Tak avto moraš vozit med 4000 in 6000 obrati (oz. bolje rečeno samo ko pospešuješ, po ravnini greš lahko tudi pri 2500, sploh ker ima 6 prestav), drugače nima smisla kupovat. Ampak kaj, ko je takih kupcev 1 na 1000, tako da je to povsem zgrešen nakup.
Največji navor pri 4850 in največja moč pri 6300 to mojo trditev tudi potrjujeta. Saj se da vozit tudi med 2500 in 3500, ampak taka vožnja je precej utrujajoča in dolgočasna.
Pač to je motor, ki spada bolj v športno naravnane, in 1000kg težke avtomobile, kot so Suzuki Swift Sport, Twingo RS in Clio GT. V takih avtih kot je ta Hyundai se znajdejo samo zato, ker boljšega Korejci nimajo na razpolago. 1.6 so pač navili kolker se je dalo, zdaj pa vprašanje koliko časa bo preteklo, da naštudirajo še turbine.
2.0 je pa še slabši, po uradnih podatkih zanemarljivo hitrejši, s tem da porabi 2l več:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Danes sem gledal tudi katalog od 308 z 1.2 e-THP 130, prožnost je res neverjetna, celo boljša od 1.6 THP 155. Pri teh Hyundaih 1.6 mora bit 80-120 v V. prestavi okol 15s, ta ima 9,7s.
http://www.peugeot.si/media/deliacms/me ... 244f4e.pdfPoraba je tudi odlična:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Za primerjavo Megane 1.2 TCe 130:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Pa ne da so vsi atmosferski zanič, Mazda recimo zna narest dobrega:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2