J.McLane je napisal/-a:Nekaj opazk:
- pri opremi si spustil avtomatski menjalnik (1.400 €)
Za obvezno zavarovanje pri hibridu šteje samo bencinski (močnejši) motor (73 kW)
Oglej si še enkrat za bencinarja si vzel akcijsko za hibrida pa redno ceno
zavarovanje boš vseh 10 let imel brez bonusa? Ne vem no jaz za kasko + obvezno dam 500 €
simonk je napisal/-a:Drži, hibrid (vsaj Toyotin) je po konceptu avtomatik (planetno gonilo z dvema elektromotorja). Ali to vsakemu vozniku predstavlja neko vrednost oz. ali je ročno prestavljanje res taka muka pa je drugo vprašanje. Glede na to da je tema o ekonomičnosti vozila slednje verjetno ni tako pomembno.
Glede tega ne bi bil tako prepričan, za informativni izračun (spletna stran) je prikazalo 100 kW, najbolje da kakšen lastnik hibrida komentira.
Opažam da izguba vrednosti na hibridih ni kaj posebej boljša od enakovrednega bencinarja, in v zadnjih 10 letih so bencinarji glede porabe bolj napredovali kar verjetno vpliva na ceno rabljenih hibridov.
Pomemben je tudi režim vožnje, v mestu je hibrid lahko bistveno varčnejši, na avtocesti pa so porabe verjetno enake.
J.McLane je napisal/-a:Vsak avto je nek kompromis in če znaš ceniti vse kar ponuja Toyotin HSD potem nakup nikakor ne more biti zgrešen. Zgrešen nakup bi bil po mojem Auris Luna 1.6 Multidrive S za 17k €. Cena je in bo pa vedno postavljena tako, da se prodaja in, da ima firma čim večji zaslužek. Golf 1.4 TSI DSG s porabo 6,6 l/100 km se prodaja za 22k €, pa to kot kaže nikogar preveč ne moti.
Po forumu brska: Clancy in 11 gostov