Če je avto v top stanju kot ga opisujejo potem je vreden tudi 1900€. Verjemi mi, da se bo za tiste s ceno 1000€, že takoj ko se pokaže nekaj osnovnih težav, ki so značilne za ta model, izkazalo, da bodo na koncu stale 2000 ali več €. 156ka ni ravno poceni avto za vzdrževanje, že nekatere omenjene hibe pa ga samo še podražijo. Recimo poglejte samo roke. Za 156ko stane okoli 150€ ena spodnja in 80€ zgornja (to imam še stare podatke) in vse potrebuješ v paru. Pa potem primerjate s kakšno laguno, golfom, meganom, itd... Pa recimo čisto banalna stvar kot so svečke. Strošek nakupa le-teh pri TS motorju je takoj 100-150€, dočim za kak renaultov motor prideš čez z 20-30€.
Sicer pa lušten avto. S 156kam se vozim že dobrih 6let in če ti ustreza nizko sedenje, nepreglednost in togo podvozje, go for it. Če je podvozje pravilno nastavljeno je lega fenomenalna že pri povsem originalnem vzmetenju, ampak je pa dejstvo da zelo slabo prebavlja te naše luknjaste ceste. Zna bit na trenutke kar tečno. Imel sem JTD in sedaj TS motor. 1.6 in 1.8 nista tako problematična. 1.6 je malce prešvoh, čeravno se lepo vrti in je definitivno bolj zabaven kot pa konkurenca iste starosti. Je pa kljub temu 1.8 boljša izbira. Pri TSih so problem variatorji. Ampak če je bil zamenjan so sedaj že nekaj let v obtoku izboljšane verzije, ki ne crkujejo tako kot stare. Dno avta je do 2002 letnika kritično, ker ni pocinkano. Volanske letve pa kakor nanese. Enim gre, spet drugim ne. Tukaj je bolj problem starost avta in takšne stvari počasi nehajo tesnit ali pa jih pregloda rja. Glede velikih servisov je pa tako, da je Alfa uradno skrajšala interval iz 120.000km ali 5 let na cca 60.000km oz. 3 leta. Kako je bilo s tem v Sloveniji ne vem, v marsikateri državi v evropi pa to velja. Materiali enostavno niso zdržali predpisanega intervala in marsikatera ni prišla do glavnega servisa. Ostale težave so pa bolj ali manj tipične za vse stare avte. Kakšen amortizer spusti dušo, gre kak ležaj, kakšna sonda/tipalo preneha oddajat prave vrednosti, crkne kako stikalo,...
Kar se bencinarjev tiče bi pa jaz vsekakor najbolj priporočal V6

.
Je pa tako kot z vsemi starimi avti, težko dobiš solidno ohranjeno. Rezlika med starim zjahanim cliom in staro zjahano alfa je pa v tem, da boš za slednjo porabil precej več denarja, da jo spraviš v solidno stanje. Se splača biti malo zbirčen pri nakupu in postavit na tehtnico še tako malenkost.
lp