Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
mermaid4me
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 16, 2014 10:25 pm

Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a mermaid4me Če okt 16, 2014 10:58 pm

Pozdravljeni,
Imam precej star avtomobil, ki ni več primeren za vožnjo 170 km na dan, poleg tega ima tudi visoko porabo (bencin), čeprav vozim lepo.
Razmišljam o nakupu novega avtomobila. Prosila bi, če mi lahko pomagate s kakim nasvetom glede nakupa.

Moje pobožne želje so:
- nizka poraba (učinkovit bencin ali dizel) max 4-5l / 100 km (tukaj mislim realno kombinirano porabo)
- ugodno vzdrževanje
- servisi na 20 ali 30 tkm (če to obstaja?!)
- majhen avto, vendar vseeno varen in udoben za vsak dan prevoženih 170 km
- ugodna cena
- financiranje lizing, po možnosti 0% (imam sicer pogodbo za določen čas)
- garancija (čim dlje, po možnosti brez omejitve kilometrov - če to obstaja?!)
- imela bi ga vsaj 7 let
- po možnosti avtomatski menjalnik (tudi sedaj vozim avtomatika) - kateri so sploh ok?
- ni potrebno, da je luksuzna znamka (razmišljam v smeri Škoda, Kia, Hyundai - lahko pa da sem kaj spregledala?!)
- cena max 20 tisoč, najrajši nekje do 15 tisoč (obrok skupaj z zavarovanjem nekje max. 200 na mesec)
- srednja oprema
- 5 vrat
- mogoče sem še kaj pozabila?!

Ob tej priložnosti me zanima tudi vaše mnenje o nakupu testnih vozil in pa vozil, ki imajo kombinirani električni pogon (se izplačajo?, kakšno je vzdrževanje?).

Z veseljem bi vzela kakšnega malčka (citigo ali up ali rio), vendar se bojim, da niso namenjeni za dolge relacije?! Ali se motim? Vesela pa bom vsakega mnenja, ker do sedaj nisem imela izkušenj s takim nabiranjem kilometrov (in me že ornk panika grabi).

Torej, potrebujem "ženski" avto za vsakodnevne dolge relacije, ki bo zanesljiv, udoben in poceni :) V kolikor namreč ne bom prihranila pri gorivu (sedaj imam motor 1,2 bencin in porabo 6-7-8) se mi nov avto ne izplača, v tem primeru raje "obnovim" starega...če je moje razmišljanje pravilno.

Vsak komentar je dobrodošel!
Hvala že v naprej!
M.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a uros11 Pe okt 17, 2014 6:16 am

1. Glede porabe bo (z bencincem) težko, ne pa nemogoče, če izbereš dizla.
2. Če hočeš uničit avto, kar s podaljšanimi servisnimi intervali.
3. Avto mora biti velik in močan.
4. Lahko bi gledala tudi udobje, v majhnih jajčkih ga ni.
...
5. avtomatski menjalnik lahko precej vzdigne ceno, pri VAG cca 2 jurja je bilo pred časom. Je pa super ideja in jaz bi ga tudi imel.
...
6. Obnova starega pomeni, da imaš še vedno staro vozilo, čeprav si ne predstavljam, kaj s tem misliš - da je treba vse zamenjati?. Pač odložiš neizbežno.

Škoda octavia 1.6 TDI 105 KM sodi v tvoj cenovni rang, ugodna poraba, normalni servisi, dovolj velik in močan. Malo manjši je golf - še vedno v tvojem cenovnem intervalu, manj kot avto velikosti golfa pa za tvoje relacije ne pride v poštev, če se imaš kaj rada. My wife jih dela podobno kot ti, te relacije premaguje v golfu, kolegica, s katero se izmenjujeta v vožnji, pa v škodi octavii, oboje TDI. Občasno se jim priključi kolegica s polotom TSI podobne moči, vendar so pripombe, da je rahlo premajhen in neudoben, čeprav je samo malenkost manjši.Tako da ženski avto je vsak avto, v katerem se počutiš varno na naših cestah, kjer vemo, kaj od voznikov imamo. Moja naredi na relaciji PO-Izola - PO s tistih 48 litri rezervarja cca 850-900 km, včasih, če veter piha v hrbet :D , še več.

---

IMO ni še čas za električna vozila, kombinirana vozila imajo še vedno benc motor in ne pridobiš nič razen višje cene.
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a gusti85 Pe okt 17, 2014 8:17 am

Pogodba za določen čas in leasing ne gresta skupaj, vsaj dolgoročni ne. Drugače pa pri škodi imaš hudobro financiranje in rapida spaceback 1.6TDI Active z DSG menjalnikom po ceniku za 16.826€, oprema Ambition za 18.163€ ter oprema Elegance za 19.639€. Pri Volkswagnu dobiš pa Polota 1.4 TDI z DSG menjalnikom in Comfortline opremo za 17.854€ in Highline za 19.217€ (2 vratna modela sta malenkost cenejša). To so cene iz cenika, popusti in obrestna mera za tvoj leasing so pa odvisni od tvojih pogajalskih sposobnosti.
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a mavrica Pe okt 17, 2014 8:26 am

Željeno porabo težko dosega že diesel z ročnim menjalnikom, kaj šele avtomatik ali bencinar. Malo nerealno.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a Jerch_ Pe okt 17, 2014 8:43 am

če res delaš veliko kilometrov in verjetno avtocestnih vidim za 20.000eu več rešitev.
prva je octavia green-line s 110km dizel motorjem in 6. prestavami. poraba ne bo kot deklarirana, bo pa brez težav zelo zelo nizka. motor je precej bolj odziven v nizkih obratih kot 1.6TDI 105km.
drugi je Hyundai i40 1.7 CRDi, katerega lahko spariš z avtomatskim menjalnikom, ki naj bi bil soliden, citiram avtomagazin:
V mestu in na podeželskih cestah odlično sodeluje s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, ki je z zgolj z 78 kilogrami (20 več od ročnega!) domači izdelek tovarne Hyundai-Kia, na katerega so lahko upravičeno ponosni. Prestavljanje je vselej hitro in tekoče, ne sicer tako kot Volkswagnov DSG, a še vedno dovolj učinkovito, da bi za nakup dvignili palec
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a J.McLane Pe okt 17, 2014 8:54 am

- kombinirana poraba ne obstaja, vsak ima svoj način vožnje in svojo porabo, povej s kakšno hitrostjo boš vozila na AC in koliko AC vožnje bo dnevno
- avtomatski menjalnik je še vedno "prestiž", ki se ga lepo zaračuna. Klasični avtomatik s pretvornikom navora ti bo višal porabo, bo pa bolj zanesljiv, robotizirani načeloma niso tako uglajeni in zanesljivi imajo pa bolj ugodno porabo, ampak še vedno ne tako kot ročni.
- kljub kilometrini bo nezanemarljiv strošek še vedno izguba vrednosti avta, ki bo pri 20k € vrednem avtu v 5 letih ca 12k €
- hibrid je dobra alternativa (Yaris, Auris), saj je avtomatski menjalnik vključen, moraš pa sprobat če ti paše.
- poplnoima električni ne obstaja za tako dnevno kilometrino, plug-in hibridi (Ampera) bo predrag da bi upravičil nižjo porabo

Kolikor je razbrati imaš trenutno majhen avto, večji avto bo bolj udoben ampak dražji, dizel avtomatik ali hibrid C segmenta (ala Golf) te bo prišel najmanj 20k €, B segment (ala Clio) pa 15k €.

Jaz prisegam na Toyotine hibride, Yaris Luna HSD je po ceniku 13.950,00 €, Auris Luna HSD 19,850€, samo ne vem če je še ta akcija, imaš pa vsaj dva testna na avto.net od 17.500 € dalje. Za hibrida lahko vzameš kredit eko sklada, če se splača pa preračunaj sama.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a adis Pe okt 17, 2014 9:46 am

pogoj financiranja:

ker imaš pogodbo za določen čas boš potrebovala poroka, ki mora imeti izpolnjene pogoje za leasing ( zadostni prilivi itd..)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a tristan01 Pe okt 17, 2014 2:13 pm

J.McLane je napisal/-a:- kombinirana poraba ne obstaja, vsak ima svoj način vožnje in svojo porabo, povej s kakšno hitrostjo boš vozila na AC in koliko AC vožnje bo dnevno
- avtomatski menjalnik je še vedno "prestiž", ki se ga lepo zaračuna. Klasični avtomatik s pretvornikom navora ti bo višal porabo, bo pa bolj zanesljiv, robotizirani načeloma niso tako uglajeni in zanesljivi imajo pa bolj ugodno porabo, ampak še vedno ne tako kot ročni.
- kljub kilometrini bo nezanemarljiv strošek še vedno izguba vrednosti avta, ki bo pri 20k € vrednem avtu v 5 letih ca 12k €
- hibrid je dobra alternativa (Yaris, Auris), saj je avtomatski menjalnik vključen, moraš pa sprobat če ti paše.
- poplnoima električni ne obstaja za tako dnevno kilometrino, plug-in hibridi (Ampera) bo predrag da bi upravičil nižjo porabo

Kolikor je razbrati imaš trenutno majhen avto, večji avto bo bolj udoben ampak dražji, dizel avtomatik ali hibrid C segmenta (ala Golf) te bo prišel najmanj 20k €, B segment (ala Clio) pa 15k €.

Jaz prisegam na Toyotine hibride, Yaris Luna HSD je po ceniku 13.950,00 €, Auris Luna HSD 19,850€, samo ne vem če je še ta akcija, imaš pa vsaj dva testna na avto.net od 17.500 € dalje. Za hibrida lahko vzameš kredit eko sklada, če se splača pa preračunaj sama.


Hibride s tem proračunom in kilometrino kar pozabimo. Dokler so baterije polne je popvprečna poraba nizka, ko pa se spraznijo (vožnja na AC jih sigurno bo) imaš v avtomobilu samo odvečno težo in ponavadi bencinski motor, ki je vse prej kot varčen. Hibrid se žal dobro obnese le v mestu, kjer je veliko speljevanj in podobnega.

Majhen avtomobil za 170km dnevno... Tudi ta bo težka, saj bo trpelo udobje, dolgoročno pa vprašanje kako je to sprejemljivo. Osebno za tako razdaljo nebi gledal avtomobilov manjših kot je razred VW Golfa. Vsak dan presedeti 2 do 3 ure za volanom kjer se ne počutiš udobno na dolgi rok ne gre.

Tudi pričakovana poraba.. je zelo optimistično nastavljena. Med 5,5 in dobrimi 6 litri bi bilo bolj realno pričakovati, razen če rada voziš prva v koloni :D. Motor vsekakor dizel.

Glede na omejen proračun bi raje pogledal za kakšnim nizkocenovnikom v stilu C Elysee... Avtomobili niso lepi, niso popularni, so pa robustni in služijo namenu. Hvaležna bo denarnica ob nizkem mesečnem obroku, z dizelskim motorjem pa tudi strošek za gorivo ne bo preveč. Pod črto pa še ni pričakovati težav z okvarami, saj imajo ti modeli relativno malo občutljivih elektronskih delov.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a J.McLane Pe okt 17, 2014 2:29 pm

Sorry Tristan, ampak ali samo nabijaš stare stereotipe ali imaš praktične izkušnje?

Najprej priporočaš najamnj Golf razred, potem pa predlagaš C-Elyse :roll:

V mojem podpisu je črno na belem praktična izkušnja. Tudi tule na forumu sem že večkrat objavljaj to famozno hibridno porabo po AC, ki je meni še ni uspelo spraviti preko 6 l/100 km.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Al_Capone
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: To avg 06, 2013 11:58 am

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a Al_Capone Pe okt 17, 2014 3:21 pm

Kia ceed...
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a metor Pe okt 17, 2014 4:16 pm

Jaz mislim da bi s to kilometrino povsem solidno opravili avtomobili spodaj in s tem bi še cenovno prišla ugodneje, če ne rabiš več prostora. Bistveno je, da je dobra zvočna izolacija, vzmetenje dovolj udobno(magari vzemi za palec manjše platišče) ter da so sedeži dobri(magari se doplača za boljše sedeže in je to to). Izberi par modelov in se zapelji na testne vožnje, da dobiš občutek kateri se bolje znajde na avtocesti.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=787 ... %201339%20
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859 ... ique%20Sta
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859 ... line%20BMT

Če pa useeno miliš, da so ti avti useeno premajhni pa kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=845 ... omfortline
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=859 ... 20NA%20ZAL
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=799 ... i%20Allure

Zame bi bilo pomembno da je avto dokaj dobro zvočno izoliran, ima udobno vzmetenje, udobne sedeže, dovolj zmogljiv motor. Po možnosti pa si dodaj še avtomatiko, ki seveda ni ravno poceni. Porabo pa boš useeno težko držala pri 4,5l/100km prej 5-5,5 pri naštetih.
Sedeže pa imaš lahko boljše pri nekem malčku v najvišji opremi, kot v večjem avti pri nižji opremi.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3039
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe okt 17, 2014 5:35 pm

mermaid4me: počaki zdele pride ven novi i20 pri Hyundaju... pa pojdi na testno vožnjo
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a srcnik Pe okt 17, 2014 6:41 pm

Seat leon mislim, da je še najcenejši in imajo tudi 1% financiranje, če imaš pa keš, pa je hyundai i30 dobra kupčija..
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a metor Pe okt 17, 2014 7:36 pm

Leon ni ravno med najbolšimi na avtocesti je manj udoben od npr.golfa ter ima slabšo zvočno izolacijo.
Kar se tega razreda tiče in da bi jst priporočal za daljše vožnje samo:golf,P308,C4 vse te sem imel na testni vožnj in kar se udobja tiče so dobri. Mogoče še astra, čeprav prihaja nova, focus tudi vendar bo treba čakat...

Če bi js kupoval bi vzel P208 1.6 115Hdi, malo nabiu opremo(razen platišč, ker večja ko so trša je vožnja) in to je to. Maš majhen udoben in zmogljiv avto.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a pskoda Pe okt 17, 2014 7:49 pm

metor je napisal/-a:Leon ni ravno med najbolšimi na avtocesti je manj udoben od npr.golfa ter ima slabšo zvočno izolacijo.
Kar se tega razreda tiče in da bi jst priporočal za daljše vožnje samo:golf,P308,C4 vse te sem imel na testni vožnj in kar se udobja tiče so dobri. Mogoče še astra, čeprav prihaja nova, focus tudi vendar bo treba čakat...

Če bi js kupoval bi vzel P208 1.6 115Hdi, malo nabiu opremo(razen platišč, ker večja ko so trša je vožnja) in to je to. Maš majhen udoben in zmogljiv avto.


Zvožna izolacija ni bistvene razlike in osebno niti nisem opazil neke razlike sploh če se hitreje pelješ je pa velika razlika ko hočeš avto dobro opremit
Lp
 
mermaid4me
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 16, 2014 10:25 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a mermaid4me Pe okt 17, 2014 9:23 pm

Pozdravljeni!
Najprej bi se rada vsem zahvalila za odgovore, saj sem trenutno precej razpeta med odločitvijo, ki ima negativen donos. Avto je pač nujno zlo. Z veseljem bi si tudi službo poiskala bližje, vendar je trenutno pač takšna situacija. Selitev zaenkrat ne pride v poštev, mesečna najemnina pa bi bila občutno višja, kot pa je obrok za avto. Vem, da je potrebno upoštevati tudi čas vožnje, vendar v življenju pač ni idealne rešitve. Ker je delo bolj fleksibilno, si tudi ne morem privoščiti prevozov z nekom, plus tega pa je, da lahko včasih delam bližje domu.

Trenutno imam nadomestno vozilo, malčka, 3 valjno mašino, 1.0, bencin in imam na poti 170 km, kjer je večina po AC (40 km po regionalnih cestah) majhno porabo. Po AC vozim med 120 in 140 km na uro, regionalne po omejitvah. Vozim tekoče in ne v stilu "gas bremza", za 83 km sem danes porabila 56 minut. Torej ne vozim po polžje, z namenom, da bi "šparala" in imam povprečno porabo 4,5 na tej relaciji (max 5, če je veliko rdečih luči). Po specifikaciji je za ta avto povprečna poraba 5 (torej jo dosegam). Avto mi je super (tudi cena), vendar mislim, da bi na dolgi rok "padel skup", zato bi rajši kaj bolj "zmogljivega" za na dolgi rok. Menim, da je avto, ki je bil dimenzioniran za mestno vožnjo neprimeren za 30 tkm na leto. Lahko pa da se motim?! Vaše mnenje?

Vidim pa, da se vaši odgovori precej razlikujejo med sabo, predvsem kar se tiče tipa goriva, hibridov in menjalnikov :S

Sama sem do sedaj vozila avtomatika po sili razmer in sem si rekla, da ne bom nikoli več vozila navadnega, vendar sem trenutno zelo razdvojena (malo jih je na zalogi, dražji so itd.). Avtomatik ima sicer res številne prednosti; predvsem tukaj mislim na zimski čas (manj zdrsov), bolj tekoča vožnja, manj obrabljeni čevlji in bolj udobna vožnja. Skrbi me edino velika obraba diskov (ker počasneje prestavi v nižje prestave) in si veliko na bremzi (zato bi mi bil zanimiv hibrid v tej kombinaciji) ter hitra pokvarljivost (več elektronike, več možnosti za okvare). Hibrid in Toyota se sliši odlično - zelo malo se kvarijo (lastne izkušnje), vendar ne vem, če bi si upala iti v to? Kako je z vzdrževanjem takih vozil? Kako dolgo traja baterija? Lahko prosim več napišeš, kot zadovoljen uporabnik?

Na tem mestu me zanima ali je subvencija samo za plug in električne avtomobile?

Vidim, da se vas veliko nagiba k dizlu, vendar ali obstaja možnost, da v prihodnosti bolj obdavčijo dizelske motorje?

Ko sem pisala o obnovi starega sem razmišljala, da bi pač mesečno krpala, kar bi bilo za zamenjat. Verjetno bi bila sicer veliko pri mehaniku, strošek bi pa bil na koncu enak. Torej, če kupim vozilo, ki je vredno 18 TEUR, in ga imam 10 let in na koncu ni vredno kaj dosti, sem na leto izgubila 1,8 TEUR. Toliko me avto stane, brez vzdrževanja, ki pa je še dodatno. Če pa obdržim starega in ga krpam, gotovo ne bo stal 1,8 tisoč na leto?! Ta izračun me malo bega.

Financiranje pride v poštev samo lizing - denarja prihranjenega nimam. Mogoče za majhen polog, to je pa tudi vse :(

Vidim, da je pri nakupu avtomobila potrebno biti res preudaren in prej pomisliti na vse, saj ima velik vpliv na naše življenje.
Zato se vam še enkrat zahvaljujem za nasvete, ki ste jih napisali tudi od boljših polovic, saj one dejansko tudi iz prve roke vedo, kaj je dobro in kaj ne. Ženske imamo glede avtov bistveno drugačne zahteve kot pa moški.

Opazila sem tudi, da ste nekateri pisali na kaj je potrebno paziti, če se avto kupuje za dolge razdalje (platišča, sedeži itd.) V kolikor bi še kdo lahko kaj dopolnil, bom vesela vsakega nasveta. Pri testni vožnji namreč ne moreš izkusiti vsega in potem se lahko na videz nedolžna hiba na dolgi rok razvije kot moteča izkušnja.

Hvala in lep pozdrav,
M
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a metor Pe okt 17, 2014 10:37 pm

Mislim, da hibrid vseeno nebi biu primeren. Še po vseh testih so pisali, da se nakup hibrida splača za primarno mestno vožnjo, v detajle se nebom spuščal ampak vseeno princip navadnih hibridov je pač da ti pri pospeševanju/speljevanju pomagajo spustit porabo. Navadno se polnijo med vožnjo npr. z zaviranjem razen priključnih ampak useeno na avtocesti ti tako ali tako ostane le tisti nič kaj poseben bencinski motor poraba pa naraste več kot pri dizlu.

Glede ostalih stvari je pa izbira tvoja. Avtomatika je super, vendar v golfovem razredu potem cena hitro preseže 20k€. Če bi že avtomatika si ga omisli npr. pri polotu tam imaš garantirano dober DSG in za približno 16k€ maš use. Primarno pa glej udobje, sedeže, hrup v potniški kabini to je to nmorš falit pol. Pa čimveč testov si preberi o določenem modelu tam že dosti izveš.

Lp
Don't worry, be happy ;)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a Gosic Pe okt 17, 2014 10:50 pm

Jaz ti predlagam Toyoto Auris Hybrid 5 let jamstva(avtomatik), Kia cee'd 1-6 CRDI (7let garancije, 7 let brezplačnih servisev), Hyundai i30 1.6 CRDI 5 let neomejene garancije( trenutno je še akcija GO in imaš zares veliko opreme za dokaj ugodno ceno), Opel Astro 1.6 CDTI ( ob dobrih pogojih lahko dobiš dobro jamstvo , mogoče tudi 8 let). Vozil sem vse omenjene in mislim, da nimaš z nobenim zgrešiti. Mogoče je Auris tukaj za večine baubau, ker je hybrid in ker kao na testih ni možno dosegat neke porabe. Sam osebno bi med vzel Aurisa.

Za dizelske motorje bodo (kot je že to v navadi v nekaterih evropskih mestih) predvsem na prvem mestu prišle omejitve vstopa v središča mest (ampak pri nas težko za tvojo dobo avtomobila), poleg tega pa je to odvisno čisto od samega posameznika kaj hoče. Osebno se nagibam v čistejše okolje in predvsem ZRAK. Da začutiš to razliko med zrakom pa moraš peš ali s kolesom doživeti jutranjo ali popoldansko konjico. Marsikdo se tega ne zaveda, ker je pač njegov dan služba-avto. Pri nas takih problemov mogoče ne bo nikoli, kot jih imajo v raznih kitajskih mestih (tam sicer niso v igri le avtomobilski izpušni plini), ampak neko zavedanje bi moralo biti, da nas je zmeraj več, vedno več izpuha in tudi, da se flota avtomobilov vedno bolj stara. V kolikor mi je znano, Slovenija nič več ne subvencionira nakupa.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a Jerch_ Pe okt 17, 2014 11:28 pm

hibrid je lahko napreden in garancija traja 15 let, pa še vedno je hibrid električni motor+ bencinski. in pri tako veliki razdalji pretežno po AC dnevno bo 99% delal bencinski motor, razen če ne delaš v centru lj in se iz nekje pripelješ. glede na to je jasno, da bencinski motor nikoli ni bil in ne more biti enako učinkovit z isto količino goriva kot dizel. razlog je preprost- nafta ima dosti višjo kalorično vrednost.

naslednja stvar, ki je zate pomembna je medosna razdalja. Veliko sem se prevozil z razredom laguna/passat/superb/C5 itd.. in lahko ti povem, da je občutna razlika na AC že v primerjavi z razredom 308/golf/giulietta/C4/megane itd.. da ne govorim o še enem razredu nižje in njihovih izpeljankah- polo/208/clio. Sploh ta zadnji razred je, kot si verjetno tudi pri svojem trenutnem avtu opazila prilagojen za mesto.
kje se to v praksi vidi- ko poskočiš na prelomu na mostu na AC pri 130km/h razred polo/208/clio/C3 itd zaradi prilagojenega mehkejšega servoojačevalca za mesto težje drži zmerno stabilnost in mehak volan predstavlja manj suverenosti v vožnji, to pa posledično bolj na "trdo držanje" zaradi manj zaupanja. Prestavna razmerja (razen izjem) so večinoma prilagojena mestom, kar pomeni da se motorji pri 130-140 ne vrtijo v optimalnem območju vrtljajev. In kaj se takrat dogaja? Izgorevanje v teh praviloma višjih obratih je slabše in zato višja poraba kot bi pričakoval. pogosto se zgodi, da avti iste korporacije različnih segmentov z enakimi motorji dosegajo različne končne hitrosti in imajo torej različna prestavna razmerja. Poleg tega imajo pnevmatike malčkov ob enaki colaži platišč manj mesa in je zato manjši premer kar spet pomeni manj udobja.

