desmodromica je napisal/-a:Pozdravljeni!
V bližnji prihodnosti(naslednje leto) imam namen iz Nemčije pripeljati francosko "čezoceanko" 607 2.7 Hdi, letnik med 2009 in 2010, oz. raje 2010 tam nekje do 200k Km. O avtomobilu sem se že kar nekaj pozanimal. Nekateri mehaniki pravijo, da je super avto, drugi pa, da ni tako super, samo to šraufajo povečini med '00 in tam do 05' letnik. Zato pa mislim kupiti "izpopolnjeno" različico 2010, saj v 11-ih letih pa mora nekaj delovati bp. Glede motorja, ki je BiT načeloma naj ne bi bilo težav, razen potrošnega materiala, glede varnosti naj bi bil porazen

O nekih začetniških težavah z voznikovo šipo, zavorami, kasneje ne poročajo več, vsaj zasledil nisem.
V igri so pač čustva, pomotoma sem ga peljal in me je res prepričal, da ne govorim o sedenju na zadnjih sedežeih(se mercedes, bmw, audi v svojih premijskih klasah skrijejo). Za alternativo sem izbral MB 350 CDi, '010, samo presega ceno 20k e in se mi zdi trapasto dajati toliko za avto, kvari se pa ravno tako. Te modele in ta letnik lahko registrirane v SLO verjetno prešteješ na eno roko, ker je itak čisto "nezanimiv" avto, tako da kakšnih bolj oprijemljivih podatkov verjetno ne bom deležen. Če kdo kaj slučajno ve, pa je vsekakor dobrodošel, da poda svoje mnenje.
607 2.7 HDI sem imel možnost peljati, ko je bil še nov.
Design, zelo lep. Prostornost, odlična. Motor-noja, lahko bi bilo še malo več konjev. Menjalnik (je od Porscheja) dober.
Vendar me je zmotilo nekaj: prednji sedeži!
1.) ker si nikakor nisem mogel urediti idealnega položaja
2.) ker so dobesedno brez stranske opore. Ko sem šel iz Viča (Tržaška) na avtocesto in je tisti doooolg ovinek dovoza, me je (ker je bil usnje) dobesedno zapeljalo v vrata (??).
Drugače pa ok avto za svojo sedajšnjo ceno. Kot nov ni bil nikoli vreden tega denarja.
Ah ja in še to, nevem sicer koliko uporabljaš, ampak tempomat je bil dokaj neodziven (torej počasi je pospeševal preko gumbov).
Rekel si da si gledal MB 350 CDI, predpostavljam, da E-razred, glede na '10 žw W212 model.
Ta avto je svetove pred 607, saj je za celo generacijo novejši od 607 in je stal še ene 25.000 EUR več.
Podvozje (ki je lahko zračno - airmatic), 7 prestavni eden boljših avtomatikov, obstaja tudi v 4matic verziji (4x4), sedeži svetlobna leta pred 607 (zadaj si lahko imel ločena sedeža, torej ne klasično klop, ampak sedeža kot v avionu in pa t.i. komfortne vzglavnike, ki ti držita da ti glava med spanjem ne more uiti levo ali desno), sprednji sedeži so ergonomsko napihljivi,hlajeni,ogrevani,masažni in še dinamični (ravno tista težava pri 607 ki sem jo opisal, se tukaj popolnoma izgladi: ko greš v npr.desni ovinek, ti levi stranski del sedeža v milisekundah preko piezo-injektorjev napihne in te tako drži 'V' sedežu). Da o motorju ne izgubljam besed: 258 PS v Mercedesu proti 204 PS v Peugeotu.
Zanimiv je tudi BMW 535d, brutalna moč (biturbo) za danes zelo smešen denar (2007 letniki okrog 12.000 eur)
Kaj pa Lexus GS?
Če pa si se že odločil za Peugeota pa resnično, resnično predlagam da vsaj malo manj km in nujno redno kompletno servisno knjigo.
V Nemčiji jih imaš kar nekaj, so še cenejši, kot v Sloveniji.