Zdravo, Nov družinski avti za dobrih 20k€. Ne potrebujem 4x4 tudi nikakršnih terenskih zmogljivosti. Sicer mi je veliko bolj všeč Passat, vendar ni v teh cenovnih okvirih, tako da sta mi nekako ostala v ožjem izboru zgornja dva. Torej, kaj mi svetujete?
Če ti je všeč Passat glej v krogu limuzin/karavanov, jih imaš kar nekaj na razpolago. V prostornosti absolutno zmagajo nad kvazi terenci. Pa še Tiguan je bil oblikovan na zavodu za slepe in slabovidne (morm ).
Ja seveda je tudi Passat meni daleč najboljša izbira, vendar se bojim, da jih za tako ceno ni mogoče dobit. Trenutno kolikor gledam po internetu, je tole najcenejša opcija. http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... BMT%20Co...
Octavia je sicer soliden avto, vendar jim je cena res kar precej narasla, sedaj težko rečem, da je to tudi finančno zelo ugoden avto, kot je Octavia nekoč bila.
Bi pa ostal pri znamkah: VW, Nissan, Renault, Škoda
Mah pa sej dejansko sem tudi v to smer gledal. Tiguan in Quashqai sta mi zanimiva s tega vidika, da bosta po 5 letih ko bom avto prodala, verjetno najbolj držala ceno. Sem pa gledal vse omenjene. Še najmanj me prepriča Octavia, ker se mi s svojimi cenami zdi povsem pretirana. Se mi recimo veliko boljše zdi Golf Variant...al pa tudi Megane Caravan...je cenejši, al pa recimo za dobrih 19k€ dobim že GT-ja s 165 konjskim dizlom. Me pa zanima, kaj ste s tem mislili, da se Tiguan veliko slabše pelje kot pa omenjene limuzine? Men je občutek za volanom in pa med vožnjo pri Tiguana zdi zelo dobra.
Ne gledat koliko bi dobila zanj ko ga boš čez 5 let prodajala. Glej kakšen odstotek v primerjavi z novim je to. bmw serija 7 se tudi nov prodaja po 100k naprej pa je eden v moji bližini star 8 let in ima ceno 10k eur. izgubil pa je vsaj 90% svoje cene.....
Saj če boš avto kupila ga čez par let ne boš prodala po višji ceni kot si dala zanj. Kam smo prišli, pomemben dejavnik pri nakupu avta je da bo čez par let ko ga bomo prodali dobili čim več za njega saj stroški bodo tudi najverjetneje s tem avtom kakšni. Kupi avto, ki ti je vše in v tvojih zmožnostih in ne koliko bo čez 5 let vreden.....
Evo meni je to tud en od razlogov, da pogledam koliko bom potem recmo dobil. Evo ce vzamemo recmo asto ali pa lancera ( da nebo golf ) ce bi vzel novega lancerja, caliber itd ki so kao v istem razredu ga boš čez recmo 5 let zelooo težko prodal. Al pa recmo tiguan proti nitru?? Vem da niso primerljivi avti ampak po ceni so, čez 5-7 leta .......
Med tema dvema bi vzel Tiguana sam ne vem kakšen je za 20keur, ker punca je kupila novega 2.0tdi in je dala 30keur je pa zelo dober, kvalitetna izdelava in trenutno ima skoraj 120kkm in ni imel še nobene napake samo redni servis in 1x je menjala obe xenon žarnici, ker je ena pregorela
Vsi crossoverji so IMO precenjeni za na to kaj realno ponujajo. Od začetka so bli res nekaj posebnega, imeli so možnost 4x4 ter tak road clearance, da so dejansko zmogli bolj zahteven teren od klasičnih hatchbackov. Ampak z vsako generacijo postajajo bolj podobni Golfu in kompaniji, medtem ko cena ostaja visoka. No, dizajnersko pa znajo biti kar všečni, kar je po mojem še največji razlog za nakup takega avtomobila.
Kaj pa vem...ce ni 4x4 oz 4mot., bi jaz na tvojem mestu raje gledal kakega Golfa Variant. Ce ti je recimo Passat neko izhodisce. Sigurno bo boljsa poraba, lepse se pelje (si lahko bolj "dinamicen skozi zavoje), cenejse gume ipd..
Sicer pa kot so ostali pisali - kak osnovni passat, octavia..so precej bolj druzinski kot Tiguan ali Qsq. Meni imajo ti premajhne prtljaznike. Je pa odvisno koliko sploh rabis. Mi pogosto do konca napolnimo prtljaznik od Octavie Combi, je pa res, da smo precej naokoli.
Izkušnje z novim Quashqaiem, prevoženih cca 5000km... 1.5 dizel 2WD. Vožnja super, skozi ovinke dinamična, poraba pod 6l/100km. V klance je treba kar prestavljat, pa na avtocesti nad 150km/h ga malo zmanjka. Ampak to bi rešil z močnejšim dizlom. V notranjosti nobenih čričkov, plastika se mi zdi dokaj kvalitetna. Edini minus je piš vetra pri voznikovem oknu nad 100km/h. Bo treba na prvem servisu zrihtat. Aja pa če bi ga imel kot družinski avto, bi blo potrebno razmisliti o strešnem kovčku, ker prtljažnik je pa zelo majhen.
če vas zanima, kolko bo imel avto vrednost čez 5 let, potem je Škoda kr dobra izbira, rabljene dobro držijo ceno. Sem pa tud jst proti SUVom, ker: -imajo v osnovi že nekoliko višjo ceno, kot primerno velik "normalen" avto -ne briljirajo v velikosti prtljažnika+ visok nakladalni rob. -višja poraba.
Sam se mnenja, da če ne živite lih kje, kjer je otežen dostop, je brez veze razmišljati o SUV-u. Kar se pa cen tiče, obisk avtosalona včasih spremeni situacijo