Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a molat Pe jun 05, 2015 11:44 am

Pozdravljeni!

Zanima me kakšni do cca. stroški vzdrževanja Subaru Legacy 2.0D (diesel, 2009 navzgor), gre za 4wd, ki ni ravno pogost v naših krajih: zato.

Kako je z rezervni deli (cene,..) in na splošno: se avto kvari (bojda ne...) - in ali gre zaradi tehnologije posege dajat samo poobl.servisu (verjetno precej drag) - ali gre ok pri all-round mehaničnih delanicah.

Kakšna je dejanska poraba: na AC 130 / tempomat?

Vnaprej hvala!
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a TOYOTA Pe jun 05, 2015 12:17 pm

Ti avti pred letom 10/2010 so imeli probleme z glavno gredjo, ki se je zlomila, zato je veliko avtov, če so bili korektno servisirani dobilo nov motor. Sicer se ni to dogajalo prav pogosto, ampak se je.
Jaz sem mojega pripeljal iz nemčije s celotno zgodovino servisev, seveda na pooblaščencu. Avto je poskočen, 2009 letnik ima še 5 prestav, pogon 4wd je izjemen, avto se lepo pelje, porabo imam z 18 col od 5.8 do 6.4, odvisno od teže noge. Stroški servisev, odvisno kje, pooblačenci hočejo okoli 160 do 170 € za servis, komplet zavore, diski in ploščice z rednim servisom je bilo 650€, včasih nagaja egr, čiščenje ne pomaga, le ta stane 250€...nisem te hotel ustrašit ker je avto res top, samo pazi pri izbiri in preveri servise. Tehnologija ni nič kaj drugačna od drugih, dokler motor dela, zato bi moral vsak mehanik znati narediti servis. Poraba na AC pri 130 je okoli 5.5...če imaš nekaj dodatnega denarja vzameš 2011 letnik, nov motor brez znanih problemov. Ima pa nekaj gadgetov, recimo ogrevano sprednje steklo in prostor za metlice brisalcev, vodo za čiščenje šip, hill holder, malo bolj specifičen boxer zvok, dva izpuha zadaj ( do 2010 ) , seveda odvisno od nivoja opreme, jaz imam še strešno okno, navigacijo, dvd, BT, MP3, ele. ogrevane sedeže,tudi vsa elektronska pomagala se da izklopiti in so potem res odklopljena, recimo za malo bolj divjo vožnjo po snegu, max oprema pač. Drugače pa vrhunski avto, sem super zadovljen. Če te pa kaj zanima še, pa vprašaj.

Tukaj imaš link od porabe:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=1&powerunit=2
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a molat Pe jun 05, 2015 1:05 pm

@TOYOTA: Hvala! za hiter odgovor! in link - ok... poraba potem zaradi 4wd ni neka bav-bav: ker se govori celo o povp. 8l/100 (dizel)... to bi bilo pa že malce preveč.

Že nekaj časa sem imel v glavi ta avto (tj.Subaru) -slišal precej ok stvari (od sicer redkih lastnikov v SLO) - dejstvo pa je, da je začetna investicija malce večja: avti pa se kvarijo - eni manj eni več :) - in tega se potem "bojim" :) - tako da lastnike, ali mehanike,... (ljudje ki so v stiku s temi avti) raje vprašam.

Pri nas so kolikor sem našel 3 poooblaščeni servisi (LJ, KR, Vrhnika) - ali je še kak? - ne vem pa natančno kako nekoga ki ni ravno v radiju 50km - "prisiliti" da ga peljem na test :) - to je del log.težave pri tem. Ali se da te podatke dobit na pooblaščenih servisih ostalih znamk: Peugot, VW, Renault,.... ? (verjetno ne: ampak vprašam - ali kaki testerji - ki se priklopijo?).

Kakšne so tvoje izkušnje: da bi te npr. da bi te pustil na 'cedilu' (crknil,...)? In koliko je npr. 100.000, 200.000 za ta motor/avto - ob neki normalni vožnji? Pač nekateri avtomobili so notorični po tem da po 100/150/200.000km - začne crkovati vse po vrsti (tudi lastne izkušnje): sicer ne naenkrat, ampak stalno nekaj... :) - pa se potem nabere; če nič drugega vzame časa in 'živcev'. Tukaj ne je tako ali tako v igri tudi sreča/stil vožnje/... in nikakor ne ciljam na kako posebno znamko.. (ker dandanes.. ni več 'boljših' znamk: statistika je pa k. kot pravijo).

Vem da "super" avta ni - ampak ali je Subaru kaj 'boljši' na tem področju? Ker.. malce pa je 'posebnež' to je treba priznat (čeprav sem zgoraj napisal da takih ni :D).
Vem da je to 'večno zoprno' vprašanje, pa vseeno... lahko čisto iz osebnih izkušenj - npr. meni je pri Fiat jtd: crkovalo vse sorte 'malenkosti'...:) edino motor: nic... Ibiza: kolikor se spomnim samo zav.ploščice: v 3 letih 100.000km... (pa ni bila nova).

Drugače pa..vem: avto se pelje lepo. sploh po dežju in snegu... nekaterim lep, nekaterim grd - meni ok: to mi niti ne pomeni toliko, bojda pa precej praktičen: glede na to da ga nasl. cca. 5-6 let (verjetno) ne bi menjal. Saj pravim: edino 'stroški' me malce skrbijo - je pa to tako ali tako bolj stvar 'sreče' (res da imajo nekateri boljšo stat./drugi slabšo...samo je vse odvisno od tega na kateri strani te stat. si... :huh:
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a TOYOTA Pe jun 05, 2015 3:20 pm

Kot vidiš moj nick vozim samo japonce :D , Toyote in Subaruje. Subaruja ne moreš primerjat s fiatom, ker drugih napak kot sem jih napisal ni, z novejšimi modeli od 2010 naprej pa še teh z gredjo ne. Ja, avto je posebnež, ni pa spet tak bav bav, seveda ti verjetno mora biti všeč, da si ga ogleduješ, zato mislim, da je najbolje da te prepriča z vožnjo. Notranjost bi lahko bila boljša, predvsem v slabših verzijah opreme, tiste max so ok, veliko je plastike itd...ampak verjetno si tako kot jaz avto kupuješ z določenim namenom, recimo pri meni, veliko km (50000 letno) in 4x4 pogon. S primerljivo opremo in 4x4 bi za nemške avte dal veliko več denarja sploh pri dobrih primerkih.
Zame je eden in edini Subaru servis na Vrhniki - Kržič. Tam servisiram STI-ja in legacy-a. Veliko subijev z diesel motorjem ima tudi preko 300.000 km ali več, seveda je to vse odvisno od servisev in kako človek dela z avtom, kot pri vseh znamkah. Kot sem rekel pojdi na testno, vzemi, če lahko, 2011 letnik s preverjeno zgodovino in boš delal samo redne servise.
Pridi na subaru forum, tam imaš ogromno informacij in ti bodo pomagali še drugi.
Glede nakupa, če bi meni rekel da ga ne smem peljati na test ali na servis, bi samo rekel - hvala lepa in odšel. Dobri avti so, niso poceni, ampak z razlogom.
Še to, novejši modeli imajo 6 prestav, zato je obratov pri 130 na AC še manj, poraba je mogoče malenkost višja, ker je večji in težji avto.

lp
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a molat Sr jun 10, 2015 4:03 pm

uff.. moj post ni priromal sem.. :?

hvala za ves info!

ja je specifika - tj.namen. plus daljši 'rok trajanja' če temu lahko tak rečem :) (vsaj upam)
vsekokor ja - morda sem nerodno napisal - ja seveda mi je všečen : če bi mi bil grd (verjetno) sploh ne bi niti gledal: razen če bi bil ne vem: ''ultravzdrž.mehanski presežek'... :D

@test:
Hmm.. tjah: mislil sem test/er na uradnem servisu - kar npr. iz avrtoohiše nekak ne gre (niso reg.), tako da ta primer ne vem kako bi šlo.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a nebivedu Sr jun 10, 2015 4:55 pm

Sam vozim subaruje že dolgo časa. Sicer vedno bencinarje, ker tukaj je subaru doma. Pa tudi tukaj 17 let star AWD avto nima tako hude porabe. Sam imam na relacije malo pod 8, po mestu pa 9 litrov.

Za subaru dizla je problem dvomasni vztrajnik. Ko se kask feder notri odlomi ni več centriran in ga vleče iz osi. Pri prvih modelih 2008 in 2009 je zaradi tega nastradala glavna gred in je počila. Pri novejših 2010 do 2012 so gred zamnejali, problem pa ostaja. Sedaj je gred dovolj močna, vendar okvarjen vztrajnik dela škodo, vendar tokrat na bloku motorja in ležajih na gredi. Kako je s čisto novimi pa ne vem. Preventivno ga je pa dobro na vsakih 100.000km zamenjat, pa potem nimaš problemov.


