad pretrdega avta, zato cup podvozje odpade, prav tako recaro.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Ne jan 24, 2010 1:20 pm

mihaing je napisal/-a: Me pa zanima, zakaj rabiš tak avto če boš vozil po predpisih?????????????????????????????????? Avto ni namenjen temu. Kupi si raje 1.2 in nebš rabil jamrati o stroških


Sem že imel 1.2 pred leti ;) Glej ne jamram, samo sprašujem - a ni za to forum ? :) Pač malo kalkuliram koliko me bo stalo vzdrževanje v primeru nakupa. da mi ostane se za kruh pa mleko... :twisted:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jan 24, 2010 1:20 pm

BB99 je napisal/-a:Ne me narobe razumet :!: Vsekakor bo avto namenjen za hitrejšo vožnjo, ( tam kjer bo mogoče) zato ga tudi kupujem!
Vendar pa obenem potrebujem tudi ''daily car'', ker je pac prevec stroskov da bi imel 2 avta! In tale RS se mi zdi se najboljsi kompromis - hocem pa avto s tremi vrati, novega, ter v rangu 15-20lk € !
Je kaksen boljsi predlog ?
In ja, ker prevozim dnevno v povprecju 90km po nasih super cestah ne bi rad pretrdega avta, zato cup podvozje odpade, prav tako recaro.


Če hočeš avto nov za okrog 20k eur imaš možnost vzet cliota rs, corso opc, pugeot 207 rc, osebno bi se odločil za cliota ker je nov model, samo kar je notranjost poden, ampak če te to ne moti definitivno cliota največ zaradi novega modela
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Ne jan 24, 2010 1:40 pm

mihaing je napisal/-a:
BB99 je napisal/-a:Da malo obudim temo...

Zanima me:
1.kakšna je poraba omenjenega modela ob normalni/dnevni vožnji ''po predpisih'' brez raznih hitrih štartov in poodobno ? Sprašujem zato, ker delam letno cca 30k km, pa da ne bi potem bankrotiral zarad stroškov bencina :twisted:
2. Kaj je fora recarovih sedežev, razen tistih lukenj za pasove ?? So bolj ''udobni'' ?

Hvala,

LP B


1. poraba okoli 9l (ravnokar preveril pri bratrancu). Me pa zanima, zakaj rabiš tak avto če boš vozil po predpisih?????????????????????????????????? Avto ni namenjen temu. Kupi si raje 1.2 in nebš rabil jamrati o stroških
2. športni sedeži dajo dodaten občutek športosti in tako povezanega bolj varnega občutka (avto se drži ceste,...-zgolj mišljenje) in zna biti nevarno, ko se preveč navadiš


To se pravi,da če imaš močnejši avto ne SMEŠ nikoli voziti po omejitvah...vsak ovinek mora iti počez,ker avto enostavno ni narejen za normalno vožnjo :roll: ?
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne jan 24, 2010 2:14 pm

pskoda je napisal/-a:Tukaj se vidi da nimaš takih avtomobilov. Poraba za to vrsto kot je namenjen ta avto pije +10l, se pravi da za 30kkm boš porabil okrog 3000 litrov bencina kar je 3,4k eur, min en par gum, servis, registracija. Mene corsa stane letno 6k eur (4 gume vsaka po 200eur, bencin za okrog 30kkm, servis, registracija)


Tukaj se vidi, da te v šoli niso podučili o koheziji in koherenci. Odgovarjal sem na njegovo vprašanje o porabi brez hitrih speljevanj in z umirjeno vožnjo. In da, s tako vožnjo se lahko pelješ z 8 l / 100 km. Če pa je to smislno pa ni moj problem; osebno bi športne avtomobile še bolj obdavčil (skupaj s cigareti in alkoholom).

PS: razmisli o vgradnji plina; ne razumem očitkov: kupil športnika, zdaj pa vgrajuje plin... 1. Cenejša vožnja; a če maš denar za drag športnejši avto, se ne smeš vozit ceneje? 2. Motorju s tem kvečjemu narediš uslugo. 3. Še vedno lahko preklopiš na gorivo v vsakem trenutku.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jan 24, 2010 2:19 pm

odprti clio je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tukaj se vidi da nimaš takih avtomobilov. Poraba za to vrsto kot je namenjen ta avto pije +10l, se pravi da za 30kkm boš porabil okrog 3000 litrov bencina kar je 3,4k eur, min en par gum, servis, registracija. Mene corsa stane letno 6k eur (4 gume vsaka po 200eur, bencin za okrog 30kkm, servis, registracija)


Tukaj se vidi, da te v šoli niso podučili o koheziji in koherenci. Odgovarjal sem na njegovo vprašanje o porabi brez hitrih speljevanj in z umirjeno vožnjo. In da, s tako vožnjo se lahko pelješ z 8 l / 100 km. Če pa je to smislno pa ni moj problem; osebno bi športne avtomobile še bolj obdavčil (skupaj s cigareti in alkoholom).


Zakaj pa? Zato ker prinesemo več denarja v državno blagajno
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne jan 24, 2010 2:23 pm

Ne, zaradi očitkov, da človek ne potrebuje 200 konjske mašince pod pokrovom motorja, če misl avto vozt po predpisih. Sicer pa je to že OT.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne jan 24, 2010 2:25 pm

odprti clio je napisal/-a: osebno bi športne avtomobile še bolj obdavčil



Tale izjava je pa zelo egoistična in sebična. :roll:
Kaj pa če bi ti kupoval podoben avto, a bi tudi rekel "dajte me še bolj obdavčit". ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 24, 2010 2:30 pm

Pri takih avtomobilih je sploh brezveze spraševati o porabi goriva, in vzdrževanju. Saj koliko bo avtomobil "žejen" je odvisno od tvoje noge, za vzdrževanje pa tudi vedi da to ni 1.2 16V ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jan 24, 2010 4:39 pm

Kolega ima tudi takšnega RS-a pa je bolj počasen voznik. Si ga je kupil za dušo - namreč doma ima tudi novega Passata TDI ter Foxa. 2x sva šla na Grobnik, pa se malček igrala.

Avto mu pije slabih 8l pri zmerni vožnji.

Enkrat smo sicer šli na obalo z dekletoma - no zadnjič z Cliom. :D Pač ni avtomobil za "daljše" poti. Mene bi motila predvsem obupna notranjost - Corsa je tu v prednosti. Pa pri porabi ob zmerni vožnji tudi!

Srečno.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Ne jan 24, 2010 5:25 pm

pskoda je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:Ne bi rekel, da so recarovi sedeži udobnejši od serijskih. Gre za školjkaste, športnejše sedeže. Realno porabo pa lahko pričakuješ okrog 8 l / 100 km.


Tukaj se vidi da nimaš takih avtomobilov. Poraba za to vrsto kot je namenjen ta avto pije +10l, se pravi da za 30kkm boš porabil okrog 3000 litrov bencina kar je 3,4k eur, min en par gum, servis, registracija. Mene corsa stane letno 6k eur (4 gume vsaka po 200eur, bencin za okrog 30kkm, servis, registracija)


Z takšno vožnjo kot je omenil BB99 sem se jaz vozil z povrečno porabo 7,5L/100km po BC. +/- par deci, ker vsi vemo kako je z BC in prosim, da se ne obesi kdo ob to izjavo, da njegov avto pa točno toliko porabi kot BC izračuna, ker nikjer ne trdim, da je vrednost vedno napačna. Avto ne pije nonstop +10L in to bo tudi vsak lastnik lahko potrdil, ki ga uporablja tudi kot daily avto in ne samo za you know what :lol: Stili voženj variirajo in tako lahko tudi od zgornje min. porabe, ki sem jo jaz dosegel z normalno vožnjo po predpisih, odšteješ ali prišteješ še določen %. Za porabo okoli 10L mora vožnja kar precej bolj dinamična biti. Navzgor je pa tudi še odprto.

Če boš 30k km z enim parom gum naredil potem boš tudi z porabo zadovoljen ;)

Če se ti izide bi vzel Cliota z Recaroti. Sicer je vstop/izstop malo neroden na trenutke, ampak vse odtehta sedenje v njih in vožnja potem v avtu. Udobnost ni ravno njihova prednost vendar še vedno nudijo dovolj udobja za vsakodnevno uporabo. Bolj moteče v povezavi z temi sedeži je mogoče std nastavljeno kar trdo podvozje. Moteče v tem smislu, da po kakšni daljši poti iztopiš iz avta kar utrujen. Lansko leto smo šli na morje z prijatelji in po slabih 400km sem bil prav "beat up". Npr. v primerjavi z puncino stock Hondo sta dva različna svetova saj lahko z Bingecu narediš kup km in še vedno do neke mere spočit stopiš iz avta. Seveda to odpade, če avta neboš uporabljal za takšne dolge relacije.

@BB99 - če imaš jeklene živce in se lahko upreš stisniti avto potem je lahko poraba izredno nizka. Angleži imajo v povprečju okoli 29mpg kar znese okoli 8,1L/100km. V končni fazi je potem tudi od voznika najbolj odvisno kako dela z avtom, ampak nizka poraba ni redka pri tem avtu/motorju. Mogoče bi bila boljša opcija vzeti Corso OPC? Več navora v nizkih vrtljajih in ni treba tako vrteti motorja kar posledično tudi vpliva na porabo. Subjektivno bi pa rekel, da ta 1.6T vleče skoraj od "nule" in do blokade oz. po domače povedano - mene je motor v Corsi navdušil 8) kar se pa notranjosti tiče je pa stvar okusa. Meni se tisti "barvni" dodatki v Corsi ne dopadejo ravno tako kot, da nima vsaj števčka za temp.motorja. Seveda pa Clio tukaj tudi ne blesti, ampak RS200 je že malenkost boljši. V Cliotu mi je tudi softtouch armaturka veliko lepša na ogled in otip kot v Corsi. To je stvar okusa in napisal sem samo svoje mišljenje/izkušnje če ti bo pomagalo pri odločitvi. Najbolje pa, da greš / probaš sam kateri avto ti najbolj "sede".

Lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jan 24, 2010 5:43 pm

_Ozi_ je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
odprti clio je napisal/-a:Ne bi rekel, da so recarovi sedeži udobnejši od serijskih. Gre za školjkaste, športnejše sedeže. Realno porabo pa lahko pričakuješ okrog 8 l / 100 km.


Tukaj se vidi da nimaš takih avtomobilov. Poraba za to vrsto kot je namenjen ta avto pije +10l, se pravi da za 30kkm boš porabil okrog 3000 litrov bencina kar je 3,4k eur, min en par gum, servis, registracija. Mene corsa stane letno 6k eur (4 gume vsaka po 200eur, bencin za okrog 30kkm, servis, registracija)


Z takšno vožnjo kot je omenil BB99 sem se jaz vozil z povrečno porabo 7,5L/100km po BC. +/- par deci, ker vsi vemo kako je z BC in prosim, da se ne obesi kdo ob to izjavo, da njegov avto pa točno toliko porabi kot BC izračuna, ker nikjer ne trdim, da je vrednost vedno napačna. Avto ne pije nonstop +10L in to bo tudi vsak lastnik lahko potrdil, ki ga uporablja tudi kot daily avto in ne samo za you know what :lol: Stili voženj variirajo in tako lahko tudi od zgornje min. porabe, ki sem jo jaz dosegel z normalno vožnjo po predpisih, odšteješ ali prišteješ še določen %. Za porabo okoli 10L mora vožnja kar precej bolj dinamična biti. Navzgor je pa tudi še odprto.

Če boš 30k km z enim parom gum naredil potem boš tudi z porabo zadovoljen ;)

Če se ti izide bi vzel Cliota z Recaroti. Sicer je vstop/izstop malo neroden na trenutke, ampak vse odtehta sedenje v njih in vožnja potem v avtu. Udobnost ni ravno njihova prednost vendar še vedno nudijo dovolj udobja za vsakodnevno uporabo. Bolj moteče v povezavi z temi sedeži je mogoče std nastavljeno kar trdo podvozje. Moteče v tem smislu, da po kakšni daljši poti iztopiš iz avta kar utrujen. Lansko leto smo šli na morje z prijatelji in po slabih 400km sem bil prav "beat up". Npr. v primerjavi z puncino stock Hondo sta dva različna svetova saj lahko z Bingecu narediš kup km in še vedno do neke mere spočit stopiš iz avta. Seveda to odpade, če avta neboš uporabljal za takšne dolge relacije.

@BB99 - če imaš jeklene živce in se lahko upreš stisniti avto potem je lahko poraba izredno nizka. Angleži imajo v povprečju okoli 29mpg kar znese okoli 8,1L/100km. V končni fazi je potem tudi od voznika najbolj odvisno kako dela z avtom, ampak nizka poraba ni redka pri tem avtu/motorju. Mogoče bi bila boljša opcija vzeti Corso OPC? Več navora v nizkih vrtljajih in ni treba tako vrteti motorja kar posledično tudi vpliva na porabo. Subjektivno bi pa rekel, da ta 1.6T vleče skoraj od "nule" in do blokade oz. po domače povedano - mene je motor v Corsi navdušil 8) kar se pa notranjosti tiče je pa stvar okusa. Meni se tisti "barvni" dodatki v Corsi ne dopadejo ravno tako kot, da nima vsaj števčka za temp.motorja. Seveda pa Clio tukaj tudi ne blesti, ampak RS200 je že malenkost boljši. V Cliotu mi je tudi softtouch armaturka veliko lepša na ogled in otip kot v Corsi. To je stvar okusa in napisal sem samo svoje mišljenje/izkušnje če ti bo pomagalo pri odločitvi. Najbolje pa, da greš / probaš sam kateri avto ti najbolj "sede".

Lp


Jaz imam porabo na dobre 13kkm 10,6l na 100km po bc, zdaj pa računaj, če bo res clio pil 7,5l. Brezveze je nekaj govort koliko si imel porabe po ac in koliko v mestni vožnji, pravi rezulat porabe glede na stil vožnje se pokaže ne na en tank ali nekaj km ampak na par 1kkm in ko dobite avto za en dan ali dva ker to nič ne pomeni.
Kolikor sem jaz slišal, clio pije okrog 0,5l na 100km več kot corsa zaradi atmosferca in večje kubikaže, se pravi da za moj stil vožne bi pil okrog 11l
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne jan 24, 2010 5:48 pm

Evo primerjava:

Corsa OPC (povprečje 9,3l/100km)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 000&sort=3

Clio RS (povprečje 10,3l/100km)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 000&sort=3
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov