Dr.M3 je napisal/-a:Varčevanje je seveda relativnega pomena. Ti crkne turbina in kaj si privarčeval? Dizel je v osnovi kar nekaj evrskih stotakov dražji. Ni tako varčevanje, kot ga hočeš prikazati (razen v idealnem svetu). Morda ne mečeš denarja skozi avspuh, ga pa zagotovo enkrat pri servisu ter pri nakupu![]()
Glede šaltanja: kakor za koga. Meni je zabavno. In ne vem kaj takoj ljubitelji turbašev omenjajo ravno "od 80-120" za neko referenco. Predvsem moraš znati voziti. In ne vem kateri papak bo šel iz 80 pospeševati v peti. Si razmišljal o avtomatiku? Potem ti ne bo treba niti migniti.
Crkne turbina??
Doma vozimo turbake že 11 let, 1.8T150, 1.8T+čip 190 4x4, 1.9TDI 130+čip 170KM, zloglasni 2.0TDI PD 140+čip 176KM, 2.0TDI CR 170, pa se avti kar veselo vozijo naprej. Tudi novi lastniki nimajo nobenih problemov, pa zihr noben ne špara avta

Stroški??
Dizel je dražji, se strinjam, tako nov kot tudi rabljen. Zopet odvisno od posameznika. Če veš, da boš delal vsaj 30.000km letno, relacije in da ne boš tiščal avto do amena, se da tisto razliko v ceni pri nakupu hitro preseči in konkretno ušparati pri gorivu.
Če vzameš recimo dizla ca 150 konjev, ki bo kuril 6-7 litrov in podobnega bencinarja, ki bo kuril 9-10 litrov, je to 3 litre razlike. Zdaj pa preračunaj koliko goriva je to na 150.000km...2 zavarovanja za avto imaš plačana

Glede šaltanja. Bistvo turbakov je navor. Pri 70kmh v 4. prestavi samo malo dodatno pritisneš na gas in že prehitiš avto. Pri 1.8T pa še vedno lahko daš v 2. prestavo, ga zavrtiš do 110kmh in stisneš kolono za šalo
