Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 10:36 pm

fare je napisal/-a:Ejte,za Tsije vem(mislim da) da uporabljajo 5w-30 0lje, kaj pa 1.6tdicr,eni pravijo da je neko full drago,je res,koliko in kakšno je?
lp.


Ja drago je, ker ima qurčev DPF in zahtev specifikacijo C3.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 10:50 pm

speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Še en teden počaki, pa se boš še v kmetijstvo vrgel! :D


:rofl :rofl :rofl :ppppp


Bodo padale subvencije :lol:
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a zijan Sr dec 08, 2010 8:41 am

sašo5 je napisal/-a:
zijan je napisal/-a:Golf V, 1.6, 60.000 km, povprečje 7.2, AC povprečna hitrost okoli 140 km/h.


:roll: :roll: :roll: sploh veš, kaj je povprečna hitrost :?: :?: :?: ne sedaj mislit, če si ga na relaciji 60km pritisnil na 140 za 2-3 kilometra in sedaj je to že povprečna hitrost..............................pri povprečni hitrosti 140 s tem motorjem je krepko čez 10 porabe....


off: Ne, očitno res ne vem. Prosim napiši, da mi bo jasno...

- pri hitrosti 140 km/h po AC potovalni računalnik kaže porabo cca 8l. Poraba 10l je pri vožnji cca 160 km/h in več.
- v službo in nazaj imam okoli 60 km AC. Po AC se vozim cca 140 km/h (tempomat). Seveda če nekoga prehitevam malo več in če je kolona tudi malo manj.
- povprečna poraba po 60.000 km je 7,2l.

Uradna tovarniška poraba za ta motor je 7,3l. Res je tudi to, da sem delal remap (se opravičujem če sem se zmotil pri izrazu - znalci me prosim popravite =P ) pri SKN pa mogoče tudi to vpliva na malo nižjo porabo. Vse podatke sem navedel SAMO kot informacijo bodočim lastnikom saj je to namen foruma in ne kot VW EPP.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a sonic Sr dec 08, 2010 2:39 pm

Kael je napisal/-a:No js sem 1.2 TSIja vozil v Ibizi SC (105 KM varianta). Vsaj pri Seatu velika prednost 1.2 TSI napram 1.6 TDI zbledijo že pri menjalniku - saj je ta v vseh Seatovih modelih petstopenjski.
...
... tale motor po občutku nekje v rangu 1.9 TDI s 105 KM v avu velikosti Golfa, mogoče malo bolje potegne.
Ne bi rekel, čeprav je res da se mu že navarno približuje, hehe. To govorim za primerjavo Golf VI 1.2 TSI (105KM) 6-st. ročni VS moj Golf V 1.9 TDI (105KM) 6.-st ročni - vseeno sta prožnost in navor še vedno boljša pri 1.9 TDIju.
Morda bi TDI izgubil prednost v poskočnosti, če ima 5-stopenjski menjalnik, ampak vseeno dvomim.

Pomojem je iz istega razloga (menjalnik) tudi taka razlika v zmogljivostih 1.2 TSI napram staremu 1.6 bencinarju - stari je imel 5 prestav, to se verjetno pozna da so vmesne prestave pri novem 6-stopenjskem (najbrž?) krajše.


Ne glede na povedano, se mi pa zdi 1.2 TSI povsem spodobno zmogljiv motor za avte rang polota in celo golfa (jaz bi sicer, če bi sedaj kupoval, v golfu zase raje vzel 1.4 TSI, 122 KM).
Edino za kakega Tourana bi pa 1.2 TSI vseeno utegnil biti premalo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a sonic Sr dec 08, 2010 2:44 pm

Polo78 je napisal/-a:Torej, če povzamemo, 1.2 in 1.4 TSI motorja se splača imet v Polu in Golfu, vse kar je večje in predvsem težje (Passat, Touran, Altea, Yeti,...) ne pride v upoštev, ker je treba avto bolj gonit, da se le ta kam "premakne", kar pa rezultira v precej povišani porabi.
Pomojem bi lahko načeloma kar držalo.
Ampak zanimivo, ravno pri Yetiju so v testu pri TopGear (!) ugotavljali, da 1.2 TSI v kombinaciji z DSG ne kaže nekih znakov podhranjenosti: http://www.topgear.com/uk/skoda/yeti/road-test/1.2 (glej 3. odstavek)

Zanimivo. Morda je del skrivnosti spet v kratkih prestavnih razmerjih (glej tudi moj prejšnji post zgoraj), namreč pri 1.2 TSIju dobiš DSG v 7-stopenjski verziji...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ Sr dec 08, 2010 2:49 pm

V tem primeru verjetno res DSG dela svoje, ker lahko v trenutku prestavi v optimalno prestavo in ena od sedmih je skoraj sigurno v zelo ugodnih obratih.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a sašo5 Sr dec 08, 2010 10:57 pm

zijan je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
zijan je napisal/-a:Golf V, 1.6, 60.000 km, povprečje 7.2, AC povprečna hitrost okoli 140 km/h.


:roll: :roll: :roll: sploh veš, kaj je povprečna hitrost :?: :?: :?: ne sedaj mislit, če si ga na relaciji 60km pritisnil na 140 za 2-3 kilometra in sedaj je to že povprečna hitrost..............................pri povprečni hitrosti 140 s tem motorjem je krepko čez 10 porabe....


off: Ne, očitno res ne vem. Prosim napiši, da mi bo jasno...

daj še 1x lepo počasi preberi, to kar si napisal(sem ti povečal)pa če ti ne bo jasno, preberi še 1x(kot uporabno nalogo pri matematiki) in če ti še ne bo jasno, potem ne vem, ti ni pomoči............povem ti le, da za 60.000km nimaš povprečne hitrosti niti 40km/h............

PS in prav zanima me kakšen remap so ti delali pri 1.6 atmosfercu :?:
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare Sr dec 08, 2010 11:37 pm

sonic je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:No js sem 1.2 TSIja vozil v Ibizi SC (105 KM varianta). Vsaj pri Seatu velika prednost 1.2 TSI napram 1.6 TDI zbledijo že pri menjalniku - saj je ta v vseh Seatovih modelih petstopenjski.
...
... tale motor po občutku nekje v rangu 1.9 TDI s 105 KM v avu velikosti Golfa, mogoče malo bolje potegne.
Ne bi rekel, čeprav je res da se mu že navarno približuje, hehe. To govorim za primerjavo Golf VI 1.2 TSI (105KM) 6-st. ročni VS moj Golf V 1.9 TDI (105KM) 6.-st ročni - vseeno sta prožnost in navor še vedno boljša pri 1.9 TDIju.
Morda bi TDI izgubil prednost v poskočnosti, če ima 5-stopenjski menjalnik, ampak vseeno dvomim.

Pomojem je iz istega razloga (menjalnik) tudi taka razlika v zmogljivostih 1.2 TSI napram staremu 1.6 bencinarju - stari je imel 5 prestav, to se verjetno pozna da so vmesne prestave pri novem 6-stopenjskem (najbrž?) krajše.


Ne glede na povedano, se mi pa zdi 1.2 TSI povsem spodobno zmogljiv motor za avte rang polota in celo golfa (jaz bi sicer, če bi sedaj kupoval, v golfu zase raje vzel 1.4 TSI, 122 KM).
Edino za kakega Tourana bi pa 1.2 TSI vseeno utegnil biti premalo...
Koliko pa kaj Altea XL lažja od Tourana,pomoje ne kaj dosti,ne? Ja pri meni pomoje niti ni toliko problem dvom v 1.2 Tsija,ampak prej to da ko recimo imam pri mojem Roomsterju 1.9Tdi cca 110kmh in v peti pohodim plin do kraja,ja lepo potegne in kar vleče najmanj tja do 140-150kmh kar je pa že dosti za tak avtek. Evo,zato sem imel pri Alteji občutek na AC da ne gre nikam.lp.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Polo78 Če dec 09, 2010 9:14 am

sandi33 je napisal/-a:Pa še nekaj...zasledil sem, da nekdo omenja, češ da je 1.2 tsi mrtev na AC med pospeševanja napram 1.6 tdi....to me znova nasmeje, saj ima ravno tsi motor bistveno boljše vmesne pospeške tudi pri AC hitrostih od 1.6 tdi.


