Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr jun 23, 2010 8:17 am

carloabarth je napisal/-a:
maliBobi je napisal/-a:Zanimivo, da se taksisti odločajo za nemška vozila (saj potem ni čudno, da je kilometer vedno dražji)


Ne vem kje ti živiš, ampak v LJ jih je vse več na JTD-jih (stilo, croma, pa tudi kakšna marea se najde).


Zadnjič sem bil po dolgem času v LJ in na obvozu srečal kar tri petice (BMW), tudi nekaj passatov. Predvsem sem pa ciljal na nemčijo, kjer kraljuje mercedes (krem, se razume)

JTD je cÜÜl, samo ima GM prste vmes, fuj fuj.
Pač toliko, da bo fredy nekaj obdelal
Zadnjič spremenil maliBobi, dne Sr jun 23, 2010 8:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Sr jun 23, 2010 8:58 am

fare je napisal/-a:Freddie, kupi si Škodo pa boš srečen ne da bi utrpel kako večjo škodo...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3828946&show=1


A ti se hecaš, ane?
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jun 23, 2010 9:20 am

hladni je napisal/-a:Če je res temu tako, zakaj je golf najbolj priljubljen avto (mogoče zaradi Sidharde v reklami?), na prvem mestu v Nemčiji?


Odgovor si si podal že v vprašanju. Tudi v Franciji, ZDA, Italiji, na Japonskem?!?!?
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Sr jun 23, 2010 10:13 am

maliBobi je napisal/-a:
JTD je cÜÜl, samo ima GM prste vmes, fuj fuj.


I don't get it (JTD je Fiatov motor in ne GM-ov), GM ga je začel vgrajevati v svoja vozila, Fiat pa je dobil platforme za svoja vozila (Croma). Ne pisat neumnosti, poleg tega pa je JTD marka med dizel motorji. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jun 23, 2010 10:13 am

Mačka zamijavka, ko ji stopiš na rep!!! BTW: Mitsubishi je zakon!
Slika
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr jun 23, 2010 11:28 am

@ sonic :cry :cry :cry :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Sr jun 23, 2010 11:36 am

Hehe.. bom še muskulfibr fasu od smeha :D ..upam da se ti bo čistokrvna japonka še dolgo skrivala ;)

..una z umetnim mehaničnim gležnjem zmaga :)

vw fan(atik)i pa že v luft :twisted: ..malo preresno jemljejo vse skupaj..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jun 23, 2010 11:41 am

a_sist je napisal/-a:vw fan(atik)i pa že v luft :twisted: ..malo preresno jemljejo vse skupaj..


Muceki pa to.... Mijauuuuuuuuuuu :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Sr jun 23, 2010 12:55 pm

sonic je napisal/-a:Ampak tale primerjava je pa tudi za posrat.
Pri Fordu lahko odpirajo šampanjce - skoraj so dosegli raven Protona (great success, meine Herren).


Ne razumeš. Proton je imel odlično lego na cesti, ker je bil nenormalno spuščen, trd in posledično neudoben do take mere da bi v njem vsaka nosečnica nad 6 mesecev spontano splavila. Nagibanja karoserije praktično ni, ker ga ne more biti, glede na nizko težišče. Ravno zaradi tega sva se poslovila, preden mi ven pade še kakšna zalivka. Ford pa skoraj iste rezultate doseže na civiliziranem in udobnem podvozju.
In ja tudi jaz sem inferiorni belček, ampak za razliko od nekaterih drugih belčkov jaz ne izdelujem avtomobilov. :)

Glede na to, da je največ pljuvanja po vw bom zastavil slednje teze: Če je res temu tako, zakaj je golf najbolj priljubljen avto (mogoče zaradi Sidharde v reklami?), na prvem mestu v Nemčiji? Zakaj je passat najbolj popularen kot obrtniški avto in oba od prve generacije naprej. Kako že gre demokracija? Ljudje naj izberejo tisti kar jim paše, očitno jim pa vendar le to paše.


Se strinjam. Aristotel je nekoč, dejal da je demokracija kaos. To da je nekaj najbolj popularno ni nujno tudi odraz superiornosti. V tem ne vidim nikakršnega premo-sorazmerja.A so bili ob prihodu na trg Windowsi 95 najboljši operacijski sistem kar se ga je dalo ponudit? A je Renault Clio za Slovence daleč najboljša alternativa v nižjem razredu glede na to da je tam kraljeval skoraj desetletje in pol? A so Ukrajinske prostitutke kvantitivno kaj boljše od Slovenskih? Turkov Danilo je recimo najpopularnejši politik na Slovenski sceni, na Kitajskem pa bi ga postavili pred strelski vod zaradi veleizdaje.
Ljudje pač ne kupujejo zmeraj kar je objektivno najboljše, še posebaj ne avtomobilov, kjer je ogromno zakoreninjene tradicije in kupovanja na podlagi čustev. Zakaj je temu tako bi bilo bolje vprašat kakšnega sociologa.
Poleg tega sem omenil "dresuro" današnjih kupcev katerim je v zibko položeno, da se vse kvari in tako pač je. Tudi to je del razlage zakaj so stvari takšne kot so.
Glede primerjav... nisem delal neposrednih "primerjav". Ampak kljub temu bom dejal da sem kar malce razočaran, da ni ravno svetlobnih let razlik v vožnji z avtom letnika 95 ali pa 05 pa tudi 10. V zadnjih 10-15 letih razen ogromnega napredka na področju varnosti, ni bilo drugih opaznih premikov kar se tiče kvalitete vožnje. V prerjavelem Mondeu l95 sem celo užival bolj kot v Passatu letnik 05, glede izdelave pa sta oba tam-tam (Doner Kebab productions)
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr jun 23, 2010 1:01 pm

Ampak si moral zaključiti s kebapčijem? :lol:
No pa, da ne bom totalno destruktiven bom še nekaj dodal. Namreč, ko omenjaš in primerjaš pokvarljivost nisi ravno objektiven !?!
Če primerjaš recimo dizla iz leta 95, vzemiva neko povprečje, in dizla letnika 05 je ogromna razlika. (tudi za bencinarje velja enako)
Takratni modeli nimajo turbin, tako zmogljivih šob, manjše cole, ni LMM-ja....., kar hočem povedati je to, da današnja reciva "modernejša" vozila potrebujejo krepko več pozornosti v smislu servisiranja, kakor tudi ohlajanje in ogrevanje določenih komponent.
Iz prakse ti povem, da temi ni tako. Ja, ja se najde tudi tak tip človeka, ki še ni slišal za turbino, da se v avto ne toči kurilno olje, da se na njega ne daje 20col platišča (saj zdrži, ampak se pojavijo določeni problemi dosti prej), se ne navija elektronike, do onemoglosti(tudi LMM trpi zaradi tega), da je potrebno olje menjavati bolj frekventno, če se vozijo na krajše relacije. Tukaj mislim predvsem občutljivost turbine. Seveda, da osnovni in veliki servis ni dovolj ampak je potrebno sčistiti in podmazati še marsikaj drugega (EGR) (PCV), kar včasih nisi rabil, ker tega enostavno ni bilo.
Ampak roko na srce, avti zdržijo ogromno.:lol:
Mojih pet dek

Lep pozdrav

P.s
Me živo zanima kaj bo čez nekaj časa (beri: VW turbo-kompresor-dsg)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Sr jun 23, 2010 1:54 pm

"modernejša" vozila potrebujejo krepko več pozornosti v smislu servisiranja, kakor tudi ohlajanje in ogrevanje določenih komponent.

Ergo moderna vozila se spreminjajo v ženske! :o

Turbine niso od včeraj. Večina proizvajalcev je imela svoje turbo dizle že pred pojavom modernih TDIjev, cDijev, HDIjev ipd. Tehnologija v osnovi je stara in preizkušena. Podobno s kompresorji. Ameriške ladje so jih imele še tedaj, ko je z boki migal Elvis (sicer pod drugim komercialnim imenom: turbocharger).
Tudi katalizatorji in elektronski vbrizg goriva so z nami že tam od osemdesetih. ABS je prav tako že slavil 30 letnico ...

Pa tudi če bi bili moderni avtomobili neskončno bolj kompleksni. Kaj mene kot končnega kupca to sploh zanima? Saj ga ne bom doma razstavil in masturbiral ob inženirskih inovacijah. Jaz se bom vsedel in vozil. Za vse drugo bodo poskrbeli tisti, ki jim (dobro) plačam, da za to poskrbijo.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr jun 23, 2010 2:11 pm

Pustima od kdaj se kaj uporablja, to nima veze s tem kaj jaz govorim.
Pač od A do B prideš enako hitro, ampak z večjim t.č.m, ko si Matiji na avtobanu pokazal kako tvoj gre pa še 17,5 (prtljažnik) consko klimo ima. In ne ne moreš primerjati včeraj in danes pa te to kot kupca zanimalo ali ne. Če te ne zanima je vse skupaj potrošni material, ki pač serijsko crkuje.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jun 23, 2010 2:43 pm

Ne zdaj uničit te teme no. Poste od freddie-ja je treba brati na določen način. Tudi moje znamke je že užalil pa sem se smejal. Predvsem v postih ne smete biti užaljeni, ampak si reči, saj nekaj resnice je na tem, freddie pa pač to opiše pretirani in na humoren način.


Razlika je v tem kako to piše freddie, kot pa ko nekdo uleti in napiše, jaz italjanom dam samo makarone za delat - neka zlajnana brevzezna fora.

Skratka zanimivo za brat, predvsem si pa prej moraš v glavni zbrisat subjektivne meje. Treba je pač znati sprjet šale na svoj račun.
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Sr jun 23, 2010 5:23 pm

lizard je napisal/-a:Ne zdaj uničit te teme no. Poste od freddie-ja je treba brati na določen način. Tudi moje znamke je že užalil pa sem se smejal. Predvsem v postih ne smete biti užaljeni, ampak si reči, saj nekaj resnice je na tem, freddie pa pač to opiše pretirani in na humoren način.


Razlika je v tem kako to piše freddie, kot pa ko nekdo uleti in napiše, jaz italjanom dam samo makarone za delat - neka zlajnana brevzezna fora.

Skratka zanimivo za brat, predvsem si pa prej moraš v glavni zbrisat subjektivne meje. Treba je pač znati sprjet šale na svoj račun.

Se popolnoma strinjam, toda tega nekateri preprosto ne dojamejejo.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Sr jun 23, 2010 7:27 pm

hladni je napisal/-a:
CHAN je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:Če je res temu tako, zakaj je golf najbolj priljubljen avto (mogoče zaradi Sidharde v reklami?), na prvem mestu v Nemčiji?


Odgovor si si podal že v vprašanju. Tudi v Franciji, ZDA, Italiji, na Japonskem?!?!?


Chan kaj ti ni jasno? Verjetno se osredotočamo na Evropo in ne na Japonsko in Zda, kjer imajo svoje avte, zahteve, standarde itd. Kaj ti Evropa s 27 državami ne predstavlja dovolj velik relevaten trg? Evo kje so vam tile vaši daljnovzhodni...
1. VW GOLF 571,838 +23.9%
2. FORD FIESTA 472,091 +44.0%
3. PEUGEOT 207 367,160 -9.7%
4. OPEL/VAUXHALL CORSA 351,807 -2.5%
5. FIAT PUNTO 323,536 +15.9%
6. RENAULT CLIO 312,925 -6.8%
7. FORD FOCUS 309,134 -15.1%
8. FIAT PANDA 298,914 +33.8%
9. VW POLO 282,780 +2.4%
10. OPEL/VAUXHALL ASTRA 275,638 -14.1%


Tudi evropo ne morš vzet kot dovolj relevaten trg. Poglej prodajo po svetu.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 23, 2010 8:12 pm

Take teme rabimo, da se lahko človek malo nasmeji zraven :D

Drugače pa freddie, ko maš tolk čez kvaliteto dela nemcev povedat. Klikni nežno, da vidiš od kod jo majo v genih azijci :vc
Upam, da še ne kupiš avta vsaj do sredine julija, ker se mam letos dosti za učit in mi bo tale tema prav prišla 8)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jun 24, 2010 7:59 am

hladni je napisal/-a:Chan kaj ti ni jasno? Verjetno se osredotočamo na Evropo in ne na Japonsko in Zda, kjer imajo svoje avte, zahteve, standarde itd. Kaj ti Evropa s 27 državami ne predstavlja dovolj velik relevaten trg? Evo kje so vam tile vaši daljnovzhodni...
1. VW GOLF 571,838 +23.9%
2. FORD FIESTA 472,091 +44.0%
3. PEUGEOT 207 367,160 -9.7%
4. OPEL/VAUXHALL CORSA 351,807 -2.5%
5. FIAT PUNTO 323,536 +15.9%
6. RENAULT CLIO 312,925 -6.8%
7. FORD FOCUS 309,134 -15.1%
8. FIAT PANDA 298,914 +33.8%
9. VW POLO 282,780 +2.4%
10. OPEL/VAUXHALL ASTRA 275,638 -14.1%


Četudi človek poskuša najti racionalne razlage pri nakupu vozil, ga v veliki večini vodijo emotivni razlogi. Pomen globalizacije želimo, hočemo in smo primorani razumeti, pa je v prodaji znotraj ne samo evropskih logov še vedno izjemno prisoten lokalni patriotizem ter zavest kupca, da z nakupom "domačega" pomaga svoji industriji. V duhu domačega je dolga leta privabljal Revozov Clio.
Zatorej je moč opaziti na prestolih posameznih dežel "domač" proizvod - kolikor je še. V Italiji je to pač torinski proizvod, v Franciji kakšen Renault, v Nemčiji bi bil greh, da pade VW (čeprav je zanimiva primerjava med prodajo fizičnim in pravnim subjektom - razlika s tujimi proizvodi je le manjša), na Japonskem zatikajoča se Toyota ter v ZDA...ups, spet Toyota...

