lukaf2 je napisal/-a:Lep pozdrav. Tako kot mancaoblak se v družini zanimamo za novo jetto 1.6 TDI DSG z opremo Higline.
Zanima nas, kako se teli tanovi motorji 1,6 TDI motorji obnesejo v realnosti (je motor preveč navit, pokajo glave v motorju?), je motor prešibek za jetto?
Kakšne imate kaj izkušnje glede menjalnika DSG z dvojno sklopko, pa če mogoče veste, kakšne so kaj pomanjkljivosti nove jette.
Polo78 je napisal/-a:1.6 tdi je še preveč nov motor, da bi že vedeli ali je neproblematičen. Največja pomankljivost zame osebno je manjko 6-st. menjalnika.... motor bi bil z njim gotovo živahnejši.
Mislim da ima @Polo78 prav glede menjalnika - ravno zato pa utegne izbira DSG rešiti ta problem!
Namreč pri šibkejših motorjih (do 250Nm navora) dobiš pri VAG sedaj 7-stopenjski menjalnik, če vzameš DSG in tudi pri Jetti je tako.
1.6 TDI je nadomestilo za 1.9 TDI. Na papirju so številke za max. konje in navor enake, ampak si lahko mislimo da se morajo manjkajoči 3 deci kubikaže nekje poznati. In kolikor slišimo, tudi na forumu, se dejansko pozna, predvsem pri slabotnosti v nizkih obratih.
Šibkejše motorje lahko 'rešujejo' krajše prestave.
Ob tem dodam še tole: 1.9 TDI (105KM) imam v golfu s 6.-st. menjalnikom, isti motor sem enkrat vozil v novi Octavii (5.st. menjalnik) in moram reči, da se daljše prestave Octavie malo poznajo pri poskočnosti.
Skratka: Jetta 1.6 TDI DSG utegne biti povsem OK kombinacija, razen če ni računalnik DSGja pretirano nagnjen k siljenju v previsoke prestave (ampak, OK, ima vedno bliskovito hiter kickdown).
Kakorkoli, odločitev za DSG lahko vedno samo podpiram.
Najbolje bi bilo seveda preizkusiti pred nakupom, a močno dvomim da bodo kje imeli testno Jetto z z DSG menjalnikom... (vseeno pa kliči vse VW dilerje v deželi in preveri, morda pa kje imajo).