danes sem imel priliko sprobati Hondo Civic 1.8 I-VTEC (08) ter BMW 118i (08) oba na +- 50km dolgi razvejani relaciji in sem se odločil napisati kratek spisek s današnjimi vtisi če bo komu morda pomagalo pri odločitvi in nakupu.
Kilometrina avtomobila v času vožnje:
- Honda, 126,000 km
-BMW, 45,000km
Torej najprej sem se zapeljal s Hondo, nato pa presedel v BMWja. Vožnja vsakega je trajala približno 40min, vozil sem tako po avtocesti kot pa naših lepih slovenskih cestah, ki so bolj primerne za kako offroad dirko. Najbolj me je zanimalo kako se vsak izmed avtov vozi, torej glasnost v notranjosti, glasnost motorja, udobje, črički, lega na cesti ipd.
Na internetu ter forumih in raznoraznih straneh sem prebral veliko o tem, da naj bi bila Honda zelo glasna ter neudobna (naj bi se zelo poznala vsaka luknja na cesti), tako, da sem bil sprva zelo nesiguren kako bo zgledala vožnja v le tej. No po temu ko pa sem se usedel v avto in se dejansko zapeljal pa se mi ni zdela tako neudobna kot so vsi pravili in niti pretirano glasna ni bila, čričkov tudi ni bilo slišati. Glasnost vožnje je bil odvisna od vožnje, avta v prostem teku sploh slišati ni bilo, do nekje 3500-4000 obratov je bil za moje pojme razmeroma tih (na merilniku glasnosti na telefonu prbl 65 dB), čim pa si ga stisnil čez to mejo in vse do 7000-8000 obratov se je avto oglasil in postal res precej glasen. Avto je do 130-140 km/h relativno tih, nekaj srednjega, okoli in nad 150 km/h pa postane že precej glasen, meni osebno malenkost preveč glasen. Lega na cesti je za moje pojme precej dobra, avto zelo dobro čutiš v ovinkih in je nasplošno občutek bolj športnega načina vožnje res dober. Menjalnik je točen in mehek. Stopalke so meni osebno malce preveč mehke, ampak to je stvar vsakega kaj mu bolj paše, meni niso najbolj ustrezale, tudi volan je morda malenkost preveč trd.
Pa še BMW. No, ker je BMW "luksuzna" znamka sem jaz od njega pričakoval veliko in ostal precej razočaran. Glasnost vožnje je bila višja in bolj moteča kot v Hondi, vsako luknjo sem čutil toliko kot na Hondi, če ne bolj, najbolj moteče pri vsemu pa so bili črički, ki jih je bilo kar nekaj. Motor je bil nasplošno glasnejši kot Hondin, vendar pa je bil na višjih obratih malce tišji. Glasnost izmerjena v notranjosti se je gibala od 60-63 dB. Pri višjih hitrosti torej na avtocesti, je bil BMW nekoliko tišji kot Honda, vendar spet ne toliko, da bi bilo to res zelo opazno. Lega na cesti ni tako športna, ampak imaš občutek kot da voziš kakšen večji oziroma bolj "potovalni" avto, za razliko udobja. BMWjev menjalnik je precej trd, to mi je bilo še najmanj všeč. Trdota stopalk mi je bila veliko bolj naklonjena, razmerje med trdoto in mehkoto je ravnopravšnje za moje pojme, občutek za volanom tudi dober.
Če koga še kaj zanima, naj upraša, upam, da bo ta kratka primerjava komu koristila.
