Gregamax je napisal/-a:Hja, stroškov je res blo malo v teh šestih letih. Turbina je še original gor in zaenkrat ne kaže znakov obrabljenosti. 105 KM je za povprečnega uporabnika dovolj. Avto ima nekaj manj kot 1,5 T tako da hitrostnih rekordov glih ne boš podiral. Sam se večkrat vozim čež gorjance (Metlika-Novo mesto) in tam se da tudi kak avto čisto normalno prehitet. Če bi pa bil kak žrebec pod pokrovom, več pa tudi ne bi škodilo. Ampak za normalno vožnjo čisto OK. Jaz imam porabo okrog 6l, ampak to samo zaradi kratkih razdalj. Na relacijah, pa je poraba lahko tudi okrog 5,2 l. Moja najnižja poraba je bila 4,7 l ampak to je bilo bolj mučenje kakor vožnja. Pa kar se tiče rezervih delov sploh iz zadnjega konca je rabljene zelo težko dobiti, ker je avto redek oz jih je malo na cesti. Jaz sem iskal rabljena prtljažna vrata in sem po dolgem iskanju v Slo našel samo eno, pa na Hrvaškem dve pa še ti dve sta bili dragi ko hudič. Ponaredkov ni, tako da ostane samo nova original katera stane 400€. Za prvi konec je nekoliko lažje, ker paše od golfa 5 gt. Kar se tiče prostornosti, ima velik prtljažnik, ko smo šli na morje z malim otrokom smo brez problema v prtljažnik stlačili vse kar smo imeli za s sabo vljučno z otroškim vozičkom, pa še woofer je not. Če jo primerjam z BMW serije 3 l 2012, katerega si lasti sestra, ima občutno več prostora, tako apredaj zadaj in v prtljažniku. Mene je glede prostornosti pozitivno presenetil. Ne primanjkuje nam ga niti sedaj, ko smo dobili tudi drugega otroka.
Lp,
Grega
Da jih ni veliko sem opazil

Po tvojih besedah bi pol mogl bit 105 KM dost, nism neki norec sam rad mam da avto da kej od sebe, ko gres prehitevat ne pa da potrebujes prazno cesto od lj do kopra haha
Hvala za toliko informacij

Upam d bom jutri pozitivno presenecen nad avtom
