hladni je napisal/-a:Chan kaj ti ni jasno? Verjetno se osredotočamo na Evropo in ne na Japonsko in Zda, kjer imajo svoje avte, zahteve, standarde itd. Kaj ti Evropa s 27 državami ne predstavlja dovolj velik relevaten trg? Evo kje so vam tile vaši daljnovzhodni...
1. VW GOLF 571,838 +23.9%
2. FORD FIESTA 472,091 +44.0%
3. PEUGEOT 207 367,160 -9.7%
4. OPEL/VAUXHALL CORSA 351,807 -2.5%
5. FIAT PUNTO 323,536 +15.9%
6. RENAULT CLIO 312,925 -6.8%
7. FORD FOCUS 309,134 -15.1%
8. FIAT PANDA 298,914 +33.8%
9. VW POLO 282,780 +2.4%
10. OPEL/VAUXHALL ASTRA 275,638 -14.1%
Četudi človek poskuša najti racionalne razlage pri nakupu vozil, ga v veliki večini vodijo emotivni razlogi. Pomen globalizacije želimo, hočemo in smo primorani razumeti, pa je v prodaji znotraj ne samo evropskih logov še vedno izjemno prisoten lokalni patriotizem ter zavest kupca, da z nakupom "domačega" pomaga svoji industriji. V duhu domačega je dolga leta privabljal Revozov Clio.
Zatorej je moč opaziti na prestolih posameznih dežel "domač" proizvod - kolikor je še. V Italiji je to pač torinski proizvod, v Franciji kakšen Renault, v Nemčiji bi bil greh, da pade VW (čeprav je zanimiva primerjava med prodajo fizičnim in pravnim subjektom - razlika s tujimi proizvodi je le manjša), na Japonskem zatikajoča se Toyota ter v ZDA...ups, spet Toyota...
Priloženo tabelo je potrebno gledati tudi z drobnim tiskom, ki pravi, da so npr. februarja 2010 nemški kupci pokupili
45,2 odstotka vseh v Evropi prodanih golfov (vir: Jato Dynamics). Na evropskem trgu je Nemčija pač večinoma vodilni igralec, ki krepko poseže s svojim deležem v celotno globalno številko! Zaradi državnih subvencij so se tudi v letošnjem letu premešale karte, ravno februarja je Italija prvič prehitela v prodaji Nemčijo, z največjim deležem...neverjetno....FIATA!!!
Samo za informacijo - aprila 2010 je vodila v Evropi po prodaji tudi dokaj internacionalizirana Fordova Fiesta.
Dober prodajni argument je lahko tudi informacija o prodanih vozilih na tržišču, manj zahtevnim kupcem pa je že to dovolj prepričljiv podatek. S poznavanjem trga in prodajnih navad kupcev pa je nemogoče in preveč površno potegniti vzorednice s kakovostjo in superiornostjo produkta. Glede na odlično prodajo Gorenjeve bele tehnike v Sloveniji bi moral biti torej Miele oz. kakšen Gaggenau manj kvaliteten?!?!?!?!?