Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr apr 14, 2010 9:05 pm

OPC vs. RS (ni neke razlike :D )

http://www.youtube.com/watch?v=tjlQaM-EXqQ
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr apr 14, 2010 11:39 pm

 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Sr apr 14, 2010 11:56 pm

 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če apr 15, 2010 12:08 am



Adrenalinska bomba ampak nažalost iz napačnih razlogov, navadn ASR mora obvadat 250 konjev. Z malo preveč gasa v ovinku se hitro znajdeš v kakšni drugi dimenziji, če uporabim malo Top Gear sarkazma! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če apr 15, 2010 12:55 am

~toMmy~ je napisal/-a:


Adrenalinska bomba ampak nažalost iz napačnih razlogov, navadn ASR mora obvadat 250 konjev. Z malo preveč gasa v ovinku se hitro znajdeš v kakšni drugi dimenziji, če uporabim malo Top Gear sarkazma! :D


res je, ampak malo predelaš pa gre tut čez ovinke, drugače pa vem kak je s temi avti
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če apr 15, 2010 8:10 am

raje francoza kot italjana, sploh pa kake gta. jasno in glasno sem napisal da nočem avta z dragimi deli in vzdrževanjem a ti si mi predlagal glih to. pa še en najbolj pokvarljivih avtov v tem razredu. :roll: če bi kupoval avto takega ranga nebi pomišljal za trenutek in šel iskat črnega r32 z avto neta.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če apr 15, 2010 8:21 am

N/A motor z toliko navora kot ima sedaj tvoja ibiza bo težko dobit, oziroma mora bit vsaj 8000ccm ;)

Brez turbota ne bo nič in ni adrenalina. Honda s2000 ponuja zanimive užitke vendar skoraj 400nm navor abo težko dobit če ni kak evo ali impreza.

Svetujem ti LEON CUPRA z 240hp, mislim d aboš zadovoljen pa še na seatu ostaneš
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Če apr 15, 2010 8:39 am

HaMzO je napisal/-a:res je, ampak malo predelaš pa gre tut čez ovinke, drugače pa vem kak je s temi avti


Potem veš, da ob nakupu se lahko naprej investira v dober amortizer/vzmet combo. Nato čimprej Q2 preden stock diff raznese in 1600-1700€ glavni servis pri pooblaščencu z originalnimi deli, če nisi siguren kako in kaj je z avtom (če ne delaš sam seveda). Kje je potem še težak nos, optika (da ne pobira preveč gum po notranjem robu), poraba, cefranje sprednjih gum,....Sicer je napisal, da poraba ne igra velike vloge, ampak se naj pri 13L ustavi. No pri GTA se ne ustavi pri 13L :lol:

NA, pocket rocket, brez veliko udobnosti :lol: , kratke razdalje, ugodno vzdrževanje - iz tega se izlušči lahko samo eden avto in sicer Clio RS. Če/ko ga boš iskal poglej, če so Recaroti (če jih ima) razcefrani malenkost ob robu (v UK so stranice menjali na garancijo), kangarooing (najnovejši SW update bi naj to odpravil) in če pri prestavljanju / tudi pri dodajanju gasa in če ga potem hitro spustiš v nizkih obratih) poka - zgornji nosilec motorja (tudi menjan v garanciji / drugače pa cena okoli 40-50€). Kakšnih drugih "težav" ni znanih. Drugače pa kot bi gledal xy avto - menjalnik mora iti dobro (v nizkih mogoče malenkost zatikajoč, ko je mrzlo / ogret mora delat u nulo), motor brez kakšnih neznanih zvokov,...spoji med raznimi karoserijskimi deli niso ravno vsi v piko tako da to je slab indic, če je bil avto karamboliran.

Ker si še pred izbiro ti bi mogoče tudi kakšen review pomagal od lastnika...se bom malo razpisal :-P Sam sem pred huh skoraj leto bo, tudi skakal po Sloveniji in bil na ogledih kar nekaj hot-hatchev. Moj okus je ravno Clio zadel in namesto, da bom pisal kaj se mi pri konkurenci ni zdelo dobro, bom napisal zakaj sem se za Cliota odločil. Kljub izredno dobri legi, ki jo večina izpostavlja, je za mene na prvem mestu samo počutje v avtu za volanom. Rahlo špartanski izgled v notranjosti sicer marsikomu ni po godu, ampak ponuja ravno tisti fler, da je ambiente primernu karakterju avta - torej neuglajeno, nefiltrirano,...in bi še našel kakšno prispodobo, ampak you get the point :lol: torej to in mind je notranjost kar "ok" in tudi nudi vse pri roki kar je treba. Softtouch armaturka je tudi v živo veliko lepša na pogled tako kot otip kot na slikah. Pozicija sedenja je za mojih 186cm zelo dobra. Volan se lahko zelo dobro nastavi in ročka je tudi na pravi poziciji (visoka in pri roki). Edino kar me moti je pogled skozi voznikovo okno, ker je kar veliko in linija vrat nizka kar ima za posledico občutek, da se ne sedi dovolj nizko.

Gremo h naslednji točki :lol: motor je dober in se zelo lepo zvrti, ampak podvozje bi lahko kamot preneslo še malenkost več moči. Ne ravno top-end power, ker v tem ni problem, ampak mogoče malenkost več navora. Sicer Clio ni midrange torque monster, ampak nažalost so testne vožnje z avti vedno kratke narave in ne pokažejo prave slike. V daily use avto ni mrtu v nizkih obratih, ampak od 1200-1300rpm naprej spodobno potegne. Kjer se večino potika ob normalno vožji (2000-3000+) veliko bolj kot kakšna beštija z 2.0 16V kar nekaj let nazaj kljub temu, da ima Clio dosti več mesa na rebrih. Če se pogleda kakšen dynochart se tudi vidi, da je za naravo motorja zelo lepo narejen spodaj. Očitam mu edino padec surge-a med 4k-5krpm kjer imaš nonstop občutek "what are you waiting for?" Tukaj vstopi zelo dobro izračunano razmerje prestav, ker ob preganjanju pade vedno v takšne obrate kjer "čaka" moč. Zvok motorja prepriča tudi v nizkih obratih - sploh 2nd induction, ki ga odpira ECU v določenih pogojih in določeni pozicij pedala za gas. Pri 3500rpm se sliši zelo lep overrun zvoka, ki prihaja iz izpuha. Od tukaj naprej pa postane potem kar glasno in vožnja na AC ni ravno prijetna. Poraba je lahko zelo majhna pri normalni vožnji - 8,5L-9L/100km je dosegljivo brez, da si ovira na cesti - tudi zato, ker se lahko kamot 50km/h peljše v 6. in še vedno avto solidno pospeši, če je treba. Seveda pa ni back-braking puncha kot si navajen od turbo-diesela. Tukaj pa žal nastopi težava narave Clio (tisti občutek v njem, ko sem že prej pisal), ker je kot pohotna mlada ženska in ti nonstop govori - "daj me", "daj me malo", "daj na....stisni",....in ja...potem stisneš :lol: tako da poraba je nekje v okolici 10,5L ponavadi. Za 12-13L so pa že takšne prekoračitve hitrosti po lokalnih cestah, da :roll:

Preden zaključim z hvalospevu - ja zgleda tudi ne slabo :lol:

To ne bi bila realna slika, če ne bi napisal kaj še mene moti. Prostora je v avtu (za ta razred) ogromno - 4 osebe z prtljago smo kamot šli na morje. Žal je vstop malo šlampast. Sicer fast-entry deluje dobro, ampak sedež nonstop sam gre nazaj tako da vedno, ko ga potisneš nazaj ga moraš tudi tam držati. Ni grozno, ampak ko sam pobiraš kaj z zadnjih sedežev in imaš slab dan je simply annoying. Moti me tudi položaj ročice katero potegneš za vrata zapret - preveč naprej pri tako velikih in težkih vratih. Dobra zatesnjenost in vrata skoraj nikoli niso zaprta v prvo :evil: Menjalnik se mrzel rad zatika in moraš pokazati malo potrpljenja. To je sicer kar pogosto pri novih avtih, ampak moram vseeno omeniti. AC cruiser ta avto definitivno ni in je tudi dosti glasen izpuh pri 160-170km/h. Poraba se pri Cliotih z daljšo 5. in 6. prestavo sicer drži v mejah kljub visokim vrtljajem. Sedaj bo kdo napisal, da Clio je za ovinke itd. Ja...je! Ampak kot daily avto se tudi občasno peljem z njim po AC in to pač je treba jasno povedati, da ni njegov revir. Z original platišči se mi je celo zdelo, da je boljše zadušen kot novi Bravo od sestre - manjši piš vetra in zvok gum (ista hitrost, enake gume). Če boš gledal Cliota z Cup podvozjem se pripravi na "hard" vožnjo. Recaroti sicer niso tako trdi kot zgledajo, je pa podvozje zato :lol: lansko leto smo šli na morje skupaj z prijatelji - 156 GTA in Clio. Ne rabim govorit, da kljub temu da 156 GTA ni ravno udoben avto, sem bil jaz na cilju čisto fertik - skoraj pretepen bi lahko rekel. Vožnja dol je bila super dokler nisem izstopil iz avta.

Konec romana....almost :lol: mogoče si boš lahko boljše predstavljal kako in kaj z Cliotu, ko boš prebral moje first hand izkušnje.

Kriterije, ki si jih podal na prvi strani sicer izpolnjuje Clio najboljše, ampak vseeno bi še vzel v krog izbrancev Minija. Nekje v temi sem prebral, da je od Cliota podvozje bolj dodelano oz. sofisticirano. Se strinjam vendar je še po naših zavitih cestah tako malo možnosti samo počohati blizu vrha zmogljivosti avta, da je mogoče Mini bolj smotrn nakup. Meni je zelo všečen avto, sedenje je verjetno tam-tam, če ne še po občutko kanček bolj športno, ker res sediš nizko in tudi motor je izredno dober. Lega je odlična in dvomim, da boš pogrešal tistih par % kar bi Clio več ponujal. Bi imel pa dosti bolj prožen in tunabilen motor kar si pa tudi omenil, da si želiš pri naslednjem avtu. Clio tukaj pogrne po celi črti. Nobeden izpuh ni homologiran in npr. samo montaža Milteka brez remapa in si bo 7hp :shock: montaža induction-kita in si ob 8-10hp lahko :o Je pa Clio že stock hiter, ampak če iščeš tudi več mogoče moči, potem nažalost Clio ni pravi. Kar se build quality tiče si upam stavit, da je Mini v prednosti kar pa ne pomeni, da je Clio nametan skup iz vseh vetrov. Presenečen boš koliko je Renault napredoval in kakšna je razlika med Renault Clio in Renault Sport Clio :o

Zaradi turbine se ne bi toliko sekiral, ker izp.plini jo dost hitro segrejejo. Problem je bolje, ker je neenakomerno segreta in je olje hladno, ampak tudi za ta primer se dobijo dobra olja na bazi estrov. Dvomim, da bi imel težave z samo turbino, če bi le kakšno minutko pustil avto stati na mestu preden se odpeljše 3km in ko parkiraš. Mogoče nadležno, ampak se navadiš z muhami avtov in to jih ima vsak.

Moj glas gre Mini S-u 8) je še edini res "pocket" size, ki tudi tvojim zahtevam ustreza. Vse ostalo je že večje....

Sorry za roman, ampak sem bil v podobni situaciji pred 10 meseci in sem bil hvaležen vsake informacije, ki sem jo našel. Par stvari je subjektivno napisanih tako da jih vzemi z malo rezerve in tudi ne dvomim, da bi se kakšen lastnik OPC, Minija, BMWja,...našel, ki bi lahko tudi kakšen "šarmanten" opis svojega avta podal.

Lp
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če apr 15, 2010 9:28 am

Slicker je napisal/-a:raje francoza kot italjana, sploh pa kake gta. jasno in glasno sem napisal da nočem avta z dragimi deli in vzdrževanjem a ti si mi predlagal glih to. pa še en najbolj pokvarljivih avtov v tem razredu. :roll: če bi kupoval avto takega ranga nebi pomišljal za trenutek in šel iskat črnega r32 z avto neta.


aha zdej prebral prvo stran in kriterije...hja glede čim manj stroškov ti je edino clio da je N/A...
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO Če apr 15, 2010 11:36 am

kkkhm, je kdo pomislil na 207RC :evil: :?:
 
Sibosk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:03 pm

Napisal/-a Sibosk Če apr 15, 2010 12:01 pm

adis je napisal/-a:
lexuss je napisal/-a:kia pro ceed lx fresh bencinski motor, 1591 ccm, 139 kW / 190 KM 11.890 €


:lol:

S Kio znajo biti težave ter s tem veliki stroški vzdrževanaj, večji kot pri kakem BMW-ju, Audi-ju. Nova Kia: v garancijski dobi popravil za trikratno vrednost nakupne cene. Pa še prepiranje na servisu kaj je v garanciji in kaj ne, plus stroški za odvetnika, ki je moral dokazati da sodijo zavorni diski v garancijo oops . Ni najboljša izbira, žal. :atensn
 
Uporabniški avatar
Spasky
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: Po jan 26, 2004 3:41 pm

Napisal/-a Spasky Če apr 15, 2010 12:19 pm

Ozi je lepo "spesnil". :tomidelej:
Tudi sam bi ti priporočal Mini S, prišparaš tudi nekaj € pri registraciji, ker ne padeš v najvišji razred...
Mitsubishi outlander
Mini Cooper S
Suzuki LTR
Ducati Diavel
 
Uporabniški avatar
vanmarkus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Po maj 18, 2009 11:31 am
Kraj: Izola(ribarija)

Napisal/-a vanmarkus Če apr 15, 2010 12:24 pm

js bi tut cooper s če bi kupoval sicer precenjen kot vsak mini
ampak bo tudi držal bolje ceno kot clio ipd. in si pol na istem
nekje piše da sem pameten
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če apr 15, 2010 12:28 pm

Bah, vzames mojega Abartha pa je zadeva resena ;)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3555473&show=1

...no, z malo manj heca - tudi jaz bi ti priporocal Clia Cup ali Minija S (po moznosti JCW).
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Če apr 15, 2010 12:49 pm

Moras tudi sam vedet, koliko ti letnik avtomobila pomeni, ce ze izbiras men mini cuperjem in clio rs. Za isti denar bos dobil cliota mlajsega. Res je, da mini ocitno drzi ceno in je tudi drazji bil.
Vprasanje pa je tudi, kateri se bolj prodajajo....pomoje lazje prodas cliota.

Lp
:)
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash Če apr 15, 2010 1:12 pm

Slicker je napisal/-a:saj sem napisal da sta moja favorita clio rs in pa mini cooper s. clio mi je zelo všeč, ker izgleda precej drugače od običnega. notranjost mi je tudi všeč, ker ni preveč našarjena z miljon knofi ipd. sem se peljal z njim in me s pospeševanji ni preveč prepričal, ampak to odtehta vožnja po ovinkastih cestah in pa zvok nad 5000rpm. moti me da je spodaj precej mrtev, ampak je to pač atmosferc tako da bi to vzel v zakup. moti me recimo tudi precej visoko sedenje, ampak bi se dalo navadt. všeč so mi 4batne brembo bremze, to sicer za sabo potegne tut zimske gume 17" ampak to bi se tut dalo prežvet :) tako da v tem primeru sem, pa nisem. minija še nisem peljal, niti še nisem sedel v njemu. bojim se ga malo ker v naši okolici ni mehanikov ki bi to znali rihtat v primeru da se kaj pokvari, glih na bmw servis ga pa tut nebi vozu. moti me recimo tudi za moje pojme preveč našarjena notranjost, sploh na armaturki je čist preveč knofov po slikah sodeč. pa še problem je ta ker bi mogu bit točno določene barve, ker tile rumeni, črni, zeleni ipd mi niso všeč. more bit svetlo moder z belo streho in po možnosti že belimi feltnami. to bi bla nekak moja razmišlanja. vem da sem picajzel kar se avtov tiče, ampak hoče da mi avto nonstop nudi 100% užitek v vožnji, tako z izgledom, vodljivostjo in nenazadnje tudi zvokom izpuha, ne samo prevoz od točke A do B. bi pa po eni strani rad prešaltal iz vag koncerna na kj druzga, nenazadnje po po štirih vag avtomobilih pasalo tud kj svežega, še ne sprobanega.


Skoraj zagotovo ne boš nikoli popolnoma izkoristil sposobnosti, ki jih imata oba avtomobila... mislim, da bi bil z obema, kar se tiče "dirkaškega" vidika, zelo zadovoljen. In nato ti v glavnem ostanejo samo še popolnoma subjektivni razlogi glede videza... kjer pa misli, da si bolj na strani RS-a. Vendar vseeno sprobaj kakega Cooper S-a, mogoče te pa prepriča. ;)
 
norc89
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr sep 16, 2009 8:58 am

Napisal/-a norc89 Če apr 15, 2010 1:12 pm

stari model leona v6 4 motion
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če apr 15, 2010 1:28 pm

Torej, avtomobil, ki ga boš kupil je __________________ (vstavi model avtomobila) ;)
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če apr 15, 2010 1:47 pm

če bo tak k je z feltnami se bo vozil z pony expresom :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Če apr 15, 2010 1:47 pm

sam bi tud izbiral med Cliom RS in cooperjem S-om, še raje meganom RS-om. kar se tiče tunanja je pri cliu RS res bolj bogo, po vsaki stvari ko jo daš gor je dobro da se avto čipira, ker je v originalu narejen na optimalno, tko da dodatki ga mal pojebejo, ampak ko daš gor kakšen avpuh, airbox si zmagal, avto je popolnoma druga zadeva.

cooper S je super zadeva, sam osebno mam izkušnje z "civilnim" cooperjem, kjer sm naredu že cca 30k km in je že ta kot sam pravi gokard. do letnika 06 maš kompresor, od 06 dalje imaš turbo, kjer je mašina ista kot pri P207RC. samo moraš upoštevat tole da za isti denar dobiš 4 leta mlajšega cliota, kar mislim da je spet ena zadeva, ki ni za zanemarit. poraba na navadnem cooperju je 8,4 ampak ni to norenje, ampk čisto normalna vožnja z občasnimi izpadi :lol: tko da pri S-u ne pričakuj porabe pod dobrimi 10 litri, prav tako pri cliotu.

pa še to. mini je izključno samo za dva, ker zadnje zice rabiš namesto prtljažnika, ker je res majhen. zadaj pa lahko normalno sedijo le 2 drobne deklce, ker če peljše kakšnega kolega, boš mel noge na volanu, tko kot jaz (189cm).

prostornost: clio+
zvok: clio+
poraba : isto
udobje: isto
servisi: clio
ekskluziva: mini+
tuning (kar se tiče cene): mini+
uporabnost: clio+

tko na hitrco...

drugače pa...si u zavidljivi dilemi ;)

Lp
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov