Bora12 je napisal/-a:. Kot ste verjetno slišali naj bi bili NOX-i oz. saje krivi za posredno smrt 10.000 ljudi v EU... Seveda so večji "proizvajalci" teh trdih delcev kamijoni
da ne govorim o servisnem intervalu na 15000km/1 leto, ki lastnikom precej viša stroške uporabe-se ne spomnem diesel motorja ali znamke poleg VAG, da ima tak interval menjave olja
Če že "vseeno misliš", misli vsaj zares, ne pa na neko prvo žogo. Npr tako - ravno v izogib večjim stroškom (popravilom) je bolje menjat olje prej in ne še kasneje! O tem smo seveda že dostikrat pisali!Bora12 je napisal/-a:...Glede olja pa vseeno mislim, da bi bilo vsaj 20000km ali 30000km/1leto zaradi nižjih stroškov za lastnike VAG vozil bolj sprejemljivo-tisti, ki kupijo TDI motor običajno prevozijo več kilometrov in morajo zaradi neugodnega servisnega intervala kar 2x letno na servis...
Priznam pa, da tudi sam menjam olje 1x letno po cca 15000km, ki pa so vsi narejeni na krateke relacije in po mestu ( neugodni pogoji uporabe vozila ) in ne na 2 leti oz 30000km, kar se mi zdi primerno za naš način uporabe vozila ( nikakor pa istega olja ne bi imel v motorju 2leti ob večinoma mestni uporabi ).
18. Dolžina servisnega intervala
Imam vprašanje glede dolžine servisnega intervala. Nekateri proizvajalci oglašujejo servisni interval na 30.000km oz. 2 leti. Medtem ko mnogi mehaniki temu nasprotujejo in svetujejo menjavo na 15.000km/1 leto, ker naj bi olje izgubilo svoje karakteristike. Temu pritrjujejo tudi pri Toyoti in nekaterih drugih znamkah. Kakšno je vaše mnenje?
Odgovor strokovnjaka
Pozdravljeni, če proizvajalec vozila predpiše menjavo olja na 2 leti oz. 30.000 km, potem že ve zakaj je to predpisal in zagotovo za to trditvijo stoji 100%. ‘Na pamet’ tega ni določil, ampak je to posledica dolgotrajnega testiranja motorja v kombinaciji s primernim motornim oljem. Seveda pa mora olje ustrezati zahtevam (specifikacijam), ki jih je predpisal proizvajalec motorja. Torej katerokoli olje, ki ustreza zahtevam proizvajalca motorja bo v tem motorju zdržalo predpisan interval menjave. V debatah o intervalu menjave je moje mnenje vedno enako, držite se navodil v tehnični knjižici vozila! Najbolj so mi všeč vprašanja v stilu, koliko km pa lahko prevozim s tem in tem oljem? Žal na tako vprašanje ni univerzalnega odgovora. Določeno olje se lahko uporablja v vozilih različnih proizvajalcev, pa bo pri istem režimu vožnje npr. en proizvajalec vozila predpisal menjavo na 20.000km, drugi pa na 30.000km… Če se vrnem na konkretno vprašanje, v skrajševanju intervala ne vidim nobenega smisla, razen če vozilo res ni ekstremno obremenjeno (npr. non stop vleka prikolice, vožnja na tako kratke razdalje, da se motor niti ne segreje na delovno temperaturo itd..). Vendar so v praksi to res redki primeri. Še mogoče beseda o podaljševanju intervala menjave. Tudi to ni smiselno, pa četudi uporabljate olje ne vem katerega proizvajalca. Podaljševanje intervala pride v poštev samo s podporo laboratorijskih analiz motornega olja. Z analizo se namreč natančno določi stanje olja in njegovo uporabnost. Ta pristop se največkrat uporablja za komercialna vozila, tovornjake, avtobuse, kjer se s podaljševanjem intervala lahko doseže omembe vredne prihranke. Lep pozdrav, Aleš
Bora12 je napisal/-a:Odgovor strokovnjaka
Pozdravljeni, če proizvajalec vozila predpiše menjavo olja na 2 leti oz. 30.000 km, potem že ve zakaj je to predpisal in zagotovo za to trditvijo stoji 100%. ‘Na pamet’ tega ni določil, ampak je to posledica dolgotrajnega testiranja
Bora12 je napisal/-a:[....ne govorim o servisnem intervalu na 15000km/1 leto, ki lastnikom precej viša stroške uporabe-se ne spomnem diesel motorja ali znamke poleg VAG, da ima tak interval menjave olja...mi je prav žal za vse ljubitelje znamke vozil VAG, ampak taka so dejstva...pa pustimo sedaj 2.0TDI motorje in njihove težave...
sašo5 je napisal/-a:Bora12 je napisal/-a:[....ne govorim o servisnem intervalu na 15000km/1 leto, ki lastnikom precej viša stroške uporabe-se ne spomnem diesel motorja ali znamke poleg VAG, da ima tak interval menjave olja...mi je prav žal za vse ljubitelje znamke vozil VAG, ampak taka so dejstva...pa pustimo sedaj 2.0TDI motorje in njihove težave...
lej, ne piši več neumnosti, dosti si jih natresel v teh štirinajstih dnevih kar si prijavljen.....
...........in na 15.000km je menjava olja - hvala bogu, da je tako_prva znamka, ki je zaj. s tem da se oil menja na 30.000 je Renault desetletje nazaj, kake so posledice, vemo....
In če te kdo kdaj vpraša, Vag CR motor 2.0 nima niti ene najmanjše znane težave v osmih letih, koliko je zunaj......
Kot je že Corus omenil smo popolnoma zašli... Tema je nakup Tuscona...z oglašanjem na tem forumu pa sem imel dober namen pomagati "BlueAngel-u", ki kupuje ta avto, ker imam sam ix35 z istim 1.6 GDI motorjem-glede tega pa sem že vse napisal.
BlueAngel je napisal/-a:Zdravo,odločam se za nakup Hyundai Tucson 1.6 GDI,...sem pa v dilemi glede izbire motorja,...dizel ali bencinar?,....glede na prevožene kilometre,ki jih delam na leto pod 15.000,je logično da vzamem bencinarja,ne vem pa točne porabe bencinskega motorja,...na testu sem imel dizla 85 kW / 116 KM,poraba je bla na testu 6.litrov,in mi je rekel prodajalec,da bo bencinar 97 kW / 132 KM z enako vožnjo imel porabe 1.liter več,...kaj menite na to?
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov