Napisal/-a Daedalus Če feb 13, 2014 3:05 pm
Glej, jaz ti povem to: če avto vozi in ne kaže vidnih in očitnih znakov okvar. Predvsem glej motor - preveri morebitne simptome prepihanega tesnila glave (nižji nivo hladilne tekočine, olje v hladilni tekočini, bel dim iz izpuha...bojda); preveri, da ne kadi modrikastega dima (znak kurjenja olja) itd.). Preveri, če menjalnik lepo šalta (pazi na rikverc, da gre lepo v brzino), preveri, če sklopka ne drsi. Preveri bremze (zaviranje+ročna, če se da preveri debelino diskov). Poglej, da nič ne pušča. Poglej, da ni preveč gnil (pod, šalce amortizerjev, izpuh itd.), preveri, če je podvozje OK (pelji se, če kaj fajn ropota ali nabija, zagugaj ga na mestu - mora se takoj nehat gugat, če ne so amortizerji fuč). Poglej, da ima solidne gume, da ne bo s tem takoj slabih 200€ storškov.
Fora je, da je to avto, ki nima neke zajebane tehnike. Jebeš, če ima prodajalec "odpad", če je avto v izpravnem stanju in ni takoj 1000€ stroškov. Za 200€ je to zmaga, glede na letnik - če seveda večina stvari štima. Ne se ustrašit, če so npr. gume za zamenjat ali pa bremze, ampak če je pa cel kup stvari za zamenjat, se obrni stran. In če je motor zjeban ali pa pleh gnije kjer ne sme (pod, šalce amortizerjev). To pa no-go.