care20 je napisal/-a:Ford Focus Karavan 1.5 TDCi Business
diesel motor, 1499 ccm, 88 kW (120 KM)
Bi to bil vredu nakup?Hocem nekaj vsaj za 10 let da imam mir..ali pa manjsa vlaganja,to ni problem
Kako naj mi vemo, kaj bi bil
tebi v redu nakup? Če pa govoriš samo o zanesljivosti, je to precej nov motor in še ni dovolj odziva. Če iščeš za 10 let, išči vsaj delno preizkušen motor.
Zakaj nujno dizel? P308 1.25 THP (tudi fikus ecoboost ali VAG TSI) je gotovo zanimiva izbira, vsekakor boljša in tudi precej cenejša,
a to kar ignoriraš, pričakuješ pa pomoč ("Ce pozna kdo se kaksnega v tem rangu,da je se boljsi,mi prosim predlagajte....")...

Poraba
Kia CRDI,
P308 HDI in
P308 Puretech THP (bencinar),
Fokus ecoboost (benc.) in
Focus 1.6 TDCI.
Kia rabi 6 deci več od primerljivega evro dizla (P308) in samo slab liter manj kot evro bencinska konkurenca (dosti cenejša!!), od katere
bencinska Kia rabi skoraj liter več.
O zmogljivostih korejskih dizlov pa raje ne bi (enostavno nima smisla!), konji ostajajo skriti v hlevu. Začetna cena oz razlika d/b pa je?
Res nujno dizla in to še korejskega?
V vsakem primeru sta korejca predraga za to, kar nudita, motor pa je po zmogljivostih na ravni ustrezne (dizelske) evro konkurence z dobrimi sto konji ali celo slabše. Tudi to je treba upoštevat pri ceni in kar naenkrat sta korejca skoraj najdražja.
Najbolje, da testiraš takega korejca in nekaj evro konkurentov (dizelskih in bencinskih!!) - to bo edino merodajno ter
učinkovito in potem boš morda verjel, da so Korejci pri dizlih in njih cenah malo v oblakih. Nato prečekiraš cene in opremo ter popuste za konkreten izbor.