Priloženo tabelo je potrebno gledati tudi z drobnim tiskom, ki pravi, da so npr. februarja 2010 nemški kupci pokupili 45,2 odstotka vseh v Evropi prodanih golfov (vir: Jato Dynamics). Na evropskem trgu je Nemčija pač večinoma vodilni igralec, ki krepko poseže s svojim deležem v celotno globalno številko! Zaradi državnih subvencij so se tudi v letošnjem letu premešale karte, ravno februarja je Italija prvič prehitela v prodaji Nemčijo, z največjim deležem...neverjetno....FIATA!!!
Samo za informacijo - aprila 2010 je vodila v Evropi po prodaji tudi dokaj internacionalizirana Fordova Fiesta.

Dober prodajni argument je lahko tudi informacija o prodanih vozilih na tržišču, manj zahtevnim kupcem pa je že to dovolj prepričljiv podatek. S poznavanjem trga in prodajnih navad kupcev pa je nemogoče in preveč površno potegniti vzorednice s kakovostjo in superiornostjo produkta. Glede na odlično prodajo Gorenjeve bele tehnike v Sloveniji bi moral biti torej Miele oz. kakšen Gaggenau manj kvaliteten?!?!?!?!?
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Če jun 24, 2010 11:17 am

freddie je napisal/-a:Pa tudi če bi bili moderni avtomobili neskončno bolj kompleksni. Kaj mene kot končnega kupca to sploh zanima? Saj ga ne bom doma razstavil in masturbiral ob inženirskih inovacijah. Jaz se bom vsedel in vozil. Za vse drugo bodo poskrbeli tisti, ki jim (dobro) plačam, da za to poskrbijo.


Si prepriačan? Glede na vse, že skoraj ilegalne, prispodobe...? Vse se slej ko prej pokvari in več ko imaš, večja je možnost da se nekaj pokvari - linearna soodvisnost (oz. že kar eksponenčna, če upoštevamo Murphyeve principe). Kaj si pa imel v protonu? Isto kot "jaz" v golfu - motor, štarter, menjalnik, zavore in volan. Dodatna oprema so bile pomične šipe, posamezno zaklepajoča se vrata, malo plastike, malo barve in končni produkt - avto, ki se ni kvaril, ker ni bilo nič za pokvarit. Motor je bil za svojo moč občutno predimenzioniran, pleh debel in pocinkan, alternator je že slabo filal in tudi žarnice niso crkovale... Lažem, števec kilometrov se je pokvaril na skoraj 300kkm, na tej osnovi jih je pa nadelal še vsaj 150kkm.

Stari, respeckt tvojemu idealizmu, vendar se postavi na realna tla, tudi na biciklu bo kaj šlo, pa če bodo to le zavorne obloge.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Če jun 24, 2010 1:01 pm

Avtor teme ima prav, poanto pa bi lahko navedel v treh stavkih. Tam nekje do leta 1998, ko recimo neoliberalni kapitalistični globalizem še ni tako močno prijel avtomobilsko industrijo, so bili stroški lastništva dokaj nizki. Ni bilo kupa nepotrebne elektronike, izdelava je bila bolj z občutkom, pa tudi dobavitelje komponent niso tako pritiskali in tudi vsak avto je imel nek značaj, ker pač niso sodedelovali z raznimi skupnimi platformami, motorji in podobno. Tudi zvočnih opozoril ob servisnem intervalu ni bilo in osnovni servisi so bili pri mojstrih v primerjavi z uradnimi servisi, kjer te samo za menjavo tekočin -dolivanje vitrexa je obvezno tudi, ko je polo - in resetiranje računalnika dejansko ODEREJO, skoraj zastonj.
Lastništvo "sodobnega" avta je kar hud strošek, lastnik pa je - če uporabim tvoje besede - brutalno posiljen in se niti ne zaveda, da za avto zmeče več kot tretjino letne plače. Avto je za normalne ljudi - koliko pa sploh še je normalnih na tem svetu - prevozno sredstvo in nič več. Lahko pa je tudi sredstvo za psihološko kompenzacijo, lajšanje posledic različnih psihoz in nervoz in to seveda nekaj stane.
Avtor naj povoha še malo civica od l. 02 do 06. Res, da ga izdeluje narod pijancev, vendar je zasnovan sodobno in ima zelo trpežno mehaniko ter elektroniko. Skratka, pelješ se kot gospod in imaš dolgoročno zelo nizke stroške vzdrževanja.

LP
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Če jun 24, 2010 9:45 pm

:bow marjan
Najhujse je to,da smo k jermenu olju filtru dodali kot potrosni material turbina,25razlicnih senozorjev,erg,lmm,............................
Tako,da je en soliden avto 4000-10000€ dokaj velik zalogaj pri servisiranju.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov