Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Nemelk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: To jun 24, 2008 11:26 am

VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Nemelk To okt 07, 2014 10:20 am

Pozdravljeni!

Sem nekako pred dilemo, kateri motor zbrati za omenjen avto. Cenovno so pač dosegljivi avti letnik '08 - '10 z nekaj kilometrine, vsekakor pa nebi šel čez 150k km, ker bi avto imel nekaj časa, delam pa preko 35k km letno.

Avto bo primarno (85%) vozil po AC (pot na delo), kar nekako kliče po 6 prestavi. Tiha želja je DGS, ampak ni poguma oz financ za morebitni nenapovedan servis :)

105ks se mi zdi absolutno premalo za tak avto - mnenja?

110ks mam sedaj v octaviji (1.9tdi), pa dobro shajam. VW omenjenih letnikov ima CR motor samo s 5. prestavami. motorji z BMT imajo menda daljša prestavna razmerja, tako da odpade potreba po 6. A drži, da se tak avto vozi bolj "leno"?

140ks bi bilo idealno :) žal ga je teško najti s pametnimi kilometri.

Iščem pa predvsem mnenja oz izkušnje tistih, ki ste mogoče vozili oba in znate primerjati. Upam, da bom kmalu tudi sam našel čas za kakšno testno vožnjo in bom z veseljem delil svoje izkušnje.

LP
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a RedBaron To okt 07, 2014 11:01 am

Jaz glasujem za 140KM!!

Žena vozi yeti 4×4 2.0 TDI 110 KM (6 prestav), pa ne morem rečt, da je motor slab, v 95% situacij je povsem dovolj. Zmanjka mu edino pri prehitevanju, takrat se pozna in če ti kdo malo pritisne gas ko ga prehitevaš... zna bit zanimivo...

Pred yetijem smo imeli passata 2.0 TDI 4motion (PD motor), tisto je bilo kar precej bolj prepričljivo pri prehitevanju!!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Jerch_ To okt 07, 2014 12:01 pm

RedBaron je napisal/-a:Jaz glasujem za 140KM!!

Žena vozi yeti 4×4 2.0 TDI 110 KM (6 prestav), pa ne morem rečt, da je motor slab, v 95% situacij je povsem dovolj. Zmanjka mu edino pri prehitevanju, takrat se pozna in če ti kdo malo pritisne gas ko ga prehitevaš... zna bit zanimivo...

Pred yetijem smo imeli passata 2.0 TDI 4motion (PD motor), tisto je bilo kar precej bolj prepričljivo pri prehitevanju!!


glede na to, da je 110km 2.0TDI motor, ki ima največ tuning potenciala (v odstotkih), ga pelji lepo nekam, kjer vejo kako se tem stvarem streže in boš prehiteval ko car
 
pohecfan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe nov 30, 2012 10:23 am

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a pohecfan To okt 07, 2014 12:11 pm

Jaz trenutno vozim passata 1.6 CR MOTOR zame dovolj letno 40000 km veliko regionalne ceste tudi avtobana v Nemčiji ,ko se navadiš ni problema.

Sem mel prej passata 2.0 140km čipiranega na 170 km nisem siguren ,pa sem se komot navadil na 1.6 itak pa večina ,ki je na tem forumu govori ,da je 1.6 neprimičnina. =P =P

Če se voziš po naših cestah in po predpisih je pa itak 1.0 motor dovolj ,pri tej količini prometa ki je v teh časih. :huh: :huh:
 
Nemelk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: To jun 24, 2008 11:26 am

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Nemelk To okt 07, 2014 12:31 pm

dejstvo je, da je v večini primerov tudi 105ks dovolj.
do tega motorja sem skeptičen zgolj zaradi samo 5 prestave, čeprav sklepam, da ima precej podoben menjalnik kot tisti 110ks, ker po večini so vsi CR BMT.

odličilna bo pravgotovo poizkušnja vožnja. s 5 prestavami, si jo kar predstavljam bolj hrupno, s 6 pa bolj mirno, ampak z nekaj več pretikanja :)
 
pohecfan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe nov 30, 2012 10:23 am

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a pohecfan To okt 07, 2014 12:32 pm

obvezno 6 prestav če se voziš po ac
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Jerch_ To okt 07, 2014 12:52 pm

pohecfan je napisal/-a:Jaz trenutno vozim passata 1.6 CR MOTOR zame dovolj letno 40000 km veliko regionalne ceste tudi avtobana v Nemčiji ,ko se navadiš ni problema.

Sem mel prej passata 2.0 140km čipiranega na 170 km nisem siguren ,pa sem se komot navadil na 1.6 itak pa večina ,ki je na tem forumu govori ,da je 1.6 neprimičnina. =P =P

Če se voziš po naših cestah in po predpisih je pa itak 1.0 motor dovolj ,pri tej količini prometa ki je v teh časih. :huh: :huh:


vsak govori zase in svoj stil vožnje. verjetno je nekomu dovolj, drugemu pač ne.
mene osebno muči poraba. lahko pa primerjam octavio s tem 105km motorjem, pasatta s 130km in 6.p ter sedaj 2.0d s 177km od bmw. po prometni med njimi ni 100kg razlike. pri porabi se precej pozna, čim se avte ne vozi extremno pasivno in po omejitvah ter brez potnikov ali prtljage.
ko se poveča število potnikov, prtljage in potovalna hitrost rata 150km/h se situacija precej spremeni. kaj pa komu ustreza naj pa vsak sam razmisli. jst vem, da 105 konjev že v octavii meni ne ustreza, ker je glasna na AC, ker nikamor ne gre pa če motor priganjaš ali ne- no razlika je le v porabi, ki rata relativno visoka
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a belkaena To okt 07, 2014 1:56 pm

Jaz vozim službeno passate različnih letnikov 105 in 140 konjev. Zase bi vzel 105.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a matayus To okt 07, 2014 5:04 pm

Imamo doma 2.0 110KM, bluemotion, 5 prestav. Letnik 2009, trenutno 202k km prevoženih. Avto ima zelo dolga prestavna razmerja, recimo, pri 120km/h, na uro ima 2.200 obratov. 5. prestavo uporabljam večinoma na avtocesti, razen če ni kakšne ravne ceste in se da lepo umirjeno peljati 90-100. Če se voziš 110 po avtocesti se da lepo voziti s povprečjem pod 5litri.
Smo šli s kolegi lani iz Poreča do Konjic, 5 ljudi + prtiljaga pa je doma dnevni računalnik pokazal 7.8 :D

Do zdaj smo imeli en izredni servis, je pa problem ko je miljon čričkov v armaturi, A-stebričku, B-stebričku, v zadnjih vratih, zadnji levi pepelnik. Slaba plastika na šobah za pihanje zraka...
Start&stop sistem laufa odlično.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a .com To okt 07, 2014 5:44 pm

osebno bi se izognil najšibkejšim različicam motorja

Čeprav se govori o čipanju: zakaj ljudje dajemo čipat? - ker se takrat v danem trenutku nismo bili zmožni ''stegniti'' po močnejšem primerku motorja.

Če imaš možnost, vzami 140KM, saj nikoli ni odveč imeti kakšnega konja več pod pokrovom motorja. ;)
če pa sam pri sebi veš, da ti je dovolj 110KM motor, potem takem vzami takšnega...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a matayus To okt 07, 2014 6:04 pm

Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
So pa ti CR motorji zelo hvaležni. Nasploh me moti ta trda plastika in potem use škripa.
Ne vem, kako se nekateri lahko vozijo 50km/h v 4. prestavi, ker je to nehumano. Avto ima v 3. prestavi pri omenjeni hitrosti 1.800 obratov, indikator pa hoče 4. Do sedaj sem enkrat videl indikator, ki je težil po nižji prestavi.
 
stiloman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe sep 05, 2008 6:37 pm

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a stiloman To okt 07, 2014 6:56 pm

matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
So pa ti CR motorji zelo hvaležni. Nasploh me moti ta trda plastika in potem use škripa.
Ne vem, kako se nekateri lahko vozijo 50km/h v 4. prestavi, ker je to nehumano. Avto ima v 3. prestavi pri omenjeni hitrosti 1.800 obratov, indikator pa hoče 4. Do sedaj sem enkrat videl indikator, ki je težil po nižji prestavi.


To pa zato ker se ti je čistil filter :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 08, 2014 12:06 am

Nemelk je napisal/-a:dejstvo je, da je v večini primerov tudi 105ks dovolj.
do tega motorja sem skeptičen zgolj zaradi samo 5 prestave, čeprav sklepam, da ima precej podoben menjalnik kot tisti 110ks, ker po večini so vsi CR BMT.

odličilna bo pravgotovo poizkušnja vožnja. s 5 prestavami, si jo kar predstavljam bolj hrupno, s 6 pa bolj mirno, ampak z nekaj več pretikanja :)


Menjalniki so zelo dolgi, sploh pri 110 KM nimaš nobenih skrbi glede hrupa, pa če ne voziš ravno pogosto poln avto, je definitivno dovolj zmogljiv. Sicer imam tak motor v Octavii v kombinaciji s 6 prestavami in je res briljanten, smešno varčen in presenetljivo zmogljiv v nizkih obratih (res pa da manjša teža in dodatna prestava naredita svoje).
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Polo78 Če okt 09, 2014 12:18 pm

matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...

Nekateri imate napačne predstave o menjalnikih, če mislite da se 6. prestava kar doda 5-st. menjalniku, ki ima že tako precej na dolgo preračunano 5. prestavo. Če ima avto 6-st. menjalnik, so tudi prestavna razmerja krajša s tem, da je 6. prestava najmanj tako dolga oz. povečini še malenkost daljša od 5. pri 5-st. menjalniku, je pa zato preostalih 5 precej krajših. In slednje pripomore tako k boljšim pospeškom kakor tudi k nižji porabi, v tvojem primeru tudi vožnja v hrib ne bi bila tako "naporna". Zato se že ves čas sprašujem zakaj hudiča VAG še vedno v nekatere modele tlači 5-st. menjalnike, ker jaz si pa ravno avta brez 6-st. menjalnika več ne predstavljam (razen, če je v igri kak "mlinček" pod 90 konji npr.).
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4381
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a xxl Če okt 09, 2014 11:11 pm

Tlači jih v vse modele razen Audija in green /blue različice,ampak,kot eni pravite,5 prestav je preračunano bolj na dolgo,tak da niti ni takšne hude razlike proti 6 ali celo DSG 7 prestav.Poglejte si malo posnetke uporabnikov na youtube ;) .
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Nemelk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: To jun 24, 2008 11:26 am

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Nemelk Pe okt 10, 2014 9:12 am

jah, zadeva je taka, da 140ks najbrš odpade. dražje je vse od zavarovanja, vzdrževanja naprej. (v primerjavi z 1.6 CR oziroma sedanjim 1.9tdi)

tako da sem se nekako skoncentriral na 2010, 2.0, 110ks CR BMT, torej 5 teh "ta dolgih" prestav
ta mašina mislim da je za normalno vožnjo dovolj zmogljiva za ta avto, stroški vzdrževanja pa najbrš niso toliko višji napravm zdejšnji škodi? to še računam.

upam, da kmalu najdem koga blizu za en krog, da vidim, če bo občutek tapravi :)
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a WMB Pe okt 10, 2014 9:13 am

Polo78 je napisal/-a:
matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...