Obstaja kak test kjer so dejansko izmerili prožnost enega in drugega motorja (npr. pospeševanje v 4. prestavi 50-90 km/h ipd.) ali spet govorimo na pamet oz. po občutku? Če obstaja, bi prosil za link.

Kar se pa tiče povprečne hitrosti, se tudi sam strinjam, da ta nikdar in nikoli ne more biti 140 km/h - za kaj takega bi moral lep kos poti prevoziti s hitrostjo 200+ km/h. Sam sem veliko na AC in enkrat sem za hec resetiral potovalni računalnik, preden sem se odpravil na pot. Čeprav sem precejšen del poti vozil nad omejitvijo (140-160 km/h), je bila končna izmerjena povprečna hitrost nekaj malega nad 90 km/h! Treba se je zavedat, da štartaš iz 0 km/h ter da se sigurno en del poti voziš po običajni cesti s precej nižjo hitrostjo preden sploh prideš na AC (razen če imaš iz domačega dvorišča direkten dovoz na AC :mrgreen: ). Potem so tu še cestninske postaje pa občasna zaviranja na 90-100 km/h, ko se grejo kamionđije prehitevat. Pa tudi preden prideš na cilj, ponovno zaviješ dol iz AC in se zopet en krajši del poti jajcaš po običajni cesti, velikokrat je to mestna vožnja itd. itd. In vse to ti pač močno zbije povprečno hitrost. Očitno @zijan res nima razčiščenih pojmov kaj je povprečna, kaj je trenutna ali kaj je celo najpogostejša hitrost (kar pa računalnik ne meri) pa brez zamere. Predlagam, da si enkrat za hec resetiraš potovalni računalnik povprečne hitrosti preden greš na svojo vsakdanjo pot in nad rezultatom na cilju boš presenečen. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a aklan86 Če dec 09, 2010 3:00 pm

fare je napisal/-a:Edino za kakega Tourana bi pa 1.2 TSI vseeno utegnil biti premalo...
Koliko pa kaj Altea XL lažja od Tourana,pomoje ne kaj dosti,ne? Ja pri meni pomoje niti ni toliko problem dvom v 1.2 Tsija,ampak prej to da ko recimo imam pri mojem Roomsterju 1.9Tdi cca 110kmh in v peti pohodim plin do kraja,ja lepo potegne in kar vleče najmanj tja do 140-150kmh kar je pa že dosti za tak avtek. Evo,zato sem imel pri Alteji občutek na AC da ne gre nikam.lp.


Alteja je samo 63kg lažja od tourana. Če ti na testni vožnji ni bilo zadosti moči, potem sploh ne gledaj 1.2TSI, ker boš razočaran. 1.2TSI je super za do 110km/h, malo porabi, kar je pa več pa postane žejen. Recimo na AC pri 130km/h (tempomat), sicer neugodne razmere (dež, zimske gume) je bila pri meni poraba točno 8L/100, relacija CE-LJ. Glede na to da imaš kar nekaj AC v planu in te skrbi poraba ti svetujem 1.6TDI.
Slika
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a fare Če dec 09, 2010 3:12 pm

aklan86 je napisal/-a:
fare je napisal/-a:Edino za kakega Tourana bi pa 1.2 TSI vseeno utegnil biti premalo...
Koliko pa kaj Altea XL lažja od Tourana,pomoje ne kaj dosti,ne? Ja pri meni pomoje niti ni toliko problem dvom v 1.2 Tsija,ampak prej to da ko recimo imam pri mojem Roomsterju 1.9Tdi cca 110kmh in v peti pohodim plin do kraja,ja lepo potegne in kar vleče najmanj tja do 140-150kmh kar je pa že dosti za tak avtek. Evo,zato sem imel pri Alteji občutek na AC da ne gre nikam.lp.


Alteja je samo 63kg lažja od tourana. Če ti na testni vožnji ni bilo zadosti moči, potem sploh ne gledaj 1.2TSI, ker boš razočaran. 1.2TSI je super za do 110km/h, malo porabi, kar je pa več pa postane žejen. Recimo na AC pri 130km/h (tempomat), sicer neugodne razmere (dež, zimske gume) je bila pri meni poraba točno 8L/100, relacija CE-LJ. Glede na to da imaš kar nekaj AC v planu in te skrbi poraba ti svetujem 1.6TDI.
Ja,to bo to pa je zaključeno s tem.lp.
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Stefi Ne dec 12, 2010 10:30 am

sonic je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Torej, če povzamemo, 1.2 in 1.4 TSI motorja se splača imet v Polu in Golfu, vse kar je večje in predvsem težje (Passat, Touran, Altea, Yeti,...) ne pride v upoštev, ker je treba avto bolj gonit, da se le ta kam "premakne", kar pa rezultira v precej povišani porabi.
Pomojem bi lahko načeloma kar držalo.
Ampak zanimivo, ravno pri Yetiju so v testu pri TopGear (!) ugotavljali, da 1.2 TSI v kombinaciji z DSG ne kaže nekih znakov podhranjenosti: http://www.topgear.com/uk/skoda/yeti/road-test/1.2 (glej 3. odstavek)

Zanimivo. Morda je del skrivnosti spet v kratkih prestavnih razmerjih (glej tudi moj prejšnji post zgoraj), namreč pri 1.2 TSIju dobiš DSG v 7-stopenjski verziji...


A sem prav razumel, da DSG doda vožnji nekaj "terenske zmogljivosti" (The Haldex clutch acts like a locking diff (which is what you get on hardcore off-roaders) and the ABS system brakes individual wheels, acting as hill descent control and allowing the car to creep down inclines with sure-footed ease.)

Če to v praksi drži, bi bila to moja izbira, saj sem se z Yetijevo obliko že kar sprijaznil 8)

Ima kdo kaj izkušenj s tem motorjem?
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a need 4 speed Ne dec 12, 2010 10:56 am

DSG nima nobene veze z Haldex sklopko.
DSG je robotiziran menjalnik z dvema sklopkama-ena za lihe in ena za sode prestave
Haldex sklopka pa je del pogona 4-Motion, ki po potrebi (ko spr. kolesa izgubijo oprijem) prenaša moč motorja na zadnja pogonska kolesa.4motion majo vgrajeni avtomobili VAG koncerna s prečno nameščenim motorjem (vsi golfi, A3, Leoni, passat od b6 naprej)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a peroRS Ne dec 12, 2010 11:00 am

Stefi je napisal/-a:A sem prav razumel, da DSG doda vožnji nekaj "terenske zmogljivosti" (The Haldex clutch acts like a locking diff (which is what you get on hardcore off-roaders) and the ABS system brakes individual wheels, acting as hill descent control and allowing the car to creep down inclines with sure-footed ease.)

Če to v praksi drži, bi bila to moja izbira, saj sem se z Yetijevo obliko že kar sprijaznil 8)

Ima kdo kaj izkušenj s tem motorjem?


Ti si malo pomešal pojme. DSG je avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, Haldex sklopka je pa je okviru 4x4 pogona, ki v kombinaciji z OFF-road funcijo (samodejno spuščanje po hribu navzdol in omejevanje obratov po hribu navzgor) doda avtu terenske zmogljivosti. To dvoje ni povezano eno z drugim.

Z DSG menjalnikom se dejansko lepše pelje, pospešuje bolj zvezno že od nizkih obratov. Občutek je kot da bi imel več navora. Težko je to razložit. Treba je v praksi sprobat identičen avto z identičnim motorjem (eden DSG, drugi ročni menjalnik).
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Stefi Ne dec 12, 2010 11:33 am

To je celoten tekst na TopGear-u http://www.topgear.com/uk/skoda/yeti/road-test/1.2, ko najprej govorijo o testu 1.2 TSI z DSG, potem pa kar prešaltajo na 4x4:

"And what about those off-road claims? We tried the Yeti down slippery banks, through tricky furrows and on the sort of hills that'd get spirit levels in a twist. And it works. The Haldex clutch acts like a locking diff (which is what you get on hardcore off-roaders) and the ABS system brakes individual wheels, acting as hill descent control and allowing the car to creep down inclines with sure-footed ease.

Inevitably it doesn't have the outright grip of a fully mechanical system, but it certainly works well enough and few buyers will ever need it. Which is why the 2WD version makes more sense (Skoda predicts 2WD sales will outweigh 4WD sales by around 70/30)."

Hvala za pojasnila, očitno sem zgoraj napisano napačno razumel, sicer pa približno (laično) razumem razliko med DSG menjalnikom z dvojno elektro hidravlično sklopko in Haldex sklopko.

Še vedno pa me zanima, ali DSG menjalnik kakorkoli izboljša vozne zmogljivosti, predvsem v smislu boljše kontrole.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a peroRS Ne dec 12, 2010 12:19 pm

Stefi je napisal/-a:
Še vedno pa me zanima, ali DSG menjalnik kakorkoli izboljša vozne zmogljivosti, predvsem v smislu boljše kontrole.


Pri močnejših avtih (sploh dizlih) s prednjim pogonom je hitrejše speljevanje manj brutalno z manj zdrsavanja koles, tudi pri močnem pospeševanju npr. v 2. prestavi, saj DSG lepše razporedi oz. omeji navor, da ni tako očitnega turbo sunka, če se tako izrazim.
Tako, da v končni fazi je malenkost bolj obvladljiv avto.

Pa pozna se tudi pri zelo počasni vožnji (npr. v koloni), ko se z DSG-jem lahko pelješ tudi pod 10kmh, kar se pri ročnem menjalniku ne da, saj avto zaradi veliko navora sam pelje hitreje.

Ima pa tudi minus. Speljevanje v klanec v snegu je malo težje (tukaj pa hitreje zavrti prednji kolesi kot pri ročnem menjalniku, ravno obratno kot na suhem), seveda dokler se ne navadiš.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a need 4 speed Ne dec 12, 2010 12:31 pm

Potem ma DSG vrjetno krajšo prvo prestavo kot ročni menjalnik, če se da v 1. počasnej peljat, zato pa tudi hitrej zakople na snegu.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a uros11 Ne dec 12, 2010 12:35 pm

Točno tako, prva pri DSG je kratka. 7-stopenjski menjalnik ima 1 (in 2, se mi zdi) prestavo krajšo, druge pa so normalne.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a peroRS Ne dec 12, 2010 12:37 pm

need 4 speed je napisal/-a:Potem ma DSG vrjetno krajšo prvo prestavo kot ročni menjalnik, če se da v 1. počasnej peljat, zato pa tudi hitrej zakople na snegu.


Ja res je, tako pri 6-stopenjskem, pri 7-stopenjskem pa sploh :)
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Stefi Ne dec 12, 2010 4:24 pm

need 4 speed je napisal/-a:Potem ma DSG vrjetno krajšo prvo prestavo kot ročni menjalnik, če se da v 1. počasnej peljat, zato pa tudi hitrej zakople na snegu.


In kako se da temu izogniti? Je možen tudi ročni način?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], tilzator, tomzzi in 4 gostov