Kar se pa samega avta tiče, je pa kolega, ki je bil stalno pristaš nemcev, ko se je prvič peljal, izjavil, da si ga bo kupil. Sedaj ima 2013 letnik, pa po njegovih besedah se vsak pasat skrije po udobnosti in legi na cestah, pa naj bo sneg ali pa suho ali pa mokro po tleh.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a tr00per Sr jun 10, 2015 5:12 pm

mogoče blesavo vprašanje, ampak...a ni opcije, da je kompatibilen tud kak drug vztrajnik? npr., pri peugeotih je to tud pogost problem, ampak je folk potem, ko je dvomasni vztrajnik crknil notri enostavno namestil enomasnega (konkretno: 2.0 110 km HDi je imel 2masnega, 2.0 90 km hdi pa 1masni vztrajnik in med seboj sta bila "kompatibilna")...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a nebivedu Sr jun 10, 2015 5:17 pm

Seveda da se da skoraj pri vseh subarujih to narediti. Subaru je kot lego kocke. Sestavljaš lahko skoraj poljubno. Recimo brez problema kupiš imprezo 1.6, ter nanjo zmontiraš 2.5 motor, ker paše ko ata na mamo motor na menjalnik.

Pri veliki večini se da to narest. Problem nastane samo zaradi razlike v teži. Recimo enomasni ima od 8 do 9kg, dvomasni pa od 12 do 15. Torej je lahko razlike tudi 7kg. To se pa pozna. (na bencinarju je to odlično, ker se zvrti veliko prej - sem imel 4kg lažji vstrajnik na svojem avtu. )
Old subarus never die, they just get faster!
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a molat Če jun 11, 2015 12:34 pm

@nebivedu
hvala! tole postaja zanimivo...

kako je pa z vztrajnikom: tj.cena - glede na to da je preventivno na 100.000 - za predvidet je npr. da je to potem (ali pa ne) 1. stvar ki bi prišla na vrsto.
pri peugeot-u: ja, menjava: dvomasni vzt.+ skolpka- nekak iz glave cca 1.100eur (1.6hdi/110km): menda (?) enomasni nekak ne pride v poštev: samo... to je na uradnem servisu, tako da (?). je pa tam bolj 1x zadeva: ali gre v maloro ali pa ne - jaz sem pri cca. 200kkm delal to.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a TOYOTA Če jun 11, 2015 12:56 pm

Glede vztrajnika, zamenjaš ga ko crkne,crkne pa zaradi zakurjene sklopke, drugače s tem ni težav; jaz imam sedaj 160000km in je še ok, avto, ki ga kupujem ima 180000km in je tudi v redu, tako da vzrajniki ne crkujejo kar po tekočem traku...aja, pa avta ne vozim ko penzioner :D Cena na pooblaščencu vztrajnik + sklopka + delo je okoli 1100€...ne vidim smisla , da bi ga menjal na 100000km...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a nebivedu Če jun 11, 2015 1:31 pm

Dvomasni vstrajnik se preventivno menja, ne šele ko crkne, drugače imaš preveč problemov. Cena je okoli 700 evrov.

TOYOTA predvideva, da imaš enomasni vstrajnik v avtu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a TOYOTA Če jun 11, 2015 1:50 pm

nebivedu je napisal/-a:Dvomasni vstrajnik se preventivno menja, ne šele ko crkne, drugače imaš preveč problemov. Cena je okoli 700 evrov.

TOYOTA predvideva, da imaš enomasni vstrajnik v avtu.


moj ima dvomasni vztajnik in , tako kot si napisal, imajo tudi novejši dvomasni vztajnik in kot pravim nimam problemov nič, zakaj bi ga potem menjal...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a nebivedu Če jun 11, 2015 2:03 pm

Ti imaš dizla ali bencinarja?

Si prebral zadnjo karlijevo temo o dvomasnih vstrajnikih, ko se nikjer ni nič poznalo, ko je pa razdrl, se je pa pokazal počen blok motorja?
Old subarus never die, they just get faster!
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Re: Subaru Legacy 2.0D - stroški, poraba

Napisal/-a molat Če jun 11, 2015 3:31 pm

zna bit da je to razlog, za velik NE: enomasnemu - ker smo dejansko iskali cenejšo rešitev, pa ker možakarja poznam mi je rekel da je to to, ker drugače ne garantira nič... ne vem...
vsekakor ima (verjetno) masa vlogo - to bodo bolj vedeli ing.iz tega področja ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov