esem je napisal/-a:
O zbijanju km in posledično nedoločljivosti stroškov
Čeprav je bilo to že stokrat povedano - še 1X samo zate.
Dobri primerki stanejo enako v Nemčiji in pri nas. S takimi torej dilerji ne morejo nič zaslužit, bi bili celo na zgubi (stroški, transport ipd). A v Nemčiji imajo tudi "slabe" primerke, ki niso nujno slabi, so pa bistveno cenejši zaradi ogromnega števila km (v Nemčiji, It, F delajo trg. potniki tudi čez 1000 km/dan). In (samo!!) take naši dilerji pokupijo, jih malo spucajo/osvežijo/popravijo, predvsem pa jim bogato prevrtijo km ter jih nato prodajajo za ceno odlično ohranjenih z malo km. Nekateri tudi pisno garantirajo km - bi se ti z njimi bodel več let po sodiščih (kjer morda uspeš edino, če takoj po nakupu sodni izvedenec preveri km)? Razliko med audijem s 130-150 k km in audijem s 400-500 k km pobašejo v žep, prav tako si žepe bašejo mehaniki - in to oboje gre iz tvojega žepa.
Tvoj ima nekje 150000 km, kar ustreza tem prevrtenim avtom iz tujine (velika večina ima okoli 130) - zato domnevam(o), da je tvoj tudi iz tujine. Če res misliš, da ima 8 let star dizel iz tujine manj kot 20000 km/leto (toliko jih kdo naredi v enem mesecu), se ojunači, verjemi in se pusti nategnit.
Upam, da je jasno, da se o stroških ne da govorit - verjetno pa ne bodo majhni. Morda na samem začetku ja (+ velik servis, vztrajnik, dize?), a je veliko vprašanje za kasneje.
Ali pa se potrudi najti našega s 100% preverjeno zgodovino - kar se kdaj tudi prodaja.
Žal tako je...
Vovk N je napisal/-a:Hvala za opozorilo in odgovore. Ampak ti C4P niso 8let stari. Letniki so od 2011-2013. In 2012 letnik z 122.000km se vam zdi to premalo? To je cca. 40k km letno (jaz jih naredim toliko za 3leta) O.o
Kar se tice uvozenih avtomobilov, imam citroena c4 uvozenega iz italije in moram reci da mi odlicno sluzi ze 4leta. Nobenega stroska razen rednih servisov. Kupujem vecji avto ker imam 2 otroka in rabimo vec prostora. C4P kupljenega v SLO pa skoraj ne najdes na avto.net.
Vovk N je napisal/-a:Hvala za opozorilo in odgovore. Ampak ti C4P niso 8let stari. Letniki so od 2011-2013. In 2012 letnik z 122.000km se vam zdi to premalo? To je cca. 40k km letno (jaz jih naredim toliko za 3leta) O.o
Kar se tice uvozenih avtomobilov, imam citroena c4 uvozenega iz italije in moram reci da mi odlicno sluzi ze 4leta. Nobenega stroska razen rednih servisov. Kupujem vecji avto ker imam 2 otroka in rabimo vec prostora. C4P kupljenega v SLO pa skoraj ne najdes na avto.net.
hahehihoh je napisal/-a:No, vse iz uvoza pa spet ni tako slabo. Sicer ima večina verjetno res prevrtene kilometre, ni pa nujno. Ponavadi leasing hiša proda avto pred 160.000 km, predvidevam da so vsi tej C4P bili v lasti leasing hiš v Franciji.
Vovk N je napisal/-a:Bertek hvala za ponudbo, verjamem da je avto tak kot se za gre, ampak me zanimajo C4P z ledicam malo novejši od l.2011 in dalje. Bil sem na Citroen servisu in tudi tam so rekli da so boljši z ledicam.
Vovk N je napisal/-a:Hvala za opozorilo in odgovore. Ampak ti C4P niso 8let stari. Letniki so od 2011-2013. In 2012 letnik z 122.000km se vam zdi to premalo? To je cca. 40k km letno (jaz jih naredim toliko za 3leta) O.o
Kar se tice uvozenih avtomobilov, imam citroena c4 uvozenega iz italije in moram reci da mi odlicno sluzi ze 4leta. Nobenega stroska razen rednih servisov. Kupujem vecji avto ker imam 2 otroka in rabimo vec prostora. C4P kupljenega v SLO pa skoraj ne najdes na avto.net.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov