Ivan36 je napisal/-a:Ako je motor enak 3.8 iz Pontiac Transport je OK eden najboljših motorjev V6. Verjento ima v miljah kilometrino, ker je res majhna. Sem pa ravno sinoči nekaj gledal te avte letnik 2010 v USA pa imajo kar prevožene miljevsaj po 80.000 miles, min !
esem je napisal/-a:Na spritmonitorju je en sam vnos - poraba prek 20 l.
sonic je napisal/-a:esem je napisal/-a:Na spritmonitorju je en sam vnos - poraba prek 20 l.
Ja in kaj potem?
ga rabiš za kakšno resno delo, ki mu večina evropskih in azijskih vozil ni dorasla (ali pa so predragi) in malo večjo porabo pač vzameš v zakup.
primozek68 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:esem je napisal/-a:Na spritmonitorju je en sam vnos - poraba prek 20 l.
Ja in kaj potem?
ga rabiš za kakšno resno delo, ki mu večina evropskih in azijskih vozil ni dorasla (ali pa so predragi) in malo večjo porabo pač vzameš v zakup.
tole ni za resno delo, tole je pozerski avto za snobe.
sonic je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:esem je napisal/-a:Na spritmonitorju je en sam vnos - poraba prek 20 l.
Ja in kaj potem?
ga rabiš za kakšno resno delo, ki mu večina evropskih in azijskih vozil ni dorasla (ali pa so predragi) in malo večjo porabo pač vzameš v zakup.
tole ni za resno delo, tole je pozerski avto za snobe.
To si ti zamešal z Amarokom
primozek68 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:
ga rabiš za kakšno resno delo, ki mu večina evropskih in azijskih vozil ni dorasla (ali pa so predragi) in malo večjo porabo pač vzameš v zakup.
tole ni za resno delo, tole je pozerski avto za snobe.
To si ti zamešal z Amarokom
Nič nisem zamešal. Amarok z prahotesno in vodotesno nadgradnjo, z izvlečnim podom in stelažami je odlično servisno-tovorno vozilo za sneg in teren. Tale sekretovina pa ni ne za natovorit (skupna teža hitro prevelika),ne za v teren, nima ugodne porabe,povrh vsega pa še poddimenzioniran menjalnik,ki gre ob težkih vlekah hitro v rinfuzo.
Sicer pa samo hiter pregled,kaj se uporablja v te namene vse pove- Transporter 4motion,amarok, BT 50, B2500, in tako naprej.
mistervegas je napisal/-a:Sodelavec si lasti tega Rama iz Videospota.
https://www.youtube.com/watch?v=aquI0I42SBk
Trenutna poraba 33L/100KM 5.2 V8 ročni menjalnik pa se mu zdi mal 2 much
King1 je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:
Nič nisem zamešal. Amarok z prahotesno in vodotesno nadgradnjo, z izvlečnim podom in stelažami je odlično servisno-tovorno vozilo za sneg in teren. Tale sekretovina pa ni ne za natovorit (skupna teža hitro prevelika),ne za v teren, nima ugodne porabe,povrh vsega pa še poddimenzioniran menjalnik,ki gre ob težkih vlekah hitro v rinfuzo.
Sicer pa samo hiter pregled,kaj se uporablja v te namene vse pove- Transporter 4motion,amarok, BT 50, B2500, in tako naprej.
Se strinjam...
lp
sonic je napisal/-a:mistervegas je napisal/-a:Sodelavec si lasti tega Rama iz Videospota.
https://www.youtube.com/watch?v=aquI0I42SBk
Trenutna poraba 33L/100KM 5.2 V8 ročni menjalnik pa se mu zdi mal 2 much
Hja, verjetno bi porabil manj, če ne bi imel liftkita in teh predimenzioniranih gum...
~toMmy~ je napisal/-a:King1 je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:Nič nisem zamešal. Amarok z prahotesno in vodotesno nadgradnjo, z izvlečnim podom in stelažami je odlično servisno-tovorno vozilo za sneg in teren. Tale sekretovina pa ni ne za natovorit (skupna teža hitro prevelika),ne za v teren, nima ugodne porabe,povrh vsega pa še poddimenzioniran menjalnik,ki gre ob težkih vlekah hitro v rinfuzo.
Sicer pa samo hiter pregled,kaj se uporablja v te namene vse pove- Transporter 4motion,amarok, BT 50, B2500, in tako naprej.
Se strinjam...
lp
x3, pa tudi če terenske sposobnosti niso pomembne, obstajajo za "resno delo" bolj praktični (že zaradi samih dimenzij) kombiji kesonarji z večjo nosilnostjo (3,5t!), enostavnim dostopom tudi iz boka, možnostjo cerade, kipera, vsaj pol nižjo porabo cenejšega goriva, cenejšimi pnevmatikami in takoj dostopnini rezervnimi deli.
M4rko je napisal/-a:Vedno sem imel skrito željo po ramu.. čeprov za tistega večjega hehe. V uproabi sploh nebi bil pogosto.. Kakšen krog po mestu.. Ko kaj delamo doma bi bil pač super za prevoz gradbenega materiala, les.. trenutno furam te zadeve z nitrotom in ga je res škoda..
Kakorkoli, bi rekel, da je avto bolj za dušo (oz. snobe kot nekdo rad poimenuje;) (hkrati bi pa bil za naše potrebe tudi praktičen). Še v plastidip bi ga dal in to je to:)
Edino kar mi ni kul, da je model v podčetrtku jaz pa iz gorenjskega konca,
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov