
4tuning_team je napisal/-a:... ne samo po eni izjavi, ampak tudi nasploh. Je res, da je večina tukaj za Škodo, vendar gledam tudi nasplošno...sam vozilm Octavio Combi RS TFSI in vem, koliko očitkov sem dobil, zakaj nisem raje kupil GTI-ja itd..., pač tako kot vsi tukaj izražam svoja mnenja in ja, priznam, sem "malenkost" posplošil zadevo...sorry
W3s7_S1D3 je napisal/-a:Glede 1.6 TDI motorja, pa kolikor sem prebiral (predvsem, ker je dilema Caddy 1,6 TDI ali 2.0 TDI - razlika v ceni pa je...hja kar preveč velika) nisem našel nekih bistvenih problemov...
Več o tem motorčku bo povedal uporabnik @peroRS, glede na to, da imajo doma Octavio s tem motorčkom
peroRS je napisal/-a:W3s7_S1D3 je napisal/-a:Glede 1.6 TDI motorja, pa kolikor sem prebiral (predvsem, ker je dilema Caddy 1,6 TDI ali 2.0 TDI - razlika v ceni pa je...hja kar preveč velika) nisem našel nekih bistvenih problemov...
Več o tem motorčku bo povedal uporabnik @peroRS, glede na to, da imajo doma Octavio s tem motorčkom
Se mi trenutno ne da pisat na dolgo in široko, zato samo na kratko par stvari o 1.6TDI-ju![]()
+zelo varčen motor, tudi na AC pri hitrostih nad 130kmh (ima daljše prestavno razmerje od 1.9 PD s 5 prestavami)
+veliko tišji motor od starega 1.9 PD, tudi pri končni hitrosti (ca. 200kmh po ravnem), tudi dosti bolj uglajen (nič se ne trese in ni robat)
+nad 2000 obrati vleče zelo solidno in zvezno (ni "sunka" kot pri PD-jih), čeprav mu nad 3500 obrati že močno upade moč (rdeče polje na 5000 je za moje pojme nesmisel), za razliko od starega PD-ja, ki vleče tudi preko 4000 obratov
-pod 2000 obrati je zelo len in mu taka vožnja ne odgovarja preveč, razen za vzdrževanje hitrosti po ravnem,
-zato je treba pri speljevanju dodati malo več gasa
+ ali - stari 1.9TDI PD s 77kW ima po čipanju precej boljše zmogljivosti, pri serijski moči pa imata praktično identične pospeške/končno, čeprav daje 1.9 občutek večjega navora pri nižjih hitrostih
Skratka, varčen, zmogljiv (za to moč) in hvaležen motor. Napak zaenkrat nima.
Priporočam nakup.
maniaxxx je napisal/-a:Pero, kako je kaj s čipanjem tega 1.6 motorja? Se že izvaja kje cenovno relativno ugodno? ABT ga čipa mislim da na 130 konjev, samo cena je verjetno
Skoda, Octavia 1.6 TDI (105 KS)
Vrsta optimizacije Serijska moč Serijski navor Optimirana moč Optimiran navor Cena
Stage 1 105 KS / 77 kW 250 Nm 129 KS / 95 kW 298 Nm 420,00 EUR
peroRS je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Pero, kako je kaj s čipanjem tega 1.6 motorja? Se že izvaja kje cenovno relativno ugodno? ABT ga čipa mislim da na 130 konjev, samo cena je verjetno
Pri nas sem opazil, da ga je SKN dodal v ponudbo:Skoda, Octavia 1.6 TDI (105 KS)
Vrsta optimizacije Serijska moč Serijski navor Optimirana moč Optimiran navor Cena
Stage 1 105 KS / 77 kW 250 Nm 129 KS / 95 kW 298 Nm 420,00 EUR
Ne vem, če ga RSR že čipa.
Hja tu je pač dejstvo, Octavia RS pač ni GTI - če želiš predvsem kompakten frajerski pocket rocket.4tuning_team je napisal/-a:..sam vozilm Octavio Combi RS TFSI in vem, koliko očitkov sem dobil, zakaj nisem raje kupil GTI-ja
Zdaj ne vem zakaj točno meni repliciraš, saj sem že povedal da zame je češko poreklo motorja lahko samo dobra novica, mislim enako kot si ti napisal, bolj zaupam čehu kot turku.W3s7_S1D3 je napisal/-a:@border_ še zmeri raje zaupam čehu za tekočim trakom, kot pa turku. BTW, škoda ima tudi eno izmed najmodernejših in najnovejših tovarn v koncernu... samo v vednost.
aja, 2.0 TDI ko si ga omenil? Kakšen ti pa? V kakšnem avtu? Ker v Škodah ni bilo zasledit nekih problemov
@sonic, če se ne motim, je največja, če ne celo edina tovarna 1.2 TSI prav na Češkem. Spomnim se samo, da je bila kakšen mesec nazaj novica, da so še povečali kapacitete izdelave teh motorjev v tej tovarni.
Zanimivo, jaz sem imel pa skoraj identičen občutek za volanom, pa če sem vozil Golfa V, Golfa VI ali aktualno Octavio...sole je napisal/-a:
Sem pa bil pred enako dilemo, ampak je mi je bolj "sedel" golf. Imel sem boljši občutek za volanom.
Octavia RS 2.0 TSI
bencin / 147 kW/200 KM / 6-stopenjski / 5-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 7.5l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 175g/km
Emisije dušikovih oksidov (NOx): 0,019g/km EUR 25.578,62
Zunanji laki
Dirkaško modra EUR 0,-
Sedežne prevleke Blago / usnje
Barva notranjosti: sedež: črna - vrata: črna
Talna obloga: Onyx
Armaturna plošča: zgornji del: Onyx - spodnji del: Onyx
Skupaj: EUR 25.578,62
Golf 2.0 TSI GTI
bencin / 155 kW/211 KM / 6-stopenjski / 4-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 7.3l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 170g/km
Emisije dušikovih oksidov (NOx): 0,026g/km EUR 27.977,04
Zunanji laki
senčno modra kovinska EUR 467,74
Sedežne prevleke Jacky
Barva notranjosti: črna-rdeča
Talna obloga: črna
Armaturna plošča: titanovo črna
biksenonska žarometa z LED dnevnimi Podrobnost EUR 1.507,31
sredinski naslon za roke spredaj Podrobnost EUR 200,52
večfunkcijski prikazovalnik Premium z Podrobnost EUR 207,54
Skupaj: EUR 30.360,16
sonic je napisal/-a:Zanimivo, jaz sem imel pa skoraj identičen občutek za volanom, pa če sem vozil Golfa V, Golfa VI ali aktualno Octavio...sole je napisal/-a:
Sem pa bil pred enako dilemo, ampak je mi je bolj "sedel" golf. Imel sem boljši občutek za volanom.
sonic je napisal/-a:Hja tu je pač dejstvo, Octavia RS pač ni GTI - če želiš predvsem kompakten frajerski pocket rocket.4tuning_team je napisal/-a:..sam vozilm Octavio Combi RS TFSI in vem, koliko očitkov sem dobil, zakaj nisem raje kupil GTI-ja
Po drugi strani pa tudi GTI pač seveda ni dorasel Octaviji RS, če rabiš malo večji prtljažnik...
BTW, koliko pa je bila cenovna razlika med tvojo Octavio in primerljivim GTIjem?
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov