Seveda rabi pogoje - vsak DPF ima dva senzorja pretoka, ki čekirata količino saj v satovju. Ko je satovje polno se sproži regeneracija - pri tem dotičnem meganu je to natanko ko vsebuje 30mg saj.
Vbrizgavanje nafte pred filtrom poveča temperaturo plinov, ki omogoča da se filter segreje hitreje na potrebnih cca. 600 stopinj.
Sama regeneracija traja pri takem sistemu ene 5 min in ga ni potrebno ga terat v obrate.
Renault je bil prvi oz. eden izmed prvih s to strategijo in je mnogo manj problematična, kot navadna pasivna regeneracija segrevajo filter izključno izpušni plini. Če so vsi senzorji OK stvar ne dela problemov. Pravtako je kontaminacija motornega olja precej manjša kot pri starejših sistemih.
P.S. 30 km relacije je več kot dovolj za regeneracijo, to se ni za bat. Samo ne šparat, samo gas
Pravtako boš sam po zvoku in obnašanja avta hitro ugotovil kdaj se pripravlja oz. je že v regeneraciji -> nižji in bolj kovinski zvok motorja in rahlo cukanje ob pritisku na plin.