Iskreno rečeno imajo vsi sodobni suv-ji povsem zadovoljive štirikolesne pogone za povprečnega uporabnika

Predvidevam, da se avto ne bo uporabljal pri kakšnem offroad-anju, zatorej bo vsak povsem dovolj zmogljiv pri vsakodnevnem premagovanju cestnih tegob. Le zavedati se je potrebno, da tudi še tako sofisticiran pogon ne pomaga ob slabi obutvi avtomobila
Ford ima pri zadnji generaciji Kuge takisto haldex (suho) sklopko, ki v praksi deluje dokaj hitro in nezapoznelo. Izkaže se tudi s sistemom dinamičnega nadzora v ovinkih, pri čemer je tudi na spolzki podlagi avto bistveno kasneje podkrmarjen (po domače, da bi silil nos iz ovinka). Kuga me je navdušila z izvrstno vodljivostjo, ki je med boljšo v razredu ter dokaj uravnoteženim podvozjem (ki pa zna biti na trenutke tudi malce pretrdo).
Primerjalno s Hyundajem je Kuga na cesti bolj suverena, čeravno sentudi IX35 ne izkaže za slabega sopotnika. Le volanski mehanizem bi lahko bil za odtenek kokunikativnejši. Njegov TOD sistem je sicer drugačnejši od koncernskega v Sportage-u, ki ga je razvila Magna, a je v praksi povsem zadovoljiv (za "najhujše" razmere se lahkomzaklene pogon v razmerju 50 vs. 50). Vendarle pa je sistem svetlobna leta daleč od tistih v Tusconu ali pa Terracanu ali pa Sorentu, kjer je bila opazna zakasnitev vklopa zadnjega para koles, kar se je lahko izkazalo za kritično v kakšnem večjem snežnem zametu. Sam pri Hyundaju ne bi svetoval avtomatskega menjalnika, pa ne zaradi delovanja le tega, temveč zaradi pretirane porabe! V pomoč na klancih bo sistem HDC.
Nazadnje bi gledal še na novega RAV-a, ki deluje zelo korektno ter nenazadnje, kljub "čudni" obliki še novega Suzukija S Cross, ki me je zelo pozitivno presenetil med vožnjo - njegova hiba je le dokaj majhna oddaljenost od tal!
Btw, nekaj je bilo govora o Audijevem Quattru, pri katerem se zopet mešajo pojmi - modeli s prečno postavitvijo motorja imajo haldex, z vzdolžno postavitvijo Torsen (kot vsi v VW koncernu), model Q7 pa celo Borg Warnerjev sistem. In nenazadnje, YT filmčki prikažejo marsikaj, v realnosti pa je lahko slika bistveno drugačnejša (sam sem se nedolgo nazaj po terenskem poligonu preganjal z inštruktorjem z novim RAV-om, kjer bi 99 odstotkov kupcev že bolelo srce, pa je mali hudič kar rinil in rinil)