Nekateri imate napačne predstave o menjalnikih, če mislite da se 6. prestava kar doda 5-st. menjalniku, ki ima že tako precej na dolgo preračunano 5. prestavo. Če ima avto 6-st. menjalnik, so tudi prestavna razmerja krajša s tem, da je 6. prestava najmanj tako dolga oz. povečini še malenkost daljša od 5. pri 5-st. menjalniku, je pa zato preostalih 5 precej krajših. In slednje pripomore tako k boljšim pospeškom kakor tudi k nižji porabi, v tvojem primeru tudi vožnja v hrib ne bi bila tako "naporna". Zato se že ves čas sprašujem zakaj hudiča VAG še vedno v nekatere modele tlači 5-st. menjalnike, ker jaz si pa ravno avta brez 6-st. menjalnika več ne predstavljam (razen, če je v igri kak "mlinček" pod 90 konji npr.).



Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Jerch_ Pe okt 10, 2014 9:22 am

.com je napisal/-a:Čeprav se govori o čipanju: zakaj ljudje dajemo čipat? - ker se takrat v danem trenutku nismo bili zmožni ''stegniti'' po močnejšem primerku motorja.
.


jst dam vsak avto, ki ga imam "čipat". Če ne drugega, ker mi potem manj žre in hkrati občasno lahhko bolj suvereno prehitevam. Naredil sem pa že skoraj pol milijona kilometrov s kakovostno čipanimi avti in me nobeden ne prepriča, da je to lahko škodljivo. (no- lahko je, če ima voznik probleme v glavi in dela z avtom ko svinja z mehom).

sploh pa bi dal tunat omenjeni motor 2.0 110km, ker je identičen po zgradbi 2.0 140km. res pa ima slabšo sklopko in vztrajnik, zato je prav da se tega loti kakšen renomiran mojster, ki omeji navor. Po tuningu je motor 50% bolj prožen v najbolj uporabnem območju in ja- tudi jst priporočam nakup močnejšega motorja, ampak že ta se bo po tuningu zelo spodobno premaknil..
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a ~toMmy~ Pe okt 10, 2014 12:18 pm

WMB je napisal/-a:Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.


No ja, Octavia ima ta motor s 6 prestavami in ji ne škodijo (čeprav je že 5-stopenjski menjalnik odličen), je nekaj več prožnosti na ta račun in se presenetljivo dobro premakne za te konje. Je pa res, da se mi včasih zdi, da po nepotrebnem "mlatim" s prestavno ročico in tudi preskočim kakšno prestavo v določenih primerih.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks

Napisal/-a Polo78 To okt 14, 2014 12:48 pm

WMB je napisal/-a:Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.


Še enkrat, ker nekateri zlepa ne kapirate: 6. prestava pri 6-st. menjalniku ne bo le "dodana" 5-st. menjalniku, ki že ima dooolgooo 5. prestavo in bi bila 6. v tem primeru res tako dolga, da bi samo morila motor. Prestavna razmerja pri 6.-st. menjalniku so med vsemi prestavami krajša! Za lažje razumevanje: Tudi, če bi bili 5. prestava pri 5-st. menjalniku ter 6. pri 6-st. menjalniku enako dolgi - torej enako obratov pri npr. 130 km/h, ima 6-st. menjalnik še vedno to prednost, da ima vmes eno prestavo več, kar pa kot rečeno pomeni boljše pospeške in nižjo porabo. Le zakaj mislite, da dajejo v bluemotion modele 6-st. menjalnik? Če bi več porabil, ga zagotovo ne bi dajali. Torej 6-st. menjalnik, če ima optimalno nastavljena prestavna razmerja je v vsakem primeru boljši od 5-st. pa naj bo ta še tako fantastično nastavljen s super-duper dolgo 5. prestavo. In verjamem, da je tako tudi v primeru 2.0 tdi 110km. Pa tudi če ni to še ne pomeni, da se ne da naredit tako. Ena prestava je le ena prestava več in pomeni več manevrskega prostora pri razporejanju optimalnega razmerja.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov