titanius je napisal/-a:Kot sem omenil par postov višje.. Vsak, ki dela bolj majhno kilometrino jo bo z nakupom dizla vsaj podvojil. Pri meni je prej znašalo okrog 16000 km na leto z bencinarjem a bom trenutno z dizlom prilezel prek 30000 če bo šlo tako naprej, če ne še več. Predvidevam, da se bo od kratkih voženj prej pokvaril TDI kot kakšen HDI,CDI,dCi.. Predvsem je treba lepo ravnat s turbino pri dizlu, ne avta terat mrzlega preko 2700 rpm, prav tako ne vozit takoj po vžigu, ne ga ugasnit takoj po vožnji itd.. Turbina pri bencinarju baje povzroča manj težav. Jaz svojega HDi-ja pustim delat 3-4min pred vožnjo ter 2min po vožnji. Tako mi je svetoval mehanik, ki pozna Citroene v dušo. Ko pa indikator temperature olja pokaže vse črtice ga pa konkretno pritisnem do skoraj rdečega območja..
Jaz tako delam, kako drugi delajo pa ne vem. Turbina naj bi žarela pri pritiskanju, ko pa avto dela v prostem teku pa naj bi jo hladilo. Se motim? Prav tako je mojster dejal, če ga teraš po AC 170+ pa greš na bencinsko, da avta ne ugasneš takoj ampak se parkiraš na stran, počakaš 2-3min v prostem teku ter potem greš tankat, da se turbina vmes ohladi. To bodo več znali svetovat mojstri turbin.
Prav tako bi rad slišal mnenje drugih voznikov dizlov kako oni ravnajo s svojimi avti ko so mrzli/vroči itd.. Ampak jaz delam tako kot sem opisal zgoraj.
Lp
Tovarna, ki proizvaja avtomobile oz jih je tudi skonstruirala pozna bolje motor kot tvoj mehanik in piše v navodilih za uporabo, da moraš takoj speljat nič čakat.
Pa tudi tistih 2700rpm ne vem kje si jih našel.
Na tem forumu je večino folka, ki imajo z bencinarjem krepkooooo pod 6l na 100km in vožnja po AC 100km/h lahko motor še predno prideš na bencinsko ugasneš. Noben, ki vozi po omejitvah ne rabi puščat motor prižgan.
Jaz svojega tdija ko zaženem mrzlega nikoli ne čakam speljem takoj in vozim zmerno dokler se olje ne segreje vsaj na 80 stopinj. Isto sem delal z turbo bencinarjem nikoli nobenega problema