Na tvojem mestu bi poiskal avto:
1) s čimvečjo medosno razdaljo
2) čim manjšimi platišči in po možnosti s standardnimi dimenzijami gum (15 colske: 195-65/15 (55eu guma) ali pa 16 colske 205-55/16 (70eu guma)), sploh manjši avti imajo lahko kljub 15 colski velikosti nestandardne pnevmatike, ki so lahko tudi dražje. recimo razred polo/208/C3 ima dimenzije 195/55 R15 ali pa 185/60 R15 ki so precej dražje od standardne dimenzije za razred golf/leon/308/C4 a zato nič boljše, udobnejše..
3) s preverjenim motorjem, po možnosti takim ki je vgrajen v več različnih modelov že dlje časa
4) pozabil na avtomatiko, ker je doplačila 1500-2000eu. porabe nižje ni, razen pri najbolj naprednih (ki pa so seveda najdražji).
5) kupi po možnosti motor do 1800ccm zaradi registracije in hkrati glej zaradi zavarovanja ali naj bo to 90, 110 ali 130 konjski.
6) zavedaj se da je podobno kot z gumami tudi z zavorami, filtri goriva in ostalim (razen olja). bolj kot je množičen avto, cenejši so deli. zato se zavedaj, da v malčkih kljub temu, da so zavore precej manjše in ob enakem stilu vožnje posledično zdržijo manj- še ne pomeni, da bodo zavore in s tem povezano vzdrževanje v manjših avtih cenejše kot v večjih.
7) redni servis- menjava olja in filtrov mora biti pri vseh 4 cilinder motorjih skoraj da enaka. notri gre 5-6 litrov olja, tako da mora manjši servis stati 70-100eu, srednji z vsemi filtri pa 130-170eu. in to z računom! vse kar je več je davek na "garancijo" ali pa kaj drugega. Torej 7 let garancije lahko pomeni tudi, da boš zaradi dragih servisov (recimo Kia) tam pustila toliko denarja, da bi lahko s tem menjala pol avta, torej tudi če bi kaj crknilo bi bilo še vedno ceneje ne vzdrževati te garancije..
8) ko izbiraš moč motorja ne glej samo moči ampak kako prožen je ta motor, torej koliko ima navora in ker boš veliko na AC poglej koliko je končna hitrost. Višja kot bo, boljše je zate, ker boš lahko pri 130-140 potem poslušala prijetno glasbo ne pa rezgetanje motorja.
9) močnejši motor še ne pomeni nujno višje porabe. Sploh pri dizlih se izdelovalci poslužujejo ob istih prostorninah na trg poslati različne moči. Ni redek pojav, da močnejši motorji ob enakomerni vožnji po avtocesti porabijo manj goriva. Razlog je preprost, pogosto je vbrizg goriva optimiran (namesto navadnih injektorjev imajo piezo injektorje ali pa je preprosto dovod goriva pod večjim pritiskom in vbrizg večtočkoven- recimo 5 namesto 3 ali 4). Seveda če močnejši motor priganjaš bo porabil več, vendar za to kar opisuješ ti- konstantno vožnjo- bi vedno izbral močnejšo različico, če bi bila izbira na voljo
10) sedeži.. hja- tukaj pa se proizvajalci precej razlikujejo. razmišljaj tako- osnovni sedeži imajo pogosto zelo malo nastavitev. z leti se bo sedež malo pogreznil in zato je pametno, če imaš regulacijo ledvenega dela. če je možno doplačilo za komfortni sedež da doplačaj, sploh če to doplačilo ni veliko. Nasploh je dobra pozicija za volanom vredna zlata pri dolgih vožnjah.
11) avti, ki imajo "zelene" oznake niso EKO samo zaradi mode, ampak dejansko upoštevajo kar sem zgoraj napisal- ker imajo gume z majhnim kotalnim uporom serijsko, malenkost znižano podvozje za boljši količnik upora, prednji del oblikovan z manj odprtinami, prestavna razmerja bolj na dolgo izračunana, 6 prestav zato da je vožnja vedno v primerni prestavi itd.. start/stop sistem zate spet ne pride v poštev, ker boš na AC.

glede na vse skupaj ti ne bom rekel kaj je za tebe idealno. rekel pa ti bom, da sem se dosti boljše počutil po 500km leta nazaj ko sem vozil segment laguna/passat/C5, kot pa dandanes ko vozim razred Leon/308/golf/C4. občasno dobim v roke Polota 1.2TSI in DS3, ki sta poskočna in zmogljiva avta, ampak roko na srce pri 150 na poskoku čez most zelo na trdo drživ volan, ker če bi ga na mehko bi ob skoku zamajal volan in sovoznikom ne bi bilo ravno najbolj prijetno...

srečno pri izbiri!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Nakup avtomobila: 30TKM/letno, lizing, najugodnejše

Napisal/-a Jerch_ Pe okt 17, 2014 11:42 pm

še en razlog zakaj sem ti predlagal med drugim octavio greenline:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

po teh podatkih je povprečna poraba 4,83l/100km. Poraba varira 4,24 do 5,96. Glede na to da se avto pri 130 vozi na 2200 obratov ni potrebno povdarjati, da je tih. Dimenzije gum so standardne, motor preverjen, deli poceni, ker so množični, medosna razdalja 2680mm je ena izmed največjih v razredu, servisirati znajo avto pod vsakim kozolcem..


PS: od drugih pričakujem da s številkami in statistikami argumentirajo zakaj bi bil nek avto primeren. To da vsak reče, da je slišal nekaj ali pa videl nekaj je eno. To da je pa nekdo nekaj vozil/servisiral/tankal šteje malenkost več...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov