Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
atlantiss
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe okt 14, 2016 3:31 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a atlantiss Pe okt 14, 2016 5:00 pm

Moje izkušnje z 2.0 TDI motorjem so dobre. Imamo pri hiši 3 VW od starosti 4 let do nekaj mesecev in vsa vozila jaz vozim na servise, pa tudi dosti se pogovarjam z mehaniki. Z 2.0 TDI trenutno ni serijskih težav, se pa lahko vedno zgodi da je kak primer, ko je potrebno kaj popraviti ampak na srečo je tako serijsko 6 letna garancija.

Glede škripanja na ležečih policajih se pa ve vzrok in ga je zelo enostavno in poceni odpraviti. Tovarna je pri tistih, ki se pojavlja močnejši zvok priporočila mazanje selenov z specialno mastjo. Na dvigalu dvignejo avto in ni več kot 2 minuti dela. Tudi meni se je to dogajalo in so takoj vedeli vzrok. Ko so mi selene podmazali je škripanje prenehalo. Se pa to pojavlja na zelo majhnem število vozil in že moraš imet "srečo" da ravno ti naletiš. Je pa to zgolj "lepotna" napaka in pri novih serijah tega naj ne bi bilo več.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Polo78 To okt 25, 2016 9:09 am

Da malo osvežim temo...
Bil sem poleg na testnih vožnjah, sprobal smo tako 2.0 kakor tudi 1.6 tdi in to enega za drugim v relativno kratkem času, zato lahko podam neke primerjave (mogoče bodo koristile še komu, ki kupuje avto iz VAG grupe). Kar se mene tiče je razlika občutna. Ne le večja moč in boljše performanse (to je itak logično in pričakovano), je še nekaj stvari, ki gredo v prid večjemu motorju:
- poraba je bila praktično ista, 1.6 tdi je po računalniku spil celo 0,1 litra več
- pospeševanje pri večjem motorju je bolj zvezno, pri manjšem se v spodnjem območju občuti turbo luknja.
- zvok motorja je pri 2.0 tdi, potem ko se ogreje precej lepši in tišji, za razliko od 1.6 tdi ni neprijetnih resonanc, ki so imele za posledico črička v armaturi (sicer čričkov pri vožnji po npr. slabši cesti ni bilo v nobenem avtu). Tu sem se spomnil na en test Audija A3 (aktualni model), kjer je kljub zelo dobri izolaciji motor zelo dobro slišen kot en klopotec. :?
- 6 stopenjski menjalnik kakorkoli obračamo je vedno prednost pred 5 stopenjskim. Predvsem 4. in 5. prestava sta pri 1.6 tdi za moje pojme predolgi in tako rahlo "ubijata" pospeševanje.

Se pa občuti razliko tudi med 16 in 17 col gumami. Kljub dobri izolaciji kabine, se pri 17 col sliši nekaj več hrupa izpod koles (sicer daleč od česa kritičnega ampak me je vseeno kar malo presenetilo glede na vse hvalospeve o super zvočni izolaciji), vožnja je malenkost trša kar se najbolj občuti na slabi cesti. Zato pa je avto precej bolj agilen in suveren čez ovinke, verjetno k temu nekaj doda tudi športno podvozje, ki pride serijsko zraven večjih gum. Tudi izgled avta je z večjimi gumami precej boljši. Torej stvar preferenc, eni bodo imeli raje 16 drugi pa 17 col.

Piš vetra je nekako neslišen do cca. 150 km/h, nad to hitrostjo je slišen, vendar ni moteč, kar je ok glede na to, da gre praktično za enoprostorca.

Toliko zaenkrat, avto me je kot ne preveč velikega ljubitelja znamke kar navdušil =P , če bi imel recimo 2 froca, bi tudi sam razmišljal v tej smeri sploh zdaj, ko so dolga jamstva. Sigurno rajši to kot pa dragi in nepraktični crossoverji z relativno utesnjenimi kabinami.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 133 gostov